Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

taicaviitta sanoi:
+ 40 v. tai sitten todella huonosti säilynyt kolmekymppinen.

edit. ja sen alle 100 €:n oston myöntänyt olikin sitten 20 - 25 v. tai sitten erittäin hyvin säilynyt nelikymppinen.

heh

OT
Nuo kassaneidit varmaan joskus seisovat päivän siinä kassalla tehden kaiken jotenkin automaattisesti kaavoihin kangistuen, oli tapaus mikä tahansa. Siideriäkään ilman jäitä ei saa vaikka miten monta kertaa huutaa että ei sitten jäitä, EI JÄITÄ EI... oh forget it, kun taitaa nekin myyjät olla niin tottuneita tunkea sitä jäätä kahviinkin.
Itseäni huvittaa vieläkin se kun vuosia sitten menin ostoksille, kortti oli mennyt rikki ja olin juuri saanut uuden vingutettavan johon en ollut muistanut nimeäni rustata vielä. No kassaneiti katsoi korttia ennen vinguttamista ja totesi että hei tästä puuuttuu allekirjoitus. Hyvä kun muistutti, siinä kassalla laitoin allekirjoitukseni kortille ja ojensin kortin takaisin myyjälle jotta voisin maksaa ostokseni.
Kortti vingutettiin, tuli kuitti, allekirjoitin kuitin. Sitten myyjä nosti kuitin ja vertasi allekirjoitustani kuitissa allekirjoitukseen jonka juuri pari sekuntia sitten olin laittanut siihen pankkikorttiini.
Voi vitun pässi. Ehkä ne täsmää.

Meillä kävi joskus aikoja sitte salilla lauma karvasia lihavia äijiä. Yks niistä valloitti penkin, teki siinä sarjoja tyyliin "sisään hengitys, tanko lasketaan rinnalle, pröööt!, tanko ylös", ja yks puolestaan kävi veskissä paskalla. Sinäänsä jälkimmäisessä ei ollut mitään väärää, mutta kun tämän jälkeen jätti hän vessan oven auki, että hirveä paskanhaju pääsi täydentämään sen toisen suolikaasujen hajua.
Jätin treenit kesken ja lähin menee...

Gdane sanoi:
Naene: Se luuli olevansa ovela :D
Ookko sää saanu jäitä kaffissa? :lol2:

Tosi ovela oli joo... :D
Heh. Pääs lipsahtamaan kun viimeksi olin taas saanut sidukan jäillä höystettynä samalta myyjältä kuin edelliset pari, naureskelin jo epätoivoisesti ja tokasin että hei mä olen oikeasti pyytänyt näitä ilman jäitä.. Muija siihen että sorisori, olen jo niin tottunut lätkimään jäitä kaikkeen, kahviinkin, ettei tule enää mistään mitään. No selvä, eiköhän ne jäätkin joskus passaa. Ensi kerralla menen itse tiskin taakse kaatamaan yhden siiderin, enkä laita jäitä. ei se voi niin vaikeata olla :P

Integrandi sanoi:
Ei kelpaakaan. Jos kelpaisi sillä perusteella, että se on poliisin myöntämä niin sitten pitäisi kelvata myös esim vammaisen pysäköintilupa.
Jep. Ja vartijakortti.

Edit:
Naene sanoi:
eihän se vaikeaa voi olla
työkokemuksella baarista voin sanoa että ei se vaikeaa ole mutta kiireessä joskus mahdotonta ;)

Naene sanoi:
Sitten myyjä nosti kuitin ja vertasi allekirjoitustani kuitissa allekirjoitukseen

Taisi olla jossain ulkomailla. Suomessa kassoja ei oman kokemukseni mukaan enää vähempää voisi kiinnostaa mitä kuittiin rustaa, pääasia että jotain väriä näkyy. Itse olen joskus vinguttanut kaverin korttia ja heittänyt oman nimeni kuittiin, ei ongelmia. Englannissa ollessani kuitin allekirjoitusta verrattiin AINA korttiin.

