Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sain tänää auton maalarilta...hirveellä vaivalla väänsin 2vk pohjia kaikki ruosteet veks ja uudet pellit tilalle. Luulin et oli niin vitun hyvin hiottu ja kitattu ja laitettu mutta ei. Tuo metallinhohto ei antanut yhtään armoa...kaikki pienetkin virheet tuli 10X suuremmiks. Fiksuna kaverina aloitin liian karheella paperilla ja siihenhän ne pienet naarmut sit jäi :david: Hitusen verran harmittaa......

Se että kaverini ex muija halusi kertoa mulle vloppuna että omalla ex muijallani on nykyään juttua jonku hänen kaverinsa kanssa!!!!!!! niin se vaan menee et muijil on sen verran helpompaa ottaa uus tilalle kun meil miehil, ei ykskään muija kiinnostu miehest joka elää murheittensa peitossa kun taas muijat saa vaikka itkienkin seuraa itelleen....PRKL!!!!! :curs: :curs: :curs:

japadahoe sanoi:
Se että kaverini ex muija halusi kertoa mulle vloppuna että omalla ex muijallani on nykyään juttua jonku hänen kaverinsa kanssa!!!!!!! niin se vaan menee et muijil on sen verran helpompaa ottaa uus tilalle kun meil miehil, ei ykskään muija kiinnostu miehest joka elää murheittensa peitossa kun taas muijat saa vaikka itkienkin seuraa itelleen....PRKL!!!!! :curs: :curs: :curs:

Ei millään pahalla, mutta koska sulla ei ole vipinää, niin sun exälläkään ei saisi olla?

Ja naiset eivät kiinnostu miehistä, jotka ajattelevat, että heistä ei kukaan kiinnostu. Itsesäälikin näkyy kilometrin päähän, joten lighten up boy! Kyllä se siitä taas lähtee, jos ei ennemmin, niin myöhemmin. :thumbs:

Joku sitten päätti pölliä minunkin polkupyörän... voihan vittu

Sumu sanoi:
Ei millään pahalla, mutta koska sulla ei ole vipinää, niin sun exälläkään ei saisi olla?

Ja naiset eivät kiinnostu miehistä, jotka ajattelevat, että heistä ei kukaan kiinnostu. Itsesäälikin näkyy kilometrin päähän, joten lighten up boy! Kyllä se siitä taas lähtee, jos ei ennemmin, niin myöhemmin. :thumbs:

On ollu mut toisaalta tyytyny niihin jotka ei kiinnosta pätkääkään, mieli on ihan maassa lähtee ite hakemaan niitä jotka olis potentiaalisia, ja se et vaikka joka vloppu olis uus aina menettää jotain siitä vanhasta, ainoastaan sillä menis ohi et löytäis jonku vielä paremman kun entisen, mut niinku sanoin se on vaikeeta, onneks punttis on keksitty.........

japadahoe sanoi:
On ollu mut toisaalta tyytyny niihin jotka ei kiinnosta pätkääkään, mieli on ihan maassa lähtee ite hakemaan niitä jotka olis potentiaalisia, ja se et vaikka joka vloppu olis uus aina menettää jotain siitä vanhasta, ainoastaan sillä menis ohi et löytäis jonku vielä paremman kun entisen, mut niinku sanoin se on vaikeeta, onneks punttis on keksitty.........

Niinhän se on että välillä kaikki muu menee päin vittua paitsi kulli.
Heti kun sä pääset tuon vitutuksen ja mahdollisen (itsesäälin) yli niin huomaat ettei se ex niin täydellinen ollutkaan. Varsinkin jos sitä ei napannut olla sun seurassa, tai mikä nyt olikaan syynä eroon. Ajattele positiivisesti ja keskity nyt itseesi ja treenaa, chillaa ja kyllä se siitä. Usko pois :thumbs:

Joo toi on aika jees, mä kas menin reenin jälkeen pukukoppiin palautusjuoman ottaan niin semmonen vanhempi mies tulee ja korkkaa karhun ja kehuu että hyvvöö on, noh kaikilla tyylinsä! :D

