Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Cassyput sanoi:
Mua vituttaa tällä hetkellä:
...
-Kämppis, joka ei siivoa aiheuttamiaan käsittämättömiä sotkuja (pian tulee tappelu)
...

Itsellä toimi aikoinaan oheiset pikkulaput. Jätkät kun lusmus omissa huoneissaan piilossa niin niille ei päässyt avautumaan kasvotusten.

Liitteet

• uv1.webp
    uv1.webp
    31,9 KB · Katsottu: 181
  • uv2.webp
    uv2.webp
    55,4 KB · Katsottu: 208
joo kämppisten sotku on vitusta. Ite oon tottunut siihen niiden sotkuihin, kunhan ei mun tartte muiden sotkuihin koskea. Ite tiskaan heti, tiskatkoot muut omansa sitten kun haluaa KUNHAN EI KÄYTÄ MUN PUHTAITA KAMOJA.

Yhden kerran oon laittanut lapun keittiön pöydälle, mutta se oli musta kyllä niin saatanan törkeä temppu että oli pakko älähtää = kämppis käytti mun eväsboksia stögiksenä. Pikkasen suutuin. Jos mun tavaralle käy vielä jotain vastaavaa, mä otan tän jätkän sheikkerin ja vien baariin ja käsken kaikkien käyttää sitä tuhka/sylkykuppina. Juopa tosta, kusipää.

Eipä silti, sen jälkeen jäi vähän huono omatunto että ees jätin lapun, kun on ne kämppikset kuitenkin aika mahtavia enkä mä halua että ne käyttäytyy erilailla vaan koska mä en tykkää.
Viedään sitten kaikki omat kamat ja puhtaat astiat omaan huoneeseen vaan.

Ankka sanoi:
Itsellä toimi aikoinaan oheiset pikkulaput. Jätkät kun lusmus omissa huoneissaan piilossa niin niille ei päässyt avautumaan kasvotusten.

Itse laitoin kerran rappukäytävään myös lapun, missä hieman kerrottiin kellonajoista ja hiljaisuuden merkityksestä. Lapun loppuosa kuului "Jos metelöinti ei lopu, tulee noutaja". Ihan siis yleisesti kirjoitin tuon lapun kaikille jotka ei tajua ajatella omaa huoneistoaan pidemmälle. Parin päivän päästä tuli sitten joku nimetön itkusähköposti jossa uhkailtiin rikosilmoituksella tuosta laittomasta uhkauksesta mikä lapussani luki... :thumbs:

Mulla oli kerran kämppis joka oli kans hirvee sottapytty ja sen lisäksi vielä istui vessassa niin ettei ovi ole lukossa! Voitte vaan arvata miten monesti lampsin kusihätäisenä vessaan ja yksi siellä tinkkaa naama punaisena paskaa! (väitti että minun pitäisi kuulla milloin hän on vessassa ja ystävällisesti olla tunkematta sinne silloin) Sitten se jätti sen pöntön ihan vitun paskaiseksi aina käyttönsä jälkeen. Sanomiset ei auttanut tässäkään tapauksessa mitään. Kirjoitin vessakäyttäytymisohjeet vessan seinälle ja aina jos "yllätin" ko. tyypin vessassa, aloin raivota ihan sikana. Kyllä tuo sitten loppujen lopuksi tehosi. Vieläkin nousee niskakarvat pystyyn kun ajattelee tuota. Aah, sainpas purkaa tämänkin asian :) (ois tietty voinut hoitaa asiallisemminkin ton jutun, mutta en keksinyt muutakaan...)

Kaikista paskimmat kämppikset oli Korealaisia. Koko vuoden kelasin että miten mä saan noi pässit tajuamaan että tohon naisten vessaan ISTUTAAN, seinille ei tartte seisten kusta. Suunnittelin jo jotain julistetta johon piirrän länsimaalaisen vessan käyttöohjeet...

onko se tosiaan niin vitun vaikeata itse tajuta? Ei mekään mennä maahan, jossa on reikä maassa, niin että me istutaan sen päälle. PItääkö ihmisen olla niin tyhmä. Onko se niille jotenkin syntiä istua, onko se aivan pakko kusta seinille? kysyn vaan.

Nojoo onneksi nyt on länsimaalaiset kämppikset, arvostan niitä vähän liikaakin, kun oon niin helpottunut että vessat on siistejä :D

Naene sanoi:
Kaikista paskimmat kämppikset oli Korealaisia. Koko vuoden kelasin että miten mä saan noi pässit tajuamaan että tohon naisten vessaan ISTUTAAN, seinille ei tartte seisten kusta. Suunnittelin jo jotain julistetta johon piirrän länsimaalaisen vessan käyttöohjeet...

Sopiiko kysyä missä ihmeessä asustelet? :eek:

Hilppa sanoi:
Sopiiko kysyä missä ihmeessä asustelet? :eek:

Noi Korealaiset oli kämppiksiä Hollannin kampusasutuksessa joka oli ulkomaalaisia varten... Helvetin karseata! Juoksin mielummin 20 min verran salille käymään vessassa kun käytin niitä vessoja siellä jotka Korealaiset tärveli ulosteillaan. Vieläkin vähän vituttaa vaikka siitä jo puolivuotta on kun sen paikan jätin...

Lisäksi vielä vitutti Perulaiset samassa asutuksessa. Saatana kun oli kovaäänisiä. Kyllä mä aiemmin jo tiesin muista yliopistoista ettei Espanjaa puhuvat osaa pitää turpaansa kiinni (edes, tai varsinkaan kirjastossa), eikä puhua inhimillisellä äänitasolla, eikä soittaa musiikkia ellei se ole niin kovalla että tärykalvot menee. Kyllä mä sen musiikin ja basson kestin hyvin mutta ne jokailtaiset juomapelit, jossa hakataan tahtia pöytään ja huudetaan "SEECCOsecosecosecoSEEECCOsekosekosekoSEECCO....." vei kyllä mielenterveyden rippeet. Onneksi saan nyt asua ihan rivitalokämpässä brittikämppisten kanssa. Ei enää ikinä kampusasutusta, pari vuotta sitä paskaa sai kyllä riittää.

Että osaa kyllä vieläkin ottaa aivoon sen paikan asukkaat. :lol2:

Random sanoi:
Saatan olla pahasti väärässä, mutta mun mielestä metelöinti on kielletty useimmissa taloyhtiöissä ennen yhdeksää.
edit. varmaan kaikki metelöinti, mutta muistan lukeneeni jonkun pykälän nimenomaan liittyen remontointiin ja seinien ym. rakenteiden paukutteluun jotka kantavat ääntä muualle taloon.

Meillä taitaa hiljaisuus loppua aamu seitsemältä. Mutta jos joku tietää varmaksi, että on olemassa laki, joka kieltää remontin ennen yhdeksää, niin kertokoot ihmeessä mulle. Olis kiva nukkua edes yhdeksään aamulla.
Alkaa ärsyttää tuo jatkuva paukuttelu, sahaaminen, poraaminen sekä äänekäs kiroilu. :wall:
Mutta, kunhan asunnon omistajat palaavat ulkomailta ja muuttavat remontoituun asuntoonsa, niin mä alan popittaa 24/7. :evil: Kosto on suloinen. :evil:

Eleonoora sanoi:
Meillä taitaa hiljaisuus loppua aamu seitsemältä. Mutta jos joku tietää varmaksi, että on olemassa laki, joka kieltää remontin ennen yhdeksää, niin kertokoot ihmeessä mulle. Olis kiva nukkua edes yhdeksään aamulla.
Alkaa ärsyttää tuo jatkuva paukuttelu, sahaaminen, poraaminen sekä äänekäs kiroilu. :wall:
Mutta, kunhan asunnon omistajat palaavat ulkomailta ja muuttavat remontoituun asuntoonsa, niin mä alan popittaa 24/7. :evil: Kosto on suloinen. :evil:

Saattaa olla taloyhtiökohtaista, mutta mielestäni edellisessä taloyhtiössä missä asuin äänekkäästä remontoinnista piti ilmoittaa naapureille etukäteen ja sille oli eri aikarajat kuin yleiset hiljaisuusrajat. Muistelen, että yhdeksän olisi ollut raja aamulla. Toi ei siis tarkoittanut pikkuporailuja, vaan ihan kunnon remontteja, kuten Eleonooran tapauksessa nähtävästi onkin.

