Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ace-oo- sanoi:
Koska ostit auton? Nimittäin autoliikkeestä ostaessa moottorilla ja voimansiirrolla on takuuta.

Auton vuosimalli -01, auto on ollu mulla pari vuotta. Onko siis voimansiirrolla ja moottorilla vielä joku erillinen takuuaika?

Auton merkkiä en vielä viitsi julkistaa, kerron sitten kun olen saanu auton kuntoon ja pois käsistäni.

S0874 sanoi:
Opintotuki + asumislisä + opintolaina, vuokran jälkeen 100 € käteen

Missä palatsissa sä asustelet? Monelle jää ilman opintolainoja kevyesti tuo 100 euroa käteen. Muuta halvempaan kämppään niin eiköhän se siitä. Opiskelijana ei voi vaatia paljoa ;)

Integrandi sanoi:
Missä palatsissa sä asustelet? Monelle jää ilman opintolainoja kevyesti tuo 100 euroa käteen. Muuta halvempaan kämppään niin eiköhän se siitä. Opiskelijana ei voi vaatia paljoa ;)
hmm.. mulla jää 50 euroa käteen kun maksan opintotuesta vuokran. mut eipä ole lainaa, eikä tule - ainakaan opintolainaa sillä kaksi kuukautta koulua vielä sitten tää tyttö valmistuu :rock: . toisaalta sitten onkin tehtävä töitä paljon, kun ei ole lainaa. mut tyylinsä kullakin:) mulla vuokra on 320 euroa ja yksityiseltä, joten ihan halpa ottaen huomioon että kaupungin keskustasta on.

Yks v*ttumaisimpia asioita mitä tiedän on se, kun illalla nukahtaa tyttöystävän viereen telkkarin ääreen ja tää saa päähänsä herättää kysyäkseen nukunko mä.. :curs:

hankmo sanoi:
Yks v*ttumaisimpia asioita mitä tiedän on se, kun illalla nukahtaa tyttöystävän viereen telkkarin ääreen ja tää saa päähänsä herättää kysyäkseen nukunko mä.. :curs:
No ei taida olla ihan laatikon terävin veitsi toi sun tyttöystävä... ;)

Joo, naiset on naisia... mua "vituttaa" samaan aiheeseen liittyen se kun muija haluaa kukkua illalla, koska saa aamulla nukkua (mä herään 6:lta).

Ehdin polttaa ~14-15v. tupakkaa. Oon nyt ollu 4,5 kk polttamatta röökiä. En oo ottanu yhtäkään hatsia, en edes muutamina baarikeikkoina tms. Sinänsä tämä on hienoa, eikä uskois että vituttaa.

MUTTA: nikkiksiä lievittämässä on ollu nimeltämainitsematon nikotiinipurkka ja nyt kun pitäis lopettaa sen käyttö niin onki taas samantapanen lopettamistilanne edessä. Se vituttaa.

Älkää käsittäkö väärin, tuo purkka auttaa sen minkä auttaa ja väittäisin että purkan (tms.) avustuksella lopettavat pysyvät päätöksessään helpommin. On lisäks paljon terveellisempää syödä nikotiinipurkkaa kuin röökata. Mutta turhaahan se on, kun vois olla ilman nikotiinia kokonaanki. Ja jonku purkan lopettamine on 1000 x helpompaa ku tupakanpolton.

Ja v***u ei kommentoida sitten mitään tyylilllä: "olin vetäny 20 v. punasta norttia 2 askia päivässä ja sit lopetin ku seinään ei siinä mitään purkkaa ja laastareita tarvita" tai "naapurin Matin iskän setä oli vetäny 30v. putkeen ja sit se vaan lopetti". Ei kiinnosta. Ja tupakoimattomien "ei se noin vaikeeta voi olla"-läpät... :david: :david: :david: :david: :david:

Mä käytin niitä nitroja kun tuntu että siitä purkastakin tulee tapa, nitrot oli ainakin helppo lopettaa kun sitä poltetta kielen alla/nielussa ei halunnu kitua. Muuten sitten jäystä tavallista purkkaa kun tulee nikat, kannattaa ainakin kokeilla.

