taicaviitta sanoi:+ 40 v. tai sitten todella huonosti säilynyt kolmekymppinen.
edit. ja sen alle 100 €:n oston myöntänyt olikin sitten 20 - 25 v. tai sitten erittäin hyvin säilynyt nelikymppinen.
heh
OT
Nuo kassaneidit varmaan joskus seisovat päivän siinä kassalla tehden kaiken jotenkin automaattisesti kaavoihin kangistuen, oli tapaus mikä tahansa. Siideriäkään ilman jäitä ei saa vaikka miten monta kertaa huutaa että ei sitten jäitä, EI JÄITÄ EI... oh forget it, kun taitaa nekin myyjät olla niin tottuneita tunkea sitä jäätä kahviinkin.
Itseäni huvittaa vieläkin se kun vuosia sitten menin ostoksille, kortti oli mennyt rikki ja olin juuri saanut uuden vingutettavan johon en ollut muistanut nimeäni rustata vielä. No kassaneiti katsoi korttia ennen vinguttamista ja totesi että hei tästä puuuttuu allekirjoitus. Hyvä kun muistutti, siinä kassalla laitoin allekirjoitukseni kortille ja ojensin kortin takaisin myyjälle jotta voisin maksaa ostokseni.
Kortti vingutettiin, tuli kuitti, allekirjoitin kuitin. Sitten myyjä nosti kuitin ja vertasi allekirjoitustani kuitissa allekirjoitukseen jonka juuri pari sekuntia sitten olin laittanut siihen pankkikorttiini.
Voi vitun pässi. Ehkä ne täsmää.
asiat pukkaa menemään vaan paljon jouhevammin tietyissä tapauksissa niin - kenenkään siitä kärsimättä. tällaisista tapauksista voisin esitellä paljonkin esimerkkejä, omista - tai muiden töistä, mutta eiköhän jokainen tajua mitä ajan takaa.
päättyy!
oli viime yönä päättänyt sitten purkaa agressioitaan autooni! Katossa nimittäin oli iiiiiso lommo tänä aamuna!! ...kele! Isoin osa siitä pomppasi takaisin paikoilleen kun löin auton oven kiinni ja loppuja sain takaisin painamalla sisältä käsin... vielä tosin jäi kahteen kohtaan painaumat... Eihän tuollainen lähes puolen katon painauma nyt itsestään tule?!! Tätä olen kyllä pelännytkin kun autopaikkani on reunimmaisena jalkakäytävän vieressä... :curs: