Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tämä ei ole komediaa, paremminkin armotonta vitutusta.
Eilen Motivus Kampissa oli joku -tanan -keleen -tun nero keksinyt tulla salille matkalaukun kanssa.

Kun tulin pukkariin reenin jälkeen vaihtamaan kuteita,
niin tämä saatana oli aukaissut matkalaukkunsa lattialle (koska penkillä se ei tietenkään veis tarpeeksi tilaa),
ja piti sitä siinä levällään ihan ku ois jossain vitun omassa hotellihuoneessaan, jossa on tilaa varsin kivasti.

Kristus, ois pitäny horjahtaa ja tallata sen partakoneen päälle tai lipsauttaa palkkarijauhot sen laukkuun tai jotain.
Voi kristus mikä ääliö, pukkari muutenkin pieni ku persesilmä, ja tämä tulee ja levittää matkatavaransa sinne.

Perkele, kunhan tässä muutan nykyisestä kämpästäni veke, niin takuusti vaihdan myös salia, tuota saatanan :david: mestaa ei jaksa, vaikka se hiton halpa onkin.

Huh, jo helepotti kun sai avautua.
Niin, en sanonut sille tyypille mitään, koska vitutuskäyrä oli niin pahasti punaisella, että suusta olis tullu ainoastaan peittelemätön totuus.

macabel sanoi:
Kerran lämmitellessäni kuntopyörällä "satuin" vilkaisemaan edessä polkevan naisen takamusta. Näyssä ei muuten ollut valittamista, mutta valkoisissa kireissä treenihousuissa hiljalleen leviävä punainen alue sotki pyöräilyrytmini. Mietin pitkään pitäisikö neitiä mahdollisesti informoida asiasta, mutta en ollut kerennyt keksimään oikeita sanankäänteitä kun hän jo siirtyi muualle. Toivottavasti tilanne selvisisi ilman suurempia kasvojen menetyksiä...

Mulle sattu kanssa saman tyyppinen tilanne, tosin ei ollu punaista vaan ruskeaa:urjo:

Tää ei kyllä ole komediaa, mutta laitetaas.

Eilen Kisahallilla semmonen hieman linkkaava n. 35-40v. ukko aiheutti hieman hämmennnystä. Yleensä ko. kaveri vaan kävelee ympäriinsä linkaten ja kyyläten, mutta eilen oli melko omituista käytöstä. Olin siinä smithissä kyykkäämässä ja pari jotain pikkutyttöä oli siinä metrin päässä ihmettelemässä ja hihittelemässä, mikä jo sinänsä hieman häiritsi. No, tää ukko käveli siitä mun ja tyttöjen välistä himmee tuijotus päällä.

Ja jäi sitten n. puolen metrin päähän etuviistoon tuijottamaan vihasesti. No eipä siinä, tein sarjan loppuun. Aattelin, että se ukko on niiden tyttöjen faija tai jotain ja luulee, että mä isken niitä pikkutyttöjä. :lol2:

No sarjan jälkeen sitten se ukkoki siirty siitä ja kun katoin muualle niin tais potkasta vaneriseinää, kun kuulu kaamee pamaus :eek: No sitten käännyin kattomaan, niin se potkas uudestaan. PAM! No olin melkosen WTF kun ukko alkaa siinä riehumaan. No sitten siirryin muutaman metrin päähän heiluttelemaan kinttuja (lämmittelin) ja se tulee siihen viereen ja taas potku seinään, PAM! :eek: Siis mitä vttuu??11! Tässä vaiheessa tytöt päätti jatkaa matkaa, taisivat pelästyä.

No sitten se lähti kävelemään siitä ja meni menin vaivihkaa perässä vähän niinku kattomaan että ei kai se nyt ala riehumaan ihan oikeesti.

No se ukko meni, otti tangon jossa oli painoja, rynkytti hauiskääntösarjan menemään jonka päätteeksi heitti tangon painoineen maahan, otti kamansa ja lähti menemään.

