Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kaikkien vitun selvitysten jälkeen KELA vaatii sittenkin osan vanhoista opintotuista takaisin..jos saan hankittua yhden lappusen, voinen päästä pälkähästä..
Vituttaa kumminkin!

Opiskeluhommat vituttaa. Kun käy samalla töissä, ei meinaa salihommiin löytyä aikaa. Opinnäytetyötä pitäis tehdä,huomenna tentti, rästitöitä piisaa ja tänä keväänä pitäis valmistua.
Hukkasin eilen kotiavaimen ja myös flunssa tuntuu olevan tulossa. No, pikkujuttujahan nämä loppujen lopuksi on. Vois lopettaa kitinän ja tehdä vaan parhaansa.

Unohdin mennä viime viikolla hammaskirurgille, aika oli varattu 3 kuukautta sitten. Tarkoitus olisi ollut poistaa pari viisaudenhammasta, jotka kyseinen lääkäri suostui poistamaan vaikka ne ei ole tulehtuneet tai kipeät. Nyt uusi aika menee yli puolen vuoden päähän. Että kyllä tämä oma huolimattomuus nyt on vitutuksen arvoinen.

tossa jokunen sivu sitten avauduin kun nettiyhteys ei siirtynyt kämpälle.. vitutus vaan kasvaa.

soitin lauantaina soneralle vikaan notta mikä on.. sanoivat että niiden mukaan netti toimii mulla uudessa kämpässä. eikä muuten toimi. no, selvisi että asentaja oli laittanut mun yhteyden naapurille. laittoivat sitten uuden muuttoilmon naapurista mulle, vaikka olisi pitänyt laittaa suoraan huoltomies paikalle. sanoivat että eihän koko muuttoa ole vielä tehty... no eipä toimi enää entiselläkään asunnolla ko. yhteys, joten johonkin se on sieltä siirretty..

uutta soittoa soneralle, ja vastaukset oli mitä ihmeellisempiä. vähän muutettuja päivämääriä ja kaikki on taas "hyvin". (vikana jos lähtevät korjaamaan, korjaus tapahtuu nopeasti, mutta maksaa soneralle paljon. normaali muutto taas on hidasta mutta soneran kannalta edullista.) eli heidän tietoja oli joku nokkela muuttanut niin, että siirtoilmotuspäivä oli muutettu, samoin kytkentäpäivä. itselläni on onneksi paperiversiona että 4. päivä on tehty sopimus, heidän mielestään "viikko sitten". sanoivat että siirto tapahtuu ilmeisesti 24.3., vaikka itselläni lukee selvästi sovittu päivämäärä 24.2.

eli. kuukausi ilman nettiä. lasku juoksee tuoltakin ajalta normaalisti, eihän yhteyttä ole vielä siirretty, vaikka se naapurille onkin siirretty..

osaisko joku sanoa että näkeekö jollain keinolla helposti käytettävän adsl:n 333- numeron? siis jostain asetuksista yms? meinaan naapurille adsl on kytkeytynyt tuona päivänä (24.2.), vaikka hänellä ei koskaan moista ole ollutkaan, voisi käydä sieltä katsomassa kenen numero se siellä toimiikaan..

onko kenellään vinkkiä miten tässä pitäisi toimia? kun ei toimi kummassakaan (omistamassani) asunnossa tuo, niin eikö se kaiken järjen mukaan pitäisi vikana korjata?

Mulla kävi vähän samalla, OPOY:n asentajat vetivät kokonaan väärään taloon yhteyden. Tulivat kuitenkin jo parin päivän päästä korjaamaan. Meinasivat tosin aluksi laskuttaa ekassa laskussa väärän asennuspäivän mukaan, mutta soitin asiakaspalveluun ja lähettivät korjatun laskun.

Luulis että Soneraltakin tultais korjaamaan homma samantien, eikä venkoiltais tuolla tavalla.