Integrandi sanoi:
Taisi olla jossain ulkomailla. Suomessa kassoja ei oman kokemukseni mukaan enää vähempää voisi kiinnostaa mitä kuittiin rustaa, pääasia että jotain väriä näkyy. Itse olen joskus vinguttanut kaverin korttia ja heittänyt oman nimeni kuittiin, ei ongelmia. Englannissa ollessani kuitin allekirjoitusta verrattiin AINA korttiin.

Ihan oli Suomessa, Stokka tai Sokos eimuistajompikumpi pääkaupunkiseudulla. Eipä se minua haitannut, senkun huvitti jos se myyjä ei ymmärtänyt että nämä kaksi allekirjoitusta nyt ainakin täsmää.
Ulkomailla taas ei olla pahemmin tarkisteltu kun useimmiten kassalaite pyytää PINkoodia sen sijaan, tai sitten olen vaan käyttänyt käteistä.

Snoopie sanoi:
whattafuk... miksei sulla ole ajokorttia mukana, kun ajat autoa? Luulis, että se pitää sentään olla.

Joo, onhan tuo vittumaista tuommoinen pelleily mutta sääntöjähän täytyy noudattaa...

siksi, koska olin mennyt kävellen salille & sieltä takaisin enkä autolla. ihmettelen tätä kyllä itsekin, hyötyaerobisen liikunnan ´suurkuluttajana´ - mutta johtuu varmaan siitä, että matka autoa hakemaan kotoani on noin puolet matkasta salille :D .

ja tottakai sääntöjä tarvitsee noudattaa, muutenhan eläisimme eläintarhan apinalaumaa vastaavassa kaaoksessa. enhän ole missään toisin väittänytkään, vaan toin esille sen, että maalaisjärkeä saa tietyissä tilanteissa käyttää. :) asiat pukkaa menemään vaan paljon jouhevammin tietyissä tapauksissa niin - kenenkään siitä kärsimättä. tällaisista tapauksista voisin esitellä paljonkin esimerkkejä, omista - tai muiden töistä, mutta eiköhän jokainen tajua mitä ajan takaa.

nomut se siitä. nyt pitkästä aikaa taas ovelle notkumaan - ja tottakai vaatimaan jokaiselta erittäin hyvin pukeutuneelta ja siistiltä +30 aikuiselta ihmiseltä virallista henkilötodistusta naama norsunvitulla, jotta voisin ´varmistaa´ iän sisäänpääsyä varten; koska vaatiihan jo lakikin sen, että minun on oltava varma henkilön täysi-ikäisyydestä ennen kuin voin päästää hänet ravintolaan sisälle. :rolleyes:

nojoo. ehkä kuitenkin vaan hymyilen ja höpöttelen mukavia kaikille - ikään, sukupuoleen (tai no... ketäs mä koetan huijata? ;) ) - sekä rotuun katsomatta.

mutnytmenoxks.

Tuosta henkkarin vaatimisesta vielä sen verran, että ymmärtääkseni kyse ei ole pelkästään siitä, että halutaan varmistaa, onko ostaja todellakin kortin omistaja, vaan myös siitä, että jos yli 50 euron ostoksissa ei ole henkilöllisyyttä varmennettu ja tästä todisteeksi kuittiin sotua (ainakin aikanaan kirjoitettiin nimenomaan se loppuosa) kirjoitettu, ei pankki takaa tuota ostossummaa (siis siltä varalta, ettei ko. henkilön tililtä sattuisikaan riittävästi rahaa löytymään). Samasta syystä täytyy isommat summat (markka-aikaan yli 1000 mk) varmentaa soittamalla joko pankkiin tai luottokuntaan.

Että ei se kassaneiti todellakaan ilkeyttään Taicaviittaa kiusannut. Ymmärrän kyllä, että varmasti tuo tilanne vitutti ja rankasti, mutta minkäs teet - koskaan kun ei voi tietää, kuka asiakkaista on maksuhäiriöinen krooninen tilinylittäjä ja kuka ei...