Huh huh. Emt, keräsköhän se agrea hurrrrjaa haukkasarjaansa varten potkimalla seiniä vai mitä v*ttua? Onko muilla havaintoja tuommosesta ukosta?

Ai niin, se typsy joka teki siinä mun kyykätessä vatsoja yms. matolla mun edessä ilmottaudu jos satut seuraamaan foorumia. :)

Rowena sanoi:
Macabelin alkuperäisestä viestistä heräsi kyllä ääretön myötähäpeän tunne.

No vähä joo. Tyttöparka.

Itsellä kävi jo hyvä tovi sitten salilla sellainen ei-ehkä-kerrottuna-niin-hauska juttu kun tehtiin varjoa käsipainojen kanssa. Valkku antoi mulle oikein sellaset metalliset pieniin käsiin sopivat painot, muilla oli jotain pehmustettuja muovisia (heh). No, siinä peilin edessä sitten tahkottiin, valkku sano että nopeammin pitäisi lyödä ja minä tein työtä käskettyä. Olis tietenkin voinut nopeuteen yhdistää edelleen käden pitämisen nyrkissä eikä heittää sitä käsipainoa suoraan päin peiliä:D . Valkku nosti kädet suojaukseen ja kirkui (kyseessä on vielä ISO MIES, joten tuo oli varsin huvittavaa) ja päälle vielä haukkoi henkeään ihan sydärin partaalla: "huhhhuh... no huh huh." Eihä se peili mitään rikki menny, mutta valmentaja pysy kaukana lopputreenin ajan.

tk- sanoi:
Veljen työkaveri oli saanu kuulemma bannit jollekin espoolaiselle salille. Omistaja tullut repiin hihasta ja sanonu jotain tyyliin " Oot kehittyny vähän liian nopeeta sun kortti on jäissä seuraavat pari kuukautta "

Onhan noita...

Aikoinaan kotikunnan liikuntasihteeri yritti evätä multakin (ja parilta muulta kaverilta) pääsyn maksuttomalle kunnan salille... puhisi jotain hormoonien käytöstä ja terveistä elämäntavoista.

Taisi vain vituttaa kun nuoret klopit kehittyivät paremmin.

Ainoa "lisäravinne" oli tonnikala. Perkele.

B.O.S.S. sanoi:
No, tää ukko käveli siitä mun ja tyttöjen välistä himmee tuijotus päällä...

Satavarmaan setä veti herneet kun oot menny sen tontille röyhiin ja tytsyjä kisutteleen :curs: . Se on niitä tietty katellu sillä silmällä ja kuumeni kun joku kolli tuli pilaamaan sen systeemit. Kyllä tollasia häröjä riittää... :rolleyes:

Ei ole salikomediaa, mutta ajattelinpa tänne laittaa. Eilen meinasi silmät pudota päästä salilla, kun näin kuinka +60 vuotias mies veti todella kauniilla tekniikalla rinnallevetoa, tosin tyhjällä tangolla, mutta silti. Oli kuulemma ollut 20-25 vuotiaana ihan normaalia, että kävivät kavereiden kanssa vetämässä ruokatauolla. Ei enää polvet kestä tehdä tuota liikettä. Mutta se oli niiiiiin kaunista :kuola: ...

tokkopaisto sanoi:
Satavarmaan setä veti herneet kun oot menny sen tontille röyhiin ja tytsyjä kisutteleen :curs: . Se on niitä tietty katellu sillä silmällä ja kuumeni kun joku kolli tuli pilaamaan sen systeemit. Kyllä tollasia häröjä riittää... :rolleyes:
Joo voihan se olla. :lol2: Tosin tuosta näkövinkkelistä katsottuna toivon, että se vaan luulee mun muuten vaan kusseen sen maissihiutaleisiin, koska ko. tytöt oli ehkä MAX 12-13v joten ei-niin-kovin-tervettä olis sillä silmällä kattominen.

