Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eriö sanoi:
Oi helvetti!!!!

:curs:& :wall: Olin baarissa --> kyynerpää tanssilattialla naamaan --> silmälasit lattialle --> 3^85 ihmistä hyppii niiden päällä --> sangat solmussa (ei voi korjata sitten millään) ja vain toinen linssi löytyi ½ tunnin etsintöjen jälkeen. Baari ei kuulemma mitenkään vastuussa. Eli: korvaako kotivakuutus?
Jos näet vielä soittaa puhelimella niin soitat vakuutusfirmaan ja sanot että siivotessa putos päästä ja sohva kaatu päälle. :) Onhan niitä maailman sivu laitettu vaikka mitä kotivakuutuksien piikkiin. Näissä hommissa pitää aina hippasen kusettaa yhteiskuntaa...:evil:

Esimerkiksi jos mietitään täysin hypoteettista tilannetta niin minä voisin marssia lekurille ja sanoa, että paikat jumittaa, saada lähetteen hierojalle johon olisin menossa joka tapauksessa mutta nyt hierojan laskun maksaakin... korjaan: maksaisi vakuutusfirma. :evil:

Pulla sanoi:
Esimerkiksi jos mietitään täysin hypoteettista tilannetta niin minä voisin marssia lekurille ja sanoa, että paikat jumittaa, saada lähetteen hierojalle johon olisin menossa joka tapauksessa mutta nyt hierojan laskun maksaakin... korjaan: maksaisi vakuutusfirma. :evil:

mikä vakuutusfirma korvaa (korjaan: korvaisi :)) hierojan? mulla on ollu maailman sivu kaikkia erilaisia tapaturma- ja sairausvakuutuksia eri vakuutusyhtiöillä, erilaisilla urheilulisilläkin (osiltaan jopa turhillakin) - eikä yksikään ole korvannut fysikaalisia eikä hierontoja? ja olevinaan olen kyllä ottanut sellaisen vakuutuksen, jolla saan kaiken edun irti. jos tuollainen vakuutus tosiaan jossakin löytyy, niin harkitsenpa vakavasti vaihtoa.

Tuplatukilinjan poika

hömppä sanoi:
2 äijää eikä tiedä kumpaa edes harkitsisi. Sydän vai järki? aaaaargh. Vituttaa yrittää päättää. :wall: :wall: :wall:
Iisi hommahan toi on. Sydän tottakai. Tuskin koskaan sitä parasta suhdetta saa sellasen kanssa, jonka kanssa se olis järkevintä.

taicaviitta sanoi:
mikä vakuutusfirma korvaa (korjaan: korvaisi :)) hierojan? mulla on ollu maailman sivu kaikkia erilaisia tapaturma- ja sairausvakuutuksia eri vakuutusyhtiöillä, erilaisilla urheilulisilläkin (osiltaan jopa turhillakin) - eikä yksikään ole korvannut fysikaalisia eikä hierontoja? ja olevinaan olen kyllä ottanut sellaisen vakuutuksen, jolla saan kaiken edun irti. jos tuollainen vakuutus tosiaan jossakin löytyy, niin harkitsenpa vakavasti vaihtoa.
Mahtaako tavalliselle tallaajalle sellaista vakuutusta ollakaan joka kattaa kaiken? Mielestäni kilpailevat urheilijat ainakin voivat saada ns. täysvakuutuksen, joka kattaa kaiken lääkärin vastaanottokäynneistä lähtien. Liikuntalääkiksen proffa ainakin tollaisesta puhui viime viikolla jotakin.

(:offtopic: Taicaviitta: Toi sun avatar... :haart: )

Mä pahoin pelkään, että mulla on ensimmäistä kertaa elämässä jokin paikka kehosta oikeasti rikki. Olen ollut onnekas, sillä lukuisten harrastusten myötäkään en ole koskaan loukkaantunut tai saanut edes pienempiä vammoja. Nyt on polvi oireillut monta viikkoa, kipuilee jatkuvasti riippumatta siitä, rasittaako sitä vai ei. Tais tulla lääkärireissu, ei tää ole mikskään tullut lepuuttamalla eikä millään kotihoidolla. Stressaan siitä, että jos joudunkin johonkin operaatioon sen takia -> sairaslomalle, en pääse liikkumaan. :itku: no ehkä tämä on vähän hätiköityä, mutta sittenkös mua vasta ahdistaiskin jos joutuisin olemaan viikkotolkulla lepäilemässä, muutenkin tarviis jotain toimintaa tähän hemmetin tylsään elämään. :rolleyes:

MerZi sanoi:
Mielestäni kilpailevat urheilijat ainakin voivat saada ns. täysvakuutuksen, joka kattaa kaiken lääkärin vastaanottokäynneistä lähtien.

Eräs kaverini mainitsi ainakin itsellään olevan vakuutuksen jola hän voi tapaturman sattuessa suoraan marssia yksityiselle ja aivan kaikki korvataan. Näin hän tekikin viime talvena olkalihaksen repeämän yhteydessä, voin kysellä taiciksen puolesta kun kaverini näen. Niin ja paikkakunta on muuten Turku kuten myös viitalla muistaakseni :)

Lisäksi olen ollut siinä uskossa että kun mä maksoin koskimelonta kilpalisenssin niin kaikki vammat jotka harjoitellessa tai kisaillessa syntyvät korvataan kokonaisuudessaan fysikaalisine hoitoineen. Joku omavastuu tässä taisi olla muttei kovin suuri.

edit: Tarkistimpa tuonkin, F-lisenssillä mä maksan 70E vuodessa ja tällöin korvataan hoitokulut 8500E asti sisältäen nämä kuntoutukset (enin.t 10 kertaa) ja omavastuu on 70E

taicaviitta sanoi:
Niin siis kyseessä on matkavakuutus, en tiedä sitten miten eroaa muista vakuutuksista. Notta kato tässä täysin hypoteettisessa tilanteessa alkoi yläselkä jumittamaan sen verran pahasti, että kädet alkoivat puutumaan. Marssin eräälle lekurille valittelemaan asiasta. Jonkin aikaa lässynlässyä kuunneltuani sanoin, että kirjota mulle lähete hierojalle, se runnoo paikat auki. Siihen taas tuli vastaus, että "mutta katos kun tuota...", johon mä sanoin, että "sfut! Kirjota 3 tunnin settiä!" ja näin tapahtui.

Puhelimitse olen ollut vakuutusfirmaan yhteydessä ja sanoivat, että nämä korvataan, tällaisissa tilanteissa 5 hoitokertaa per vaiva. Nyt olen niissä käynyt ja huomenna lähetän laput vakuutusfirmaan ja raportoin sitten, että pitivätko sanansa ja korvasivat.

Työasiat vituttaa tällä hetkellä taas ihan huolella. Niitä ei saa päästä pois hetkeksikään, ja kun luulee kaiken olevan ok ja hoidossa, taas tulee jotain muutoksia tms tms. AARGH!!:curs:

Pyranha sanoi:
Eräs kaverini mainitsi ainakin itsellään olevan vakuutuksen jola hän voi tapaturman sattuessa suoraan marssia yksityiselle ja aivan kaikki korvataan.

samanlainen vakuutus mullakin on ollut jo vuosia - siitä lähtien, kun aikoinaan kaverilla repesi reisilihas kokonaan irti kesken kyykkytreenin takavuosina, ja ilman vakuutuksia ´hoito´ meni sitten kunnallisen puolen kautta... silloin totesin, että ennemmin maksan vuodessa hieman ekstraa, että pääsen ikävien tilanteiden sattuessa heti yksityiselle. oli sitten kyseessä tapaturma, tai sairaus. näihin ei vaan sisälly - eikä ole sisältynyt missään vakuutusyhtiössä nyt viime vuosina - fysikaaliset hoidot, kirot, eikä hieronnat. joskus vuosia sitten taidettiin vielä fysikaalisia korvailla, mutta no more.

