Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Seuramme puheenjohtaja on meedio. Hän kielsi tekemästä raskaita etukyykkyjä nyt kun olkapää vittuilee. Tänään jo lämmittelyissä tanko horjahti eteen ja väänsi hartiaa. Itkua, kiristystä, pettymystä, nyt jäätä ja panacodia. Vittu!

Kisoihin 3 viikkoa. pelkän tangon lasku rinnalle sattui kun koitin. Haistakaa paska kaikki!

Mutta teinpähän etukyykkyenkat. Ehkä elämä voittaa:)

1. Skotlantiin meno siirtyi huomiseen, kun pomo halusi minun jäävän ylitöihin tänään.

RRKalle sanoi:
Seuramme puheenjohtaja on meedio. Hän kielsi tekemästä raskaita etukyykkyjä nyt kun olkapää vittuilee. Tänään jo lämmittelyissä tanko horjahti eteen ja väänsi hartiaa. Itkua, kiristystä, pettymystä, nyt jäätä ja panacodia. Vittu!

Kisoihin 3 viikkoa. pelkän tangon lasku rinnalle sattui kun koitin. Haistakaa paska kaikki!

Mutta teinpähän etukyykkyenkat. Ehkä elämä voittaa:)

Kysy siltä senseiltä, et voittaaks Sale! :rolleyes:

suortti sanoi:
...Minun ihana bitchass psykan maikka anto korvaavia tehtäviä mulle, kun en voinut tehä kurssin oikeaa "tehtävää". Vittu muut menee PAREITTAIN TEETTÄMÄÄN nuorilla sisaruksillaan jotain vitun huonoja piirroksia, joita ne sitten "analysoi" psykologisesti. MINÄ teen YKSIN 6 jotain homoa psykologista analyysitehtävää ja joudun lukee muutaman kirjan. Onko se mun syy, jos mulla ei oo kontakteja yhteenkään pikku naperoon, ONKO?!Hieman suhteellisuuden tajua, kiitos. :vittuimemunaa:
...
Tänään vituttaa:

-Kerrotaan nyt heti aluks, että en oo edelleenkään tehny em tehtävää, vaikka ois pitäny palauttaa ajat sitten. Nyt muut on jo pidelly noita esityksiää ja ne on ollu sellasii alle 5min valmistelemattomia roiskasuja.
"Joo, erkki on piirtäny tähän perheensä, kun ei se suostunu muuta tekemään" *näyttää kuvaa* *opettaja aanlysoi* *kaikki taputtaa*.
Mä oon ottanu jokaisen uskomattoman paskan esityksen henkilökohtaisena vittuiluna.

-Lisää koluasiaa. Bilsassa ja mantsassa on meneillään ihan natsi kurssit. Onneks bilsa on kertausta, mutta oon kuitenkin joutunu päkertämään tähän mennessä 6 esseetä ja 3 on viel jälellä. Mantsassa on viel 9 esseetä jälellä :down: .

-2 matikan kurssia ja aika suossa ollaan.

-Matikan prelit (toimivat samalla yhen kurssin loppukokeena).

-Tänään mä oon tehny aika minimaalisesti koulutehtäviä.

edit: -Kaikki helmikuun järjestyksenvalvojakoulutukset pidetään just optimaalisesti koeviikon aikana keskellä päivää

Toinen yöputkeen kun se uni ei vaan tule. Korvattulpat korvissa pyöriskelee ja tuijottaa kelloa. Ottaa todellakin päähän. Huomenna sitte uusi yritys, eikun huomenna on paarireissu tiedossa, siis maanantaina ehkä voi jo saada kunnon lepoa. Jes.

Voi jeesuksen pallit. Yöunet jo muutamalta yöltä (vapailta) aivan kadoksissa. Aivan uutta on se ettei edes päiväunia saa nukuttua, vaikka normaalisti kaaduttua sänkyni ihanaan lämpöön, nukahdan alta nanosekunnin. Nyt päiväunetkin pelkkää torkahtelua, sydän takoo omiaan ja levotonta pyöriskelyä, vaikka aivan puoli kuollu fiilis.
Perseestä.:curs:

no vituttaa se, että jouduin eilen käyttämään väkivaltaa KAVERIANI kohtaan.

On se niin hienoa, kun juodaan muutama olut baarissa ja saa kuulla kuinka paska ihminen olenkaan. Minussa on kaikki vikana.

Pari tuntia ja pari kaljaa ja yhtäkkiä olen paskaakin paskempi ihminen.

