Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eleonoora sanoi:
Viestijoukkue menetti siinä mahdollisuuksiaan voittaa kultaa. :jahas:

Vois jättää koko saatanan hiihtojoukkueen Suomeen ja näytttää jotain mielenkiintoista tilalla. Tommosta lajia voi kukaa seurata:curs:

e: katotaan vaan niin menee palanderin laskut ja suomen rykiminen päällekkäin ja kumpaa mahdetaan seurata. voi vittu. Nytkin kävi tuuri että sm-kisat peruutettiin viikonloppuna, olis menny hyvä laskukisa osittais ohi.

Elmukelmu sanoi:
MUIJA! :curs:
Se on juossut koko teini-ikänsä jalat auki pitkin kaupunkia, tehnyt lähes kaikkea mitä Gigant 10:stä löytyy ja nyt sitten mä saan "jämät" :wall:
Kerta viikkoon salkkareiden mainostauolla on jo vilkasta parittelua meidän perheessä! Voi Vitun AKKA! *ttu että mua siis *tuttaa niin paljon!! Ja kun kyselin että "mitä ne *rkeleen laiheliinit on sulle tehny että ne ansaitsi pitää sun kanssa hauskaa ja mulle jää käteen pelkkää paskaa? Pitäiskö mun laihduttaa 50kg, pitää puuhelmiä kaulassa ja hakata sua että alkais taas seksi kiinnostamaan?" niin vastaus on vaan "Se nyt oli silloin..." Ja mitä *ttua tollanen vastaus mua lohduttaa?! Voi v-i-t-t-u!! :wall: :wall: :curs: :curs: Ja sit niitä aikoja pitää vielä mun kuullen muistella! :wall: Mä sen vaan sanon että eihän se niiden kundien syytä tää ole, eikä oikeastaan muijankaan mutta *ttu jollekkin mun on tää paska olo purettava... Toivottavasti en ajaudu etsimään niitä kavereita. vaikka ei sekään enää kaukana ole...

VOI SAATANAN SAATANA!!!! VITTU NYT HAJOAA PÄÄ!! :hyper:

Ei nyt ihan vastaava tilanne ole mulla, mut jotain tuttua tuossa kuitenkin on. Kerran tyttö heitti asiasta keskustellessa että "sitä on tullut harrastettua ihan tarpeeksi, ei se nyt enää niin tärkeää ole"

:jahas:

Mitäs tohon sitten enää sanois.. "puhu omasta puolestas ?" :wall:

Tällä hetkellä mulla on päällä vähän tämmönen "unohda seksi, ei semmosta olekaan, etkä sitä siis tarvitse" -kausi.

On kyllä ollut jo pitemmän aikaa. :itku:

Mua vitutti exän toiminta. Ei olla nähty viikkoon ja oli kaikenmoista puuhaa kun nähtiin. Oltiin yli 6 tuntia oltu yhdessä ja nainen ei olut edes hipaissut minua koko aikana. Pyysin sitä hyvällä hetkellä syliin edes hetkeksi. Ei suostunut ja sanoi vielä "älä tee tästä niin isoa numeroa". Itse vielä oli pyytänyt sinne sinä päivänä.

Eli Pyranha ja Elumkelmu, sellaista se on. Naiset on niin itsekkäitä noissa asioissa. Ainoa mikä tuohon toimii, on pihtaaminen, mutta se on vaikeeta. :itku:

VelttoV sanoi:
Mua vitutti exän toiminta. Ei olla nähty viikkoon ja oli kaikenmoista puuhaa kun nähtiin. Oltiin yli 6 tuntia oltu yhdessä ja nainen ei olut edes hipaissut minua koko aikana. Pyysin sitä hyvällä hetkellä syliin edes hetkeksi. Ei suostunut ja sanoi vielä "älä tee tästä niin isoa numeroa". Itse vielä oli pyytänyt sinne sinä päivänä.

Eli Pyranha ja Elumkelmu, sellaista se on. Naiset on niin itsekkäitä noissa asioissa. Ainoa mikä tuohon toimii, on pihtaaminen, mutta se on vaikeeta. :itku:

WTF miehet? Asennetta vähän peliin. Tollasille näytetään ovea perkele. Sen takia ne yrittää pompotella kun saavat tehdä niin kuin haluavat.

Otetaan hypoteettinen tilanne jossa tapailisin naista, niin kyllä musta olisi erittäin omituista jos ei autom. halattaisi jos ei oltaisi nähty viikkoon tms.
Sen verran olen läheisyysihminen, että alkuhuumassa jaksaa toista paijata ja silitellä lähes loputtomasti, mutta jos alkuvaiheessa läheisyys&huomioiminen tuppaa jäämään yksipuoliseksi niin se on morjens. Ei se siitä ajan kanssa ainakaan parane.

edit: se olikin näköjään tätä nykyä ex, joten kohdistan vuodatukseni kaikille niille miehille jotka kärsivät vastaavasta :D

Vituttaa ku Hauis kasvaa pituus suuntaan ___
vituttaa jos halosest tulee pressa.
Vituttaa Jos ei koht ala jo löytää naista.

paikko sanoi:
Voi VI**U!

