Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

On se hienoa että pystyy treenaamaan täysillä.
Olisi taas vaihteeksi oikein hyvä treeni fiilis ja treenaaminen tuntui äärettömän hienolta, vaikka ainahan se kivaa on ja mun laji. Tosin ei tuota vielä mistään näe mutta ehkä joskus.
Niin eikös nyt sitten yhtäkkiä päättänyt vasen ranne ottaa lomaa. Viime viikolla hiukan oli hellänä ja otin sitten hiukan kevyemmin jne. No sitten meni alku viikko oikein nätisti tekemättä mitään ja tuossa eilen rupesi särkemään oikein kunnolla ja tänään olikin aamulla sitä mieltä että lähtee litomaan. Ei pystynyt edes lehteä selaamaan aamupalaa syödessä ja vaivaa koko ajan.
Nyt on tähän mennessä parantunut jo huomattavasti ja tässä mennään ja katsotaan oliko tämä vain jonkinmoinen herätys että treenaa kovempaa. :whip:
Vai onko siellä jotain vakavampaa.

Vielä suuremman tästä ilosta tekee sen että pitkästä aikaan rupesi treenaaminen sujumaan. Huhtikuussa kun tuli käytyä leikattavana ja heti kun meinasi leikkaushaava parantua kokonaan niin päätti sitten tulehtua yläosastaan hiukkasen, ja taas tuli lisää kivaa.
No tuosta selvittiin suht hyvin kun tarpeeksi aikasin menin lekuriin eikä tulehdus ehtinyt kunnolla ruveta riehumaan.

Ja nyt sitten kun pari viikkoa sain täysin euforiassa treenata kunnolla, niin eikös jotain uutta tule.
Sekin vielä lisää tätä mukavuuden tunnetta kun otin rauhallisesti salilla etten lähtenyt heti repimään hulluna kun ajattelin että olisi paikat pysynyt ehjänä. No pitää nyt sitten taas jossain vaiheessa aloittaa hullun raivolla jos vaikka paikat pysyisivät kunnossa. :D

Oho tulipa siitä pitkä sepustus. Eipä voi mitään.

Vituttaa kun en ole jaksanut kesää käyttää lukemiseen (enkä kyllä kouluaikojakaan, oma vika :D) ja kuukauden päästä pitää kirjotella YO:t! :prkl:

Vituttaa kun nuuskat on lopussa. :wall: Ei voi kun taas syyttää itseään. Vituttaa kun unohdin ostaa sauna kaljat, muuten kaikki ok.
reload nikotinisti ja alkoholisti.

Integrandi sanoi:
Menin kauppaan kiireessä ostamaan safkaa ja illan kalsarikänniaineksia. Näin hyllyssä halpaa Kopparbergin siideriä ja otin sitten sitä. Korkkasin äsken ensimmäisen ja ihmettelin hyvää makua. Katsoin tölkkiä tarkemmin ja sehän oli saatana alkoholitonta :curs:

Kerran kans tullu kiskottua rekyylitöntä kuohuviiniä kaverien kannsa lippikset päässä saunasa/kylpyammeessa ja harmitusta oli kun huomas sisällön... No onneks sinä aamupäivänä ei ollut yhtään enempää alkoholia saatavilla kun oli.

mä treenaan pienellä, onnettomalla, maksuttomalla, pikku salilla. Siis jos sinne tulee 10 ihmistä siellä on ahdasta. siellä käy silloin tällöin hauska ja mukava +50v mies joka teke maastavetoja ja kun se lopettaa niin kahden metrin säteellä löytyy hikipisaroita pitkin lattiaa.

vituttaa olla tämmöinen ALA IKÄINEN kun kesällä olis tarvinnu päästä töihin mutta mikään paikka ei melkein hyväksy alle18 vuotiaita varsinkin tälläisessä pikku kylä pahasessa!!!!!

