Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Originally Posted by Kostaja X
Vituttaa säätää koska työnantaja (henkilöstön välitysfirma) ei voi millään kelpuuttaa verokortin kopiota, vaan vaatii alkuperäistä. Sitten vaan soittelemaan verotoimistoon ja selvittelemään tämän vuoden tuloja. Vittu kun ollaan joustavia.

Tuo on kyllä jo melkosta pilkun***sintaa, kun ite kävin joskus noissa rekrytointipaikoissa niin tais riittää kun suullisesti ilmotti veroprosentin.. No uuden verokortinhan saa hakea/soittaa vaikka joka päivä, mut mikä siinä kopiossa on vialla..

Kostaja X sanoi:
Vituttaa säätää koska työnantaja (henkilöstön välitysfirma) ei voi millään kelpuuttaa verokortin kopiota, vaan vaatii alkuperäistä. Sitten vaan soittelemaan verotoimistoon ja selvittelemään tämän vuoden tuloja. Vittu kun ollaan joustavia.

Tosi outoa. Ite oon useimmiten faksannut verokorttini. Viimeksikin äiti oli kirjoittanut mulle viestin verokorttini takapuolelle. Siinä luki että "muista ottaa töpseli seinästä sängyn alapuolelta". Uskon, että firmankin mielestä oli parempi että lähetin "kopion" verokortista kuin tuollaisen jossa on äipältä viestejä :)

Mutta yhdellä puhelinsoitolla ne lähettävät sulle uuden kortin päivässä. Oon soitellut itselleni jo 4 kpl tänä vuonna. ne on kivoja siellä. :P

Koulusta ja salilta kun lähdin, teki kamalasti mieli sipsejä tjsp. Ajattelin että menenpäs kotiin, juon palkkarin ja syön eilisen kanakeiton jämät, kyllä se siitä helepottaa. No, söin ja join, mutta herkunhimo ei ole kadonnut minnekään! Kohta tietty lankean ja lähen ajelee fillarilla kaupalle ostoksille. Sitten ahmin pussin kerralla ja loppuillan on kamala morkkis ja harkitsen oksentamista :jahas: (en tosin harrasta tuota, mutta valitettavasti ajatus hiipii päähäni kuin salavihkaa...)

e: valitetataan nyt sitten kaikki kerralla.
Napareikä on taas tulehtunut ja napaan on tullut joku hölömö näppyläkin.
Kädet ja olkapäät ovat jälkeen jääneet.
Flunssaakin yrittää tupata!

Siis? Onko tässä mitään logiikkaa?
En oo tehny seuran kanssa mitään sopimusta, että vetäisin aerobickia siellä. Keväällä kyllä mainitsin asiasta, sanoin olevani kykenevä ja kiinnostunut, mutta asia ei ottanut sen enempää tuulta purjeisiin. Työsopparissa ei myöskään ollut asiasta mainintaa, eikä siitä ole sittemmin ollut puhetta, joten ajattelin asian olevan unohdettu. Äsken sain uudet työaikalistat, ja sinne on mut merkattu pitämään tunti jos parikin. WHAT? Eihän ne voi tolleen vaan sinne laittaa jotain ihme tunteja, jos asiasta ei ensin SOVITA TYÖNTEKIJÄN KANSSA? Eihän?
Ihan mielelläni mä tekisin sitä, ei siinä mitään, mutta eihän tollasessa oo mitään tolkkua, että multa kysymättä laitellaan mitä vaan aikoja. Varsinkin kun mun pitäis olla ihan toisaalla duunissa just samaan aikaan, kun mitä nuokin on.

nim. kun mikään ei vaan toimi..

En tiedä odotetaanko multa enää yhtään mtn tai onko mun edes soveliasta kirjoittaa tänne.. Olen ilmeisesti helvetin tyhmä akka, joka ei tajuaa mistään mitään, joten anteeksi edelleen. Joskus, kun moni asia menee perseelleen ja hermot on kireällä, niin pienetkin asiat voi vituttaa. Pyydän anteeksi sitäkin. En tiennytkään, että porukka täällä on näin tiukkiksia..

