Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

abine sanoi:
Saatana ku lukion kolmas vuosi alkanu just ja nyt jo kauhee stressi, tunnit aivan täyteen laitettu, kirjootukset tulos ja muutenki... :curs:

Säästähän niitä hermoja, tuut tarvitsemaan niitä viel tulevaisuudessa!
Kirjoitukset saa hoidettua kun laatii hyvän lukusuunnitelman ja pysyy siinä, samoin menee koeviikotkin. Kun lukee jatkuvasti vähäsen niin ei tarvi sitten paskat housuissa olla edellisenä iltana.

mxm sanoi:
Säästähän niitä hermoja, tuut tarvitsemaan niitä viel tulevaisuudessa!
Kirjoitukset saa hoidettua kun laatii hyvän lukusuunnitelman ja pysyy siinä, samoin menee koeviikotkin. Kun lukee jatkuvasti vähäsen niin ei tarvi sitten paskat housuissa olla edellisenä iltana.
Samaa mieltä.

Abivuosi oli ehdottomasti tähänastisen elämäni mahtavin vuosi. Nyt painetaan paskahommia ja odotellaan inttiä, voi ku oliski vielä lukios :itku:

Joo voi vittu.

Jos mua vituttaa niin kyse on yleensä siitä että a) reenit on menny perseelleen b) akka-asiat on perseellään. Tällä kertaa on kyse jälkimmäisestä ja vituttaa niin perkeleesti, vaikka reenit meniki loistavasti. Lässytilässyti. Vituttaa.

abine sanoi:
Saatana ku lukion kolmas vuosi alkanu just ja nyt jo kauhee stressi, tunnit aivan täyteen laitettu, kirjootukset tulos ja muutenki... :curs:

Miten voi olla kaikki tunnit täynnä? Kenties helpot ensimmäinen ja toinen vuosi? Meikäläisen ensimmäinen vuosi oli juuri sellainen, että koko ajan 38h viikossa. Nykyään tosin urheilusta tulee aikas paljon kursseja, joita taasen en pidä koulunkäyntinä, niin koulutunteja tulee vain jokunen. Hain muuten tänään viimeisen lukion lukujärjestykseni koululta, ja siinä on vain 19 tuntia. :)
Kirjoitan nyt syksyllä kaiken, enkä osaa edes stressata asiasta, joten turha sinunkaan on ressata. Tsemiä.

Timbe sanoi:
Abivuosi oli ehdottomasti tähänastisen elämäni mahtavin vuosi.

Vaikka mä inhosin lukioo suurimman osan siellä olo ajasta, niin silti mä kaipaan abivuotta. Se vaan oli jotenkin niin erikoista ja hienoa. Osittain johtui ehkä siitä, että vihdoin sai hieman levähtää, kun joissain jaksoissa oli vaan 15 tuntisia viikkoja. Ja kai sitä tiesi, että jotain "hienoa" oli saavuttamassa. Vaikka liekö tuo lukion suorittaminen kuitenkaan niin suuri asia on.. Mut mä jotenkin kaipaan niitä aikoja. Ja sitä luokkaa (joka olikin kyllä aika perseestä, mutta silti), jonka kanssa asioista ei ikinä tullut mtn. Me oltiin välillä kyllä aikamoisia koheltajia ja laiskimuksia.. :D Mut opettajiakin on hieman ikävä. Heidän tuntejaan. Muutamat opettajat olivat niin mahtavia tyyppejä, että kaipaan heitä oikeasti! Onneksi heitä kuitenkin silloin tällöin näkee ja voi pari sanaa vaihtaa. Jos joku vuosi pitäisi elää uudestaa, niin ehdottomasti abivuosi! :thumbs: Paitsi että kirjoitukset voisin jättää jo suosiolla väliin. Niitä en kaipaa. :D

Ja tänään vituttaa: vesisade ja se, että pakkis jumittaa pirun pahasti. :curs:

edit: korjaus, vesisade kirjoitetaan yhteen.. :rolleyes:

Opossumi sanoi:
Miten voi olla kaikki tunnit täynnä?
Joo ei kursseista pulaa oo, eka ja toka vuosi meni ahkeroides. Mutta nyt on vaan sellaanen tilanne että pakollisethan on pakko ottaa ja sitte vielä ne aineet mitä todella haluaa (soveltavia ja syventäviä), niin ne laskee yhteen niin 7 kurssia ekas jaksos... ja sitten syksyllä kirjootetaan vielä yks aine...

