Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sama kaveri myös kolkkasi itsensä kun koitti saada vähän raivoa kyykkyyn ja heilautti takaraivonsa täysillä tankoon, sen jälkeen vuorossa olikin ryömintä suihkuun.
Pojalla oli suuret juhlat kun sai kauheella uholla ja raivolla kammettua 105 penkistä(uusi enkka), sitten alkoikin itku kun yks vanhempi gubbe kävi laskemassa että rautaa oli kyllä tasan 100kg. Ja meillä oli hauskaa...
Vahingonilo on paras ilo

Näin joskus viikko sitten, kun vanhempi salinkäyttäjä teki ylätaljaa mielenkiintoisesti.

Otti seisaaltaan tangosta kiinni, ja istui alas ja veti tangon rintaan. Siis yhtenä joustavana liikkeenä, sitten taas seisomaan ja kädet suoraksi jne.

Tämä ei tietenkään toimi, jos taljassa on painoa enemmän, kuin oma kehonpaino.

Kovalla temmolla tehtynä on aika hupaisan näköstä tallainen "kyykky ylätalja".

Tällähetkellä suurin vitutuksen aihe on koulu.
Pitäis kirjottaa muutama esitelmä.
Pitää lukea jollekkin ala-astelaisille joku satu, ei nappaa.
Huomenna pitäis istua puoli tuntia jälki-istuntoa, kun olin viime viikolla viisi minuuttia sisällä lämmittelemässä, joku -17c.
Sitten pitäis vielä jotain nuorten-iltaa pitää, isoseksi kun olen lupautunut.
Ja kaikki osuu sopivasti samalle päivälle.

Noh eipä oikeestaan mulla kovin suuret huolet oo, mutta vituttaa silti.

dear_a sanoi:
Minä. Pilaan oman elämäni ihan itse. :(

Siinä olis ollut tarjottimella tilaisuus sanoa jotain älykästä ja hauskaa, mutta ainoa mitä mä osaan tehdä on nyökätä... Voi prkl! :wall: No, terkut vaan jos herra sattuu Pakkiksella käymään; jos en jäätyis, olisin tosi mukava ja hauska ihminen. :rolleyes:

Kyllä sun aika supliikkitäti ois pitänyt olla että oisit tuosta voinut jotain nasevaa lohkaista. Ei kai tuohon voi sanoa kuin joo tai ei.

tai: "joo, mutta voit ottaa mut jos haluat. ei kun siis voit ottaa välissä jos haluat."

SerialLoser sanoi:
Kyllä sun aika supliikkitäti ois pitänyt olla että oisit tuosta voinut jotain nasevaa lohkaista. Ei kai tuohon voi sanoa kuin joo tai ei.
tai: "joo, mutta voit ottaa mut jos haluat. ei kun siis voit ottaa välissä jos haluat."

Jos vaikka aloitetaan sillä, että olis voinut sanoa vaikka "joo" tai parempi vielä "joo aloitin, mutta tässä menee enää xxx minuuttia". Mutta ei. Ei mitään. Kumma että se edes tajusi mitä tarkoitin. :rolleyes:

SL, toi sun ehdotus oli ihan hyvä, kirjoitan sen käteeni ja sitten jos se vielä tulee mulle puhumaan, sanon sen vastaukseksi ihan mihin tahansa kysymykseen. Sen jälkeen se muistaa mut aina... :hyper: ;)

Haha, Freudilaista flirttiä... Mäkin sanoin tarjoilijalle, että "tule vaan". Vaikka se kysyikin, että _tuleeko_ mukaan. No ainskin huomasi mut.

Muuten topikkiin liittyen ei vituta, kuin perhe- ja ihmissuhteet, työ- ja raha-asiat, olotila, sää... Jos yksityiskohtaisesti mainitsisin, niin moni olisi tyytyväinen, kun ei sentään mene näin huonosti. :( Komena yönä nukkunu varmaan 8 tuntia yhteensä vielä kaiken päälle.

