Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun yötsätti taas käynnissä! susan tekee mieli pamppua ja TJJ:ltä sellainen löytyy. Joten nyt sitten kiireesti jotain mailia tai profiilin kautta instant messagea kehiin ja palataan takaisin vitutuksen pariin.

Mua vituttaa kun on perjantai ja viimeiset reilut kolme tuntia duunipäivää jäljellä. Kykenen kuulemaan miten koneen sisällä kellon sekuntiviisari naksuttaa vähän saatanan hitaasti eteenpäin. Dippatyotä pakko kirjottaa väkisin ja maanantaina kun taas virkeänä lukee kirjotettua tekstiä niin toteaa sen olevan täyttä tuubaa ja pakko kumittaa kaikki pois.

Aah sitä fiilistä kun heittää kotona selälleen soffalle duuniviikon jälkeen... :kuola:

Pulla sanoi:
Aah sitä fiilistä kun heittää kotona selälleen soffalle duuniviikon jälkeen... :kuola:
Sonicin kautta kotiin, hyvät päikkärit, illalla leffaan ja yöpalalle Applebeesiin niin loppuu se vitutus. :D

Törmäsin täällä useaan otteeseen tapauksiin jotka liittyvät treenaukseen esim. liikaa painoja vaikka jalkaprässissä eikä dude jaksanut tehdä kunnolla and so on.

Tämä on kuitenkin ihan omaa laatuaan. Gym1 salilla on semmoinen dude tai no pitäis varmaan teititellä sitä meinaan se on jo ¨reilusti yli kuusikymppinen vanha pappa, mutta sitäkin sisukaampi. Noh hänellä on aika omituinen tapa, joka on hyppiä ja koskettaa kattoon! Siis suoraan sanottuna hän hyppii ja lyö kattoon samalla, en ole ikinä edes viitsinyt kysyä, miksi hän hyppelee.. :D

EI kylläkään vituta niin paljoa nyt kuin eilen ja parina viikkona taaksepäin. Mutta kuitenkin 3viikkoa sitten tuli raha-asioissa ongelmia ja sehän vaikutti sitten kaikkeen, lopetin syömästä "terveellisesti" ja läskiä tuli aika runsaasti. Ei kai muuten olisi tullut mutta tuli ahdettua kurkusta alas kaikkea mahdollista. Maanantaina sitten pitäis alkaa dieettaamaan ja toivottavasti se onnistuu... No mut raha on saatanasta....

AAARGH. Kellojen siirron takia istun yövuorossa 12 h! Repikää siitä!

Ja lisää vitutusta...tai itse asiassa tää vitutus on jo muuttunu vihaksi. Nimittäin ex-muijaa kohtaan, saatanan lehmä jätti mut toisen jätkän takia, just hetki sitten todistin sen omilla silmillä. Kaipuu ja vitutus muuttui vihaksi, kai se sit on parempii niin...

Liitteet

• tyttö.webp
    tyttö.webp
    100,1 KB · Katsottu: 646
betoni sanoi:
Ja lisää vitutusta...tai itse asiassa tää vitutus on jo muuttunu vihaksi. Nimittäin ex-muijaa kohtaan, saatanan lehmä jätti mut toisen jätkän takia, just hetki sitten todistin sen omilla silmillä. Kaipuu ja vitutus muuttui vihaksi, kai se sit on parempii niin...

Sitten se ei ollut sun arvonenkaan

Ei saatana ku saa taas väitellä kaverin kans mesessä että miten lihaksia kasvatetaan "JOO VEDÄ VAAN NIIT PROTSKUI JOS HALUUT SELLASEKS VITUN ISOKS HALKOJALAKS!!!!" Okei morjens :jahas: Ehkä pitäs vaan luovuttaa suosiol :D

-Yövuoro, kellojen siirto, 11 1/2 h. vuoro muuttuu 12 1/2 h. mittaiseksi.
-Flunssa virus = DC jäi kesken
-En kerennyt tänään apteekkiin, jotta olisin saanut nenäsuihketta
-Olo ei hyvä, kurkkua kutittaa, ontelot täynnä skeidaa, nenä tukossa, väsyttää ja töitä pitäs tehdä.

Ainoa lohtu on pakkotoisto & messenger...tosin pitkät teksit joita pakkikselle kirjoitin, eivät tulleet perille, vaik oon logattuna sisälle, käynyt jo monta kertaa..

Hittolainen, tässähän alkaa humalispäissään odottamaan ihmisiltä rehellisyyttä ja lähestulkoon ottaa kupoliin kun sitä ei saa. Tuli tässä törmättyä varattuun eukkoon, joka tosin ei kyseistä tautia sairastanut ennen kuin olin viettänyt aikaa jo tovin tämän seurassa...

En mä nyt perkele niin heikko jätkä ole, ettenkö kestäisi totuutta ihan saman tein tahi vaihtoehtoisesti 2 minuuttia myöhemminkin kun on meikäläinen punnittu ja ei-laatuainekseksi koettu. Perkele, kyllä korpeaa tollainen sakki.

Muuten kyllä menee hyvin, kliffa ilta, hyvää seuraa jne. Sääli vaan, että joidenkin täytyy puhua paskaa sietääkseen itsejään ihmisinä. Jatkakaa.

On se, kyllä täällä idässä on sitten köyhä meno. Ulos heitto baarista(kuukauden portti kielto voimassa ilmeisesti edelleen ja muisitvat namasta), ja ei tietenkään onnistunutta kontaktia naisten kanssa..buaahh..on se JA en saanu kattova perkele arnoldin leffaa loppuu mäkkärissä..kun on syöny niin pitää heti kuulemma lähtee, ei saa jäädä ihmettelelmään.

ehkä hän treenaa hyppyvoimaa. Muutekin tässä threadisa lähes kaikki arvostelee vähänkin omasta treenityylistä eroavia. on olemassa erilaisia tyylejä treenata kuin millä itse treenaatte. Tämä threadi on harhautut kaus alkuperäisestä tarkoituksestaan. Täällä lähinnä jengi arvostelee toisia kun nämä ei tee hauis kääntöä oikein heidän mielestään.

Tää menee vähän off topicin, mutta salihauskaa, kun tulin reteenä työpaikan salilta takas toimistoon... Hölskyttelin siinä shakeria ja ***tu se purskahti pitkin ja poikin ja samalla sotkien koko paikan. Oli ***tana jääny raolleen shakeri ja tietokoneet, pöydät, lattiat, tuolit ja omat vaatteet ... hiuksetkin oli proteiineissä ja hiilareissa. Tulihan palauduttua... maan pinnalle!
Ikinä ei ole räjähtäny tolleen ja ikinä ei enään räjähdä!!

Back
Ylös Bottom