Akka vie huomenna kamansa yhteisestä kämpästä uuteen kämppäänsä. Tietää jo nyt, että lauantai yönä hiljaisuus kolahtaa aika kovaa. Vitun vittu!

Purtsi sanoi:
Akka vie huomenna kamansa yhteisestä kämpästä uuteen kämppäänsä. Tietää jo nyt, että lauantai yönä hiljaisuus kolahtaa aika kovaa. Vitun vittu!

Kyllä Purtsi ton homman hoitaa. Vituttaahan se kun menee kuviot uusiks, mutta siitä se taas lähtee uuteen nousuun. Tsempit Iso-P :)

Komediaa tai ei; sattui silmään suoritustekniikka kun vanhempi (ehkä 45v) mies teki hauiksia tai jotain tällaisessa laitteessa (kuva). Jos ajatellaan ihan esimerkkinä, että keskivertoreenaja tekee liikkeen esim. 30cm liikeradalla ja yhden toiston kesto on 1.5-2.5sekuntia, niin tämä äijä tapas kahvoista kiinni ja vetäisi ehkä noin 5cm liikeradalla 4-5 toistoa siinä ajassa kuin normaalisti tekisi yhden. Suoritus näytti enemmänkin lentoonlähdön yritykseltä. Silmät vaan kiinnittyivät tuohon ja naamaltani kuvastui varmasti melko voimakas "WTF" ilme. Äijä huomasi minut, ja aloitti tuijottamaan helvetin vihaisena ja itsevarmana takaisin. Tässä vaiheessa mä tajusin olevani ihka-aito david salikyylä ja käännyin pois tekemään omaa sarjaani ja keskittymään siihen. Kohta äijä hyppäsi pohjekoneeseen ja sama jumppa jatkui. Eipä sillä, että olisin virtuoosi tekniikoissa, mut kyllä se oli veretseisauttavan näköistä touhua.

exitusletalis sanoi:
Jos ajatellaan ihan esimerkkinä, että keskivertoreenaja tekee liikkeen esim. 30cm liikeradalla ja yhden toiston kesto on 1.5-2.5sekuntia, niin tämä äijä tapas kahvoista kiinni ja vetäisi ehkä noin 5cm liikeradalla 4-5 toistoa siinä ajassa kuin normaalisti tekisi yhden. Suoritus näytti enemmänkin lentoonlähdön yritykseltä. Silmät vaan kiinnittyivät tuohon ja naamaltani kuvastui varmasti melko voimakas "WTF" ilme.
Tää kuulostaa kyllä melkosen erikoiselta, mutta ainakaan ns. fitness-saleilla ei mitään kovinkaan omituista tarvi tehdä, että tulee nätä WTF-katseita...esim. leuanvedot pyyhkeestä on monille aika erikoista ja ihmeellistä. Vähän kärjistyksenä: kaikki mikä tehdään toisin kuin Weiderin lehdissä on "väärin".

Tepes sanoi:
Tää kuulostaa kyllä melkosen erikoiselta, mutta ainakaan ns. fitness-saleilla ei mitään kovinkaan omituista tarvi tehdä, että tulee nätä WTF-katseita...esim. leuanvedot pyyhkeestä on monille aika erikoista ja ihmeellistä. Vähän kärjistyksenä: kaikki mikä tehdään toisin kuin Weiderin lehdissä on "väärin".

Ihan mielenkiinnosta, että mitäs nää on?

Talvilomaa vietettäessä meni polvilumpio paikaltaan. Loma pilalle ja reeni paussiin:(

Ripulikohtaukset ovat kivoja, varsinkin koulussa... NOT. Eipä tullunna tänään treeniäkään, kun kohtaukset iskevät aina täysin puskan takaa. Kivaa....

Perkeleen kuume nousi eilen illalla. Noh, nyt sitten pitää sairastaa. Ei treeniä, eikä huomiselle suunniteltuja bileitä. :curs:

Purtsi sanoi:

Joo tsemiä. Rakkaus on ikuista mutta kohde vain vaihtuu.:thumbs:

Back
Ylös Bottom