Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Aylah sanoi:
:curs: :curs:

Vaihda puhelinnumeroa, salaa se ja älä kerro numeroa tai osoitetta (edes sähköposti tms.) äksälle. Jos tapaatte jossain sattumalta sanot ettet halua olla missään tekemisissä ja jatkat matkaa kääntämättä päätä. Problem solved.

Aylah sanoi:
njooh, tuli jo toinen viesti osoitteen utelusta. :curs: muuttanut kun olen uuteen kämppään. ja varmaan mä sille mitään uutta osoitetietoa annan. en vastannut ekaan osoiteuteluun mitään, ni johan muutama minuutti sitten pommitti toisella utelulla. niinhän sitä luulis, että jos ei vastausta saa, niin tajuais että evvk! kuinka tyhmä voi mies oikeasti olla?! :david: onko sellaista keinoa, millä voi estää jonkun soittamasta taikka laittamasta viestiä. että kännystä voi asentaa eston tietylle ihmiselle. alkaa pikku hiljaa vituttamaan aika pahasti, kun ei vastaamatta jättäminen tehoa mitenkään. :curs: :curs:

Kyllä tuon saman osaa naisetkin, nimimerkillä kokemusta on, tosin reilun 7 vuoden takaa mutta kuitenkin. Ex-akka soitteli silloin jopa 40 kertaa päivästä ja vielä kotipuhelimesta (kännykkään). Ei sitten puhetta uskonut, niin tein sille oharit ja avasin linjan aina ja pistin sitten luuria korvaan. Niille tuli jotain 1000 mk:n puhelilasku kotiluuriin kun se aina nappasi sen aloitusmaksun. Oppipa jotain ja lopulta sitten jättikin rauhaan kun en yksinkertaisesti vastannut sille.

Ja mun käsittääkseni mitään suoraa estoa ei saa, yksi vaihtoehto on tehdä jonkinnäköinen rikosilmotus, mutta jos viestejä tulee harvakseen ja ne on muuten harmittomia, niin ei varmaan tuokaan onnistu. Mutta jos taas soittelee esim. yöaikaan, niin sitten voisi vaikka tuokin vaihtoehto tulla kyseeseen.

Eipä tässä muuta keksi kuin ignorata kokonaan tai sitten laittaa laittaa vastauksesksi tyyliin: "Ei voisi vähempää kiinnostaa pitää yhteyttä kannssasi, jätä rauhaan tai otan viranomaisiin yhteyttä". Mutta ei tuokaan järkevä vaihtoehto välttämättä ole jos pitää senjälkeen mahdollista väkivaltaa pelätä.

Herman sanoi:
Vaihda puhelinnumeroa, salaa se ja älä kerro numeroa tai osoitetta (edes sähköposti tms.) äksälle. Jos tapaatte jossain sattumalta sanot ettet halua olla missään tekemisissä ja jatkat matkaa kääntämättä päätä. Problem solved.

Ei ole mikään maailman mukavin homma vaihtaa numeroaan jonkun kusipään takia ja tiedottaa tämä uusi numero kaikille. Ja jos vähänkään on yhteinen kaveripiiri, niin ei mikään kovin vaikea tehtävä onkia sitä uutta numeroa jos sen oikeasti haluaa. Eli tätä ratkaisua en itse ihan heti tekisi.

Ehdota sille treffejä johonkin pimeälle kadulle, niin kerätään pakkiksesta porukka tapaamaan tätä tyyppiä :lol2:

