Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ylätaljassa tapahtuu ne pahimmat munat.... yks jätkä istuskeli rauhallisesti ja oli hyvin keskittynyt. Salin ylätaljan tanko painaa enemmän kuin pienin paino siinä pakassa, joten jos sokan ottaa kokonaan pois niin tanko tulee viuhahtaen alas.
no, tyyppi ei tätä tajua. riuhtaisee sokan varmistamatta pois ja tapahtuu.. tanko rämähtää alas pitkin miehen nenän vartta ja pyyhkäisee herran silmälasit mukanaan!! Lasit rämähtää tyylikkäästi metalliseen polvitukeen tangon alle.

Minkäs sille enää mahtaa jos maito on jo maassa..!!

Voi että kyrsi aamulla lähteä ajamaan pyörällä 15cm:n lumihangessa, kun eivät prlk olleet teitä auranneet (klo 7.50!!). Ja koko päivän sitkutin paikasta toiseen samassa hangessa hiki päässä kun sitä moskaa tuli aina vaan lisää, kun entiset saivat aurattua.

No ainaski on valkea jouu.

Aamul kun heräsin löin pääni oveen vessaan mennessä . Ja sitten siinä vittuuntena menin kattoo tiliä niin se ei ollu tullu :curs: Oli kuulemma laitettu,mutta kun olen eri pankis. Tilil 0,77e voi vittu nää on niitä päiviä kun pitäs vaan nukkua :zzzz:

mxm sanoi:
Tulipa tarjottua taas hupia koko salille. Tällä kertaa näyttämönä toimi vinopena, jossa oli tarkoitus tehdä vinopenaa käsipainoilla. Lämmittelyn jälkeen otin 30kg:n kässärit ja niillä meni 7 toistoa. Nooh, seuraavaan sarjaan kaveri yllytti ottamaan 35kg:n veivit. Ei muuta ku painot käsiin ja hirveä puuskutus päällä, no eipä noussut suorille käsille. Saman tien ne 30kg:n kässärit takas käteen eikä perkele niilläkään tullut yhtään toistoa vaan kumpikin paino lähti kaartumaan sivulle ja lensi sitten komeasti lattialle. Näytti varmaan ihan helvetin fiksulta kun ei saa kummillakaan painoilla tehtyä yhtään toistoa. Eipä tarvinnut enää siinä reenissä vinopenaa yrittää:wall:

Itelle käyny samalla tavalla pystypunnerruksessa. Tein eka 20:n käsipainoilla muistaakseni kympin, sitten kokeillu kaksvitosilla eikä menny yhtään, vaihtanu takasin kakskymppisiin eikä nilläkään yhtään ja vielä 17,5:n eikä vieläkään mitään. Oli jotenkin :david: olo.

Since 1988 sanoi:
Ylätaljassa tapahtuu ne pahimmat munat.... yks jätkä istuskeli rauhallisesti ja oli hyvin keskittynyt. Salin ylätaljan tanko painaa enemmän kuin pienin paino siinä pakassa, joten jos sokan ottaa kokonaan pois niin tanko tulee viuhahtaen alas.
no, tyyppi ei tätä tajua. riuhtaisee sokan varmistamatta pois ja tapahtuu.. tanko rämähtää alas pitkin miehen nenän vartta ja pyyhkäisee herran silmälasit mukanaan!! Lasit rämähtää tyylikkäästi metalliseen polvitukeen tangon alle.

Minkäs sille enää mahtaa jos maito on jo maassa..!!

Itelle käyny joskus melkein samalla tavalla, tosin just kerkesin dyykata siitä tangon alta pois tajuttuani et se pakka lähti aika lujaa ylös. :D

kaveri tuli tossa pari päivää sitte kipeeks ja tämän isä (joka asuu ruotsissa) päätti kysyy oman salin personal treineriltä että mitä pitää tehä jotta parantuisi nopeammin, perstreinerin neuvvo:
"Pitää syödä normaalia vähemmän jotta elimistön ei tartte kuluttaa energiaa ruuan sulatukseen ja pystyy siten käyttää energian kehon parantamiseen"
Että semmosta naapurimaassa.. :david:x5

tpt sanoi:
Ei tästä ole varmaan mitään hyöty, mutta ala-asteella mulla tuli huuliherpes aina pari päivää ennen kun oli marjapuuroa ruokana :D Mutta nyt ei ole herpestä näkyny moneen vuoteen, jokin on ehkä ruokavaliossa tai jossain muuttunut.

