Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

timse sanoi:
Omaan sekoiluuni: pitää myöntää että lähdin sitten suihkun jälkeen kyllä kotia, enkä kiertäny sitä allasta enään. :)
Oisit heittänyt vielä "kunniakierroksen". :) Hieman kyllä repesin lukiessani tuota. Propsit sulle kun kerroit tuon tapahtuman täällä ihan itse, eikä tarvinnut lukea sitä jonkun muun postaamana. :worship:

Sacramento sanoi:
No nyt menee jo TODELLA huonosti! :)

Ei oikeestaan just nyt hirveesti vituta mikään, paitsi hieman järjetön elohiiri oikeassa latsissa(!) Ikinä tuolla ole sitä ennen ollut... koko saatanan oikea kylkii nykii niin kuin joku alieeni yrittäs tulla selästä ulos.

Mutta entäs jos se todella ON alieni..:eek:

Sacramento sanoi:
No nyt menee jo TODELLA huonosti! :)

Ei oikeestaan just nyt hirveesti vituta mikään, paitsi hieman järjetön elohiiri oikeassa latsissa(!) Ikinä tuolla ole sitä ennen ollut... koko saatanan oikea kylkii nykii niin kuin joku alieeni yrittäs tulla selästä ulos.
Haha, nimimerkillä kokemusta, kerran se kesti noin 2kk ajan, lääkärikään ei osannut auttaa, magnesiumin puutos kuulemma aiheuttaa moista...

Salilla jossa käyn, käy myös 2 n. 50v ukkelia, jotka aina vetää penkkiä ja jos ne on varattu (2 tavallista + smith) kiertelee tyypit vähän sattumanvaraisesti pitkin salia ja tekee pari sarjaa esim. taljassa. Mutta annas kun penkki vapautuu, kerrankin kun olin lopettanut sarjat penkissä ja käsi vielä oli tangolla ja mietin pikkupainoilla sarjaa vielä loppuun niin toinen herroista kuin salamana iskee siihen. päätin sitten olla sanomatta mitään ja olla tekemättä enää :D .

Ja en tiiä tekivätkö kerran jotain negatiivisia toistoja, mutta toinen penkissä munat taivaissa ja perse ei lähelläkään penkkiä, toinen tangossa kiinni koko noston ajan (paitsi siis nega vaihde) ja semmonen kaari että teki ehkä 10cm liikkeen mahasta (rinnastahan ei nosteta) ja yks toisto, penkissä tais olla joku 140kg. oli kyllä sen näköstä touhua että hyöty/teho suhde luokkaa n * 0,0000003.

Ja vatsasta huomaa kummastakin tyypistä että on terveet elämäntavat tarkotettu hienostelijoille, jaloista taas näkee että treenattu ehkä sen kolme kertaa koko saliuran aikana.

Muuten tyypit ihan asiallista porukkaa, mutta treenimetodit ainakin minussa herättää lähinnä pientä hilpeyttä. No, ainakin tietää miten ei kannata ite treenata. :D

Omalta osalta salikomedia jää siihen kun tein smithissä hauiksia, ja joku tyttö oli vieressä tekemässä ranskiksia tjm. ja multahan sitten kesken sarjan pääsee pieru. Siinä vaiheessa ei jaksanut enää hävetä ja jatkoin sarjan loppuun . Tais naishenkilö siinävaiheessa olla vähän :urjo: jos sitä edes kuuli. Onneks oli sentään se 1,5m väliä :D.

seamus sanoi:
Omalta osalta salikomedia jää siihen kun tein smithissä hauiksia, ja joku tyttö oli vieressä tekemässä ranskiksia tjm. ja multahan sitten kesken sarjan pääsee pieru. Siinä vaiheessa ei jaksanut enää hävetä ja jatkoin sarjan loppuun . Tais naishenkilö siinävaiheessa olla vähän :urjo: jos sitä edes kuuli. Onneks oli sentään se 1,5m väliä :D.

Tarkoitit varmaan kuitenkin, että teit Scotissa noita hauiksia??

Tsori, oli pakko korjata..;)

seamus sanoi:
... tein smithissä hauiksia...

Uuh miten ihmeessä teet hauiksia smithissä?

Mutta loistosuoritus pierus kanssa, :thumbs:.
Tähän mennessä tullu laskettua leijaa vaan kyykkäillessä, maastavedossa ja kerran tais penkkiä tehdessä pamahtaa ku jännitti alakropan. Meinas alkaa naurattaan vähän kun tiukkaa sarjaa alottamassa ja psyykkaillu itteään siinä, ja sitten tuleekin tämmönen antikliimaksi kun höyrykoneesta karkaa höyryt. Tais se sarja kuitenki mennä vaikka kaikki ei ollutkaan pelissä.

kriittinenmassa sanoi:
Uuh miten ihmeessä teet hauiksia smithissä?

Mutta loistosuoritus pierus kanssa, :thumbs:.
Tähän mennessä tullu laskettua leijaa vaan kyykkäillessä, maastavedossa ja kerran tais penkkiä tehdessä pamahtaa ku jännitti alakropan. Meinas alkaa naurattaan vähän kun tiukkaa sarjaa alottamassa ja psyykkaillu itteään siinä, ja sitten tuleekin tämmönen antikliimaksi kun höyrykoneesta karkaa höyryt. Tais se sarja kuitenki mennä vaikka kaikki ei ollutkaan pelissä.

hahaa, eli siis tietenkin SCOTT eikä smith :david:

joo, sitä vaan oli niin keskittynyt siihen haban vääntämiseen että kontrolli petti alapäässä. onneks sentään vain kaasun muodossa. :D

Ei tapahtunut salilla, vaan salimatkasta on kyse. Ja vielä omastani. Ajelin salille päin ja kuuntelin musiikkia autoreteoista psyykatakseni itseäni kunnon iskuun. Siinä muutama sata metriä ennen salia vilkaisin vänkärin penkille... Perkele olin ottanut koulurepun matkaan enkä salikassia... kirosin ja tuntui, että meni psyykkaukset poskelleen. No ympyrässä käännös takaisin ja oikeata kassia hakemaan. Treenit meni ihan hyvin, eli tuo pieni vitutus tuossa matkalla saattoikin kantaa hedelmää treenien suhteen:D

Kavereille pukkaa vauvaa melki jokaiselle ja itellä ei ole edes miestä :( Kiva sinänsä, enkä lisääntyä ny haluaiska mutta tekemiset ja menemiset alkaa olla vähä erilaiset.