jooh, sit mulla on kunnon ahdistelija perässä, jos sanon suoraan asiat. ei jätkän itsetunto sitä kestä, tai niin mä pelkään. jos tulee vielä viestiä, laitan ton viranomaisjutun ja jos ei siihen lopu, vaihdan numeron. luojan kiitos mulla on osoite- ja puhelintiedot salaisia!! mut sehän tässä ihmetyttääkin, että mitä exä mahtaa oikeasti ajatella kun haluaa mun osoitteen, kun suhde mennyt jo syksyllä poikki. hieman pelottaa. kaverit sanoo, että älä ota yhteyttä. säästä viestit jos jatkuu, ilmoita poliisille ahdistelusta. oma kulta sanoo, että laita sille viestiä, jossa käsken jättämään mut rauhaan. tekis mieli laittaa sille tosi vittumainen viesti, mut parempi kai odotella jos viestejä tulee, tehdä rikosilmoitus ahdistelusta. onneksi kaveripiiri ei todellakaan ole yhteinen, ja taidan työpaikallekin ilmoittaa, että jos tulee uteluja mun osoitteesta, ei saa luovuttaa. tiedä mikä vitun skitso siitäkin on kehittnyt. pistää niin vihaksi.

ace-oo- sanoi:
Ehdota sille treffejä johonkin pimeälle kadulle, niin kerätään pakkiksesta porukka tapaamaan tätä tyyppiä :lol2:
heh, onko mukaan lähtijöitä? :lol2: ketään? :jahas:
niin.. ja kyl mä ite olen ottanut vihjeestä vaariin, jos joku ei ole mulle vastannut että ei kiinnosta. miten se voi olla miehelle niin vaikeaa? no, okei, naisillekin. kun tää ei kuiteskaan mun kanssa halunnut olla, ja nyt sitten yht'äkkiä kiinnostaakin mun osoite! ei ymmärrä. kun mä sille syksyllä sanoin, että mä en halua nähdä sitä enää enkä myöskään kuulla mitään. eikö se sano jo jotain?! ei ole kiva olla nainen, kun joutuu tällaisia asioita kokemaan. :(

Jos sua pelottaa, niin voithan sä käydä poliisin kanssa juttelemassa, että mikä olis paras toimintatapa tossa tapauksessa ja missä menee rikoksen raja tossa viesteilyssä. Turha tehdä rikosilmoitusta jos rikos ei täyty. Ja turha uhkailla viranomaisilla jos ei kuitenkaan ota niihin sitten yhteyttä. Ite ignoraisin koko äijän.

En missään nimessä halua kieltää sitä, ettei tuo exä voisi olla psykoottinen tapaus, joka kuuluu suljetulle osastolle, mutta onko se tehnyt muuta kuin kysellyt tekstarilla kuulumisia? Itse en välttämättä tuollaista laskisi ahdisteluksi, riippumatta siitä, kumpi on jättänyt kumman. Jotenkin vain luotan siihen, että ihmisiä saattaa kiinnostaa myös muuten vain toisten kuulumiset. Noh, hyvä tietää, että jos sattuu exä tulemaan kadulla vastaan niin tuijotan maahan, enkä sano mitään, ettei tarvitse kitua, kun apuun kutsutaan vartijat ja pippurisuihke. :)

No ei, jos kyseessä on oikeasti vaikea tapaus, joka kyselee voisitteko palata yhteen niin sitten toki ymmärrän.

Aylah sanoi:
jooh, sit mulla on kunnon ahdistelija perässä, jos sanon suoraan asiat. ei jätkän itsetunto sitä kestä, tai niin mä pelkään. jos tulee vielä viestiä, laitan ton viranomaisjutun ja jos ei siihen lopu, vaihdan numeron.

Ootko ees sanonut sille että jätä rauhaan ja ei kiinnosta? Ei varmaan kannata alkaa viranomaisilla uhkailemaan ennekun on sanonut suoraan mitä ajattelee, ei kaikki ihmiset tajua ilman että sanoo suoraan. Eikä sellasesta kuulumisten kyselystä tms. todellakaan voi mitään rikosilmoitusta tehdä ennekun on itse tehnyt viestittelijälle selväksi että viestejä ei paranis lähetellä. Senkään jälkeen ei viranomaiset ala mitenkään tosta noin vaan toimenpiteisiin, vaan käsittääkseni viestittelyn täytyy olla jatkuvaa/sisältää uhkailuja tms.