Nimim. entinen kassaneiti

EDIT: Ja ravintolan ovella nimenomaan kannattaa kysellä niitä papereita, suurin osa meistä 30+ naisista ottaa sen suurena kohteliaisuutena ;)

Selkä teki tänään pitkästä aikaa kepposet. :itku: On niin perkeleen kipiä, että just ja just pääsee enää edes kävelemään. Nyt olen ottanut sen verran monta Dolania, että kohta pitäisi helpottaa. Mikähän tuossa selässä vaan taas on.. :(

Perkeleen perkele. Kurkussa on joku pöpö ja toinen puoli on kunnolla turvoksissa.. saatana. Oli kaverin häätkin just ja sielläkin loppuaika oli yhtä tuskaa kun kuume alkoi hiukan nousta. Söin koko päivän aikana varmaan vajaa 5g särkylääkkeitä ja oli varsinkin lopussa kipeä olo. Nyt en ole sitten voinut käydä keskiviikon jälkeen muijan tykönäkään, koska en halua tartuttaa sitä ja toiseksi on ollut tosi heikko olo (tekee mieli vaan levätä, siellä se ei aina onnistu kun on hyviä hommia). Koko viikonloppukin olisi ollut täysin auki yhdessäolemiselle, mutta vittu kun mulla on joku korroosio tuubassa! sattana.

Gillyanne sanoi:
...ja tästä todisteeksi kuittiin sotua (ainakin aikanaan kirjoitettiin nimenomaan se loppuosa)

Että ei se kassaneiti todellakaan ilkeyttään Taicaviittaa kiusannut. Ymmärrän kyllä, että varmasti tuo tilanne vitutti ja rankasti, mutta minkäs teet - koskaan kun ei voi tietää, kuka asiakkaista on maksuhäiriöinen krooninen tilinylittäjä ja kuka ei...

EDIT: Ja ravintolan ovella nimenomaan kannattaa kysellä niitä papereita, suurin osa meistä 30+ naisista ottaa sen suurena kohteliaisuutena ;)

edelleen, asiasta täysin tietoinen - mutta silti voi sitä maalaisjärkeä käyttää. useita kertoja minulle on aiemminkin sanottu, että kirjoita hei sitten se sotun loppuosa siihen kuittiin itse - ja jos sen sotun loppuosan olisi kassatäti halunnut itse kirjoittaa, niin sen hän olisi saanut hyvin siitä kelakortista, josta se näkyi.

mutta se siitä ja tästä aihiosta. vitutus on jo laantunut - pitkän aikaa sitten. yleensäkään ei turhista jaksa stressata, ainakaan pitkään. :)

...ja edittiin : aika useasti tänäänkin tuli kyseltyä juuri kyseisiltä ihmisiltä papereita pilke silmäkulmassa, ja sopivaa tarinaa kertoillen. :rolleyes: mikäs sen hauskempaa, kuin saada ihmisille hyvä mieli, ja kyllä kyseiset ihmiset sen tajuaa että huumorilla niitä papereita heiltä kysellään. mukavampaa heidänkin on baariin astua, kun on jo valmiiksi hymyssä suin. :)

Integrandi sanoi:

Taitaa riippua maasta. Suomessa löytyy EVVK kassahenkilöitä, mutta ei voi yleistää (kassa-aikoina männä vuosina olen kysellyt papereita jos nimikirjoitus ei mielestäni täsmää, mutta taicaviitan tapauksessa olisin itse kassahenkilönä ollut joustava). Välinpitämättömyyttä löytyy ulkomailtakin. Itse olen törmännyt ulkomailla muutamankin kerran tapaukseen jossa visaa olen reiluilla summilla vingutellut ja itse olen saanut vetää kortin lukijalaitteesta läpi, kortti lompsaan ja nimi alle. Kukaan tarkistanut mitään ja myyjä ei edes nähnyt korttiani....

:offtopic: päättyy!

Threadin varsinaiseen aiheeseen: mua taitaa vituttaa että nukuin taas ihan liian pitkään ja päivä puolessa jo mitään ehdi tekemään ja aamulla ei pääse kunnialla ylös ja kasiin töihin kun on viikonlopun nukkunut miten sattuu....

