Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Deat sanoi:
Siis tämä oli C-luokan inssi, B meni tokalla yrityksellä läpi. Perkeleen katukivet..... :wall: Vituttaa vieläki!
Oikasitko kuorkilla siis katukivetyksen päältä? Montako kertaa? Mulla meni B läpi ekalla, ei ongelmaa. C meni myös läpi ekalla, vaikka _kerran_ erehdyinkin ottamaan vauhtia jalankulkijoiden varpailta. Inssisetä sanoi, että tavallisesti hylkäisi, mutta kun minulla muuten meni ajaminen niin mainiosti, antaa hän armon käydä oikeudesta.

kaikki naiset ovat lumppuja..jotkut niistä tarvii vaan enemmän viinaa koneeseen... :( :wall: tähän johtopäätökseen päädyttiin 2 kaverini kanssa kun eilen ajeltiin ympäri kaupunkia ja parannettiin maailmaa aamu viiteen asti..huom. selvinpäin!

Elcaco sanoi:
Oikasitko kuorkilla siis katukivetyksen päältä? Montako kertaa? Mulla meni B läpi ekalla, ei ongelmaa. C meni myös läpi ekalla, vaikka _kerran_ erehdyinkin ottamaan vauhtia jalankulkijoiden varpailta. Inssisetä sanoi, että tavallisesti hylkäisi, mutta kun minulla muuten meni ajaminen niin mainiosti, antaa hän armon käydä oikeudesta.
No itseasiassa mä ajoin kolmen katukivetyksen yli, yhessä risteyksessä en kattonu oikeelle ja melkein jyräsin yhen volvokuskin kun pääsi vähän karkaamaan kaistalta.. :nolo: Jo torstaina pitäs yrittää uudelleen, toivottavasti menee sitten edes.

Deat sanoi:
No itseasiassa mä ajoin kolmen katukivetyksen yli, yhessä risteyksessä en kattonu oikeelle ja melkein jyräsin yhen volvokuskin kun pääsi vähän karkaamaan kaistalta.. :nolo: Jo torstaina pitäs yrittää uudelleen, toivottavasti menee sitten edes.
Kyllä se menee, kun otat vain virheistäsi oppia! Tsemiä!

Jep jep, kello on 5.54 ja meikä hereillä, voi saatanan saatana.
Menin nukkumaan puolenyön paikkeilla ja heräsin viideltä kun oli niin pirun nälkä, eikä se uni nyt sitten tuu. Kello on soimassa vasta 8.30, jospa sitä vielä yrittäis saada unta kun ensin vähän aikaa selailee Pakkista.

Nicho sanoi:
Mites siinä noin pääsi käymään?
Suruvalittelut kumminkin.
Ääh, kikkaillessa joskus kolahtaa eikä ihan aina voi osata. En muistanut et etuvedolla ei pysty driftaa. :jahas:

Noo, kohta se on taas entistä ehommassa vedossa!

Missukka sanoi:
:hyper:
Just kirjoittelin tästä tyypistä tuolla treenipäiväkirjassani.

Haa, fittarin asiakas! Onpas tää tyyppi legenda kun pääsee jo treenipäiväkirjoihinkin.. :D
Onko sekin nokian kontiot jalassa-työhaalarit päällä-rukkaset kädessä-äijä jo saanut oman osionsa päiväkirjassasi? Multa ainakin irtosi hymy sisäänpäin kun seurailin ko. äijää kantamassa penkkitankoa vaa'alle. Ymmärtäähän sen tietysti että kun tehdään penkkienkkoja niin halutaan olla varmoja tuloksen tarkkuudesta. :whip:

Noin kolme vuotta sitten olin treenaamassa Hietsussa punttia sadepäivänä. Istuskelin siinä sitten penkillä ja huilailin, kun punttipaikkaa lähestyi kaksi Puuhelmi -pojua. Katsoivat meikäläistä kuin halpaa makkaraa ja toinen tyypeistä meni rehvakkaasti kyykkypaikalle ja kyykkäsi painoilla muistaakseni jonkun nelosen, ja virnuilivat siinä sitten keskenään. No, tuli pojilta vissiin kakka housuun, kun menin siihen ja otinkin siinä pystypunnerrusta kyykyn sijaan. Sen verta nopeasti tyypit poistuivat paikalta.