Tänään jo paketillisen verran nenäliinoja mennyt..alkaa jo huolettaa et mulle tulee Jackson nenä tätä menoo :curs:

1.Autokoululle velkaa 1200
2.unohdin lähettää veroilmoituksen töihin, joten veroa meni 40%
2.tilillä ei paljo paskaakaan rahaa.
4.oon kotona kirjottamassa tätä- kaverit joko lapissa tai ulkomailla lomaansa viettämässä.:wall:

thndr sanoi:
1.Autokoululle velkaa 1200
2.unohdin lähettää veroilmoituksen töihin, joten veroa meni 40%
:
Haist kakki:D , multa menikin 60% :wall:

Pesupallo sanoi:
Sali82, Turku? Oon nimittäin kans nähny siel jonku pitävän mukanaan semmosia taulusieniä. Sit se laittaa pyyhkeen kaikille penkeille joissa tekee jotain ja korvalaput löytyy myös.

Kyllä:D sama mies:)

Sit siel on muuten kans niitä ku pitää ihan vitullista metelii ku vetää jotain liikkeitä, esim vaiks 20kg käsi painol haukkaa ja kauheet "AAAAAAAARGHHHHH" huudot et koko sali kaikaa:lol2:

hannelek22 sanoi:
..en tiedä onko tämä nyt komediaakaan, mutta naurattanut jälkikäteen..
käyn kaupungin saleilla, uimahallilla ja urheilutalolla, päällä yleensä isohko t-paita jazzareiden kanssa, olipa sitten kerran kaikki ne isohkot t-paidat hikisiä ja halusin pistää puhtaan päälle, no eikun salille, lämmittelin siinä polkemalla ja kattelin miten porukkaa on ja reenausta, muutama äijä käveli ohi ja vilkaisi syrjäsilmällä, ei siinä mitään, aloitin reenin ja aloin ihmetteleen, kun normaalisti kukaan ei vilkaise ja saa olla ihan rauhassa ja nyt kaikki äijät tuijottaa... oli nihkeä olo...ja hokasin, että olinpa laittanut tiukan paidan päälle ja huomio kohdistui muotoihini...sittemmin olen käyttänyt taas niitä isoja paitoja, niin että äijät, kyllä se tuijotus huomataan, salilla ei niin kivaa.
Vankilan sali?:lol2:

E_k_i sanoi:
Kyllä:D sama mies:)

Sit siel on muuten kans niitä ku pitää ihan vitullista metelii ku vetää jotain liikkeitä, esim vaiks 20kg käsi painol haukkaa ja kauheet "AAAAAAAARGHHHHH" huudot et koko sali kaikaa:lol2:

Luet vissii ahkerasti tätä threadia, kerran kahdessa kuukaudessa. :D
Se kaveri oli muute tänäänki paikal.
Mua ei paljo häiritte muitten huudot ja touhut, vähän ehkä se, että jotkut tykkää paiskia sitä mave-tankoa jo lämmittelyissä... Eniten häirittee, jos joku keksii laittaa jotain ihme "love hurts" lauluja cd-soittimeen...

Veljen työkaveri oli saanu kuulemma bannit jollekin espoolaiselle salille. Omistaja tullut repiin hihasta ja sanonu jotain tyyliin " Oot kehittyny vähän liian nopeeta sun kortti on jäissä seuraavat pari kuukautta "

tk- sanoi:
Veljen työkaveri oli saanu kuulemma bannit jollekin espoolaiselle salille. Omistaja tullut repiin hihasta ja sanonu jotain tyyliin " Oot kehittyny vähän liian nopeeta sun kortti on jäissä seuraavat pari kuukautta "
Sit sun veljes työkaveri heräs ja päästi kissan pihalle.
Edit: Piti ihan tarkistaa, että ei ollu oudoimmat unet tredi tämä.

Kerran lämmitellessäni kuntopyörällä "satuin" vilkaisemaan edessä polkevan naisen takamusta. Näyssä ei muuten ollut valittamista, mutta valkoisissa kireissä treenihousuissa hiljalleen leviävä punainen alue sotki pyöräilyrytmini. Mietin pitkään pitäisikö neitiä mahdollisesti informoida asiasta, mutta en ollut kerennyt keksimään oikeita sanankäänteitä kun hän jo siirtyi muualle. Toivottavasti tilanne selvisisi ilman suurempia kasvojen menetyksiä...

tk- sanoi:

Hah hah ja heh heh..olipas hyvä..ööö..vitsi:jahas:

Työpaikan salilla on tasan kaksi tankoa, joista toinen oli väännetty mutkalle(!) käyttökelvottomaksi. Kuka helvetin urpo sellaista tekee ja millä ihmeellä sen edes saa aikaan???

Back
Ylös Bottom