Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Juuri sain tulokset takasin ylös edellisen sairastelun jäliltä ja tankattua kreatiinit... yllätys yllätys pääsin bonuskierrokselle: kuumetta ollu jo viis päivää. Vittu ku voi vituttaa näin vitusti. Tän vuoden aikana kevyesti yli 2kk ellei 3kk pois salilta sairastelun takia. Alkaa jo kelaamaan, että mitä vittua sitä siellä salilla käy ja maksaa kaikki vitun salimaksut/jauheet, kun kuitenkin koko vitun ajan sairastuu ja tulos treenaamisesta on taas +/-0... vittu.

JHM sanoi:
Juuri sain tulokset takasin ylös edellisen sairastelun jäliltä ja tankattua kreatiinit... yllätys yllätys pääsin bonuskierrokselle: kuumetta ollu jo viis päivää. Vittu ku voi vituttaa näin vitusti. Tän vuoden aikana kevyesti yli 2kk ellei 3kk pois salilta sairastelun takia. Alkaa jo kelaamaan, että mitä vittua sitä siellä salilla käy ja maksaa kaikki vitun salimaksut/jauheet, kun kuitenkin koko vitun ajan sairastuu ja tulos treenaamisesta on taas +/-0... vittu.
Tällä palstalla on kyllä ihme aukeamista jonkun yhden treenin väliin jäämisestä. Keväällä meni 2kk sairaana. Syksyllä olen päässyt poikeamaan salille 3 kertaa. Elämä jatkuu kaikesta huolimatta:)

Eli on ihme, kun vituttaa, jos ei ole ollut vähintään yhtä paljon pois salilta kuin Kostaja X... kiitos sinun valaistuin, ettei tässä oikeesti tarvii olla vittuuntunut... hyvä hyvä.

:wall: Toiset treffit kivan tytön kanssa, ja tuntui, että meni heikommin kuin ensimmäinen tapaaminen. Kolmannet on kyllä tulossa (luulisin...), mutta jos tämä jos suunta on yhtä alavireinen, ei tule :love: vaan tulee saatana :curs: :wall:. Perseelleenhän se menee, mutta onneksi jouluna voi syödä niin, että järki lähtee.

blackrat sanoi:
... mutta onneksi jouluna voi syödä niin, että järki lähtee.

Toi loppu oli kyllä paras :hyper:

Nyt vituttaa!!! :wall: Tähän mennessä penkkiohjelman joka treeni mennyt helpohkosti läpi mutta nyt sitten tuli failed. ÄRR, MURR, PERKELE! :curs:

Just huomasin, että ulkooven taakse (asun kerrostalon kolmannessa kerroksessa) oli joku vieny puolen kymmentä koiranpaskaa. :curs: Hienoa kun ex-muija on kypsä :david:

ei tule :love: vaan tulee saatana...

Äh, kylläpä vituttaa. Pakko kirjoittaa lisää, että voi saatanan :wall: saatana. No, nyt kun ei yöllä saa nukuttua, kun vituttaa, niin huomenna vituttaa vieläkin enemmän. Asiaa. :itku:

Voi vittu kun vituttaa. Porukoilta saa joka saatanan päivä kuulla jostain "proteiinihormoonipaskasta"...liian tarkka ruokavalio, kävisit mielummin sauvakävelyllä, nappia vaan vedetään...voi perkele!! Oon niitten silmis samalla tasolla ku joku crackhuora, kun otan jonku palkkarin. Varmaan pitääs ruveta syömään pullaa ja juomaan kaljaa niinku mun kaikki viisaat kaverit.:curs:

vituttaa. pitkä treenitauko takana. paino laskenu 20kg, kunto ihan maassa. tullu dokattuakin vähän helvetisti. oli aika rankka paluu maanpinnalle kun viimeviikolla astuin pitkästäaikaa salille ja aloitti koko homman uusiks.

pistat roskiin. kanaa, riisiä, banaania, raejuustoa jne oikeata ruokaa kaapit väärälleen.

kyllä tästä taas noustaan mutta kyllä vituttaa toi tauko ja sen aikanen juhliminen. kova työ menny hukkaan. tai no, ehkä tälläkertaa teen asiat entistä paremmin

Voi jeesus noiden lapsiturvallisten korkkien kanssa. Olis paljon turvallisempaa kun olis normaalikorkit ja pullot pidettäis jossain ylähyllyillä piilotettuina. Piti kaataa viemäriin vähän kodin putkimiestä vastaavaa myrkkyä ja yllättäen, ensiksi ei meinaa saada pulloa auki ja sitten kun se saatana aukeaa niin sitä myrkkyä läikkyy joka vitun paikkaan kuten käsille ja jaloille. Onneks oli suihku vieressä enkä hieronut silmiin mitään.

