Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

jänkäkoira sanoi:
Kuka helvetin ingenjööör on kehittänyt penkin, jossa on vain KOLME kohtaa tangolle.:david: Ja tietysti meikäläisen kohdalla, kun laittaa kädet suoriksi niin tanko on justiinsa kahden tangon paikan välissä. Ylempään tangon saa, kun nostaa sen terveellisesti olkapäillä, kun kädet ovat jo muuten suorina. Alempaan taasen pitää tiputtaa kymmenkunta senttiä ojentajien avulla. Sama juttu tietysti, kun tangon ottaa telineestä pois...

Tuo pistää kyllä vituttamaan. Aikoinaan nuorena jannuna treenasin salilla jossa penkin korkeussäädöt oli harvoilla väleillä ja itelle sopivaa kohtaa ei tietysti löytynyt. Loukkaantumisriskistä tietämättömänä tuli sitten nosteltua sitä tankoa aina olkapäillä kannakkeille... Olkapää sitten tietysti hajosikin jonkun ajan kuluttua, ja sitä paranneltiiin pitkään.

Otan osaa.

Meidän salin laitteet:wall:
Melkein joka saatanan kerta saa haavan käteen jostain rautalangasta tai tapista, pian on kaikki helvetin taudit kerättynä kun on kädet verellä joka reenin päätteeksi. Vois jo pikku hiljaa vaihtaa koneet uudempiin tai laittaa edes jeesusteippiä rautalankojen suojaksi.

liikuntavammasen avautuminen

Voi perse :wall:

Kaiken muun paskan lisäks, jota on omassa elämässä meneillään (jaksa siitä sit avautua :rolleyes: ), menin sit telomaan itteni oikein kunnolla.

Tossa keskiviikkona olin vaparia treenaamassa Maijan kaa tavalliseen tapaan. Aika treenin lopussa, olin tekemässä ihan peruskärrynpyörää kun ruksraks. Kunnon rusahdus ja nilkka ympäri. Paino oli siirtymässä toisen jalan päälle kun nilkka päätti sit pettää ja mennä alta :curs:

No jäi treenit siihen sitten, 10 minuutin kylmähoito, jalka koholle ja puristusta. Aluks helpotti ja ajattelin et kyllä tää varmaan tästä... No paskat, kotiin ajaminen oli yhtä tuskaa. IKINÄ en oo ni paljon kironnut ratissa, kytkimen polkeminen "hieman" tuskallista... miksei se liikenne voi sillon kulkea tasaisesti ja sujuvasti? :wall: :curs:

No, loppupäivän pidin sitä koholla ja toivoin parasta. No pafffkat, yöllä oli pakko lähteä sitten päivystykseen kun sitä särkyä ei vaan kestänyt. No, taksilla viereiseen sairaalaan (vituttaa maksaa taksista noin lyhkäsestä matkasta, mutta kun ei muutenkaan pääse!) ja siellä vietin rattoset 2h.

Tosiaan jalan päälle en pysty yhtään astua, toinen jalka ihan turtana konkkaamisesta. Särky on kans aika jomova. Nilkka on turvonnut aika komeesti toiseen terveeseen verrattuna. Pelottaa et tästä tulee pitkä aikanenkin "kaveri"...

Röntgenissä kävin - ei kuulemma murtumaa mutta kepit on ystävä seuraavat 1-2 viikkoa. Jalan päälle en viäkään pysty varaamaan ja särky on aika jumalaton. Säteilee aina lonkkaan asti. :itku: . Herääminen on tuskaa kun ensimmäinen tunne on että särkee. Kun vois nukkua kokoajan...

Jalka on polvesta alaspäin kääntyny tolleen epäluonnollisesti oikeelle. Enkä saa suoraks, kun sattuuu ni jumalattomasti. Ja tästä asennostakos lonkka ja alaselkä tykkää, not! Alkaa tuntuu muuallakin tää.. Eikä vähiten päässä... ARGH! Tulee nyt kapuloita kisarattaisiin todellakin... :wall: x 1000.

Antaa varmaan upeen kuvan uuteen työpaikkaankin ku 1 vuoro työssä ja heti saikulle. Voi perse! Toivottavasti siitä ei nyt tuu mitään ongelmia. Ei nyt oikein nappaa sit mikään... Ei voi kun muuta sanoa kun että vittu kun vituttaa. Oon vankina omassa kodissani kun en pääse oikein minnekään kulkemaan. Lähi K-kauppaan matkaa normaalisti se about 3min, nyt kepeillä ja vitun pienillä askelilla ettei liukastu, meni se ~10min suuntaansa. Ja vituttaa sekin kun painaa noi kepit kämmeniin, ihan turtane nekin kävelystä. No, eniveis... minnekään en pääse oikein. Taksilla kulkeminen kävis vähän liikaa lompakon päälle. Salillekaan ei pääse kun se ei satu olemaan ihan nurkan takana...

jänkäkoira sanoi:
Kuka helvetin ingenjööör on kehittänyt penkin, jossa on vain KOLME kohtaa tangolle.:david: Ja tietysti meikäläisen kohdalla, kun laittaa kädet suoriksi niin tanko on justiinsa kahden tangon paikan välissä. Ylempään tangon saa, kun nostaa sen terveellisesti olkapäillä, kun kädet ovat jo muuten suorina. Alempaan taasen pitää tiputtaa kymmenkunta senttiä ojentajien avulla. Sama juttu tietysti, kun tangon ottaa telineestä pois...

