Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

TomBombadil sanoi:
Kyllä! Täydellinen threadi tänään kokemaani übervitutukseen! Eli... koulut alkaa huomenna niin päätimme kaveriemme kanssa mennä ryyppäämään viimeistä vapauden päivää pois... no sitten siinä aloitellessamme joku mummonräähkä pirauttaa paikalle poliisit... tässä kohdassa varmaan lukija huomaa että porukka koostui 100% alaikäisistä...

Eikö äiti oo kertonut, ettei alkomaholia saa juoda ennen 18v ikää:jahas: Lain rikkomisesta seuraa aina rangaistus, näin se menee.

jatketaan alaikäislinjaa

Mulla oli tallessa 6-pack ja ajattelin sen tänään nauttia muutaman leffan kanssa. Pistin sitten päkin jääkaappiin, enkä huomannut, että siellä oli 2 muuta olut pulloa ennenkin. En sitä huomannut ja epähuomiossa en laskenut mitä join ja tankkasin vaan uutta pulloa kun vanha tyhjeni ja vedin porukoiden oluet(2). Tunnin päästä kouluun ja ollaan (vähän)kännissä.

jaki_ sanoi:
jatketaan alaikäislinjaa

Mulla oli tallessa 6-pack ja ajattelin sen tänään nauttia muutaman leffan kanssa. Pistin sitten päkin jääkaappiin, enkä huomannut, että siellä oli 2 muuta olut pulloa ennenkin. En sitä huomannut ja epähuomiossa en laskenut mitä join ja tankkasin vaan uutta pulloa kun vanha tyhjeni ja vedin porukoiden oluet(2). Tunnin päästä kouluun ja ollaan (vähän)kännissä.

Ihana aloitus kouluvuodelle... :)

mxm sanoi:
Eikö äiti oo kertonut, ettei alkomaholia saa juoda ennen 18v ikää:jahas: Lain rikkomisesta seuraa aina rangaistus, näin se menee.

Totta... ja kai tuon oli pakko käydä joskus... toisaalta vituttaa tollaset paskat lait, mitäköhän haittaa tostakin on jos ei esim. pulloja rikota ja ihan yhtä paljon ne miehetkin kännissä äheltää (ja ei mitään terveysvaikutuspuheita kiitos)...

Poliisimestari sano että ens kerran ku ryyppäätte ni menkää johonki kallioille vihoviimeisen puun viereen pensaaseen istumaan ni ei niitten tarttis tulla enää häiriköimään :jahas:...

Teinijuoppoja!

Bussissa oli teinijuoppoja. Kaatoivat juomiaan bussin lattialle. Bussikuski huomasi ja käski juoppojen poistua. Falsettiääninen pikku raggari alkoi huutamaan, että hei tää on omenamehua no ihan vittu oikeasti on omenamehua etkö usko mikä sinua vaivaa bussikuski...

Mikä vitutti? Selittelyt. Näkihän sen omppumehun nyt sokea reettakin. Jos narahtaa niin silloin lähetään kävelemään, perkeles eikä jäädä hidastamaan muiden matkaa.

TomBombadil sanoi:
Totta... ja kai tuon oli pakko käydä joskus... toisaalta vituttaa tollaset paskat lait, mitäköhän haittaa tostakin on jos ei esim. pulloja rikota ja ihan yhtä paljon ne miehetkin kännissä äheltää (ja ei mitään terveysvaikutuspuheita kiitos)...

Poliisimestari sano että ens kerran ku ryyppäätte ni menkää johonki kallioille vihoviimeisen puun viereen pensaaseen istumaan ni ei niitten tarttis tulla enää häiriköimään :jahas:...
Elikä pitää sitten tehdä uusi lakiehdotus. Jokainen saa iästä riippumatta ostaa viinaa tai kaljaa, kunhan vannoo kautta kiven ja kannon, ettei rellestä ja riko paikkoja, tappele kaverien kanssa, ole joka saatanan vastaantulijan paras kaveri ja kuvittele olevansa aivan tuiskeessa ensimmäisen hörpyn jälkeen. Lisäksi pitää luvata, ettei itke meikkejä ympäri naamaa ja sen jälkeen tuhri niitä kenenkään vaatteisiin, soittele bestikselle jos se ei ole 10m lähempänä. Samalla voidaan tietysti tehdä vielä lakiehdotus siitä, että kännissä saa ajaa autoa, kunhan ei hölmöile, aja ylinopeutta tai kaada autoa katolleen ojaan.

