Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
!Ihanko tosi ... :jahas: taitaapin sulla olla ns. :haart: suruja. :thumbs: jatkoon.. et silleen.........opm sanoi:Akat vituttaa. Niin kauan kuin ihmiset lisääntyy ne on vaan eläimiä. Voisi panetus edes lakata silloin kun ei ole saarta näkyvissä. Ajattelukyvyn tuhlausta koko seksi, aivottomien hupia.
MerZi sanoi:Tuli työtapaturma :curs: Putosi (kaatui) töissä fin-lava jalkapöydän päälle. Ai luoja sitä kipua ja nyt on muikea mustelma. Pitäis käydä tarkastuttamassa onko hiusmurtumia tms, sen verta kipeäks meni. Kaikkee sitä pitää sattua! :(
Timba79 sanoi:Mä oon tän kokenyt myös ja sattuu ihan saatanasti. Toinen yhtä mukava kokemus on, kun ajaa hulilla (lava tietty kyydissä) omien varpaidensa päälle, sekin tuntuu ihan saatanan pahalle. :curs:
, kun luulin että oma hehkutukseni hyvästä elämästäni olisi antanut vinkki vinkkiä että ei tarvi ottaa yhteyttä. nyt parin kuukauden välein tullut viestejä, joihin en ole vastannut mitään. nyt tänään sitten tuli viestiä, että "mitäs kuuluu, haluaisin sun uuden postiosoitteen. ihan vain päivitän tietoja." :jahas: voi vittu. en tiedä enää mitä pitäisi tehdä kun ilmeisesti toi vastaamatta jättäminen ei enää tehoa :wall: . pitäiskö olla tosi vittumainen ja laittaa viestiä, että ei vois vähempää kiinnostaa yhteydenotot ei enää. :evil: kun ei sitten tiedä miten skitsoksi se heittäytyy, jos sanon suoraan sanat. osa miehistä tunnetusti napsahtaa heti jos nainen torjuu. "kun en mäkään saa, niin ei muutkaan." :jahas: ei ole kiva sit saada puukosta, kun jätkän itsetunto putoaa kuin löysä paska. sillä oli aikansa ottaa yhteyttä silloin joskus, mutta nyt se on liian myöhäistä lähetellä viestejä enää missään muodossa. exä on exä. tajuais jätkä itekin sen, jos ei saa vastausta viesteihin, ettei kiinnosta!! :curs: :curs:mxm sanoi:Verrataan tähän sitten esim. jenkkiurheilijoita:
Ennen kisaa: Olen täällä vain voittaakseni, aion ottaa kultaa niin 100m, 200m kuin 100x4 viestistä. Muuhun tulokseen en tyydy.
Kun lähtee voittajan asenteella, niin suorituksessaan voi jopa onnistua, jos lähtee häntä koipien välissä niin eihän hommasta tuu paskaakaan. Suomalaisten urheilijoiden (kaikkien, kaikissa lajeissa) itsetunto pitää saada kuntoon. Tosi moni huippu epäonnistuu tärkeissä skaboissa, siinä sitten onkin selittelemistä.
-maineen.Aylah sanoi:vituttaa kun syksyllä jättämäni exä ei tajua olla ottamatta yhteyttä :curs: . -KLIP-
njooh, tuli jo toinen viesti osoitteen utelusta. :curs: muuttanut kun olen uuteen kämppään. ja varmaan mä sille mitään uutta osoitetietoa annan. en vastannut ekaan osoiteuteluun mitään, ni johan muutama minuutti sitten pommitti toisella utelulla. niinhän sitä luulis, että jos ei vastausta saa, niin tajuais että evvk! kuinka tyhmä voi mies oikeasti olla?!Timba79 sanoi:Pistä deletellä ne viestit yli, aika puupää saa olla jos jaksaa vielä kauan kirjoitella kun ei saa yhtään vastausta. Pistä jo lukematta deleteä, näethän sä nimestä kuka viestin on laittanut. Parempi varmasti näin, kuin pistää jotain tiukkaa tylytystä takaisin, ei se ainakaan sen paremmin tehoa, ehkä päinvastoin.
onko sellaista keinoa, millä voi estää jonkun soittamasta taikka laittamasta viestiä. että kännystä voi asentaa eston tietylle ihmiselle. alkaa pikku hiljaa vituttamaan aika pahasti, kun ei vastaamatta jättäminen tehoa mitenkään. :curs: :curs: