Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eleonoora sanoi:
Joskus mä mietin, että ollaanko me naiset tosiaan niin hirveitä ihmisiä, että sen takia kannattaa päätään seinään hakata. :rolleyes: Ja noin usein vielä.. :D

Ei voida olla! ;) Minäkin oon niin harmiton tapaus ettei kukaan edes voisi hakata päätään seinään vuokseni.. (hah)

Tähtityttö sanoi:
Yläselkä ihan saatanan jumissa, siis ei voi sanoin kuvailla tätä tunnetta. Hyvä kun voi päätä kääntää, ja lusikan pitäminen kädessä sattuu (siis kun yrittää syödä). Kokeilin vähän hieroa paakkuja, ihan himmeet kovettumat joka puolella. Nyt pitäs äkkiä päästä hierojalle. Yhtä kovettumaa koko selkä.
Ai helkkari, kun tekee kipeetä.

Itseäni lainaten..

Nyt sain hierojan maanantaiksi (yo-liikunnan tungos, hurraa..). Vinkkejä, miten selviän siihen asti?
Ihan oikeasti, mä en tajua, mistä tää kipu on tullut. Yläselkää reenailin viimeks viikko sitten, eli ei tää sitä ole. Tänään pitäs mennä tekee reeni, mutta ei kauheesti houkuta, kun kokeilee noita möhkäleitä mun lapojen välissä.
Nyt olis varmaan syytä hommata ne lämpöpakkaukset, joissa oon pihistellyt.

Eleonoora "Joskus mä mietin, että ollaanko me naiset tosiaan niin hirveitä ihmisiä, että sen takia kannattaa päätään seinään hakata. Ja noin usein vielä.. "

Ei suinkaan hirveitä, ihaniahan te ootte :kuola: :haart: ja nimenomaan sen takia :wall:

ace-oo- "Koitahan taistella tuulimyllyjä vastaan! "

Uskollinen tukijani.. :) :kippis1:

Salille päästyäni huomasin, että salikortti oli jäänyt himaan ja eikun fillarilla takasin hakeen sitä. Paikanpäällä selkätreeni meni aivan vituilleen. Sarjapainot jäi normaaleista selvästi ja olo oli väsynyt ja voimaton. Nyt särkee päätä ja vituttaa.

~Voimariini ~ sanoi:
Salille päästyäni huomasin, että salikortti oli jäänyt himaan ja eikun fillarilla takasin hakeen sitä.

Taisit tehdä turhan keikan. :jahas:
Luulen et melkein joka salille pääsee vaikka kortti olisi unohtunut kotiin, jos vaan on jäsen.
Sanot vaan nimes sille päivystävälle misulle tai karjulle, niin se kattoo siitä koneelta onko sulla voimassa oleva kortti. ;)

J.Jake "Moninaisten vaiheiden jälkeen... Polvesta eturistiside ja sisäsivuside poikki.
JEEE!!!"

Tosi paska juttu. Itellä reilu kuukausi vastaavanlaisen "remontin" leikkauksesta. Mulla korjattiin samalla kumpaakin (sisempää ja ulompaa) kierukkaa kun ne vaurioituu yleensä samalla kun eturistiside pamahtaa.. :(

Treenit meni huonosti, ja veto oli täysin pois päältä. Kun sitten otin kotona palautusjuoman meinasi laatta lentää. :urjo:

Mika1979: Käyttäsit niitä quote-tageja.

Nyt vituttaa. Jo parin, kolmen viikon ajan koko luokka ollut täynnä räkätautia ja kaikilla tavoin oon sitä koittanut välttää. Tänään kuitenkin kurkku tuli armottoman kipeeksi ja röörit tukossa. :curs:
On se vaan kumma juttu, että sitä terveyttä arvostaa moninkertasesti silloin kun on itse kipeä..

Perkele kun pukkaa ressiä. Samaan 24/7:aan pitäisi mahduttaa ensimmäisen yliopiston tentit, toisen yliopiston kurssit, työt ja treenit. Seuraavat kunnon yöunet saan vissiin jouluna.