en sitten tiedä onko kilpailulisenssillä erioikeuksia vrt. ´normi´vakuutuksenottajaan. voi olla. enkä tiedä matkavakuutuksistakaan - mutta tiedän sen, että hassulta se tuntuu jos matkavakuutuksella saa hieronnan jotenkin korvattua - mutta sellaisia tapauksia varten otetulla sairaus- ja tapaturmavakuutuksella ei. voihan sekin olla tosin, että pullan tapauksessa hypoteettinen tilanne on nähnyt päivänvalon joskus noina takavuosina, kun niitä on ehkä korvattu. mene ja tiedä - tai sitten mua on (taas) huijattu, siinäkin asiassa, vakuutusyhtiön toimesta. :rolleyes:

ja :offtopic: back: merzi - kiva jos ei ihan täysin vastenmielinen tuo ava ole. :)

Pyranha sanoi:
Eräs kaverini mainitsi ainakin itsellään olevan vakuutuksen jola hän voi tapaturman sattuessa suoraan marssia yksityiselle ja aivan kaikki korvataan.

Eräällä urheilukaverilla on sama juttu, eli hän voi suoraan marssia yksityiselle ja kaikki korvataan.
Itselläni on kans tuollainen vakuutus silloin, kun kilpailin. Ja sillon sille näytti olevan myös käyttöä. :jahas: Mut sillon kun piti olla vakuutukset ja lisenssit kunnossa ja siksi oli tuo vakuutus. Enää sitä ei ole. Eikä ole ollut tarvettakaan. *koputtaa puuta*

Tupla-J sanoi:
Iisi hommahan toi on. Sydän tottakai. Tuskin koskaan sitä parasta suhdetta saa sellasen kanssa, jonka kanssa se olis järkevintä.
Olisikin noin yksinkertasta, mutta sydän on allkoholisti.:itku: Siis en minä, vaan se mies.

taicaviitta sanoi:
...enkä tiedä matkavakuutuksistakaan - mutta tiedän sen, että hassulta se tuntuu jos matkavakuutuksella saa hieronnan jotenkin korvattua - mutta sellaisia tapauksia varten otetulla sairaus- ja tapaturmavakuutuksella ei. voihan sekin olla tosin, että pullan tapauksessa hypoteettinen tilanne on nähnyt päivänvalon joskus noina takavuosina, kun niitä on ehkä korvattu.
Rupesin tuossa mielenkiinnosta penkomaan noita matkavakuutusehtoja ja siellä oli tällainen kohta:

attachment.php

Eli tuon mukaan menisin meikäläisen omasta pussista. Tuo kohta 8.1.2 ei koske meikäläistä. Hassuksi tämä touhu menee kun kaivelin tuolta vanhoja emaileja missä olen ollut yhteydessä vakuutusfirmaan ja sieltä tällainen katkelma:

"Kylla vakuutus yhtio maksaa 5 kertaa on OK joten saasta kuitit ja laheta
tanne ne korvaushakemus kaavakkeen kanssa
Terveisin XXXXX.
"

Eli saas nähdä kuinka äijän käy :D Eihän tässä mistään isommista summista puhuta ja joka tapauksessa olisin siellä käynyt mutta jo pelkästään periaattestakin pitää katsoa homma loppuun asti. Jos vaikeuksia tulee niin täytyy vaan sitkeästi vedota siihen, että on se nyt jumalauta jos nykyään ruvetaan asiakastakin kusettamaan miten sattuu! Uhkaan kirjoittaa Aamulehden yleisonosastolle ja kaupanpäälle soittaa vielä H. Karpolle.