Mua ei vituta oikeestaan mikään tällä hetkellä... Vähän kuumetta oli illalla mut pidän kevyen viikon joten eiköhän se siitä.

TomBombadil sanoi:
Ihana aloitus kouluvuodelle... :)
Hyvin tuo meni, mutta tuolla tempulla ei päivän :david: -palkinto minulle lohkea, sillä joku päätti tuoda olut pullon 300 oppilaan juhlasaliin ja tissutella sitä siellä. :davidarvidmacgyverkombohymiö:

Nyt vituttaa kaikki.

Jopa työttömänä ollessa raha-asiat olivat ihan hyvällä mallilla, ts. ei suuria tuloja mutta homma toimi ihan ok. Nyt kun pääsin opiskelemaan, niin raha-asiat on päin vittua. Koulu alkoi eilen, ja 1.9. pitäis muuttaa toiseen kaupunkiin. (Eli toisinsanoen kahteen kertaan hakemukset kelaan, väliä huimat 2 vko.) Opintotuki + asumislisä + opintolaina, vuokran jälkeen 100 € käteen. Jipii. Toivottavasti sossu auttaa, kun töissä ei oikeen ehtis käymään.

Aamulla heräsin levottoman yön jälkeen, ja totesin kurkun kipeytyneen yöllä. Muutenkin huono ja kaikinpuolin flunssainen olo. (Vituttaa.) Seuraavaksi huomasin unohtaneeni, että tänään on meidän taloyhtiössä joku perkeleen putkiremontti, ja vesi poikki 8-18. Ei aamukahvia, ei vettä, ei mitään. Ei edes vessaa voinut vetää. (Vitutti.)

Olin siinä sitten lähdössä fillarilla kouluun (2.koulupäivä), kunnes huomasin eturenkaan tyhjentyneen. No puhkihan se oli. (Vitutti.) Ei paikkausvälineitä, ja koulumatka 8 km. Ei vaihtoehtoisia kulkuvälineitä. Jätin menemättä, mikä vitutti. Päätin käyttää hukkaan menneen koulupäivän asioiden hoitamiseen. Vitutti aivan suunnattomasti flunssaisena kierrellä vakuutusyhtiössä, pankissa, kelassa, isännöitsijäntoimistossa, polkupyöräliikkeessä ja ruokakaupassa.

Tähän listaan voisi lisätä vielä kestovitutusaiheen, eli naisasiat. Vituttaa kun käy treffeillä ja tapailee ihmisiä, muttei kuitenkaan kiinnostu kenestäkään. Samanlaisia tylsiä taviksia kaikki.

Tämä flunssa myös vituttaa noin ylipäätään. Flunssaisena myös kaikenlaiset pikkuasiatkin tuntuvat suurilta ja ylitsepääsemättömiltä, kuten tästäkin vuodatuksesta voi varmaan päätellä.

Ainoa asia mikä ei vituta on se, että huomenna ei mitenkään, EI MITENKÄÄN, voi olla yhtä totaalisen paska päivä kun tänään. :)

:offtopic:

mxm sanoi:
Saatanan puhelin. Ostin kuukaus sitten nokia 6650i:n ja.... Mikä vittu nyt tuossa voi olla?

Oot ostanu mielikuvituspuhelimen.

Tuollaista mallia ei mun mielestä oo edes olemassa, jos ei o joku ameriikanerikoismalli tms. Tapaus olis parannettu versio tästä mallista: http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/6650/

Riemuisaa: koulupöperöistä pakki täysin sekaisin ja kolme tyhjennysreissua viimeisen tunnin sisään. No, paskat siitä, salille mennään silti.