Integrandi sanoi:

IMO ei ole mitenkään paljon vaadittu että pystyy asumaan yksin yksiössä vaikka opiskelee. Ja pystyyhän sitä, kunhan vaan jaksaa nähdä vähän vaivaa asioidensa sumplimiseen. Eli laina ja sossurahat, siinä mun ratkaisu. Ellen sitten löydä jotakin huippuhyvää duunimestaa jossa voisin käydä juuri silloin kun itselle sopii. (Koulu vie pirusti aikaa.)

En oikeen halvemmalla saa asuntoa, koska Helsingissä on aikamoiset vuokrat. Yks vaihtoehto olis tietty muuttaa jonnekin Hoasin soluun, mutta se on aika huono vaihtoehto kun ottaa huomioon että vuosia oon asunut yksiössä ja tavallaan päässyt jo eroon sellasesta tilapäisestä soluelämästä. (Opintoni myös ovat sen tyylistä hommaa että vaatii omaa rauhaa ja tilaa.)

Muuten oon sitten sitä mieltä, että aika järjettömät systeemit Suomessa kun työttömillä on raha-asiat paljon paremmin kun opiskelijoilla. Ei todellakaan tunnu siltä että tässä maassa mitenkään kannustettaisiin opiskelemaan (siis noiden tukien puolesta ainakaan).

vision sanoi:
Mä käytin niitä nitroja kun tuntu että siitä purkastakin tulee tapa, nitrot oli ainakin helppo lopettaa kun sitä poltetta kielen alla/nielussa ei halunnu kitua. Muuten sitten jäystä tavallista purkkaa kun tulee nikat, kannattaa ainakin kokeilla.

Ne tabut ei uponnu mulla. Tavalline purkkakin auttaa siihen "tekemättömyyden" tunteeseen, muttei sama asia.

Mutta yks asia jäi tuohon edelliseenkin laittamatta, vituttaa kun ei tiedä kannattaisko silti pitää tuota nikotiinipurkkaa tms. valmistetta käsillä, ettei tulis jossain vitutus-puuskassa pummittua röökiä, vaan että olis sitte jotai korviketta.

Vituttaa koko rööki. Aika :david: saa olla aloittaakseen ja se vasta vituttaaki.

Teinpä sitten mavea pitkästä aikaa salilla ja taas pamahti selkä, VOI VITTU! ei voi tajuta mikä vittu siinä aina menee vikaan, edellisen kerran tehny mavea monta kuukautta sitten ja sillonki meni selkä paskaksi, teen kutosen sarjaa ja kuus toistoa menee aivan kevyesti, mutta kun viimeiseltä toistolta laskee painoja maahan niin PUM! :curs: :curs: saatana!

Opiskelijana vielä rahaa ei ollut paljon, mutta alappa töihin perkele, niin sitten vasta rahaa ei olekkaan! maksoin justiinsa laskuja 960euron edestä, ja vähän vituttaa, kun tilin saldo lähenee uhkaavasti jälleen nollaa..

ace-oo- sanoi:
Opiskelijana vielä rahaa ei ollut paljon, mutta alappa töihin perkele, niin sitten vasta rahaa ei olekkaan! maksoin justiinsa laskuja 960euron edestä, ja vähän vituttaa, kun tilin saldo lähenee uhkaavasti jälleen nollaa..

Tämä nyt tuntuu olevan ikuinen ongelma eikä palkkakaan mulla nyt mikään paska ole. Jonnekkin ne rahat vaan aina häviää ja pitää sit vielä päälle vingutella VISALLA mukavat laskut. Pitäs varmaan pitää muutama kuukaus kirjaa menoista niin hahmottais vähän paremmin tilanteen ja näkis mistä vois tinkiä. Ryyppääminen nyt tulee ensimmäisenä mieleen. :D

Möller sanoi:
Pitäs varmaan pitää muutama kuukaus kirjaa menoista niin hahmottais vähän paremmin tilanteen ja näkis mistä vois tinkiä.