Yksi keski-ikäinen kaveri väänsi vinopenkkiä tarkoituksena treenata olkapäitä. Ihmetteli kovasti kun sanoin että se on primäärisesti tarkoitettu ylempien rintalihasten rasittamiseen. Pystypunnerrus on sit laji erikseen :)

Tapanilan Erällä käy sellanen mies, jonka treenit on jokseenkin eriskummallisia. Vastuksena hänen tekemissä liikkeissä on yleensä ilma ja liikkeet on yleensä ihan perusliikkeitä, joita pystyisi tehdä käsipainoilla, tangolla ja erillissä laitteilla mitä salilta löytyy. Vielä hauskemman tästä treenistä tekee sen, että kyseinen herra puhisee liikkeiden aikana aivan älyttömästi! En pysty edes kuvailla sitä tässä vaan se pitäisi itse nähdä. Onko tää kyseinen "ilmatreeni" joku erikoistekniikka vai onko se vaan jotenkin eriskummallista, niin kuin se mun mielestä näyttää? Ja sitä ihmettelen miten joku voi puhista niin paljon jos tekee jossain salin nurkassa seisaalteen "alataljaa" ilmavastuksella, niin kuin vetäisi jotain 150 kiloa?

Ehkä siel on vaa miimikko treenaamassa, pitäähä niittenki olla vahvoja, yeah?

japadahoe sanoi:

Maailma on täynnä toinen toistaan maukkaampia ja mielenkiintoisempia naisia. Kysymys on lopulta vain siitä, mihin sinä tyydyt.

Täällä salilla missä käyn, käy yksi :david:-mies aina sunnuntaisin. Käy heittämässä muutaman setin leukoja ja dippejä armottomalla puhkumisella ja määrällä pakkotoistoja niin että meinaa puhjeta ja räjähtää koko mies. Tähän menee aikaa ehkä huimat kymmenen minuuttia yhteensä. -Ja tietenkin farkut jalassa. Sitten se menee istumaan saunaan ainakin puoleksi tunniksi, heittelemään löylyä ja leikkimään että tulipa taas treenattua kovasti!

Joo, ja minä olen tämä :david: tietenkin. On kiva ottaa pikaista räkärääkkiä ja sitten ottaa loppusunnuntai lunkisti. Muut päivät menee hillitysti, mutta sunnuntain "treenit" saattavat olla tosibodareitten mielestä aika :david: -touhua. Mutta, so-fuckin-what! :rock:

Kosmopoju sanoi:
Joo toi on aika jees, mä kas menin reenin jälkeen pukukoppiin palautusjuoman ottaan niin semmonen vanhempi mies tulee ja korkkaa karhun ja kehuu että hyvvöö on, noh kaikilla tyylinsä! :D

Hehee.. mä repesin! Toi Karhupullo on kyllä niin suomalainen juttu..Mä veikkaan että Seppo Räty veti kanssa treenien päätteksi pari pulloo keppanaa! :rock:

japadahoe sanoi:

Voi hevon helvetti mikä lause. Luin tuon viisi kertaa ennen kuin ymmärsin pätkääkään.

Mutta jos nyt ymmärsin oikein, niin yksi neuvo: unohda naiset vähäksi aikaa, tee jotain ihan muuta. Kato vaikka nelosta.

Eleonoora sanoi:
Selkä teki tänään pitkästä aikaa kepposet. :itku: On niin perkeleen kipiä, että just ja just pääsee enää edes kävelemään. Nyt olen ottanut sen verran monta Dolania, että kohta pitäisi helpottaa. Mikähän tuossa selässä vaan taas on.. :(

Luulin, että selkä oli jo ok. Et meni olevinaan pelkällä levolla ja lääkkeillä ohi. Eilen ei ollut enää mtn kipuja, mutta tänään. Mentiin taas kovasti huononpaan suuntaan. Mä en kohta enää kävele, jos tää jatkuu. :( Vituttaa tämä selkä.

Deat sanoi:
Voi vitun viikset taas meni inssi perseelleen!!! Homoin keksintö koko maailmassa nämä inssiajot!

Jotkut vaan ei osaa ajaa.. :rolleyes:
nimimerkki inssi ekalla läpi. :D

Back
Ylös Bottom