Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Originally Posted by Eleonoora(myonlyone)
Koulun "projektit" tiedetään. On noita "projekteja" nähty ennenkin. Ja tietenkin tyttöporukalla. Vaikka pakko myöntää, että kyllähän siellä muutama jätkä oli, jotka kuolas mun perään, mut mä kerroin rehellisesti olevani varattu. Tais olla vikatikki, kun sullakin kerta..
Mutta koska sä et ole vieläkään tänne ilmestynyt, niin taidan mennä _yksin_ nukkumaan. Olis kuitenkin aamulla jaksettava nousta sängystä ylös.

Ai kuolas..!? :eek: Ei mulla oo muita kuin sinä..Älä nyt, kyllä mä tuun ihan kohta. En mä tarvi ketään muuta kuin sut :haart:

Tuo vipiksi liittyminen on käynyt kyllä mielessä. Ja juuri nyt se taitaisi olla tarpeen. Pitänee pistää mietintämyssyn alle.

Juu, tyynyn alle.. :)
Kauniita unia rakas, ja hyvää yötä kaikille muillekin :D oli hauskaa.. :lol2:

edit: joo multakin anteeksi, nää jutut Eleonooran kanssa paisuu joskus neljän seinän ulkopuolelle.-

Mika1979(myonlyonetoo) sanoi:
Ai kuolas..!? :eek: Ei mulla oo muita kuin sinä..Älä nyt, kyllä mä tuun ihan kohta. En mä tarvi ketään muuta kuin sut :haart:

Juu, tyynyn alle.. :)
Kauniita unia rakas, ja hyvää yötä kaikille muillekin :D oli hauskaa.. :lol2:

edit: joo multakin anteeksi, nää jutut Eleonooran kanssa paisuu joskus neljän seinän ulkopuolelle.-

Kiva. Mä menen tonne peiton alle jo sua odottelemaan. :love: ;)
Kauniita unia kaikille munkin puolesta. Ja pahoitteluni vielä kerran. Mutta mä todella tarvitsin tätä. Erityinen kiitos Mikalle. :haart:
Nyt mä poistun häiritsemästä ja alan odotella kultaa paikalle.. :D

Originally Posted by Eleonoora(kultani)
Kiva. Mä menen tonne peiton alle jo sua odottelemaan.
Kauniita unia kaikille munkin puolesta. Ja pahoitteluni vielä kerran. Mutta mä todella tarvitsin tätä. Erityinen kiitos Mikalle.
Nyt mä poistun häiritsemästä ja alan odotella kultaa paikalle..

Samoin, en olisi uskonut vielä pari tuntia sitten että menen hymyssä suin nukkumaan :) Tuli todella tarpeeseen.. Söpöläinen :love: , olen jo matkalla.. :haart:

Mitäs! Tässä threadissahan piti vituttaa.. :( Koitan kantaa korteani kekoon.
No, mulla on flunssa. Opinnot alko, eikä yllättäen taaskaan oikein jaksa. Flunssa ei helpota tätä jaksamista. Opiskelukauden lisäksi alkaa myös urheilukausi, pitäis treenata ja käydä matseissa useempia kertoja viikossa. Tyttöystävä kiukuttelee. Kyllä sitä itse kullekin niitä huonompia päiviä sattuu kohdalle, mutta en mä siltikään muille sitä paskaa oloa halua levittää.

Ei mua kylläkään oikeasti vituta. Raha-asiat on kunnossa ja katto pään päällä. Ulkonakin on myrsky, tulee aina niin tajuttoman kova fiilis ku kävelee tollasella säällä ulkona. Ihmiset juoksentelee naama kurtussa kyyryssä sateensuojasta toiseen. Itse kävelen tietenkin rauhassa, selkä suorana hymyillen kuin aurinko paistaisi. :)

Vatuttaa, kun nykyisen naikkosen kanssa ollaan tauolla, joka kuitenkin juttelun jälkeen muuttui vakavamieliseksi treffailuksi? Mitäköhän tuokin tarkoittaa? Viimeksi kun nähtiin pari päivää sitten niin naisella oli jokin yleisvitutus päällä ja menkat, mutta sai kuitenkin puhuttua asioistaan pienen voitelun jälkeen. Oli kuitenkin varsin kylmä minua kohtaan. Taitaa olla turha liikaa miettiä, antaa asioden mennä omalla painollaan. Jos hommasta ei tule mitään niin ei sitten, naisiahan maailmassa riittää. Ehkä jopa parempia... :david:

Pyyntö: Eleanoora, MerZi ja Mika1979. perustakaa oma tredi näille teidän "kuhertuluille"! Menee pahasti ohi aiheen, ja kieltämättä VITUTTAA tämmöstä paskanjauhamista! :urjo:

Taas ottaa pattiin hieman kaikki.... en ole saannut mitään aikases viikossa tai siis olin siitä suurimman osan reissussa ja siksi kotona/harjoittelu puolella kaikki retuperällä. Ja nyt kun pitäisi hieman ryhdistäytyä niin täällä vaan selailen pakkista ja yritän lukea kaikki 500 threadia joihin on tullut vietejä viime käyntini jälkeen.....

