Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Keila sanoi:
Tuo kämppis alkaa hiljalleen vituttamaan ihan tosissaan. Oli sitten yöksi jättänyt uunin täysille lämmittämään kun oli lähtenyt baariin. Heräsin siinä kuuden aikaan käymään kusella ja oli kiva yllätys kun avaa huoneen oven niin kuuma ilma tuulahtaa kasvoille. Hetken mietin että WTF, kunnes menin keittiöön. Siellä oli varmasti yli kuusikymmentä astetta lämmintä, ihan kuin saunaan olisi mennyt. Uuni hohkasi täydellä lämmityksellä ja oli varmasti ollut ihan pirun kauan jo päällä kun oli koko kämpän lämmittänyt saunalukemiin. Hyvä ettei koko kämppä palanut kun vanhoja vehkeitä nuo kodinkoneet. Huomenna ostan kyllä palovaroittimen omaan huoneeseen, kun ei enää näköjään ilman uskalla nukkua. Vittu kun tuo kämppis tulee tänne niin saa pikkaisen runtua. Perkele. :curs:

Laitahan palovaroitin myös keittiöön (ja kämppis maksamaan puolet laitteesta).
Onnittelut kämppiksesi johdosta :thumbs:

Nyt kyllä vituttaa melko ankarasti. Tuntuu että MIKÄÄN asia ei ole kunnossa. Tänään pitäisi käydä joku säälittävä treeni tekemässä salilla, enkä ole nukkunut kovinkaan hyvin (johtuu tosin yövuorosta). Huomenna pitää herätä 6 tuntia aiemmin kuin tänään että ehtii kouluun, ja väsymys vaan luultavasti pahenee. Tällä hetkellä olen tyytyväinen ainoastaan siihen että tipaton tammikuu on pysynyt. Suunnitelmissa oli että helmikuussa lopettaisin tupakoinnin mutta näillä fiiliksillä tuntuu melko utopistiselta asialta...

Kaveri vituttaa tällä hetkellä ihan kiitettävästi. Kaveri pyysi lähtemään hänen kanssaan toukokuun alussa viiikoksi Kreetan Haniaan. Tämä suostutteli mua päivän ajan ja lupasin sitten lähteä, kun äitikin suostui siihen. Kaveri lähetteli kaikkea informaatiota siitä paikasta ja mahdollisista hotelleista ja itselläkin rupesi jo matkakuume vaivaamaan. Sovittiin sitten, että odotellaan viikon verran, kun meidän isäntä oli juuri silloin Espanjassa, että mä kysyn myös isännän mielipidettä. Noh, isäntä tuli torstaina ja siinä sitä sitten suostuttelin perjantaihin asti. Lopulta vanhemmat suostuivat matkaan ja sovittiin, että se matka olisi samalla niiden ylioppilaslahja mulle. Pistin sitten kaverille viestiä perjantai-iltana, että onko hän katsonut niitä hotelleja. Kaverilta ei tule mitään vastausta ennenkuin tänään ja mitä se kehtasikin laittaa :curs:! Hän lähtee kuulemma toukokuun puolessa välissä äitinsä kaverin kanssa lomille. Perusteluna oli se, että hän ei pystynyt vastustamaan tilaisuutta ja se, että se nainen varasi heti matkan. Ihan kuin kaveri ei olisi voinut sen pari päivää odottaa, kunnes olisi selvinnut se, että pääsenkö mä lähtemään. Tosi kiva huomata, että mua ja mun ystävyyttä arvostetaan näinkin paljon. Vitut, menkööt vaan äitinsä kaverin kanssa ulkomaille ja polttakoon nahkansa. Ei paljon kiinnosta :curs: .

Vittu, tosi kivaa saadaa tollalailla kylmää vettä niskaansa, kun itse odottaa ihan täpinöissään sitä matkaa.

Originally Posted by burdock
...Kaveri vituttaa tällä hetkellä ihan kiitettävästi...

No huh, tuo kyllä vituttaa varmasti.:down:
Paskamaisesti tehty. Mulla on käyny vähän vastaavasti, mut sit se "toinenkaan" reissu ei toteutunu..

Niin mikä vituttaa....no naisethan ne...:curs: :wall: :wall: ..vaihteeksi...

NATO sanoi:
Jotenki tuntuu et en nyt etene tässä postissa. Mut pointti on siis siinä että sitä ei ollut, pojat lähinnä LEIKKI sielä salilla. Pahasta, not. Kiellettyä säännöissä, kyllä. Nipotanko, en. Kunhan sanoin että oli hauskaa katsella ja olin ylimielinen kusipää. Itekki oisit ainaki hymyillyt kun takaperinjuostessa poika lähti juoksumatolta ku isoisän viimenen laaki joskus 70-luvulla.Ja sit vielä, etten unohda täysin, eilisestä vielä mainittava tää pystypunerrus niskan takaa, ote vastaotteena(?) mut kummiski siis väärin päin, painoa liikaa, näytti siltä että nivelet pettää tai poika heittää voltin takaperin puolellatoistakierteellä kerien. Komediaako? Ei. Tyhmää. Oi kyllä. Kokemattomuuden ja näyttämisen halun piikkiin menee.

Poitsuille: lukekaa pakkotoistoa, täällä on ylimieliset kusipäät kertomassa miten treenataan hyvin. Minäkin. :thumbs: Maanantaina salilla klockan 2100 alkaa tekniikkakoulu, ottakaa asennetta ja avointa mieltä mukaan.
Siis selvennetään nyt vielä, että en pitänyt kirjoitustasi ylimielisenä. Muistutin vain, että löytyy niitä kusiapinoita täältäkin. Ei pelkkä palstan lukeminen tee autuaaksi. Se auttaa kyllä. Olisin itsekin hymyillyt kyseisille herroille, pipo päässä tai ei.

Mikäköhän vituttais :wall: :wall: :wall:

Tullaan nyt sitten tänne kun Mniska niin käskee...

Kunhan nyt pysymme ylpeinä vielä vaalituloksen selviämisen jälkeenkin. 2000 vaaleistahan jo muutama vuosi jälkeenpäin ei kukaan oikein julkisesti kehdannut tunnustaa äänestäneensä Ahoa, vaikkei ero silloinkaan mikään huima ollut...

onnea Tarjalle valitsemallaan tiellä tulla "koko kansan presidentiksi" tällä hetkellä n. 40%:n kansasta pressa (äänestysprosentti X Tarjan osuus äänistä)

Huomenna tai siis tänään koe, johon en ole lukenut oikeastaan yhtään. Muuten tuo ei vituttaisi yhtään, mutta kun käyn nyt tuota kurssia toiseen kertaan. Lisäksi huomenna on työhaastattelu, joka menee todennäköisesti päin vittua. Mietin tossa paria ihan peruskysymystä, mitä se haastattelija voisi kysyä ja huomasin etten osaa vastata niihin mitään järkevää. Ei duunia, ei rahaa, ei ajokorttia.

Jooh, on se upeeta kun demokratia jyllää. Empähän olis jaksanu katella seuraavaa kuutta vuotta Tarjaa, mutta näköjään on pakko.

Voi saatanan saatana.

Ja vielä nuo äänestysperusteet, ei taida ihan yhden käden sormet riittää niihin, jotka äänestivät Tarjaa ihan vain sen takia "kun se on nainen". Voi perkele. Minulle on aivan sama onko se presidentti mies, nainen, shemale tai kameli, kunhan mielipiteen perustana on joku muu kuin sukupuoli.

Back
Ylös Bottom