Tuo sattu niin saatanasti, että jouduin hivauttamaan kaveria.

En vieläkään usko miten joku voi musta väittää tollasta...vielä sellanen ihminen, joka mut tuntee v i t u n hyvin.

Käsittämätöntä.

Selkäpäivänä salille n. tunti heräämisen jälkeen. Mukana oli tietenkin liian pienet joustamattomat shortsit, joilla oli huono tehdä maastavetoa. No jotta se ei riittäisi, oli jalkaan jäänyt treenikalsareiksi sellaiset n. polvipituiset sikalöysät purppuranpunaiset yöhousukalsaribokserit, jotka tursui ulos lahkeista. Niitä sitten yritin tunkea ihan tuskassa eka piiloon maven lämmittelysarjojen aikana. Tein sitten vähän isommilla ja kuului sopiva repeämisen ääni housuista, nopea tilannetarkistus, ei mitään kriittistä. 160kg:lla ensimmäinen toisto KRATS, noh ihan sama, toinen toisto RIIIIIIIIIIIIIITS ja tuolta haarojen välistä _koko matkalta_ sauma auki, tietenkin samalla löystyi ja valahti lahkeista esiin ne ihanat purppurat kalsaritkin. Repeäminen oli sen verran täydellistä että painot tippu samoin tein alas ja mavesta jäi loput sarjat tekemättä. Muu selkätreeni oli tietenkin pakko kunnialla ja ihmisten pelon ja hämmästelynsekaisien vilkuilujen seuraamana suorittaa loppuun :)

kasaluita sanoi:

On se niin hienoa, kun juodaan muutama olut baarissa ja saa kuulla kuinka paska ihminen olenkaan. Minussa on kaikki vikana.

En vieläkään usko miten joku voi musta väittää tollasta...vielä sellanen ihminen, joka mut tuntee v i t u n hyvin.

Käsittämätöntä.

Haukkuko se sua arvaamattomaksi ja väkivaltaiseksi?

Viina on perseestä. Kun sä lähet dokaa niin kaikki on hyvin ja sä oot maailman paras ja komein. Sit alkaa jengi tippuu, laskuhumala alkaa potkia ja alkaa vituttaa. Kaikki on epäselvää möngerrystä ja pienetkin kalja puheet alkaa jurppimaan. Toiset itkee ja lässyttää, toiset lässyttää ja soittelee "ainavaanparempiabileitä", joku pistää porukkaa levyiksi ja ne jotka ei ota niin urputtaa...urprpr..

Mä oonkin ollut nyt noin 4 kk juomatta. Mä oon dokannut ja tehny tyhmyyksiä pienempänä niin paljon, että ei enää kiinnosta. Kun kattoo ku jätkät ottaa börstaa ja neidit kossua niin sitä miettii, että mitä vittua, kaikki vkloput ei oo läträämistä. Juhlat ym. tapahtumat on sitten asia erikseen, kuten sanottu absolutismi ja mäkätys ei oo se tavote

vituttaa ku keskisormen rystynen murtu baarireissulla... nyt on sit samassa kädessä 3 murtumaa. ei taida salitreenistä tulla lasta eikä paskaa ja lääkäriin en mene :jahas:

kasaluita sanoi:

Käsittämätöntä.

Tän jälkeen sua varmasti pidetään entistäkin parempana tyyppinä. Oisko vaan kannattanut lähteä kävelemään? Oisko?:thumbs:

Eilen pari nuorta ~14v nuorta miestä aiheutti hieman huvitusta salilla. Toinen oli sanojensa mukaan jo yli puoli vuotta treenannut ja toinen oli mukana oppipoikana.
Eka peruspenkkaukset tanko vinossa eikä rintaan asti laskettuna, kaverin rinnallevedon avulla ylös. Ja rautaa lisättiin että saatiin ennätyksiä rikottua. :) Penkkihän on tunnetusti miehen joten tää oli vielä ihan hyväksyttävä suoritus.

Sitte käytiin kaatumassa juoksumatolla, nyt alko jo meikäläistäki hymyilyttää.