B.O.S.S. sanoi:
:offtopic:

Oot ostanu mielikuvituspuhelimen.

Tuollaista mallia ei mun mielestä oo edes olemassa, jos ei o joku ameriikanerikoismalli tms. Tapaus olis parannettu versio tästä mallista: http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/6650/

Pomo on ollut tarkkana, meikä puhuu paskaa:D Malli on tosiaan 6610i eikä mikään 6650i, noita puhelinmalleja on nykyään aivan liikaa.

W-Lo sanoi:
Noin kolme vuotta sitten olin treenaamassa Hietsussa punttia sadepäivänä. Istuskelin siinä sitten penkillä ja huilailin, kun punttipaikkaa lähestyi kaksi Puuhelmi -pojua. Katsoivat meikäläistä kuin halpaa makkaraa ja toinen tyypeistä meni rehvakkaasti kyykkypaikalle ja kyykkäsi painoilla muistaakseni jonkun nelosen, ja virnuilivat siinä sitten keskenään. No, tuli pojilta vissiin kakka housuun, kun menin siihen ja otinkin siinä pystypunnerrusta kyykyn sijaan. Sen verta nopeasti tyypit poistuivat paikalta.

Tuo tekstihän on kuin joku Testo-man ja Raudo juttu :lol2:

Edit. mxm, olen nähnyt saman kaverin itsekin!!! Just olin aikeissa kirjottaakin siitä mutta kerkesit ekaks :) Sellanen pitkänpuoleinen finninen sotkuinen laiha kaveri vai mitä? Vanhat juoksukengät jalassa.. käy useemmallakin salilla näillä kulmilla. :D

Vittu kun auto ei mennyt katsastuksesta läpi. Ei oikein olisi ylimääräistä rahaa alkaa käyttää korjailuihin, mutta aika vaikea tuota on myydäkään jos ei leimaa ole. Vittu. :curs:

S0874 sanoi:
Nyt vituttaa kaikki.
No huh! On tuossa yhdelle ihmiselle ihan tarpeeksi vitutuksen aihetta! Sossusta luultavasti saa jotain toimeentulotukea. Ja työkkäristä ehkä olisi saanut liikkuvuusavustusta muuttoa varten 0.15€/km.

Voi helvetin kuustoista. Tulin uudelleen sairaaksi! Luulin että flunssa läks jo pois mutta toissa yönä kurkku tuli taas tosi kipeäksi ja viime yönä nosti kuumetta. Jouduin lähtemään töistä kesken päivän pois ja oli taas niin vaikeeta saada sairaslomaa ym, ym. Luulevat varmaan että huvikseni ja tahallani sairastelen jotta saisin pitää vapaata.

Jantunen sanoi:
Teinijuoppoja!

Bussissa oli teinijuoppoja. Kaatoivat juomiaan bussin lattialle. Bussikuski huomasi ja käski juoppojen poistua. Falsettiääninen pikku raggari alkoi huutamaan, että hei tää on omenamehua no ihan vittu oikeasti on omenamehua etkö usko mikä sinua vaivaa bussikuski...

Mikä vitutti? Selittelyt. Näkihän sen omppumehun nyt sokea reettakin. Jos narahtaa niin silloin lähetään kävelemään, perkeles eikä jäädä hidastamaan muiden matkaa.

Milloin tapahtui? Ilmesesti äskettäin? Meinasin vaan kun koulujen loppupäivänä matkasin bussilla välillä Olari - Tapiola kun juuri noita itseänikin nuorempia "äijiä" oli bussissa ja päättivät kaataa kaljaa lattialle. Bussikuski käski juoppojen poistua. Ja sama omenamehu juttu.

Jos bussikuski vetäis tien sivuun ja käskis mun poistua koska olen merkittävästi tuiskeessa ja lattiat lainehtii kaljaa niin kyllä varmaan poistuisin.