Tuosta olikin jo paljon apua. :D Mut on tää kyllä inhottavaa. Onneksi ei ole enää huuli turvoksissa eikä kovin kipeäkään. Mut saapa taas nähdä, että mitä ensi yö saa aikaan. :( Yön aikana näyttää menevän aina huonompaan suuntaan. Mut noh, ei auta muu kuin odottaa kymmenen tuntia, että on yön yli nukkunut.

pim sanoi:
kaveri tuli tossa pari päivää sitte kipeeks ja tämän isä (joka asuu ruotsissa) päätti kysyy oman salin personal treineriltä että mitä pitää tehä jotta parantuisi nopeammin, perstreinerin neuvvo:
"Pitää syödä normaalia vähemmän jotta elimistön ei tartte kuluttaa energiaa ruuan sulatukseen ja pystyy siten käyttää energian kehon parantamiseen"
Että semmosta naapurimaassa.. :david:x5

Just joo. Tuon logiikan mukaan ei kannattaisi syödä ollenkaan, koskaan. Ovelaa. Varmastikin joku ihan uusi ravintoideologia. :)

Vituttaa kaikki saatanan pellet jotka aina yrittää tingata narikka-maksusta. jos ei oo rahaa narikkaan, mitä vittua sitten tekee baarissa.

ja toiset sankarit jotka joka ilta haluaa tietää kuinka paljon nostaa penkistä...

Huh.. helpotti.

Noin kello kahdesta asti olen ollut hereillä, kun hammassäryn takia ei saa nukuttua.. Tää on ihan hirveää, Buranaa menee enemmän kun laki sallii eikä se silti auta mitään :( Kaiken lisäksi hammaslääkäriasema, joka mainostaa päivystävänsä 24h/vrk ei vastaa puhelimeen :curs:

Flunssa, perkele! Ei pysty tekemään mitään. Tai pystyis, mutta sitten sais kärsiä seuraavat kolme viikkoa.

Oon kipeenä kolmatta kertaa tänä talvena.
Ostin tänää vahingossa naisten housut, mut onneks ne on suht löysät niin sitä ei huomaa näkemättä sitä merkkiä (kai?).

Kaikki menee päin pyllyä :curs: !

Heh, kyllä se Monnarin halliAna on mullekin ne parhaat komediat tarjonnu... Muistan esim. kun lähes kaikki (itse myös) salilla olijat vähän hiljentyi ja sivusilmällä seurasi kun mörssäri-luokan jampat teki penkissä sarjoja vähän isommilla painoilla. Keskittyminen vähän häiriintyi, kun se höylä paahtaa sisään jonkun valvojan vanavedessä... "Onko tänää vähä kiire, onko?" ONKO ONKO ONKO !!!!!
(Hemmetin ärsyttävä se kyllä pidemmän päälle oli)

Ite oon varmaan tarjonnu salikomediaa, kun joskus nuorempana tarmonpuuskassa lähdin herättyä pikku päissäni/krapulassa vähän treenailee, treenipäivä kun oli. No, siellä sitten kalpeana taisin jonkin aikaa hikoilla, vehkeelle ja viinalle haisten.:kippis1:

Ja Singaporessa paikallisen koulun salilla oli kyllä sellasia paikallisia sankareita että oksat pois... Treenailtiin siellä kolmeen pekkaan ennen päivän uinti/auringonotto hetkeä. Mietin siinä että mitäs nuo ohikulkevat oppilaat virnuilee ja hymähtelee. Syynä tais olla sen salin vakiokävijät? jostain treeneistään tai lenkiltä ne siihen pelmahtivat. Oltiin äijien kanssa monttu auki, kun :david: :t painelivat suoraan seinäpeilin eteen, paidat pois ja sitten miehissä pullistellaan ja vertaillaan että ollankos sitä vielä timminä... noin 10 min. sitä posetusta ja älämölöä sitten jatkui, ei ollut ainakaan itsetunnon kanssa pojilla ongelmia.:lol2:

Dragon sanoi:
Jokainen treenaa painoillaan.