Vitun Pitkämäki Perkele

Urheilua vain

Kilpailu on kuitenkin kovaa ja yhtä lailla Tero olis voinut sen pommin sieltä pamauttaa. Pitkämäki on vielä nuori ja voittaa vielä monet kisat. Oli haastattelussa suoraselkäinen ja myönsi, että meni persuksilleen. Aina ei voi voittaa. Hyvä Tero :thumbs:

Nyt vituttaa. Jouduin kantamaan pyöräni sisään jottei sitä varastettaisi kun en saa sitä lukkoon. Syy, joku nappula oli lukinnut pyöränsä varastossa siihen paikkaan missä pyörääni normaalisti pidän. No eihän tuo paikka minun omani ole enempää kuin sen nappulan, mutta jätän kaarilukkoni siihen telineeseen roikkumaan kun olen jossain pyörälläni. Tulin sitten illalla kotiin ja huomasin, että kas joku on laittanut pyöränsä tuohon kyseiseen telineeseen, no siirrämpä sen pois että saan lukkoni sieltä, yrittäessäni siirtää pyörää huomasin että voi **ttu! se on lukittu siihen telineeseen! Voisin lukita pyöräni muihinkin telineisiin, muttakun en saa sitä lukkoani sieltä. Jätin lapun kyseisen pyörän ohjaustankoon, jossa pyysin omistajaa ystävällisesti siirtämään pyöräänsä jotta saisin lukkoni. No omistaja oli vain repinnyt lapun pois eikä siirtänyt pyöräänsä. Pitää kai kohta väkisin tunkeutua sinne pyörän taakse jotta saan sen lukkoni. En rupea pyörääni joka päivä sisään kantamaan kun käytän sitä päivittäin. ja ilman, että lukitsen pyöräni kiinni telineeseen en sitä varastoon jätä, ei nimittäin olisi eka pyörä joka vaihtaa omistajaa kysymättä. Näinkin pieni asia voi nostaa vitutuskäyrän aika ylös. :wall:

Tämä väsymys! Yöllä ei saa olevinaan nukuttua ja aamulla ei meinaa päästä sängystä ylös sitten millään. Töissä sokkopörrönä ja hyvä tulee. Kuuppa sekaisin tytöllä. Mut onneksi on edessä pitkä viikonloppu kun siirtyy aamuvuosta iltavuoroon.

Paluu vitutusthrediin ja syynä sama nainen kun aikasemminki...

Exä ilmoitti, että oli sittenkin reissullansa tavannut jonkun miehen, saksalaisen näemmä. Vakuutteli että vasta sen jälkeen kun oli minun kanssa asiat hoitanut. Miksiköhän vasta nyt kertoo asiasti, kun kaveri on juuri sopivasti käymässä Suomessa ja meidät on kutsuttu viikon päästä samoihin tupareihin... Kovasti lähtiessään oli sitä mieltä että olisi reilua molempia osapuolia kohtaan kertoa jos jotain säpinää alkaa olla... Vittu, joo

Että voikin olla petetty olo, tuntuu että käännetään veistä haavssa joka pikkuhiljaa rupesi olla parantunut... Semmonen fiilis että mihinkään kyseisen naisen juttuihin kevään ajalta ei enää voi luottaa.

Harmi että kaksi ja puoli vuotta aivan loistavaa suhdetta ilman ongelmia saa näin paskan maun...

Taidan kaivella kirjastokortin lompakosta ja nyhrätä ranteeni auki... :curs:

Ei vittu tämä ole tottakaan!! :curs: TAAS se saatanan inssi meni uusiks!!! Vittu näillä uusinnoista koituneilla maksuilla olis saanu ostettua jo jonku paskan auton! Tämän jälkeen loukkasin jonku ihmelihaksen salilla oikeen kunnolla, pään kääntäminen oikealla tai oikean käden liikuttelu sattuu ihan homona tohon oikean rintalihaksen alapuolelle (sahalihas rikki?).

Voi VITTU!

Angle sanoi:
Kilpailu on kuitenkin kovaa ja yhtä lailla Tero olis voinut sen pommin sieltä pamauttaa. Pitkämäki on vielä nuori ja voittaa vielä monet kisat. Oli haastattelussa suoraselkäinen ja myönsi, että meni persuksilleen. Aina ei voi voittaa. Hyvä Tero :thumbs:
Vituttaa suomalaisten urheilijoiden ainainen selittely ja ihmeellinen luovuttaja-asenne jo ennen kisaakin. Pari esimerkkiä:

Pitkänmatkan juoksu:
Ennen kisaa:"...joo siis emmä tiiä, kai sitä välieriin vois yltää jos oikeen nappijuoksu tulee mutta saa nyt nähdä..."
Kisan jälkeen:"...no mä siinä siirryin heit alussa tarkkailuasemiin. irtiottoa kokeilin mutta eihvn siitä mitään tullut. No jos sit vaikka sadan vuoden päästä uudestaan...mut emmä tiiä katotaan nyt..."

Muut yleisurheilulajit:
Ennen kisaa:"...joo ihan omaa suoritusta lähden tekemään ja katotaan sitten mihin se riittää..."
Kisan jälkeen:"...joo ihan hyvä hyvin sain sen oman juoksuni kulkemaan. omaa suoritusta lähdin hakemaan ja sijalle 106 se näytti riittävän. Emmä nyt niin petyny oo kun ihan mukavasti kulki kuitenkin..."