Onkohan mussa muuten jotain vikaa kun jotenkin osittain toivon, että homma menisi vituiksi ja pääsisi purkamaan kaikki elämän aikana asiakaspalvelijoita ja byrokratiaa kohtaan kasautuneet patoutumat kertaheitolla! :evil:

Liitteet

• matkavakuutus.webp
    matkavakuutus.webp
    23,1 KB · Katsottu: 233
hömppä sanoi:
Olisikin noin yksinkertasta, mutta sydän on allkoholisti.:itku: Siis en minä, vaan se mies.
Siinä tapauksessa mä sanoisin, ettei kumpikaan. Kyllä niitä toisiakin sydämiä löytyy. Järjen kanssa sä haaskaisit vaan aikaas. Olkoonkin, että ois "kiva mies".

MerZi sanoi:
Nyt on polvi oireillut monta viikkoa, kipuilee jatkuvasti riippumatta siitä, rasittaako sitä vai ei. Tais tulla lääkärireissu, ei tää ole mikskään tullut lepuuttamalla eikä millään kotihoidolla.
Vaikka tuossa jo kielsitkin minkään kotihoidon tepsineen, niin suosittelisin kokeilemaan vielä venyttelyä tehostetusti. Itselläni oikea polvi kipuili aikoinaan v-mäisesti melko pitkään. Tutkitutin sitä YTHS:n lekurilla ja fyssariltakin sain satsin ultraäänihoitoja, ilman kuitenkaan sanottavaa hyötyä - vaiva hävisi lähinnä ajan kanssa. Nyt parin vuoden jälkeen se ilmestyi uudelleen. Valitin asiasta osteopaatilleni, joka pikaisen tutkiskelun jälkeen totesi kipuilun johtuvan liian kireistä etu/sisäreisistä, hieroi ne auki, minkä jälkeen hävisi kipuilutkin :worship: Nyt vain pitäisi muistaa omatoimisesti pitää niistä huolta ja muistaa venytellä...

Viimeksi muokattu:
treenit jäi tänään kesken, meinas pyörtyy, oksentaa eikä saanu ilmaa.
2kk sit olin kipee ja sen jälkee käyny jo kaks kertaa lekurilla valittaas ja ne ei tee vittu mitään. piti jo tilata aika mut prkl ajanvaraus loppuu klo15.00 ja päivystäjä ei tutki MITÄÄN.
jumalauti meen ma lekuril ja sanon sil että tutkii kaikki mahdolliset veriarvot ja kuvaa keuhkot ja sydämmen ja jos se saamaton mulkku määrää mulle antibiootteja teen siitä jonkun helvetin kanteen.

Rehtori sitten tänään ilmoitti, että eräs ryhmäläiseni jätkä on kuollut oman käden kautta. Mikä ihme ajaa nuoren ihmisen niin äärimmäisiin tekoihin? :(

Emmah sanoi:
Vaikka tuossa jo kielsitkin minkään kotihoidon tepsineen, niin suosittelisin kokeilemaan vielä venyttelyä tehostetusti.
Asiallinen vinkki. Nyt kun tuo polvi on kipuillut, olenkin entistä enemmän yrittänyt kiinnittää huomiota lämmittelyyn ennen treeniä ja lihashuoltoon yleensäkin. Häpeäkseni kun on myönnettävä, että aika ajoin olen ollut melkoisen tukossa aivan omaa tyhmyyttäni, kun "unohtaa" venytellä. Mut jos ei näillä eväillä ja hierojalla niin sitten kai se on kuvautettava tms.

Edit: Burdock , tuota samaa kysymystä olen joutunut joskus pohtimaan minäkin. Silloin tällöin noita vain tapahtuu. Vaikka ulkopuolisen silmin kaikki näyttäisikin olevan kunnossa, voi henkilö itse sisällään tuntea aivan jotain muuta. Pakostikin se mietityttää, että miksi? Jotenkin tuntuu, että itsemurhat pysäyttävät (ainakin minut) vielä enemmän, kuin ns. normaali poistuminen.

Flunssa saatana. Viikko vedetty olutta&piffiä lomalla ja saman tien kun tulee suomeen niin kurkussa Mirkan 100:n arkki poikittain perkele.
Ei mun ois tehnytkään mieli mennä salille poistamaan tätä pöhöä..

Back
Ylös Bottom