Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

quaz sanoi:
Häviö vituttaa ja oon niin sekasin että raportoin siitä jo väärään vitutusthreadiin mimmien puolelle :curs:

:wall:

Tämä sai mut sentään hetkeksi hymyilemään. :D

Tämä vitutus on taas niin suurta, ettei ihan äsken ole ollutkaan. Puoli vuotta elän masentuneena ja sen jälkeen kolme ja puoli vuotta odotellen seuraavia olympialaisia. :jahas: Turhaan kai odottelen..

Poistit sitten Mike ton kingpinin tredin, pisteet siitä. Vaikka olis lievästi tullu avauduttua siitä..Vituttaa tuollaset hurrien homostelutredit

Ei muuten vituttais niin paljon, mutta ku Suomi ei varmaan vähään aikaan pelaa missään loppuotteluissa. Nyt pelattiin, ja pelattiin päin vittua. Johan se vituttaa!

Vähän kaikki... meni taas 2 vapaata nopeasti ja huomenna pitää mennä töihin. Ja tämä päivä meni jotain jääkiekkoa odottaessa ja sitä kytätessä ja aivan turhaan. Miksi pirussa oikeastaan piti edes koko peliä katsoa? eihän se olisi minun elämää mitenkään muuttanut jos vaikka,ehkä,tuurilla Suomi olisi voittanut, mutta kun nyt kyttäsin ja sitten hävisi niin hieman harmittaa ja on taas sellainen pessimistinen olo että "mä tiesin" ja silti se ei yhtään piristä.

vittu mää mitään edittiä, miks vitussa jollekkin ruottille aina ja jollain vitun munkki lämärillä viivasta , ei jumalauta lusikalla ranteet auki just nyt.:wall: :wall: :curs: :curs: :curs: :curs:

Missukka sanoi:
Vituttaa kun kaikki floodaa pakkista omilla "vituttaajääkiekkohopeaviesteillään

No eikö sais, saatana

Back
Ylös Bottom