Fat Daddy sanoi:
...4. Ne, jotka sanovat viihtyvänsä sinkkuina, puhuvat paskaa. Sinkkuna olo on kivaa vaan enintään 2 päivää viikosta, ellet biletä joka päivä...

Sinkkuna vituttaa yksin oleminen. Seurustellessa vituttaa vapauden puute.

...Jatkampa vielä hieman: Töissä ollessa vituttaa, ettei ole koulua joka veisi eteenpäin. Koulussa vituttaa myös rahan puute. Nyt töissä ollessa vituttaa vapaa-ajan puute. Taas Tampereella asuessa vituttaa, ettei ole Helsingissä, jossa kaikki oli uutta, meno rentoa ja kaupunki mahdollisuuksia täynnä. Helsingissä asuessani vitutti ettei ollut "kotona" Tampereella, jossa suurin osa kavereista asuu.

dear_a sanoi:
Minä. Pilaan oman elämäni ihan itse. :(

Tämä s*tanan jäätymiseni, jolle en voi mitään..... :curs: Eilen salilla mukavanoloinen ja -näköinen mies jonka olen huomannut 'ennenkin', tulee kysymään että aloititko sä just, kun pidin taukoa jalkaprässistä josta yritän saada henkistä yliotetta. Ainoa, mitä osasin tehdä, oli nyökätä myöntymisen merkiksi. :arvi: :curs:

Siinä olis ollut tarjottimella tilaisuus sanoa jotain älykästä ja hauskaa, mutta ainoa mitä mä osaan tehdä on nyökätä... Voi prkl! :wall: No, terkut vaan jos herra sattuu Pakkiksella käymään; jos en jäätyis, olisin tosi mukava ja hauska ihminen. :rolleyes:

Höh höh. Mulla taas on tapana keksiä kaikkea hauskaa, ja välistä käy niin, että toisen ilmeestä voi päätellä, oliko loppupeleissä hyvä asia avata suutaan.
(Tän vois pistää johonkin asiakaspalvelu-threadiin) Oon töissä kassalla. Kassahihnan saa liikkeelle koskettamalla sitä varovasti sormenpäillä. Sormenpääni vaan sattuvat olemaan arat, joten tapanani on "lyödä" hihnaa rystysillä. Kerran eräs asiakas kysyi, "Puranko agressioita?" Tähän sitten heitin, "Täytyy purkaa töissä kun on taas sinkku." -Vitsihän se oli, mutta asiakas ei enää puhunut minulle.:rolleyes:

Feikkieditti: Mielestäni ansaitsen Nobelin itsehillintä-palkinnon, kun onnistuin pitämään suuni kiinni, kun eräs mummeli jutteli koirastaan ja sen lempi luista. Sitten se näytti jotain koiranpuruluuta ja sanoi "Tämä on minulle paras."

Paskimmat treenit ikäpäivänä. Penkistä 85 kg jäi rinnalle, vaikka vielä muutama päivä sitten tein sillä kymppejä, ja jo vuosi sittenkin sain sillä kymppejä.

Nyt lähen dokaamaan ja hyppään junan alle... morjens

Vittu naiset on sitten niiiiin perseestä! Kuka vittu niitä ymmärtää tai edes yrittäis ymmärtää...
Salille menin purkamaan vitutusta, treeni ei kule yhtään. Yritäppä kevennellä kyykkyä ens viikon maksimia varten kun 3*85% tekee tiukkaa ja motivaatio pakkasen puolella. Tein neljä sarjaa ja lähin kämpille. Ei tällä hetkellä nappaa/kiinnosta tippaakaan, jos huomenna vituttaa yhtäänkään niin seuraava kerta salilla on maanantai! Vittu mitä avautumista...

edit. kaiken kukkuraksi vanha selkävammaki alko vittuilemaan. So long mave&kyykky!

Joopa joo, netti tahmaa ja tuo saatanan pikaedittikään toimi.. Vitun tulipersekettu!!! Ei voi tajuta miks just nyt kaikki muukin pitää mennä vituiksi, aivan niinku tässä ei olis tarpeeksi!