Työ jutut kyrpii. Alkoholia tullu viime kuukausina otettua ihan liikaa. Ja nyt kun koittaa olla viina pirusta irti niin muija ramppaa baareis. Todella kannustavaa. Mut ei auta treeniä ja hyvää ruokaa viikonloppuna. Perkele kun tuntuu että lihaakin on hävinny :curs: Mut täytyy yrittää saada tää ruoto taas kuosiin :whip:

Joopajoo. Täälläkin ihan veto pois. Treenit jäi väliin ja päätinkin pitää palauttavan viikon (koska lie sellanen viimeks ollu). Ehkä toi selkä valittaa ihan aiheesta.
Kunhan ei nyt viddu tulis se flunssa päälle, kun oon näin pitkään säilyny terveenä..

Integrandi sanoi:
Perkele kun pukkaa ressiä. Samaan 24/7:aan pitäisi mahduttaa ensimmäisen yliopiston tentit, toisen yliopiston kurssit, työt ja treenit. Seuraavat kunnon yöunet saan vissiin jouluna.
Ressi on kyllä hanurista.
Kuten tuolla tupakka-threadissä mainitsinkin, niin viikon päästä torstaina muutto, töissä pitäisi painaa niska limassa vielä hommia, 19.päivä alkaa uudessa työpaikassa työt, sitten siihen kun ynnää sen, että en saa tässä kuussa kuin puolen kuun palkan, ja menoja on (vakuusmaksu, 2:n kämpän vuokrat, bensa on halpaa ...)menoja yli kaksi tonnia :itku: :itku:

ace-oo- sanoi:
Ressi on kyllä hanurista.
Kuten tuolla tupakka-threadissä mainitsinkin, niin viikon päästä torstaina muutto, töissä pitäisi painaa niska limassa vielä hommia, 19.päivä alkaa uudessa työpaikassa työt, sitten siihen kun ynnää sen, että en saa tässä kuussa kuin puolen kuun palkan, ja menoja on (vakuusmaksu, 2:n kämpän vuokrat, bensa on halpaa ...)menoja yli kaksi tonnia :itku: :itku:

Pahan päivän varalle pitää aina säästää. Tietysti se ei aina ole eikä voikaan olla mahdollista, mutta kyllä mä ainakin yritän joka kuukausi jonkun satasen tilistäni säästää. Yritän hillitä itseni vaate- ja kenkäkaupoissa :nolo: , jotta jäisi jotain säästöönkin.
Pankeissa kun on vielä hyvät korot, niin mähän olen parin vuoden päästä jo rikas. :D No joo, leikki leikkinä, niillä koroilla mtn tee. :jahas:

:curs: Vituttaa salilla soiva paskamusiikki. :curs: Eilen kun tein flyessejä ja oli tiukka kutonen menossa, alko soimaan Teräsbetonin "taivas lyö tulta". Ei jumalauta siinä pokka voi pitää ku sälli kiljuu niinku ois pallit jääny mankelin väliin... Éi riittäny meikän itsehillintä, repesin ihan täysillä nauramaan ja kolina kävi kun painot tippu lattialle. Oli pakko mennä rauhottumaan pukkariin hetkeks. Ei jumalauta, ei tollasta komediaa saa laittaa taustalle kun meikä on leikkimässä bodaria.
:nolo: On mullakin marisemisen aiheet...

Siistiä, flunssa alkaa näyttää oireitaan. YO-kirjoitukset alkavat 12.9, kuusi ainetta kirjoitettavana. Huomenna pitäisi tenttiä yksi ruottin kurssikoe, perjantaina toinen, perjantaiksi kirjailijaesitelmä ruottiksi. Sitten vielä toinen kirjailijaesitelmä pitäisi kirjoittaa, ruottiksi sekin. Ja tottakai pari kirjoitusharjoitusvihkosta pitää tehdä tällä viikolla valmiiksi. Niinjuu ja taistelusukeltajien kokeet ovat alle kuukauden päästä, sinnekin pitäisi hitunen treenata. No, mikäs tässä, ei muuta kun tekemään :whip:

Ja lisätään vielä, etteivät nuo ruotsin kokeet ja esitelmät ole kiireisiä minun, vaan opettajan sähläämisen takia... :curs:

Back
Ylös Bottom