Kyllä äskeinen reeni veti pohjat omissa salikomediakokemuksissa.
Kanssatreenaajille hupia tarjonnut jamppa on kyllä käynyt ennenkin tuolla ja kaverit on aina naureskellut sen penkkitekniikalle, ite en oo ennen tämän sankarin penkkaamista päässyt seuraamaan. Hupimies tuli salille ja ilmeisesti heti tokaan sarjaan penkissä lykkäs 105kg tankoon. Kattelin jo siinä vaiheessa, ettei tämä nyt voi kovin hyvin päättyä ja siemailin vettä samalla tämän penkkipaikan läheisyydessä. Hupimies katsoi pelokkaana joka suuntaan muttei kuitenkaan pyytänyt ketään varmistamaan, noh perkeles ei muuta ku perse penkkiin ja tanko ylös - ja samantien alas. Kyllä se komeasti tippui jätkän mahan päälle ja kyllähän siinä tuli kiire auttamaan se tanko pois ennen kuin henki lähtee. Noh, saatiin tanko pois ja takas telineisiin, hupimies kiitteli kovasti.
Pian se tulikin siihen mun viereen tekemään jotain käsipainoilla, ilmeisesti pystypunnerrusta. Ei muutaku 30kg painot kätöseen ja hirveellä raivolla ylös, ilmeisesti ykköstä yritti muttei siitäkään tullut mitään. Seuraava peliliike olikin siirtyminen habatreeniin ja mitäpä niitä painoja vaihtamaan kun kerta saanut 30kg:n puntit vaivalla raahattua penkille. Sellaista hauiskääntöä mä en oo kyllä vielä nähnyt, tämä sälli otti 30kg painoilla kakkosen ja kyllä teki kipeää kattoakin vierestä. Siinä välissä herra teki vipareita 27,5kg:n painoilla ja siinä tuli kans oikein komia kakkonen. Tämän jälkeen reeni olikin jo vedetty loppuun ja mies haihtui paikalta.
Jos ei tollasella reenillä pääse lekurin vastaanotolle niin ei sitten millään. Ensi kerralla täytyy vähän jututtaa tätä sälliä kun se tapattaa joko ittensä tai jonkun vieressä olevan tota menoa.

Opossumi sanoi:
Miten voi olla kaikki tunnit täynnä? Kenties helpot ensimmäinen ja toinen vuosi? Meikäläisen ensimmäinen vuosi oli juuri sellainen, että koko ajan 38h viikossa. Nykyään tosin urheilusta tulee aikas paljon kursseja, joita taasen en pidä koulunkäyntinä, niin koulutunteja tulee vain jokunen. Hain muuten tänään viimeisen lukion lukujärjestykseni koululta, ja siinä on vain 19 tuntia. :)
Kirjoitan nyt syksyllä kaiken, enkä osaa edes stressata asiasta, joten turha sinunkaan on ressata. Tsemiä.

Tai tekee niinkuin allekirjoittanut; ensin ollaan ahkerana ensimmäisenä vuonna, nimittäin kursseja oli jotain 27, mutta sitten kun päätin käydä lukion neljässä vuodessa, niin homma lähti käsistä. Toisena ja kolmantena vuotena vedettiin lonkkaa niin maan perkeleesti, joten tämä mun viimeinen vuosi tulee olemaan varsin työntäytteinen. Tänä vuonna tulee noin 16-17 kurssia, joista 11-12 ovat käymättömiä kursseja ja viisi muuta tulevat siitä, että mä käyn joitakin kursseja uudestaan, koska haluan korottaa keskiarvoa. Odotan kaudulla kolmatta jaksoa; pelkkää englantia ja biologia. Ai niin, seassa taitaa olla muutama maantiedon ja terveystiedon kurssi :eek: . Kuolema tulloo...

mä jätin sen viime syksynä kun sain tarpeeksi sen kusipäisyydestä ja välinpitämättömyydestä. puolitoista vuotta samaa paskaa, pettämistä ja vähän muutakin:( joten riitti mulle! ei silloin kiinnostanut mitä mulle kuului. ei soitellut, eikä tekstannut, vaikka suhteesta oltiin molemmat puhuttu. joten ei pitäisi exän olla mitenkään kiinnostunut mun kuulumisista nytkään kun ei silloin yhdessä olon aikana noteerannut mua mitenkään.pistää vain miettimään, miksi nyt sitten pommittaa mua viesteillä, että mitä kuuluu.