Ja perkule viellä tähän vitutukseen tekisi mieli huomenna ottaa viinaa tai siis jo tänään olisi mukava ottaa hieman lämmintä totia pakkista lukiessa.

Mistähän pirusta saisi hieman kuria itseensä nyt?

Mik99 sanoi:
Pyyntö: Eleanoora, MerZi ja Mika1979. perustakaa oma tredi näille teidän "kuhertuluille"! Menee pahasti ohi aiheen, ja kieltämättä VITUTTAA tämmöstä paskanjauhamista! :urjo:

Pyysimme mielestäni jo anteeksi, että vedimme pahasti :offtopic: . Ei tulene toistumaan. Ja MerZi jo ystävällisesti ehdottikin vipiksi liittymistä, jotta ei tarvitsisi täällä pelleillä.
Älä vedä pultteja, jos meillä on ollut edes hieman hauskaa.

ai mikä vituttaa?
no olen tällä hetkellä ainoa opiskelija matikantunnilla...tosi siistii...

EDIT siis täällä kuuluisi olla se n.12...

Originally Posted by Mik99
Pyyntö: Eleanoora, MerZi ja Mika1979. perustakaa oma tredi näille teidän "kuhertuluille"! Menee pahasti ohi aiheen, ja kieltämättä VITUTTAA tämmöstä paskanjauhamista!

Joo, anteeksi vaan kovasti minunkin puolesta jos pahoitimme mielesi.. Mut ei voi sanoa että kaduttas, minulla oli hauskaa :) Meni :offtopic: mutta ikävää että se vituttaa noin kovasti. No ei tuu toistumaan.. täällä.. ;)

Siis mitä ihmettä teitte kun siitä on jauhettu jo 2 sivua paskaa? Kertokaa tai meilatkaa homemade-kuvianne toisilleen ärsyttämästä toisia
.

Originally Posted by n00kie
Siis mitä ihmettä teitte kun siitä on jauhettu jo 2 sivua paskaa? Kertokaa tai meilatkaa homemade-kuvianne toisilleen ärsyttämästä toisia

No juttu karkas yöllä vähän lapasesta, ja nyt ihmiset on yllättävänkin vittuuntuneita siitä. Todella kurjaa että pahoitimme näin monen ihmisen mielen sillä että meillä oli hauskaa. Se oli niin :offtopic: kuin vain voi olla, mutta pitääkö sekin nyt ottaa niin vitun vakavasti..

Mika1979 sanoi:
No juttu karkas yöllä vähän lapasesta, ja nyt ihmiset on yllättävänkin vittuuntuneita siitä. Todella kurjaa että pahoitimme näin monen ihmisen mielen sillä että meillä oli hauskaa. Se oli niin :offtopic: kuin vain voi olla, mutta pitääkö sekin nyt ottaa niin vitun vakavasti..

Mikä juttu, missä? siis voitko sanoa asiaa yhtään hankalammin?

Mika1979 sanoi:

no kai suakin vituttas jos sä perustaisit "mun mummo kuoli-threadin,ja porukat tulis siihen kertomaan mite ne tekee ens perjantaina?
juu nou

Me pidettiin yöllä hauskaa ja nyt porukka valittelee siitä. Eli menee kaikkien jutut pahasti OT:ksi. Paitsi jos tämä nyt oikeasti ottaa joitakin noin pahasti päähän. Vitutuksen aihe kai se on sekin.. :rolleyes:

Edit: yksi sana pois välistä..

Mik99 sanoi:

Juuri näin. On se kumma, että jopa tässä threadissa ei osata pysyä aiheessa. Tosin kun katsoo, ketkä täällä on offia pälättänyt, niin en ihmettele enään niin paljoa alkuperäisen aiheen sivuuntumista. :curs: :piis:
Eli mielummin s-postissa noi tollaset keskustelut/niille tarkoitetussa threadissa :thumbs:

Back
Ylös Bottom