abine sanoi:
Voi vittu kun vituttaa. Porukoilta saa joka saatanan päivä kuulla jostain "proteiinihormoonipaskasta"...liian tarkka ruokavalio, kävisit mielummin sauvakävelyllä, nappia vaan vedetään...voi perkele!! Oon niitten silmis samalla tasolla ku joku crackhuora, kun otan jonku palkkarin. Varmaan pitääs ruveta syömään pullaa ja juomaan kaljaa niinku mun kaikki viisaat kaverit.:curs:

Turha tuota murehtia,jatkat vaan säännölistä boudaamista niin muutaman vuoden päästä muuttuu ääni porukoittes kelloissa. Näin kävi ainakin mulla. Ennen vanhaan dissattiin kotona kun menin kauppamiesten houkutuksiin (ostin silloin tällöin lisäravinteita) " ei siellä salilla mitään voimaa tule,mene tekemään halkoja " -tyylisiä juttuja sai kuunnella joka ikinen päivä. Sittemmin pieni n.50kiloinen seiskaluokkalainen kasvoi hulttiosta 100kiloiseksi mieheksi. kaveripiiri vaihtui parempaan,oppi ottamaan muussakin elämässä tavoitteita ja tuli kaikensuhteen yhtä "jämptiksi" kuin noiden treeniasioiden kanssa.

Nyttemmin porukat ovat siis ylpeitä valitsemastani lajista.Hehkuttavat sitä kaikenmaailman sukulaisillekin,jotka eivät sitten asiasta mitään ymmärräkään...noh,niiden silmiä en enää bodaukselle ala avaamaan;)

Tsemppiä treeneihin,älä anna niiden voittaa..et malmin etkä porukoittes:thumbs:

Vittu et nyt kyl syö miestä ku en saa verkkopankkia toimii et sais huomiseks rahaa laivalle! Varmaa tunnin täs koittanu siirtää rahaa toiselle tilille mut ei toi paska Nordea toimi mihinkä, sitten kun toimii ni oon unohtanu sen jo ja selaan pakkotoistoa ja yhteysaika menee umpeen... :evil: Oon nyt harkinnu jo 2kk et vaidan pankkia ja nyt taitaa olla sen aika... :curs:

Mua vituttaa tällä hetkellä lähinnä se, että väsyttää niin p..eesti... johtunee(kohan) antibioottikuurista, minkä sain keuhkoputkentulehdukseen. Niin ja treenaan en ole päässyt 3 viikkoon...:( sekin vituttaa, ettei ole yhtään joulufiilistä vielä...

Vittu saatana kun vituttaa. Tänään tentti aineesta, johon liittyen olen tehnyt duunia vaan vakituisesti 7 vuotta. No totta vitussa se opettaja kysyy jotain aiheen kannalta täysin epäolennaista jostain vitun standardeista joitä kukaan nuija ei opettele ulkoa, kun sitä varten on printit saatana. Ja 2 muuta kysymystä aiheista joilla ei ole mitään merkitystä työelämässä.
Ja muutenkin käskettiin ratkaisemeen tehtävät tavalla, joka ns. työelämässä kiellettyä. On se vitun helppoa muuttaa tätä ammattitaidon mukanaan tuomaan oikeaa ajatusmallia. Vähän sama juttu kun joudun käymään kirjallisten diakuvat uudestaan katsastuskonttorilla, jolloin kortti oli ollut jo 8 vuotta. Vituilleenhan se meni. Asiat ajattelee aivan eri näkökulmasta kun on käytännön kokemusta aiheesta, eikä käytä enää 'hauki on kala' mantroja jotka on hakattu koulun penkillä päähän. Ei varmaan mene tentti läpi, mikä on sinällään huvittavaa koska olen varmasti tentissä mukana olleista pätevin kaveri alalla työelämässä.

No menin sitten salille suoraan tentin jälkeen ja totta kai selkä sanoi että ei tänään, mun tekee nyt mieli krampata ja treenit jäi väliin.

Nyt on sitten vielä hautajaiset lauantaina jossain 12 h ajomatkan päässä jonne on pakko mennä että on riittävästi kantajia. Se onkin kiva kun maanantaina on taas tentti johon pitäisi keritä lukea jossain välissä.

Ja lisäksi mua vituttaa noi saatana teleoperaatorit joiden kanssa ei saa sovittua yhtä vitun eräpäivää. Onko se vittu niin vaikeeta laittaa se eräpäivä vaikka kuun alkuun, tai puoleen väliin jolloin normaali ihmisen palkkapäivä on.
Ja kivempi olisi jos se lasku tulisi vaikka vähän aikaisemmin postiluukusta kun pari päivää ennen eräpäivää. Ja vielä kivempi jos siellä vitun asiakaspalvelussa joku runkku vastaisi ilman että täytyy jonottaa 1-2 h jonka jälkeen saa luurin korvaan.
Olen harkinnut kuukausimaksutonta liittymää josta ei voi soittaa saatana ollenkaan. Vituttaa kun vuodessa menee joku 50 € myöhästymismaksuihin. Perkele.

Back
Ylös Bottom