Joona sanoi:
Elikä pitää sitten tehdä uusi lakiehdotus. Jokainen saa iästä riippumatta ostaa viinaa tai kaljaa, kunhan vannoo kautta kiven ja kannon, ettei rellestä ja riko paikkoja, tappele kaverien kanssa, ole joka saatanan vastaantulijan paras kaveri ja kuvittele olevansa aivan tuiskeessa ensimmäisen hörpyn jälkeen. Lisäksi pitää luvata, ettei itke meikkejä ympäri naamaa ja sen jälkeen tuhri niitä kenenkään vaatteisiin, soittele bestikselle jos se ei ole 10m lähempänä. Samalla voidaan tietysti tehdä vielä lakiehdotus siitä, että kännissä saa ajaa autoa, kunhan ei hölmöile, aja ylinopeutta tai kaada autoa katolleen ojaan.

Mua ei vituta oikeestaan mikään tällä hetkellä... Vähän kuumetta oli illalla mut pidän kevyen viikon joten eiköhän se siitä.

Erinomaisia pointteja mutta olen kyllä sitä mieltä että jos esim. Tanskassa homma toimii asiallisesti (Alkon katalogin mukaan viinaa 15-vuotiaille) niin en ymmärrä miksi Suomessa ei toimisi. Ei siinä mitään vannomista tarvitse ja jos rikkoo niin ihan yhtä hyvin prkl ne aikuisetkin baarista poistuessaan heiluttelee nyrkkiä ja potkii kaikkea mikä eteen sattuu (noh riippu tietysti tyypistä)... ja on parhaita kavereita naapurin pihan siilin kanssa jnejne... kuka helvetti kuvittelee olevansa tuiskeessa ensimmäisen hörpyn jälkeen?

Ja toi auto juttu menee jo idioottimaisen sarkasmin puolelle...

TomBombadil sanoi:
Erinomaisia pointteja mutta olen kyllä sitä mieltä että jos esim. Tanskassa homma toimii asiallisesti (Alkon katalogin mukaan viinaa 15-vuotiaille) niin en ymmärrä miksi Suomessa ei toimisi. Ei siinä mitään vannomista tarvitse ja jos rikkoo niin ihan yhtä hyvin prkl ne aikuisetkin baarista poistuessaan heiluttelee nyrkkiä ja potkii kaikkea mikä eteen sattuu (noh riippu tietysti tyypistä)... ja on parhaita kavereita naapurin pihan siilin kanssa jnejne... kuka helvetti kuvittelee olevansa tuiskeessa ensimmäisen hörpyn jälkeen?

Ja toi auto juttu menee jo idioottimaisen sarkasmin puolelle...

Eiköhän tuo ollut ihan kokonaan sarkasmia...

Nyt nimittäin vituttaa, autossani on automaatti vaihdelaatikko ja siitä lensi tänään öljyt ulos! Voi saatana, että voi tulla kallis remontti! Ja sillä perkeleen kotilolla on ajettu vain 66000km, ja tietenkään ei ole takuuta jäljellä. Saa nähdä tuleeko maahantuoja vastaan, vai joutuuko itse maksamaan koko vitun paskan. Voi kyrpä... :wall:

Örkki sanoi:
Nyt nimittäin vituttaa, autossani on automaatti vaihdelaatikko ja siitä lensi tänään öljyt ulos! Voi saatana, että voi tulla kallis remontti! Ja sillä perkeleen kotilolla on ajettu vain 66000km, ja tietenkään ei ole takuuta jäljellä. Saa nähdä tuleeko maahantuoja vastaan, vai joutuuko itse maksamaan koko vitun paskan. Voi kyrpä... :wall:

Saisko udella mikä merkki ja malli on kyseessä? Automaattilootan remontti on kyllä pirun kallista hommaa, sen verran monimutkaisia ja herkkiä vehkeitä ne on.

Örkki sanoi:
Koska ostit auton? Nimittäin autoliikkeestä ostaessa moottorilla ja voimansiirrolla on takuuta.

Back
Ylös Bottom