Oliko tuo kolme joku vitsi ? Meillä on kohta kahdelle ja hyvin pelittää :rolleyes:

ZannaZ sanoi:
Röntgenissä kävin - ei kuulemma murtumaa mutta kepit on ystävä seuraavat 1-2 viikkoa. Jalan päälle en viäkään pysty varaamaan ja särky on aika jumalaton. Säteilee aina lonkkaan asti. :itku: . Herääminen on tuskaa kun ensimmäinen tunne on että särkee. Kun vois nukkua kokoajan...

Jalka on polvesta alaspäin kääntyny tolleen epäluonnollisesti oikeelle.

Yksityiselle mars mars.... Tyttöystävä vähän aikaa sitten telo kanssa nilkkaansa ja keskus-sairaalassa ilmottivat että nivelsiteet venähtäny ja viikko tauko ja sitten täyttä treeniä. Onneks oli joukkueella sopimus Mehiläisen kanssa niin pääs sinne sitten aamulla. Jalassa muutama revennyt lihas ja nivelsiteetkin osittain revenneet ja ulkokehräksessä murtuman alku. Huilia tuli sitten reippaasti enempi, mutta tulipahan kerralla kuntoon.

Paskaa niskaan on tullut viime aikoina, omasta sekä muista syistä. Nyt tänään alko tuntuun, että helpottaa kun sai koulupaperit käteen. Elämä hymyilee, ja eikun työkkäriin menoksi. Tarvii täksi kuuksi raha-apua ennen kuin armeija alkaa. No, eiköhän ne lyönyt aikuiskoulutuksesta selvityspyynnön käteen. Ei saa työttömyysturvaa ennen kuin se on käsitelty. Eli rahaa saa vasta kun armeija on jo alkanut, kun käsittelyyn menee väh. 3vk ja kelan käsittely saattaa kestää 2 viikosta kahteen kuukauteen(kokemusta). Vähän vituttaa. Tiedän, että saan sitten työttömyysturvan, mutta mitä vittua minä sillä rahalla teen jälkeenpäin? Opiskelijat on yhteiskunnan pohjasakkaa, melkein rikollisia. Juopot on PAAALJON parempia ihmisiä. Tekis mieli hakea kirves, ja iskeä se työkkärin seinään.

Eemeli sanoi:
Itseähän ei saisi kehua, mutta ehkä tämä ei nyt niin imartelevaa kuitenkaan ole... Olin eräänä päivänä menossa tae kwon do treeneihin pyörälle, mutta matkalla porttikongista kiihdytti auto suoraan mua päin, törmäsi vasempaan jalkaan. Pyörä meni paskaksi, sillä ei pystynyt enää ajamaan. Heitin pyörän ojaan ja kävelin treeneihin. Vasenta jalkaa en oikein voinut käyttää, oli jalka sen verran turvonnut ja kipeä, potkin siis vain oikealla jalalla.

Lääkärissä olin seuraavana päivänä, ei ollut jalka murtunut, kipeä ja mustelmilla vain.

En oikein tiedä miksi menin sinne treeneihin, jotenkin en vain edes harkinnut treenien väliin jättämistä :rolleyes:

sä olit sokissa...:jahas:

jarhu sanoi:
Paskaa niskaan on tullut viime aikoina, omasta sekä muista syistä. Nyt tänään alko tuntuun, että helpottaa kun sai koulupaperit käteen. Elämä hymyilee, ja eikun työkkäriin menoksi. Tarvii täksi kuuksi raha-apua ennen kuin armeija alkaa. No, eiköhän ne lyönyt aikuiskoulutuksesta selvityspyynnön käteen. Ei saa työttömyysturvaa ennen kuin se on käsitelty. Eli rahaa saa vasta kun armeija on jo alkanut, kun käsittelyyn menee väh. 3vk ja kelan käsittely saattaa kestää 2 viikosta kahteen kuukauteen(kokemusta). Vähän vituttaa. Tiedän, että saan sitten työttömyysturvan, mutta mitä vittua minä sillä rahalla teen jälkeenpäin? Opiskelijat on yhteiskunnan pohjasakkaa, melkein rikollisia. Juopot on PAAALJON parempia ihmisiä. Tekis mieli hakea kirves, ja iskeä se työkkärin seinään.