Muakin rupesi vituttaa kun hetikohta heräämisen jälkeen alkoi kuulua poraaminen ja sen jälkeen joku naapureista rupesi popittaa.... No, mä pistin oman poppikoneen soimaan niin kovaa kun itse vielä tykkäsin kuunnella ja äsken kun hiljensin, niin on talossakin hiljaista.... Eipä tarvinnu kärsiä toisten metelöinnistä... Lapsellista, mutta vitutus laantui :D

Tää ei nyt varsinaisesti vituta kauheesti mut naurattaa sitäki enemmän. Lähdin Viroon vissiin 27. päivä ja tulin pari päivää sitten takas. Tänään oli/on tarkoitus lähteä salille kun huomasin että perkele missä mun sheikkeri o?! :eek:
Ei ollu kuivauskaapissa, omassa huoneessa, vessassa eikä missään muuallakaan. Sitten vilkaisin treenireppuun ja katos vaan siellähän se oli vanhat herat pohjalla; onneks olin sentään sekoittanut ne veteen :urjo:
Juu kävin siis treenaamassa 26. päivä viimeks eli jonkun aikaa toi sheikkeri oli ollu suljettuna halpishera jämät pohjalla.
Haju oli melko kammottava kun avasin sen ja se piti avatessa sellasen äänenkin mistä huomasi että siihen oli kertynyt painetta, tuskin sentään käymisreaktion takia? :D

edit: voin vaan kuvitella millainen tuoksu tosta olis lähteny jos oisin tehny perinteisen 2 kananmunaa, maitoa ja halpisheraa -satsin :lol2:

Vituttaa naiset jotka ensin melkein ajaa miehen kirjoittamaan tuonne "Tänne kaikkia iloisia asioita"-threadiin, mutta heti seuraavana päivänä huomaakin kirjoittelevansa tänne "Vituttaa niin ankarasti"-threadiin. :jahas:

Missukka sanoi:
Mulla oli kerran kämppis joka oli kans hirvee sottapytty ja sen lisäksi vielä istui vessassa niin ettei ovi ole lukossa! Kirjoitin vessakäyttäytymisohjeet vessan seinälle ja aina jos "yllätin" ko. tyypin vessassa, aloin raivota ihan sikana.
huh huh, joillakin on sitte hankalaa. Raivota nyt noin mitättömästä asiasta, eihän siinä ole mitään järkeä. Jos se ei sitä paskojaa häiritte, niin eikai se nyt suakaan pitäs häiritä. Kimppa-asuminen vaatii ymmärrystä.:piis:

AT sanoi:
Miksi kylmägeeli ja kasvojenpesuaine oli pitäny laittaa noin samannäkösiin tuubeihin??!!!???

:itku: :david:

Tai hammastahna ja kasvojenpesuaine.... :urjo:

Hilppa sanoi:
Vituttaa naiset jotka ensin melkein ajaa miehen kirjoittamaan tuonne "Tänne kaikkia iloisia asioita"-threadiin, mutta heti seuraavana päivänä huomaakin kirjoittelevansa tänne "Vituttaa niin ankarasti"-threadiin. :jahas:

Kiitosh samoin. Miehet!:whip:

Kuten odotettua, kolmannet yöunet putkeen ihan päin helvettiä. Unen saanti kesti todella kauan, heräilin pitkin yötä ja näin painajaisia.

Tää on ollu kiva viikko.

Ukki sanoi:
Perkeleen perkele. On ilmeisesti päässyt virus iskemään, windows-palkki täysin kadonnut ja koko alareunan tehtäväpalkki. Virusohjelma oli ajan tasalla vielä aiemmin ennen salille lähtöä, tietokone oli sammutettu, mutta nettiyhteys oli päällä. Tana. Keksisi nyt vielä, mitenkä tuon saa kuntoon.

Ja mozillaa käytän, exploderin pikakuvakekkin heitetty vittuun, vähän sai rähmiä että sai exploderin auki, jotta voisi mennä microsoftin päivityssivuille. Ja perkele kun ei edes tajua että mitä sitä nyt pitäisi ladata sieltä....:wall:

Ja lisätttäköön vielä (toisen kerran), että miksiköhän tuo antivirusohjelmani ei asennettaessa ehdottanut/automaattisesti laittanut pikakuvaketta työpöydälle, kiva olisi jos jotenkin saisi sen main screenin auki siinä niin voisi ehkä kokeilla etsiä tuota kelen virusta...

Ja lisättäköön että nyt se paska kojne levisi lopullisesti. Joskus tuntuu että voisi hajottaa koko koneen vasaralla totaalisesti veks...:( :lol2:

Back
Ylös Bottom