Kävin tänään tekemässä jalat vatsat ja hauikset. Kotimatkalla rupesi ranne tuntumaan kipeeltä ja nyt se on jo ihan helvetin arka kun pitäisi sitä töissä käyttää. Vittu jos tuollaisilla leluhaispainoilla tarttee ruveta siteitä käyttämään niin mä kehtaan tehdä hauikset vaan himassa. Melkein sama kun vetäisi vatsalihaksia vyöllä ... menee penkkiohjelmakin vituiksi kun ei viitti tuon ranteen takia mennä huomena salille...

1. Varis tipahti Olympia joukkueesta.

2. Aloitettiin eilen avokin kanssa tanssikurssi. Voi s**tana, että oli ärsyttävää, kun ei osaa. Jalat meni ihan minne sattuu.

3. Töissä kitistään asioista, jotka ei mulle kuulu mitenkään.

Clayman sanoi:
1. Varis tipahti Olympia joukkueesta.
Ei kait paikkaa siellä ansainnutkaan, ainakaan tän kauden näyttöjen perusteella. Vai onko sillä jotain hyviä sijoituksia cupista? Kokonaispisteissä on sijalla 60.

Itseä vituttaa oma saamattomuus. Olen ehkä laiskin opiskelija ikinä. Mikä perkele siinä on kun ei oma etu motivoi?

MUIJA! :curs:
Se on juossut koko teini-ikänsä jalat auki pitkin kaupunkia, tehnyt lähes kaikkea mitä Gigant 10:stä löytyy ja nyt sitten mä saan "jämät" :wall:
Kerta viikkoon salkkareiden mainostauolla on jo vilkasta parittelua meidän perheessä! Voi Vitun AKKA! *ttu että mua siis *tuttaa niin paljon!! Ja kun kyselin että "mitä ne *rkeleen laiheliinit on sulle tehny että ne ansaitsi pitää sun kanssa hauskaa ja mulle jää käteen pelkkää paskaa? Pitäiskö mun laihduttaa 50kg, pitää puuhelmiä kaulassa ja hakata sua että alkais taas seksi kiinnostamaan?" niin vastaus on vaan "Se nyt oli silloin..." Ja mitä *ttua tollanen vastaus mua lohduttaa?! Voi v-i-t-t-u!! :wall: :wall: :curs: :curs: Ja sit niitä aikoja pitää vielä mun kuullen muistella! :wall: Mä sen vaan sanon että eihän se niiden kundien syytä tää ole, eikä oikeastaan muijankaan mutta *ttu jollekkin mun on tää paska olo purettava... Toivottavasti en ajaudu etsimään niitä kavereita. vaikka ei sekään enää kaukana ole...

VOI SAATANAN SAATANA!!!! VITTU NYT HAJOAA PÄÄ!! :hyper:

Fat Rat sanoi:
Ei kait paikkaa siellä ansainnutkaan, ainakaan tän kauden näyttöjen perusteella. Vai onko sillä jotain hyviä sijoituksia cupista? Kokonaispisteissä on sijalla 60.

Kyllä tuo hyvin hiihti siinä viestissä, minkä voittivat. Joo, olihan se vaan yksi kisa, mutta eipä se Variksen tillalle tullut ole sen paremmin pärjännyt. Urkilla haastattelija kysyi joltai komitean tyypiltä, että miksi Varis tippui, kun tuuraajan näytöt on 2 vuoden takaa, sen jälkeen ei mitään ole sanut aikaan. Eipä siihen se komitea tjsp tyyppi mitään järkevää sanonut :)