Jos oot oikeasti hädässä, niin meet sossuun lippujen ja lappujen kanssa, kyllä se siitä.

blobbari sanoi:
Tuon lauseen takia :

Käännetään se näin päin: Mua vituttaa pyöräilijät joita vituttaa autoilijat. Menisivät kävellen tai bussilla, niin ei tarvi pelätä, että joku ajaa sinne renkaan alle.

Sanoit sitten saman mitä Eemelikin. Kertaushan on toki opintojen äiti.
Eiköhän anneta jo aiheen olla. Sovitaan nyt sitten niin, että sinä ajattelet että pyöräilijät on perseestä ja minä ajattelen että tässä väittelyssä ei ole mitään järkeä. Kaikki lähti vaan vitutuksesta sohjoon ja siinä pyörällä ajamiseen. Tuo oli mun alkuperäinen idea ennenkuin tämä kääntyi tappeluksi siitä, ku tappaa kenet, millä kulkuneuvolla ja miksi. Tämä aihe oli mun osalta tässä. Kuitti ja kiitos. :piis:

Vitun rusakot, manaan ne helvetin syvimpään loukkoon.:curs: Jos jollakin on hyviä jäniksen tapporautoja ilmotusta tänne niin ostan heti. Koira vapaana pellolla ja rusakko parvi yllättää etu oikealta,ei helvetti tietäähän siinä miten käy.
Koira sutena perään rusakot painaa omakotialuueen läpi koira perässä ja mä helvetillisesti karjuen viimeisenä. Koita ny siinä sitten hyppiä ihmisten pihojen orapihlaja aidan läpi sivistyneesti. Ja sitten yks helvetin pätevä eukko tulee sössöttään jotain että ei toisten pihojen läpi saa oikasta:wall:
V..tun rusakot ja v..tun koira.

kaNi- sanoi:
[ego] treenasin viikon murtuneilla rystysillä enennku menin lääkäriin ja pidin kipsiä 4 päivää [/ego]
[ego]Mulla hajos tokana päivänä rasslinkireeneissä kylkiluu ja ihmettelin vaan, että sattupas vitusti toi alastulo. Treenasin siinä pari viikkoa kylki "aavistuksen" kipeänä, kunnes se saatana poikkes sitten toisenkin kerran ihan aamiaispöydästä nousemalla. Teki sen verran eetua, että kelasin notta lekurissa ois varmaan syytä käydä, ja murtunuthan se pirulainen oli.[/lego]

Sori jätkät, oli pakko hehkuttaa. :kippis1:

Salilla missä reenaan on semmonen vaakatasoprässi painopakalla, jossa maksimit 300kg. Tehtiin sitten kaverin kanssa sarjaa ja aateltiin et kokeillaan meneekö toi 300kg. Minä sitten alotin ja sain tehtyä 5 toistoo ja sanoin kaverille et nyt joutuu jo vääntämään tosissaan. No, kaveri sit istu ja ponnisti kaikilla voimillaan ja prässistä lähti irti se koko etuosa. Ei huomattu et oli tippunu se tikku irti sieltä painopakasta:david: . Hitto et mä repesin siinä vaiheessa ja kaveri tietysti luuli et mä otin sen tikun sieltä pois, josta sit seuras pientä painia.

Joo ei tuolla oikein uskalla enää pimeellä kulkea kun pitää pelätä millon rusakko raiskaa sut. Ampua pitäis kaikki (hymiö).

TRENT sanoi:
Joo ei tuolla oikein uskalla enää pimeellä kulkea kun pitää pelätä millon rusakko raiskaa sut. Ampua pitäis kaikki (hymiö).

Ennenkuin luin ylimmät viestit luulin,että puhuit sompuista.

TRENT sanoi:

Periaatteessa oon vastaan tämmösiä vietejä mut nyt on pakko pistää että: voi :lol2: , repesin aika huolella! :hyper:

Mietin ite mitä tommosiin vastaisin, mutta ei tartte enää. owned.... Kiitos liikuntavammasen vittuuntuneen neidon päivän piristämisestä

Vituttaa olla vatsakivuissa jo toista päivää. Aivan uskomatonta ja koskaan ei ole ollut tälläistä. Ei närästystä eikä pahoinvointia, ainoastaan 5-10min välein kipuaalto jossa kouristus kulkee läpi vatsalaukun ja hetken aikaa pistelee kuin olisi niellyt saunakauhallisen neuloja. Nukkuessa ei häiritse eli kipuun en herää, mutta hereillä ollessa vähän väliä tulee tämä aalto.

Kipulääkkeitä, maitohappobakteereita ym olen vetänyt, jopa erittäin vahvoja reseptilääkkeitä mutta ei MITÄÄN vaikutusta. Kohta varmaan pakko mennä lääkäriin, ei tämä normaalia ole :(

Tämän päivän lukkopaini treeneistä rintakehä vitun kipeenä, niska sekä kurkku ja muut paikat. Huomenna ei tuu rinta/ojentaja treenistä hevonkettua.:wall:

Back
Ylös Bottom