Jos ei kaksi nuorta miestä saa 70 kiloa nostettua yksissätuumin, ovat he melkein ansainneet kohtalonsa.

Itse olisin tosin mennyt auttamaan, parantaahan se omaa egoa...

Olipa vitun fiksua. Käykää nyt helvetissä repimässä ne painot jonkun rinnalta, jos ei ite saa nousemaan - oli sitten kyseessä somali tai ählämi... Sadismiahan tommonen jo on.

Tomppa85 sanoi:
Jos ei kaksi nuorta miestä saa 70 kiloa nostettua yksissätuumin, ovat he melkein ansainneet kohtalonsa.

Eipä toi mitään erikoista ole.
Itekki olin 2 kaverin kanssa (molemmat 15v) salilla ku laitettiin 70 kg penkkiin.
Tää yks kaveri sitte yritti sillä maksimia - jäi rinnalle, toinen varmistaa takana ja niinpä molemmat yrittää nostaa sen 70kg ylös mut ei vaan onnistu. Mun piti sitte tulla auttaa ja nostaa se edestäpäin. Varmaan aika naurettavan näköstä kun 70kg:n penkkimaksimiin tarvitaan 3 äijää. :david: Eikä nää kaverit oo edes mitään kynäniskoja vaan ihan normaalikokoisia mut treenaamattomia, koneen ääressä 24/7 viihtyviä möhömahoja. :(

No kyllähän aloittelijakin penkkaa sen 35 kiloa ja kulmasoutaa saman verran. Aika nälkiintynyt tapaus saa olla jos ei onnistu. No tietysti jos näen että joku lapsi on jäämässä tangon alle, ryntään hätiin...

Jos painot on valittu oikein, niin eihän siinä varmistajan parhaassa tapauksessa tarvitse keventää kuin muutama kilo, ja nousee jo kevyesti.

Typerähän tuo tyyppi oli joka ei mennyt auttamaan kun selvästi oli hätä kyseessä. :down:

Originally Posted by Gazza
Quote:
Originally Posted by Eleonoora

kerrotko mullekin

Mika1979? Okei, myönnetään ettei tätä palstaa ole niin tarkkaan tullut seurattua, että pysyy joka käänteessä mukana.

Kärähdin! Hmm.. vakavasti puhuen Eleonoora antoi kenkää mulle, suuttui jostain kuvista...Mä vaan ajattelin auttaa. Se sanoi että sillä on jotain kulttuurikuvia kamerassa ja mä ajattelin sen vanhemmatkin varmaan haluais nähdä luontokuvia..En sit kattonu sen kummemmin, pistin vaan menemään..Ehkä siellä oli sit ollu jotain mirrin rääkkäystä kun se noin pahastui...

By the way, miten sä voit tietää Gazza et mä oon insinööri? ..paikallisia..?

Näin. Peruin sitten eilisen hierojalle menon, koska ajattelin, että en voi olla niin jumissa, kun en ole kunnolla päässyt flunssan takia treenaamaan, ja menin salille tekemään kevyet palauttelut. Nyt oon sitten niin juntturassa että tää koneella istuminen sattuu aivan helvetisti, ei pysty kannattamaan käsiä vaan istun tällasessa ihme kiemurassa. Saatanan saatana, että voi ihminen olla jumissa. Mä en ilmeisesti voi treenata OLLENKAAN selkää, tein eilen 3x15 selkäpenkissä ilman mitään lisäpainoja, ja venyttelin (ilmeisesti AIVAN liian vähän), selkä on ihan totaalisen jämähtänyt.
Ei näin!!:( :itku:

Olin tekemässä ekaa kovaa sarjaa kyykyssä ku ekassa toistossa kuului erikoinen rutina...
kaverille kävi vähän samalla tavalla. kyykky menossa, hirvee rusaus ja jengi pomppas tankoon kii varmistamaan "vittu hajosko sun selkä?!" :D mut sarja ja treenit loppuun revenneillä housuilla. ;)

saman tyypin treeniä ei estänyt muuten murtunut käsikään. ei kerennyt sairaalaan kun oli kyykkytreenit eikä treeniä jätetä kesken... sairaalaan vasta seuraavana päivänä ja kipsi käteen. se on varmaan sitä asennetta. :rock:

ace-oo- sanoi:
Töitä liikaa--> liian vähän vapaa-aikaa, ja meinaa flunssa iskeä päälle.

Sama dilemma kuin em. ässäspedellä mutta piti vielä lisäksi mennä jonkun kökköfirman 9 divisioonan kaukispeliin kylmiltään vitun lainaluistimilla joilla on teristä päätellen luisteltu kesällä Helsinki-maraton. Sitten kun lopulta jyräsin pallon saatuani läpi puolustuksen niin kehariseepra vihelsi vaparit vastapuolelle kun ei kaukisnylkyillä riittäny voimat ranteessa pitämään kiinni omasta mailasta :david:

Back
Ylös Bottom