Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

iKotona omassa sängyssä 1 kappale hyvin kiimaista(aiemmin illalla), hyvin viehättävvää, Hyvin muodokasta ja hyvin sammunutta naista. Itse soitteli että tänään tavataan ja niin tavattiin.

Vittu tätä suomalaista alkoholikulttuuria.VITTU!
VITTU!
SAATANA!

RRKalle sanoi:
iKotona omassa sängyssä 1 kappale hyvin kiimaista(aiemmin illalla), hyvin viehättävvää, Hyvin muodokasta ja hyvin sammunutta naista. Itse soitteli että tänään tavataan ja niin tavattiin.

Vittu tätä suomalaista alkoholikulttuuria.VITTU!
VITTU!
SAATANA!
Olisiko kannattanut puikkia pikkuisen aikaisemmin?

Buhahahaa :lol2:

Vituttaa jo valmiiksi huominen 900km ajelu.. :evil:

Odotettavissa huomisiltaan mennessä perk*een kipeä selkä. :itku:

Sivuvitutuksena asiaan liittyen vituttaa olla ilman omaa nettiyhteyttä kuukauden päivät.. Onneksi sentään sähköpostit pääsee lukemaan töissä. Täytyy yrittää selvitä. :eek:

jaki_ sanoi:
Mä veikkaan että Ace-oo tulee ekana.
hohho.
En oikein käsitä minun mainetta muka naistenmiehenä. Muutamilla treffeillä olen käynyt, ja that's it. Toisinkuin Jaki, aka "the selkäliha" :D

Nyt ottaa päähän se pakottava tarve mikä on kun tulee paarista kotiin ja lähettelee kaikilla mahdollisilla välineillä todella asiapitosia ja tarpeellisia viestejä.

Pikkujoulumorkkis:

Hahhaha. Kannatti mennä pikkujoulun jälkeen puntariin, tietysti järki sano että ei oo luotettava tulos mutta olihan se hienoo kun paino vihdosta viimein kavunnut 60kg:n paremmalle puolelle, mutta laski sitten päivissä takas normaaliin...:itku: Taisi olla lievä nestepöhö.

Kaiken kukkuraksi rystynen kipeänä kun tinttasin äijää kuonoon (vahingossa, mä luulin et se suojais...) Ja sit paras ja noloin: olin hyvitellyt asiaa irstailemalla julkisesti...hope so ettei moni nähnyt.:wall: :wall: :nolo:

<Mr^Referee> en tiedä.. ei ollu vapaita naisia liikkeellä?
<L33lucky> ei toi oo todellista!
<L33lucky> kirjota sinne pakkiksen vituttaa-threadiin

Pakkohan se oli laittaa.... ei kyllä kenenkään muun murheiden keskellä haittaa, mutta vituttaa ku ei oo naista näin pimeinä talvi-öinä...

Mr.Referee sanoi:
<Mr^Referee> en tiedä.. ei ollu vapaita naisia liikkeellä?
<L33lucky> ei toi oo todellista!
<L33lucky> kirjota sinne pakkiksen vituttaa-threadiin

Pakkohan se oli laittaa.... ei kyllä kenenkään muun murheiden keskellä haittaa, mutta vituttaa ku ei oo naista näin pimeinä talvi-öinä...

Mua oikeesti nyt harmittaa sun puolesta,ei toi tosiaankaan oo todellista;)
Ootpahan pitämässä mulle ircissä aamupuuron ajan seuraa kun et saanu lämmittäjää:lol2:

Joku perkele taas jättäny avattuja suklaalevyjä tänne kämppään. Selvä läskiansa. Avokki torpedoi dietin, muutun palloksi enkä pääse kylille :curs:

...ja vitun idiootti-itse joka ne söi.

Kaksi viikkoa sitten ostin talvikengät, oikein suomalaista laatutyötä, Topmannit... Vetoketju rikki.... :curs: (no joo, taitaa mennä "takuuseen")
Sama juttu työsandaalien kanssa: 4 kk käytössä ja kummastakin pohja poikki!!! :curs:

MISTÄ SAA KUNNON KENKIÄ?!?!?!?!?!!? (Mallia intin maiharit, muualta kuin VPU/boreukselta?) Mielellään sellaiset jotka kestäisi arkikäytössä edes pari vuotta..... ottaa jo päähän kun tuntuu ettei nykyään saa ostettua mitään kunnollista....

-J-

Pidennetyn viikonlopun saldo, puhelin paskaksi ja olkaapäässä jonkin asteinen nivelsidevamma:kippis1: No sainpahan viikon saigonia!

Flussa iski vitun vittu :wall: Ja yks pässi väittää mun muijan parhaalle kaverille että petän sitä :curs: onneks muija ei usko sukulaispojan paskapuheita. Nyt mä sen kyrvän hakkaan kun nään sen siin ei perkele enää auta mikään vitun selitys tai rukoilu :evil:

Back
Ylös Bottom