Ja mika1979: varattuhan minä.. Valitan. :D

Ja miljoonannen kerran anteeksi, että vedin jälleen pahasti :offtopic:

Originally Posted by Eleonoora
En tiedä odotetaanko multa enää yhtään mtn tai onko mun edes soveliasta kirjoittaa tänne.. Olen ilmeisesti helvetin tyhmä akka, joka ei tajuaa mistään mitään, joten anteeksi edelleen. Joskus, kun moni asia menee perseelleen ja hermot on kireällä, niin pienetkin asiat voi vituttaa. Pyydän anteeksi sitäkin. En tiennytkään, että porukka täällä on näin tiukkiksia..

Ja miljoonannen kerran anteeksi, että vedin jälleen pahasti

Älä sano noin, päinvastoin sä tajuat asioita ja huumorintaju on harvinaisen hyvä;) Se ei ole todellakaan ole sun syytä että täältä löytyy yllättävän pikkusieluisia ihmisiä joita vitutti kun joillakin oli hauskaa väärässä threadissa.
Pyydän anteeksi sitä mielesi pahottui osittain mun syystä..

Ja mika1979: varattuhan minä.. Valitan.
:itku: ;)

Eleonoora sanoi:
Höpö höpö!

Edittiä: Mua alkaa vähitellen ahdistamaan tämä asia: elokuun alussa laitoin ilmoittautumisen erääseen avoimen yliopiston opintokokonaisuuteen, joka sisältää useita eri opintojaksoja. No sieltä piti tulla vahvistus postitse viikkoa ennen kuin luennot alkaa, mutta eipä ole kuulunut. Ja tämä opintojakso siis alkaa ensi perjantaina! Montakohan päivää sitten laitoin sinne sähköpostia, ei mitään vastausta. Puhelin on joko varattu tai siihen ei vastata. Että kiva jos nyt putoan pois ensimmäiseltä opintojaksolta. :curs: Huomenna pommitan niitä kyllä aamusta alkaen.. Mulle on tosi tärkeätä että saan perusopinnot suoritettua aikataulussa.

Mika1979 sanoi:
Älä sano noin, päinvastoin sä tajuat asioita ja huumorintaju on harvinaisen hyvä;) Se ei ole todellakaan ole sun syytä että täältä löytyy yllättävän pikkusieluisia ihmisiä joita vitutti kun joillakin oli hauskaa väärässä threadissa.
Pyydän anteeksi sitä mielesi pahottui osittain mun syystä..

No ensinnäkään sinun syysihän se ei ole. Itsehän mä päätän mitä teen ja sinä olit kaverina. Kantakaamme vastuu siis yhdessä. :kippis1:
Et muuten ole ensimmäinen, joka kehuu mun huumorintajua. ;) Se kulkee meillä veressä. Meidän perhe vetää välillä rankasti yli, mutta mitäs siitä, kunhan on hauskaa.
Mutta kiitos Mika1979:lle vielä kerran. :haart:

Originally Posted by Eleonoora
Kantakaamme vastuu siis yhdessä. :kippis1:
Et muuten ole ensimmäinen, joka kehuu mun huumorintajua. Se kulkee meillä veressä. Meidän perhe vetää välillä rankasti yli, mutta mitäs siitä, kunhan on hauskaa.

Tehdään niin, jos sut lynkataan niin sit pitää mutkin.. :haart: ;) Juuri tuollainen huumorintajun pitää ollakin.. :D Olis kiva ihan vaihtaa ajatuksia joskus, mut voi olla parempi tehdä se jossain muualla :) :offtopic: ...

No niin! Nyt alkaa vituttaa kun hyvät ja mehevät vitutusavautumiset on hukkuneet kaikenlaisten offtopic-jälkipuintien sekaan!

OFFTOPIC LOPPU NYT JA TÄSTÄ ETEENPÄIN AINOASTAAN VITUTUSVIESTIT TÄHÄN THREADIIN!!!!

Olen puhunut. Keila over and out.

Minua vituttaa:

1. Paska palkka joka ei tule kohoamaan. Ainakaan tässä duunissa. Esimies (runkkari) ei voi myöntää että kuuluisi maksaa enemmän. Eihän se saatana siltä olis pois.

2. Kaikki vitun dippainssit ja konsultit jotka selittää että "olet kutsumusammatissa, et tuota tai myy mitään, ei sulle voi maksaa enempää". Samat mulkut sitten itkee kun palvelut ei toimi ja "kutsumusammattilaiset" ei jaksa hymyillä ja kehua uuden bemarin aluvanteita.