Lajin kuin lajin johtoporras:
Ennen kisaa:"...joo siis kyllä tänä vuonna on panostettu aika hyvin ja voi olla että tänä vuonna saadaan hyviä tuloksia ja voittoja lähdetään hakemaan. Me ollaan aina oltu urheilijoiden tukena ja seistään sanojemme ja tekojemme takana. Ollaan aika hyvin tilanteen tasalla ja tiedetään missä mennään..."
Kisan jälkeen:"...joo siis omia suorituksia lähdettiin hakemaan ja sadasta urheilijasta 3 pääsi b-finaaliin joten ei mennyt hyvin. Pitää karsia urheilijoiden apurahoja 1000e:n vuodessa ja keskittyä tuleviin kisoihin. Mehän ei siis olla tehty mitään väärin vaan kyllä syyttävä sormi osoittaa urheilijaan. Me tehtiin kaikkemme, joten voisi tuosta vaikka erottaa parit valmentajat ja pistää pakkaa uusiksi. Doping-testejä voisi vähän kiristellä niin saadaan kunnolla omat koirat puremaan ja puukot selkään pystyyn..."

Kyllä sitten vituttaa sanoinkuvaamattoman paljon suomalainen urheilu. En ole missään muussa maassa tai kulttuurissa kohdannut vastaavaa itsensä häpeämistä ja anteeksipyytelyä siitä että ollaan olemassa.

E: Juu ja tätä ei siis kohdistettu Teroon millään tavalla.

Deat sanoi:
Ei vittu tämä ole tottakaan!! :curs: TAAS se saatanan inssi meni uusiks!!! Vittu näillä uusinnoista koituneilla maksuilla olis saanu ostettua jo jonku paskan auton! Tämän jälkeen loukkasin jonku ihmelihaksen salilla oikeen kunnolla, pään kääntäminen oikealla tai oikean käden liikuttelu sattuu ihan homona tohon oikean rintalihaksen alapuolelle (sahalihas rikki?).

Voi VITTU!

Missä helvetissä sä yrität inssis ajaa kun ei vieläkään oo mennyt läpi?
Tulee aika kalliiks sun kortti kun joka viikko pitää käydä uudestaan koittamassa.

Pulla sanoi:
Vituttaa suomalaisten urheilijoiden ainainen selittely ja ihmeellinen luovuttaja-asenne jo ennen kisaakin. Pari esimerkkiä:

Pitkänmatkan juoksu:
Ennen kisaa:"...joo siis emmä tiiä, kai sitä välieriin vois yltää jos oikeen nappijuoksu tulee mutta saa nyt nähdä..."
Kisan jälkeen:"...no mä siinä siirryin heit alussa tarkkailuasemiin. irtiottoa kokeilin mutta eihvn siitä mitään tullut. No jos sit vaikka sadan vuoden päästä uudestaan...mut emmä tiiä katotaan nyt..."

Verrataan tähän sitten esim. jenkkiurheilijoita:

Ennen kisaa: Olen täällä vain voittaakseni, aion ottaa kultaa niin 100m, 200m kuin 100x4 viestistä. Muuhun tulokseen en tyydy.

Kun lähtee voittajan asenteella, niin suorituksessaan voi jopa onnistua, jos lähtee häntä koipien välissä niin eihän hommasta tuu paskaakaan. Suomalaisten urheilijoiden (kaikkien, kaikissa lajeissa) itsetunto pitää saada kuntoon. Tosi moni huippu epäonnistuu tärkeissä skaboissa, siinä sitten onkin selittelemistä.

mxm sanoi:
Missä helvetissä sä yrität inssis ajaa kun ei vieläkään oo mennyt läpi?
Tulee aika kalliiks sun kortti kun joka viikko pitää käydä uudestaan koittamassa.
Siis tämä oli C-luokan toinen yritys. Kaikkein pahinta oli, että muuten olisi mennytkin läpi, mutta ihan loppupuolella mulla, hiphei, meni oikea ja vasen sekasin!! Just kun olin korjaamassa asiaa, huomasin kadussa ihan loppuun kuluneen sulkuviivan, jonka yli ajoin kaistaa vaihtaessa :wall:. Eli siis äijä sanoi "seuraavasta vasemmalle" ja mä ryhmityin oikealle menevien kaistalle, sitten tajusin että VASEMMALLE piti mennä. Ratissa luki vielä Volvo (v vasemmalla ja o oikeella). Seuraava yritys on sitten kuun lopussa, että sopivasti kerkeää taas unohtamaan kuinka sellasella ajetaan :curs:

Back
Ylös Bottom