Menin sitten tänään avaamaan oveni TV-lupatarkastajalle.:thumbs:
Ei siinä voinu paljoa sit yrittää selitellä, et ei mulla mitään TV:tä oo, kun se näky suoraan ovelta ja oli viel päälläkin.
No ei se mitään, hyvää tommonen parinsadan euron lisälasku vuodessa tekee opiskelijan kukkarolle. Joo ei muuta. Paitsi nyt voi sit tosiaan katsoa hyvällä omallatunnolla telkkaria, JES!!!!
Soitat sinne ettet maksa jatkossa teevee lupaa koska olet köyhä opiskelija ja jouduit myymään teeveen jotta sait rahaa sakkoihin ja sitte laitat teeveen lupatarkastaja ystävällisemmin sinne asuntoon :D. Mikäli se setä tulee uudestaan käymään kiellät omistavasi teeveetä tahi tietokonetta, etkä toki päästä sisään. Sillä siitä selviää.

Taphtui muutama päivä sitten, olisko ollut maanantai tai tiistai. Olin salilla pahimpaan ruuhka aikaan eli noin klo 20. Koko pukuhuone ihan täynnä. No, ei siinä mitään, olin jo treenini pitänyt joten suihkuun. Suihkun jälkeen olin menossa täyttämään shakeria ja siinä lavuaarin ääressä seisoo semmonen 50v 100kg mies ajamassa partaansa höylällä. Mukana oli semmonen kiva kori jossa oli kaikenlaista tilbehööriä. Eihän siinä muuten mitään, mutta kiva kun ulkopuolella on jo jonoa, ja tää tyyppi kattoo semmosella "wtf are you looking at?" ilmeellä :lol2:

Samana päivänä tuli salilla nähtyä mike klooni! Stepperillä vedin alkulämmittelyjä ja vierestä käveli ohi tyyppi. Katoin nopeasti ja kasvojen perusteella olisi voinut olla vaikka miken veli tms. Mukana oli kuitenkin puuhelmet ja sählymaila (painoa ehkä 75kg) :rock:

Inska sanoi:
WTF miehet? Asennetta vähän peliin. Tollasille näytetään ovea perkele. Sen takia ne yrittää pompotella kun saavat tehdä niin kuin haluavat.

Otetaan hypoteettinen tilanne jossa tapailisin naista, niin kyllä musta olisi erittäin omituista jos ei autom. halattaisi jos ei oltaisi nähty viikkoon tms.
Sen verran olen läheisyysihminen, että alkuhuumassa jaksaa toista paijata ja silitellä lähes loputtomasti, mutta jos alkuvaiheessa läheisyys&huomioiminen tuppaa jäämään yksipuoliseksi niin se on morjens. Ei se siitä ajan kanssa ainakaan parane.

edit: se olikin näköjään tätä nykyä ex, joten kohdistan vuodatukseni kaikille niille miehille jotka kärsivät vastaavasta :D

Noinhan sen pitäisi olla. Usein vain suhteessa on muuten hyvä olla niin eroa ei kovin helpolla ajattele. Sitä vain miettii ettei löydä enää uutta tai parempaa. Vaikka suhteessa täytyykin molempien osapuolien siihen panostaa niin kyllä sitä vaan pitäisi tajuta lopettaa sellainen suhde joka ei toimi. Vaikka se satuttaakin aluksi mutta toipumisen jälkeen olo yleensä paranee. :)

Ja se on kyllä ärsyttävää jos suhteessa tuo paijaaminen tai aloitteen tekeminen on about aina ykspuolista. Eli naiset, vähän sitä paijjailua kehiin ja aktiivisuutta sängyssä. Onhan se varmasti kiva makoilla kun mies silittelee tai hoitelee teidät hyvin sängyssä mutta kyllä mekin siitä pidetään yhtä paljon vaikkei välttämättä suoraan sitä vongatakkaan. :)

Inska sanoi:

Kyllä. 5 päivää ton jälkeen oltiin erottu. Ja ei pelkästään ton vuoksi. Joo ja jäi hampaan koloon. Mä menin vielä kysymään jälkeenpäin, että jatketaanko vielä. :hyper:

Esimerkkejä. Lähetän tekstarin, että mites sen huomisen kanssa? En saa mitään vastausta. Soitan seuraavana päivänä ja vastaus on, "no kun en mä tiennyt vielä silloin, enkä tiedä vieläkään". Joo, kiva odotella ja tehdä suunnitelmia. Kyse ei ollut kuin uudenvuoden aatosta. Mitään syytä ei siis ollut sille "tietämiselle". Minä tiesin ja tunnin päästä olin hakenut kaikki lainakamat sen luota pois. Juhlin kavereiden kanssa sitten ja en oo sen jälkeen nähnyt.