3. Kaikki vitun pellet jotka selittää että "vaihda duunia jos on noin vaikeeta". Saatana se ei suju ihan niin kuin salatuissa elämissä. Perheellisen on paha lähtee vetämään tosta vaan.

4. Byrokratia. Joku vitun konsultti on saletisti kehittänyt nää systeemit.

5. Munan koko. Olis edes joku 20+ senttinen mutta kun ei niin ei.

jambo sanoi:
Minua vituttaa:

1. Paska palkka joka ei tule kohoamaan. Ainakaan tässä duunissa. Esimies (runkkari) ei voi myöntää että kuuluisi maksaa enemmän. Eihän se saatana siltä olis pois.

Kuulutko liittoon? Jos kuulut, niin otat vaan yhteyttä sinne, niin ne tsekkaa tilanteen ja yrittää korjata sen, jos palkka tosiaan on liian pieni.
Avolla oli joskus vähän saman tyylinen juttu ja se ilmotti siitä liittoon. Työnantaja joutu lopulta maksamaan useita kymmeniä tuhansia markkoja avolle, koska oli menetellyt väärin.

jambo sanoi:
5. Munan koko. Olis edes joku 20+ senttinen mutta kun ei niin ei.

Munan koolla ei tunnetusti ole merkitystä. :rolleyes:

jambo sanoi:
Minua vituttaa:

2. Kaikki vitun dippainssit ja konsultit jotka selittää että "olet kutsumusammatissa, et tuota tai myy mitään, ei sulle voi maksaa enempää". Samat mulkut sitten itkee kun palvelut ei toimi ja "kutsumusammattilaiset" ei jaksa hymyillä ja kehua uuden bemarin aluvanteita.

3. Kaikki vitun pellet jotka selittää että "vaihda duunia jos on noin vaikeeta". Saatana se ei suju ihan niin kuin salatuissa elämissä. Perheellisen on paha lähtee vetämään tosta vaan.

Jos en paremmin tietäis, niin väittäisin sun olevan samassa firmassa... :lol2:

jambo sanoi:
Minua vituttaa:

Itse lähdin paskasta hommasta vetämään kylmästi ilman uutta sopimusta. "Varma" uusi paikka oli kyllä tiedossa. Reilu palkan alennus tulee, mutta tulkoon.

Eleonoora sanoi:
Munan koolla ei tunnetusti ole merkitystä.

Kyllä isoa tattia on kivampi hakata kuin pientä.

rakas päiväkirja,tänään minua on vituttanut...
olin salilla tekemässä HST-syklin viimosta kymppitreeniä. olin juuri saanut maasvedon ja reidenojennukset tehtyä ja säädin vinopenkkiä sopivaksi kun lauma viereisen yläasteen,veikataan nyt että kasiluokkalaisia,oppilaita pamahti sisään.6.8.10...ja lisää.viidessä minuutissa teini-invaasio oli ottanut koko salin haltuunsa.vitun siistiä.ja kun se kotisali ei ole niitä maailman isoimpia,niin tilaa ei liikaa ollu(pituussuunnassa 15 metrinen sali =).
yksi roikkuu nyrkkeilysäkissä.toinen tekee parhaansa hajottaakseen kuntopyörän.kolmas yrittää nostaa 70 penkistä.no ei se ihan noussu joo...no lopputreenistä ei sykettä puuttunut kun piti päästä sieltä pois.
ei enää ikinä kiitos.

salikomediaa?joo no ei ainakaan mua naurattanu...

Saatana että nukuin yöni huonosti, ja nyt kun koulusta pääsin ja piti nukkua pari tuntia ennen salille lähtöä, niin ulkoa kuuluu jotain saatanan haitarin raiskausta! Kurkistus ikkunasta vahvisti asian: kadunkulmassa seisoo spurgu piinaamassa ihmisiä. Voi pojat että vituttaa. Kaikki vitun haitarinsoittajat kuuluis hirttää palleista kattoon, viillellä täyteen pieniä, kirveleviä haavoja, hakata kirveella polvilumpioihin ja lopuks kivittää hengiltä. Saatana!

Back
Ylös Bottom