Elmukelmu sanoi:
MUIJA! :curs:
Se on juossut koko teini-ikänsä jalat auki pitkin kaupunkia, tehnyt lähes kaikkea mitä Gigant 10:stä löytyy ja nyt sitten mä saan "jämät" :wall:
Kerta viikkoon salkkareiden mainostauolla on jo vilkasta parittelua meidän perheessä! Voi Vitun AKKA! *ttu että mua siis *tuttaa niin paljon!! Ja kun kyselin että "mitä ne *rkeleen laiheliinit on sulle tehny että ne ansaitsi pitää sun kanssa hauskaa ja mulle jää käteen pelkkää paskaa? Pitäiskö mun laihduttaa 50kg, pitää puuhelmiä kaulassa ja hakata sua että alkais taas seksi kiinnostamaan?" niin vastaus on vaan "Se nyt oli silloin..." Ja mitä *ttua tollanen vastaus mua lohduttaa?! Voi v-i-t-t-u!! :wall: :wall: :curs: :curs: Ja sit niitä aikoja pitää vielä mun kuullen muistella! :wall: Mä sen vaan sanon että eihän se niiden kundien syytä tää ole, eikä oikeastaan muijankaan mutta *ttu jollekkin mun on tää paska olo purettava... Toivottavasti en ajaudu etsimään niitä kavereita. vaikka ei sekään enää kaukana ole...

VOI SAATANAN SAATANA!!!! VITTU NYT HAJOAA PÄÄ!! :hyper:

Jos ei homma parane eikä hän mitään halua asian eteen yrittääkään niin laukut kantoon vaan.

Elmukelmu sanoi:
Pitäiskö mun laihduttaa 50kg, pitää puuhelmiä kaulassa ja hakata sua että alkais taas seksi kiinnostamaan?" niin vastaus on vaan "Se nyt oli silloin..."
Mä en tiedä paljonko suoremmin voi sanoa "mä halusin niitä muita enemmän ku sua".

Tosi paska tilanne. Lähes vastaavasta syystä (pihtaamisesta; sen menneisyydestä mulla ei ole tietoa) yks kaveri on heivaamassa lähiaikoina eukkonsa pellolle, hoitaa vaan työasiansa siihen jamaan, että voi tehdä sen ilman suurempaa stressiä.

Käyn usein ns. kaupallisella jäsenyyssalilla treenaamassa HC-salin rinnalla ja nää viimeviikot on ollu melkosta salikomediaa kun uudenvuoden lupaukset on tehty, kuntosalikortti ostettu ja kesäkuntoon pitäs päästä. Tätä ennen kuntosalilla on käyty kerran firman tyky-päivänä.

Ja sitten tehdään kaikki liikkeet niiin päin helvettiä kun ikinä. Mainitaakseni muutaman:

-prässit/hackit/ ym. 1cm liikeradalla

-penkki 1cm liikeradalla ja runkulla (saavutus sinänsä)

-penkki istuen (sellasessa koneessa missä jaloilla voi painaa pakan ylös) tässä tehdään luonnollisesti prässi.

- pystypunnerruskone, sama kuiin ed.

-dippikone, kahvoista kiinni, hyppy ylös, lukitaan kädet ja pakka alas omalla painolla

-kaikki taljat ed. mainitulla tekniikalla tai sen sovelluksilla

-selänojennus scott-hauis-penkissä

-kyykky pohkeet seisten laitteessa

-lähes kaikkiin laitteisiin on yritetty mennä väärinpäin. (hack-kyykky mahallaan on huvittavan näköistä)

Okei, jokainen tyylillään, mutta annas olla kun meet ystävällisesti sanoo jotain antaaksees neuvoja (esim siinä vaiheessa kun ylipainoinen 50v nainen tekee vatsoja selkäpenkissä sen näköisesti et kohta se menee poikki) niin kyllä heti mulkoillaan "mitä säki tiedät, oon mä ennenki salilla käyny, mua on turha tulla neuvoo, painu vittuun siitä mullon tauko ja luen nyt 10min tätä Seiskaa.”

Onneksi enää kolme viikkoo niin ne luovuttaa tai hajottaa itsensä, saapa treenata taas loppuvuoden rauhassa ilman naurukohtauksia.

Fat Rat sanoi:

Viestijoukkue menetti siinä mahdollisuuksiaan voittaa kultaa. :jahas:

Back
Ylös Bottom