Mun pomo. :curs: :wall: :wall:

koulun salille tuli kerran joku ylä-aste ikäinen poika, joka laittoi penkkiin 70kg painoa ja lähti pois. n. 10min kuluttua kun olin ottamassa painoja tangosta, niin tuli poika isänsä kanssa takaisin. Laitoin kiekon sitten takaisin, ja poika nosti tuon 70kg ylös. (kerran ja tanko ihan vinossa). Lämmittelin vähän rintaa vinopenkissä (pelkällä tangolla), ja pojan isä sanoi: "jos haluaa rakentaa kehoa, tehdään paljon pienillä painoilla. jos haluaa voimaa, nostetaan maksimipainoilla".
sitten noin kk päästä poika tuli salille laittoi 70kg penkkiin painoksi, ja nosti kerran. juuri ja juuri sai tangon takaisin telineisiin. sitten se kysyi minulta: "tuutko varmistaan", ja laitto 5kg:n kiekot lisää. vihjailin kyllä että kannattaisko pienemmillä painoilla, mutta ei auttanut. rinnallehan tanko putosi ja minä sen siitä nostin.

Hoh hoh, tänään repes capri-mittaiset sortsit mave:n yhteydessä tuosta etureiden yläosasta. Onneksi oli jönssi toisessa lahkeessa :D (ja vielä tukevasti boxereiden sisällä)

almerigo sanoi:
Tässä joku viikko sitten näin melko erikoisia vipunostoja käsipainoilla. Toinen käsi nousi sivulle, toinen eteen ja sivulle nousevan käden kanssa vastakkainen jalka nostettiin sivulle suorana....en ole ennen tollaseen tyyliin törmännyt....

Vipareista näkee välilla aivan uskomattomia suorituksia. Joskus viimeviikolla eräs kaveri teki vipareita, mutta se näytti siltä että samalla tuli tehtyä hauiskääntö ja pystypunnerruskin. Paha selittää, mutta oli erittäin koomisen näköistä. En viitsinyt sanoa mitään kun ei se niillä 2 kg painoilla edes vaaralliselta näyttänyt.

Timba79 sanoi:
Vipareista näkee välilla aivan uskomattomia suorituksia. Joskus viimeviikolla eräs kaveri teki vipareita, mutta se näytti siltä että samalla tuli tehtyä hauiskääntö ja pystypunnerruskin. Paha selittää, mutta oli erittäin koomisen näköistä. En viitsinyt sanoa mitään kun ei se niillä 2 kg painoilla edes vaaralliselta näyttänyt.

Jos ei ollut mahdotonta repimistä, niin ensimmäisenä tulee noista painoista kuntoutusliike mieleen.

BullyBoy sanoi:
-lähes kaikkiin laitteisiin on yritetty mennä väärinpäin. (hack-kyykky mahallaan on huvittavan näköistä)
Hack-kyykky väärinpäin on kyllä ihan oikea ja toimiva liike. Ethän mulle ainakaan naureskele. :)

Ei vittu tää on uskomattoman paska päivä! Mulla ei ole penniäkään rahaa tili tulee maanantaina, huimat 1ooe kun ei ollu hommia pariin viikkoon olis sanonu että menee niin kauan olis voinu hakea liitosta rahaa. Ja tänään totesin että mä en saa ostettua motukkaa ens kesäks. Ja viel töissä kun kysyin yheltä ukolta nosto apua niin äijä tuiskii mitä sä siin oikeen kyselet etkö saa ite. Vittu tuntuu että pää sekoaa kohta :hyper:

Porukat stressaa mun yo-kokeista aivan saatanasti. Noinkin pieni asia ja meinaa pää räjähtää, kun joutuu tota prkleen hypetysvalitusta kuuntelemaan kokoajan. Yrittävät jonnekkin !"%#%#!!"%&¤ valmennus kurssille tunkea... Ne on yo-kokeet. Korkeakoulun pääsykokeiden -valmennuskurssit vielä ymmärrän, mutta en yo-kokeiden vitun vittu...

Väsyttää.

Kuntosaliharjoittelu on ihanaa:haart:viimeisen 2kk aikana näkyvissä selvää kehitystä!sarjapainot ja maksimit tippuneet roimasti,vaikka ylikunto pitäisi olla poissuljettu mahdollisuus,selkä on ollut kuukauden paskana mavesta johtuen,ja olkapääkin jo muutaman viikon.Nykyään alkaa jo vituttamaan koko touhu,varsinkin kun salin painojen toleranssi tuntuisi olleen aikoinaan amiksessa tehtäessä +-2.5kk,esim. 15 limput painavat 17.5,hieno homma,amiksen manuaalisorvarit:kippis1: viikko täydellistä taukoa,jos ei meno parane,niin jää koko touhu:curs: :curs: :curs::wall: :wall: :wall: :itku: :itku: :itku:

Back
Ylös Bottom