Kannattaa kokeilla. Itse pidin tuollaista päivyriä viime kesänä. Se laittoi kunnolla miettimään mihin sitä rahaa oikein törsää. En ole ikinä saanut niin paljon säästöön kuin viime kesänä. Nyt en ole päiväkirjaa pitänyt-->tilillä sen verran että pärjää seuraavaan palkkaan.

Niin, mutta kun alkaa olemaan kiinteät menot jo 800-900 euron luokkaa..
Ainakin on perkeleen hyvä laihdutuskeino, kun ole oikein varaa juosta baareissa, ja ruokapuolestakin lähtee pullamössöt pois.
Onneksi palkka nousee 250€ nyt, ja 300-400 lisää n. 4kk:n päästä, että on sentään helpotusta tulossa..

Vituttaa nuo kaksi lehmää täällä duunissa, ne saatanan paskasäkit saa kulutettua helposti 2-3 tuntia jauhamalla paskaa ja käymällä röökillä. Ja meidän duuni kun ei edelleenkään etene jos sitä ei tee, koneet ei sitä hoida. Voi vitun vittu taas ja yllättäen pomoja ei tunnu nappaavan yhtään koko homma, mutta helvetti jos mä istun vaikka 5 min taukojen ulkopuolla netissä, niin heti on joku vittuilemassa ja uhkaamassa että netiänkäyttö omiin asioihin kielletään kokonaan. Voi perseen perse, miksi en keksi mitään hyvää ideaa jonka avulla lähteä yrittäjäksi. On tään taas niin perseestä kun olla voi. :curs: :wall: :curs:

Timba79 sanoi:
Vituttaa nuo kaksi lehmää täällä duunissa, ne saatanan paskasäkit saa kulutettua helposti 2-3 tuntia jauhamalla paskaa ja käymällä röökillä. Ja meidän duuni kun ei edelleenkään etene jos sitä ei tee, koneet ei sitä hoida. Voi vitun vittu taas ja yllättäen pomoja ei tunnu nappaavan yhtään koko homma, mutta helvetti jos mä istun vaikka 5 min taukojen ulkopuolla netissä, niin heti on joku vittuilemassa ja uhkaamassa että netiänkäyttö omiin asioihin kielletään kokonaan. Voi perseen perse, miksi en keksi mitään hyvää ideaa jonka avulla lähteä yrittäjäksi. On tään taas niin perseestä kun olla voi. :curs: :wall: :curs:

Tuostahan on tainnut olla juttua jo ennenkin? Olen huomannut saman että ei nuo asiat tunnu duunissa paljoa muuttuvan ja kaikki on sitä samaa paskaa edelleen.
No itseäni vituttaa kanssa mennä duuniin kun ei oikein tiedä että mitä sieltä tänään taas tulee....
On ilmassa hieman omistaja vaihdoksia jne. jos ja kun nuo koittaa niin koskaan ei tiedä että miten käy työpaikan vaikka kuinka vannotaan että kaikki siirtyvät vanhoina tekijöinä. Ja muutenkin millainen on uusi johto jne.

Tuota yrittäjä hommaa on itsellekin ehdotettu mutta kun ajattelen sitä järjellä niin viellä enemmän ole sidottu duuniin kuin nyt, onko se sitten sen arvoista?

Duuniasiat. Kohta lähtee tää tyttö kävelemään ovet paukkuen. Ärsytys-ja vitutuskiintiö alkaa kohta, siis aivan kohta olemaan todella täynnä!!!! :curs:

Tähtityttö sanoi:
Duuniasiat. Kohta lähtee tää tyttö kävelemään ovet paukkuen. Ärsytys-ja vitutuskiintiö alkaa kohta, siis aivan kohta olemaan todella täynnä!!!! :curs:

Meikäläisen pomo on tän päivän reissussa, ei luojan kiitos tarttenu lähtee mukaan...Kyllä nyt taas henki kulkee ja hommat luistaa eikä vituta läheskää yhtä paljon kuin eilen... :D

Back
Ylös Bottom