Joku :david: oli viime yönä päättänyt sitten purkaa agressioitaan autooni! Katossa nimittäin oli iiiiiso lommo tänä aamuna!! ...kele! Isoin osa siitä pomppasi takaisin paikoilleen kun löin auton oven kiinni ja loppuja sain takaisin painamalla sisältä käsin... vielä tosin jäi kahteen kohtaan painaumat... Eihän tuollainen lähes puolen katon painauma nyt itsestään tule?!! Tätä olen kyllä pelännytkin kun autopaikkani on reunimmaisena jalkakäytävän vieressä... :curs:

Jatkoa pierujuttuihin... aikoja sitten meidän salilla parista kaveruksesta pienempi teki rankkaa penkkisarjaa kun varmistamassa seisonut toinen heppu tarttui pakaroihinsa ja päästi saatanalliset pierut toisen naamalle. Aistikas paskanhaju säesti treenausta jonkin aikaa ja taisi jäädä siltä tyypiltä sarja pahasti kesken.

Aivan tuossa treenamisen alkutaipaleella sattui yhtenään sellaisia hassunhauskoja jotka jäi mieleen; esim. kerran oltiin kaverin kanssa tuolla lepuskissa treenailemassa(siellä oli silloin vielä sellainen pikkuinen yksityinen kuntosali), tehtii juuri kyykkyä smith-koneessa, ja oli omasta mielestä paljon kiloja kyydissä. Siihen tepasteli sitten tuntematon naishenkilö, ja kysyi että saako tehdä välissä? Kohteliaina miehinä todettiin että ilman muuta, jolloin neito heitti tangon kumpaankin päähän parinkympin limput lisää, ja alkoi lämmitellä...Oltiin aavistuksen noloina, kunnes salinpitäjänä toiminut hemmo kävi informoimassa, että ettex te tunne, se on Marjo, suomenmestari...Ja niihän se oli, Marjo Krishi oli poikennut heittämään kevyen jalkatreenin ohikulkumatkalla, ja nöyryytti meitit wannabet ihan huomaamattaan :D

Toisella kertaa oltiin tekemässä käsipainosoutuja, ja juuri kun sain sarjan loppuun, niin huomasin että hemmo tulla tallustaa respalta päin, jolloin nostin jalan penkille käsipainon viereen, otin käsipainosta otteen kuin olisin ollut tekemässä keskitettyä hauiskääntöä, ja rupesin laskemaan että kakstoista, kolmetoista...Hemmo pysähtyi kuin naulaan, ja jäi toljottamaan että "what the f*ck, et kyllä varmaan ole tehnyt noilla keskitettyä, mitä hä ?" Sillä oli vähän uskonpuutetta, eikä se oikein tahtonut uskoa vaikka vakuuttelin että "just sain viimeisen sarjan loppuun, olisit tullut aikaisemmin" Se jäi yllyttämään, ja yllytyshullu kun olen, niin sain kuin sainkin lopulta väännettyä näytiksi yhden tuskaisen ykkösen. Sen jälkeen salilla ihmeteltiin pitkään että ompas voimaa äijällä, kun tuollaisilla vääntää keskitettyä...No pakkohan se oli paljastaa bluffi, ja ruveta treenaamaan tosissaan että sais oikeestikkin tehdyksi habakääntöjä soutukiloilla ;)

Siellä myös yllytettiin yksi kaveri veivaamaan kuntopyörää oikein tosissaan; kaveri heitti sille että "vedin tuossa just lämmittelyksi kuntopyörällä xxx kilomatriä viidessä minuutissa", johon toinen että " tuohan on helppo juttu", hyppäsi pyörän selkään, ja alkoi veivata. Veti sitten viiteen minuuttiin jotain aivan älytöntä, 15 km tms. yli kuudenkympin keskinopeudella, ja lopulta läähätti kuin astmaatikko durasell- pupu. Sillä ei oikein sujunut jalkatreeni enää sillä viikolla, kun reidet ikäänkuin oli pikkuisen hapoilla, ja hiukan se oli pahana kun sille valkeni että kaveri oli vedättänyt sitä :hyper:

Hieman kyl harmittaa tällä hetkellä.

Liitteet

• pam.webp
    pam.webp
    60,6 KB · Katsottu: 633
Back
Ylös Bottom