Tähän varmaankin vanhaan postaukseen on pakko kommentoida. Itse aloitin pelkällä tangolla. Hanskat käteen ja tankoa nostelemaan naama punaisena. Nyt 2 vuoden treenin jälkeen mulla on ennätys 40 kg. Epäilen vahvasti, että penkki ei ole meikäläisen laji. Siis voiko kellään olla kehitys näin hidasta:(
Olen siis naispuolinen henkilö. Mut emmä anna sen häiritä..muu kehitys kulkee:rock:

Hetki sitten oli eräs ukko salilla joka viritti rackiin tangon ja lappasi siihen reippaasti yli 100kg painoa, en sen tarkemmin kattonut mutta oli siinä kuitenkin reilusti painoa. Ajattelin, että alkaako se kyykkäämään tai jotain... No, sitten oli kaikki kunnossa ja kaveri kiepauttaa itsensä polvitaipeista roikkumaan siihen tankoon ja roikkuu siinä pää alaspäin hetken aikaa (tässä vaiheessa kaikki katselevat sivusilmällä että mitä vittua se tekee).

Samaisen äijän liikeradat sekä tekniikat eri liikkeissä on kyllä niin "sovellettuja" kuin olla ja voi, siis aivan kamalaa katsottavaa.

Taas kauhee räkätauti, melkein joka toinen aamupäivä sama juttu. :curs:
Autokin v*ttuilee, pompottaa kun hullu ja kolisee ja tärisee.

Eleonoora sanoi:
Tuosta olikin jo paljon apua. :D Mut on tää kyllä inhottavaa. Onneksi ei ole enää huuli turvoksissa eikä kovin kipeäkään. Mut saapa taas nähdä, että mitä ensi yö saa aikaan. :( Yön aikana näyttää menevän aina huonompaan suuntaan. Mut noh, ei auta muu kuin odottaa kymmenen tuntia, että on yön yli nukkunut.
Hei, mulla on huippuvinkki tahan. Kaverilla oli muutama vuosi takaperin niin paha herpes ettei se tullut kouluunkaan yli kuukauteen. Kaikkia laakkeita sun muita kokeiltiin mutta lopulta laake oli yksinkertainen: omenat.
Se oli siis syonyt kilokaupalla omenoita ja kayttanyt niita jopa kasvonaamiona. Tadaa: herpes parani. En tieda mihin tama perustuu, mutta kokeile ihmeessa.

PS. Herpes on myos psykosomaattinen vaiva. Stressi voi aiheuttaa tai pahentaa oireita.

Mymess sanoi:
Tähän varmaankin vanhaan postaukseen on pakko kommentoida. Itse aloitin pelkällä tangolla. Hanskat käteen ja tankoa nostelemaan naama punaisena. Nyt 2 vuoden treenin jälkeen mulla on ennätys 40 kg. Epäilen vahvasti, että penkki ei ole meikäläisen laji. Siis voiko kellään olla kehitys näin hidasta:(
Olen siis naispuolinen henkilö. Mut emmä anna sen häiritä..muu kehitys kulkee:rock:

Eipä tuo nyt kovin huonosti ole. Kaikilla tuo voima nyt ei vaan tartu kunnolla ja naisilla nyt vielä vähemmän kuin miehillä. Joten lisää vaan treeniä niin kyllä se siitä pikkuhiljaa nousee. :) Ja sitäpaitti, vaikket oliskaan kovin vahva nainen niin voit silti ajatella positiivisesti että olet tosissaan treenaava nainen. Teitä on ihan liian vähän tässä maailmassa. :)

Ja ei, tämä ei ole iskuyritys. :lol2:

Back
Ylös Bottom