jooh, mä päätin olla vastaamatta mitään. jos vielä tulee viestiä, niin sit sanon suoraan asiat. en toki uhkaa viranomaisilla. sitten vasta jos alkaa tulla epämääräisiä soittoja ja haukkumisia, voi jätkä olla niin sata varma, että ne viestit lähtee poliisille! yleensä kyllä jos toinen ihminen ei vastaa viesteihin, luulis että ymmärtäis ettei toinen ole millään tasolla enää kiinnostunut. ja kun vielä on asia sanottu suoraan päin naamaa. mut exän tuntien, sillä ei ole hyvät mielessä. tai sit pitää olla vain niin vitun tyhmä yksilö :david: ettei tajua kuinka säälittävältä sen viestittely musta näyttää. mulle exä on exä. ei mua kiinnosta ainakaan mitä niille kuuluu nykyään. (vastausta vähän useammalle..)

Vituttaa koulujen alku, tuntuu siltä kuin ei olisi ollut edes mitään kesälomaa.

turha se on noita voimatreenaajia mennä neuvomaan :D

Koulu alkaa huomenna. Yhdeksännen käden lähteeni kertoo, että 2. vuosi olisi lukion vittumaisin. :3:

perkele!

Kyllä nyt vähän pistää vituttamaan. Tänään oli kitarisojen ja nielurisojen leikkaus. Seuraavat 2 viikkoa pitää välttää karkeaa ja kuumaa ruokaa (ja juomaa). Itseään ei tietysti saa rasittaa myöskään. Tämän päivän "syömiset": 1 jugurtti + 2 litraa vettä/mehua + särkylääkeitä. :curs:

Mara sanoi:
Kyllä nyt vähän pistää vituttamaan. Tänään oli kitarisojen ja nielurisojen leikkaus. Seuraavat 2 viikkoa pitää välttää karkeaa ja kuumaa ruokaa (ja juomaa). Itseään ei tietysti saa rasittaa myöskään. Tämän päivän "syömiset": 1 jugurtti + 2 litraa vettä/mehua + särkylääkeitä. :curs:

Mullapas on ollut samainen ongelma, tosin hiukkasen nuorempana, syä jätskiä :thumbs:

Hyvä kun ekana päivänä leikkauksen jälkeen kotona kattelin jotain komedia elokuvaa TVstä ni meinas kyllä jotain revetä, eli vältä komedioita, vuokraa vain draama/kauhu/trilleri elokuvia :thumbs:

Allah sanoi:
Koulu alkaa huomenna. Yhdeksännen käden lähteeni kertoo, että 2. vuosi olisi lukion vittumaisin. :3:

Oikein menee. :D itsellä alkaa kolmas vuosi, kirjotukset pukkaa päälle, ruotsi pitää kirjottaa nyt syksyllä ja loput sitte keväällä. Huomenna klo. 8 ylös.. :wall:

Kyllä! Täydellinen threadi tänään kokemaani übervitutukseen! Eli... koulut alkaa huomenna niin päätimme kaveriemme kanssa mennä ryyppäämään viimeistä vapauden päivää pois... no sitten siinä aloitellessamme joku mummonräähkä pirauttaa paikalle poliisit... tässä kohdassa varmaan lukija huomaa että porukka koostui 100% alaikäisistä...

Yhdelle rikesakko koska oli pullo huulilla kun ilkeä sinipaitainen mies bustasi koko paikan... kukaan muu ei tunnustanut omistavansa mitään alkoholijuomista, joten kaikki vaan pusikkoon viinoja ja kaljoja ja muuta...

Ainoa mieltä keventävä asia oli kun poliisi ilmoitti ettei voi puuttua nuorten tupakanpolttoon, noin 10 kpl savukkeita syttyi sillä silmäyksellä...

Jokaiselle tuli soitto kotiin, mutta sen suhteen selvisin vähällä... ja poliisit eivät älynneet tutkia reppuani, joten eipähän ollut kovin paljon minulta pois... silti kaverille tarjoamat juomat hävisivät pusikon uumeniin...

PERKELE

Olkapää ollut paskana jo monta kuukautta, eikä loppua näy. Salitaukoa pukkaa ja jos samaa menoa jatketaan vielä jonkun aikaa, niin kohta on ihan turha mennä muutamaksi kuukaudeksi salille heilumaan, kun armeijaan kuitenkin ensi heinäkuussa.
Ja flunssaa on pukannut aivan jatkuvalla syötöllä viimeisen 1,5v joten josko olkapää olisikin kunnossa, kehitystä tuskin tulisi. Aina olen pitänyt 2 viikkoa taukoa flunssan jälkeen, mutta tulee uudestaan viimeistään 6 viikon välein. Vituttaa :itku:

Back
Ylös Bottom