Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
inflames sanoi:Tuo kyllä oikeasti nostaa mullakin vitutuksen kattoon. Yrität edetä sitä lumen, sohjon ja jään sekaista pyörätietä, eturengas venkoileen kokoajan edestakaisin ja taiteilet just ja just pystyssä. Hiki valuu selkää pitkin ja villapipo kutittaa otsaa. Kuumaa hienhajuista höyryä nousee kauluksesta ja lasit huurtuu. Reppu painaa selkää ja takki hiostaa kainaloita. Tulee alamäki ja luulet että voi huokaista, mutta vitut. Vauhti kyllä kiihtyy, mutta niin tekee etupyörän edestakainen runkkausliikekin. Meinaat kaatua ja otat jalalla vastaan, niin eiköhän luiskahda pallit tankoon.
Kaiken kruunaa se, että tiellä sattuu tallustelemaan edessä joko A) Yli puolet pyörätien leveydestä omiva mummo, jonka vauhti on niin hidas, että näyttää, että se kävelee takaperin tai B) 2 kpl aata. Siinä sitten lähdet ohittamaan tanko vapattaen, eikä varmasti tule yhtään vapaata tilaa mummoilta vaikka huutaisit kohdalla, että VIHELTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!

Eemeli sanoi:Vituttaa talvella pyöräilijät. Vittuako sitä pitää talvisin sohjon seassa pyöräillä!? Kävelkää tai menkää bussilla.
SEAGRAM sanoi:Mitä vittua? Mitä se sua haittaa vaikka ihmiset menis porakoneella talvella paskassa?
Menkää bussilla,HAH! En menis bussiin kuin korkeintaan räjäyttämään itsemurhapommin:curs:
Eemeli sanoi:Talvella kun autolla ajaa, ja edessä pyöräilee joku puupää, voi tämä kyseinen puupää kaatua hetkellä minä hyvänsä. Kun puupää pyöräilijän päälle sitten ajaa, voi esimerkiksi puskuri naarmuuntua. Muutenkin lumihangessa pyöräilijät ovat vaarallisia sekä itselleen että muille.
Opossumi sanoi:Onhan se auto vaarallisempi pyöräilijälle kuin pyöräilijä autolle. Eli saman logiikan kanssahan voisi vaatia autoilun lopettamista. Sitäpaitsi saastepäästötkin vähenisivät. ;)
Juu, pitäisi mennä nukkumaan. Huomenna lukion viimeinen koe (jolla ei ole minkään valtakunnan merkitystä, kun ylihuomenna tulee lakki.....).
training_addict sanoi:Jep, näin se taas menee...kuumetta on eikä saa nukuttua...vitun hienoa!:wall:

Eemeli sanoi:Vituttaa talvella pyöräilijät. Vittuako sitä pitää talvisin sohjon seassa pyöräillä!? Kävelkää tai menkää bussilla.
training_addict sanoi:Tää unensaaminen alkaa oleen jo naurettavaa...
inflames sanoi:Joka paikkaan ei pääse bussilla, eikä kävelläkään kymmentä kilometriä viitsi. Vaikka se pyöräily ottaa päähän, on se silti nopeampaa kuin kävely.
Mua vituttaa autoilijat joita vituttaa pyöräilijät. Menisit pyörällä tai bussilla, niin ei tarvi pelätä, että joku jää sinne renkaan alle.
training_addict sanoi:Pakko kanssa avautua tänne, jos vaikka helpottais vaikka epäilen vahvasti...Viime HST-reeni kaatu kuumeiluun just ennen viimestä kovaa 15:ta reeniä. Nyt näyttää käyvän samanlailla ennen viimestä 10 reeniä...:wall:
blobbari sanoi:Mua vituttaa kun nuo pyöräilijät eivät osaa liikennesääntöjä. Ensin ajetaan autojen seassa ja kun niille on punainen, mennään jalkakulkijoiden sekaan. Ja vauhtia on aina ihan liikaa.
Tähtityttö sanoi:Mua vituttaa systerin puolesta kun nuo autoilijat eivät osaa liikennesääntöjä. Kun pyörä menee suojatielle, on kuitenkin pyörällä etuajo-oikeus, mutta autot kaasuttaa päälle. Voi vittujen vittu. Onneks ei oo vielä jääny alle.
Eemeli sanoi:Talvella kun autolla ajaa, ja edessä pyöräilee joku puupää, voi tämä kyseinen puupää kaatua hetkellä minä hyvänsä. Kun puupää pyöräilijän päälle sitten ajaa, voi esimerkiksi puskuri naarmuuntua. Muutenkin lumihangessa pyöräilijät ovat vaarallisia sekä itselleen että muille.