Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kuvottaa

Mua alko niin s******sti ottaa pannuun kaikenlainen nuoleskelu ja mielistely työpaikalla. Oikein etoo tuollainen...:curs:

Tulikohan tää nyt oikeeseen paikkaan kun en oo tänne ennen kirjoitellu..:nolo:

Aateltiin tossa kaverin kanssa just ennen Real-Barca-peliä laittaa pitkis johon Barcalle ja Juvelle kahden maalin voitot 30e panoksella ja pelit päätty 0-3 ja 1-4. Ois tullu 750e. Kyrpä.

:wall: Kaaduin takalistolleni työpaikan oven edessä aamulla poistuessani ja samassa paikassa äsken tullessani:wall: :wall: Thats me...

hömppä sanoi:
:wall: Kaaduin takalistolleni työpaikan oven edessä aamulla poistuessani ja samassa paikassa äsken tullessani:wall: :wall: Thats me...

Sun nickis aiheuttaa tollasen toheloinnin:D

Itteä wituttaa se, että äsken tein riisiä enkä muistanut suolata vettä, piti laittaa reippaasti ketsuppia että sai jotain makua aikaseksi. Illallinen jäi liian myöhäiseksi -> nyt on sitten maha täynnä ruokaa eikä varmasti tarvi yrittää mennä nukkumaan vähään aikaan.

Voi *itun Visa Electron! :curs:

Alkaa ihan tosissaan ottamaan pannuun, useamman kerran on nyt lyhyen ajan sisällä tehnyt tenät tuo kortti, ei anna ostaa vaikka katetta tilillä on. Ja mä kun olin niin orientoituntut aloittamaan joululeivonnaisten paistamisen, sinne ne jäivät kirsikat ja taatelit poikineen kaupan kassalle odottamaan että joku ne sieltä lunastaisi.

Kiireessä ensinnäkin todella epämiellyttävää jäädä kelloa kytäten kassalle odottamaan että josko se punasteleva kassaneiti saisi kortin höylättyä. Toisekseen aina jotenkin noloa kun jono kerääntyy taakse ja lopulta täytyy myöntyä "joo no jätetään ne ostokset sitten siihen niin haen ne joskus myöhemmin" :nolo: Vaikka eihän se ole kummankaan vika, ei kassaihmisen eikä minun kun kortti ei toimi, en tiedä onko se vika sitten just tossa mun kortissa vaiko niissä laitteissa/linjoissa. No, mitä tästä opin, otan masterin tai jonkun muun maksuvälineen ja heitän ton helvettiin. :curs:

Tossa eilen illalla pitkästäaikaa lähin viihteelle ja heti kun pääsin baariin, niin kyseisen kuppilan ainut hyvännäköinen naikkonen liimautui kainaloon ja tietenkin se joi ittensä niin humalaan, että sammui kun päästiin kämpille.
Kyllä ois kiinnostanu läheisempi kanssakäynti, mutta eikun nainen ottaa ja sammuu. Perkele!!:wall:

Kuume nousee. Eilen jo oli pientä lämpöä mutta menin silti yöksi töihin otettuani Burana 400:n. Nyt on melko hyvä olo mutta lämpöä taitaa olla ainakin 37.5 astetta.

Vituttaa se että ilmeisesti korkeampi ikä = pahempi krapula. Argh. Vittuttaa myös se että käytännössä "otetaan vain yksi" termiä ei ole olemassa. Eniten vituttaa se että duunit alkaa 4.5h kotiintulon jälkeen, jolloin töissä on vielä sopiva laskuhumala. Töissä vituttaa sitten tyhmät asiakkaat.
Vituttaa myös se että tuli ylipäätänsä juotua eilen, ei saatana, ei näin. Nyt ei pääse salille ja taas kerty varmaan 5kg ihraa navan ympärille. Pitäis mennä kirjoittaa tonne "en koskaan enää.." threadiin pari juttua

Timbe sanoi:
Toi on niin totta. Nykyään maksan kaikki ostokset aina käteisellä, ku ei oo kunnon pankkikorttia. Visa Electronilla voi heittää vesinokkaeläintä.

Jep kyllähän toi vähän semmoinen "lelukortti" meinaa olla, onneksi nykyään kuitenkin (toimii) lähes jokapaikassa. :evil:

SEAGRAM sanoi:
Älä vittu pistä tähän threadiin mitään lolleja! :curs: :curs: :curs: :wall: :wall
P.s ;)
Edelleen pahoittelen, tää on vakava juttu. Ja etenkin se kotikatu, joka sai tuon aikaan. :)

Tuosta kortista vielä ja sen toimivuudesta.. Mä en kyllä luota electronin varaan enää jatkossa vaan opettelen nostamaan käteistä niin kauan kunnes saan jonkun muun kortin. Mulla kun ei yleensä ole käteistä rahaa lompakossa vaan tykkään maksaa kortilla. Ja vaikka electron onkin yleistynyt niin vieläkin tulee liian usein tilanteita "meillä ei käy tämä electron mutta lähin pankkiautomaatti on ihan tuossa parin korttelin päässä" ja ostokset makaa kassalla. Tai sitten kortti ei vaan pelaa. No se siitä.

Ei voi sanoa että vituttaisi, mutta jotenkin ahdistaa/jännittää koko ajan. Mulla saattaa olla (taas) melko suuria muutoksia tulossa elämään tossa vuodenvaihteen jälkeen. Toisaalta todella hyvä juttu nyt ja etenkin tulevaisuuden kannalta, mutta miten se lähteminen on niin vaikeaa? Mun ei kannattaisi nyt hukata tätä tilaisuutta, tiedän sen. Mutta sitten kaikki taas muuttuu, uudet kuviot ja uusi ympäristö, perhe ja poikakaveri jää tänne. Pelkään sitä koti-ikävää minkä tiedän iskevän. Mutta toisaalta, se on vain 4kk. Oonhan mä jo iso tyttö. :)

SniffDaddy sanoi:
Nakatkaa helvettiin ne lelukortit ja ottakaa oikea luottokortti tilalle. Ei tarvii arpoa kassalla...

Nimenomaan. Pankkikortti tai luottokortti kehiin niin menee läpi joka ikinen kerta. Ja jos ei osaa käyttää korttia ylittämättä tiliään, kannattaa käyttää käteistä. :D

Tuosta elctronista sen verran että se on todella pankin puolelta kämmätty kortti kuin vain voi olla. Joskus pankki ensin jakoi kortit ihmisille ja sitten vasta alkoi kehittämään sitä varmennusjärjestelmää. Tällä hetkellä joka päivä duunissa selvitellään sellaisia ihmeelisyyksiä kun joku varmennus ei ole tullut pankilta ostokseen mutta silti on asiakkaan tililtä järjestelmä tehnyt katevarauksen.
Muuten voin melkein lyödä vetoa että kun tuossa alkaa ennen joulua kunnon ryysikset kaupoissa niin taas on jumissa nuo pankin järjestelmät ja monella kassalla kasvaa jono kun odotetaan electronin varmennusta pankilta.

Ai mikä vituttaa no on ehkä helpompi ynnätä että KAikki taas tänään....

Back
Ylös Bottom