Toi on sillä tavalla vittumainen tilanne, että sun nyt vaan täytyis sanoa asia sille kaverille niin suoraan ettei jää epäselvyyksiä, mutta sitten siihen tulee se ahdisteluhomma päälle. Tosin onko sulla mitään syytä olettaa että se jätkä alkaa sua ahdistelemaan jos sanot että jätä rauhaan? IMO ihan turha odotella että kaveri ymmärtää lopettaa ilman sanomista, kyllä se ois älynny jo. Älä oleta että se tajuaa mistään mitään ilman eri sanomista.

Saatanan puhelin. Ostin kuukaus sitten nokia 6650i:n ja alusta asti on puhelut katkeillut ja ihan sama puhuuko lanka/gsm-liittymään. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Operaattorina on Kolumbus eli Elisan verkossa ja oon jo kertaalleen vaihtanut tilalle uuden kortin, no eipä paljon auttanut. Mikä vittu nyt tuossa voi olla?

Hippa sanoi:
vituttaa ihan sikana, en tiedä miksi, mutta vituttaa vaan :arg:

Sama täällä. Kivasti on täs menny muuten mut tänään on ollu päivä suoraan helvetistä. Enkä tiedä syytä. Kaikki nyppii ja tekis mieli itkee ihan joka asiasta ja kuristaa vastaantulevat (ainakin melkein). Salilla yritin tehdä selkätreeniä mut vituiks meni kun olo oli ihan voimaton.

Ja oikeesti mua vituttaa ihmiset, jotka kaataa parfyymiä suoraan pullosta niskaan ja tulee salille :curs: Menin treenin jälkeen pukkariin ja meinasin laatata saman tien kun koko koppi haisi ihan hirveelle hajuvedelle. Ihan ku ei ois muutenki paska olo treenin jälkeen ni sit saa vielä kärvistellä hajuveden lemussa...

Ja AYLAH: mä olisin kans sitä mieltä, että jos et ole kertaakaan sanonu exälles suoraan, että et halua olla tekemisissä niin turha alkaa viranomaisia vetään juttuun mukaan. Ja etenkin jos kyseessä ei ole mitään uhkailua ja oikeeta ahdistelua vaan kuulumisten kyselyä. En oikein usko, että se tyyppi alkaa vaikeeks jos ystävällisesti kerrot oman tilantees ja sanot et haluat et se jättää sut rauhaan! Jos se ei sittenkään lopeta niin harkitse muita keinoja.

Angelica-82 sanoi:
Ja oikeesti mua vituttaa ihmiset, jotka kaataa parfyymiä suoraan pullosta niskaan ja tulee salille :curs: Menin treenin jälkeen pukkariin ja meinasin laatata saman tien kun koko koppi haisi ihan hirveelle hajuvedelle. Ihan ku ei ois muutenki paska olo treenin jälkeen ni sit saa vielä kärvistellä hajuveden lemussa...
Tämä on muuten tosi perseestä. Siistiä mennä pukuhuoneeseen kun on pirunmoinen hiki ja sydän hakkaa sen verta, että saa puuskuttaa koko ajan. Sitten pukuhuoneessa on joku sankari suihkuttanut perus paskanhajuista Axea puolipurkkia ilmaan...Hyi helvetti. Oikein irstas hien hajukin on parempi vaihtoehto kun siihen on kuitenkin jo tottunut. Toki sitä deodoranttia onkin hyvä nakella suihkun jälkeen, mutta jos ei kainaloihin osu ampumatta puoli purkkia ilmaan niin sama lähteä ulos suihkuttelemaan.

Naiset vituttaa ja rankasti. Ja sit semmoset prkl paskahousu hopparit joihin naiset retkahtaa. :wall:

Saatana ku lukion kolmas vuosi alkanu just ja nyt jo kauhee stressi, tunnit aivan täyteen laitettu, kirjootukset tulos ja muutenki... :curs:

Mantorras sanoi:
Naiset vituttaa ja rankasti. Ja sit semmoset prkl paskahousu hopparit joihin naiset retkahtaa. :wall:
Tämä juttu on just niinku mun suusta tullu. Ketuttaa kohtuu rankasti.

Back
Ylös Bottom