Sen jälkee jalkatreeniä reidenojennus ja koukistuslaitteissa, olin ite tehny siinä vähän aikasemmin ja laitteissa oli tuplapakat päällä joten eihän ne mihinkää liikkunu ja sitte ihmeteltii porukalla. No pitihän niitä vähän käydä neuvomassa ettei jalkatreenit jää täysin väliin. Sitte pojat tutustu nopeasti muihin laitteisiin, monien merkitys ei auennut ollenkaan mut hienoimmat väläykset olivat vatsarutistuskone joka tulkittiin selän voimatreenilaitteeksi sekä ylätalja joka oli "vittu tääl on hyvä rinnallevetokone" :D

No sitte vielä vähän prässiä ja kyllä herätti pojissa ihmetystä ku kovan agren jälkeen 110 kiloa nousikin jopa useamman toiston verran, sehän on jo oikeesti paljon malmia. :)

Kaikki painot jätettiin telineisiin ja muutenki meiniki oli laitteelta toiselle juoksemista ja sen "kovemman treenaajan" uskomatonta näytöstä. Ainut mitä jäin kaipaamaan oli haukkatreenit.:hyper:

Oho tulipa paljon kirjotettua tostaki, toivottavasti pojat jossain vaiheessa löytää pakkotoistolle ja ottaa jotain järkeä tohon treenaamiseen.

Kostaja: Eikö ole aika hankalaa sanoa mikä oli oikea toimintamalli kun et tiedä mitä on tapahtunut? Eihän tapahtumien kulku selviä laisinkaan tosta viestistä.

Eilen luultavasti aiheutin kaverin kanssa jonkinmoista salikomediaa (Yleistä säätöä, väsymyksestä [?] johtuvaa jatkuvaa nauramista + epäonnistuneita skarppausyrityksiä sun muuta sälää) sekä näin muiden tekevän komediaa.

Oli joku 4-5 hengen poikaporukka, olisiko ollut 14-15v. Noh, mitäpä muuta ne olivat tekemässä kuin penkkiä.
Hikisiä, 15 cm rinnasta vajaita nostoja olemattomalla. Pojut nostelivat kilpatyyliin; 20kg, yksi toisto, joku ei saa nostettua, jää leikistä pois jne...
Noh, tämä on kokemattomille ihan normaalia. Ihmetytti vaan se, että minkä takia kokeillaan nostaa 70kg, jos ei mene 40kg...:hyper:

Kostaja X sanoi:
Tän jälkeen sua varmasti pidetään entistäkin parempana tyyppinä. Oisko vaan kannattanut lähteä kävelemään? Oisko?:thumbs:

Olis. Ja olen aina lähtenytkin kun joku pelle tulee baarissa tönimään.
Sehän tässä just vituttaakin, kun löin. En tajua miksen lähtenyt vaan pois. Ehkä olin vaan humalassa ja järkyttynyt
siitä mitä mä sain parin sentin päästä naamastani kuulla. Huono selitys.

Olis vaan pitänyt lähteä pois. Seuraavana päivänä oltais taas kavereita ja kaikki olis hyvin. Nyt ei ole.

kasaluita sanoi:
Olis. Ja olen aina lähtenytkin kun joku pelle tulee baarissa tönimään.
Sehän tässä just vituttaakin, kun löin. En tajua miksen lähtenyt vaan pois. Ehkä olin vaan humalassa ja järkyttynyt
siitä mitä mä sain parin sentin päästä naamastani kuulla. Huono selitys.

Olis vaan pitänyt lähteä pois. Seuraavana päivänä oltais taas kavereita ja kaikki olis hyvin. Nyt ei ole.

Onhan noita neuvojia vaikka kuin, mutta tiedän itse ainakin että kun ihminen josta välittää ja johon luottaa hyökkää sanallisesti niin että tuntuu ettei se halua mitään muuta kuin vahingoittaa sinua ja käyttää hyväkseen tietoja mitä ystävyys on sille antanut eli lyö oikein isolla lekalla, tuntee olonsa helposti petetyksi, nurkkaanajetuksi ja se aiheuttaa ainakin itellä että nyrkki heilahtaa ennenkuin itse edes tajuaa. Huutamista kannattaa kokeilla kyllä ensin.

Kavereissa on se hyvä puoli että asioista ei tarvitse välttämättä puhua jälkeenpäin, kun kaveruus ei kuitenkaan muutu mihinkään. Se saattaa tuntua hetkellisesti että nyt kaatu koko maailma ja tämä on nyt tämän kaveruuden loppu, mutta ei se niin ole. Kyllä siinä kaverissakin on vikaa. Henkinen hyökkäys on minun mielestä pahempi kuin fyysinen, se on tarkempaa ja satuttaa enemmän ja pidemmäksi aikaa. Fyysisessä on kieltämättä se hyvä puoli että vittuilu loppuu siihen paikkaan eikä sitä välttämättä enää ilmaannu, koska toinen osapuolikin tajuaa seuraavan kerran mitä siitä seuraa.

Back
Ylös Bottom