Alec sanoi:
tässä perjantaina ollessani HSTn kimpussa,
miespuolinen kanssatreenaaja päätti sitten vatsatreenin aluksi ottaa paidan pois.ei siinä mitään,mutta ahdistavaksi tilanteen teki se että meidän lisäksi siellä salilla ei ollut muita...
Minusta tuo paljastaa suhtautumisesi paljastaa sinusta tiettyjä asioita. ;) :D

vituttaa...

...se, kun tuntuu että maalaisjärkeä ei joko enää ole juurikaan kellään, tai sitten se on kiellettyjen listalla käyttää.

tulin vähän aikaa sitten klapeja treenaamasta, ja painelin kotimatkalla apteekkiin hakemaan erinäisiä reseptitarpeita. no, tavarat saatuani tyrkkäsin ne salikassiin, ja painelin kassalle. lasku oli 54,95 €. pankkikortti esille, ja hymyillen kassalle sanoen: "pankille kiitos". vastaukseksi tuli: "onko henkilöllisyystodistusta?". no, minähän omistan vaan sellaisen vanhalla formaatilla olevan ajokortin, joka ei todellakaan mahdu lompakkooni, joten aloin etsimään kaikkea muuta mahdollista. tarjosin kelakorttia (kuvatonta tietty, vanhalla formaatilla sekin), järjestysmieskorttia (kuvallista), sekä kaikkea muuta mahdollista mitä vaan lompakostani löysin, mutta ei kelvannut, ja vastaus kuului: "meille on pankista tullut sääntö, ettei yli 50 €:n ostoksia voi antaa ilman virallista henkilöllisyystodistusta." tottahan tuo tietysti on (eikä ollut eka kerta kun samaan ongelmaan olen törmännyt - kun en ole käynyt hakemassa uutta ajokorttia pienemmällä koolla - turhaa maksua kun vanha kortti ei ole rikki, eikä sitä isoa ajokorttia taas todellakaan mukana normisti kuljeta), mutta kun koetin kohteliaasti udella että eikö sitä nyt voisi tällä kertaa ajatella että nämä kaikki muut kortit ja todistukset kelpaisivat, neljästäkin syystä:

1. kyseessä on kokonainen 4,95 €:n ylitys (54,95 €) - ei siis mikään ´ostan tässä 300 €:lla tavaraa´.

2. minulla on kuitenkin reseptin nimeä vastaava kelakortti, samalla nimellä oleva kuvallinen järjestysmieskortti + useita muita vastaavia (ei-virallisia) kortteja - mikä on se mahdollisuus, että olisin kaikki nämä hommannut, ja tullut sitten ostelemaan jonkun toisen reseptillä tällaisia tuotteita - ja jopa sillä 4,95 €:n ylityksellä?

3. korttini oli lohjennut viivaosasta niin, ettei sillä voi pankkiautomaatista nostaa rahaa (kerran jo imaissut kortin siitä syystä), muutenhan olisin toki kirmannut hakemaan rahaa seinästä.

4. kuten jo todettu, olen törmännyt aiemminkin samaan ongelmaan tyhmyyttäni, kun en ole muistanut ottaa ajokorttia mukaan, mutta suuremmatkin summat on onnistuttu näilläkin korteilla selvittämään.

kassaneiti sanoi, että ymmärtää kyllä kaiken, mutta kun hän ei voi, kun laki sanoo niin. koetin vielä uudelleen kertoa, että ymmärrän kyllä sen, mutta että kyllä sitä maalaisjärkeä voi oikeasti käyttää tällaisessa 4,95 €:n ylityksessä - on minulle myönnetty myös hieman vajaan 100 euron ostoksiakin noilla papereilla joita juuri esitin. mutta kun ei niin ei.

läksin siitä sitten ´hieman´ synkkänä pihalle kaupasta (apteekista ´ostetut´, eli maksamattomat, tavarat jo kassissa) pihalle etsimään jotain puljua, josta voisi pienellä ostolla ´nostaa´ rahaa. löysin ärrän sitten noin parin korttelin päästä, ja menin utelemaan josko neitokainen voisi antaa minulle 10 €:n edestä takaisin, jos ostan vaikkapa purkkapaketin. no hymyilevä enkelini sanoi että tottakai, ja kaupat syntyivät. talsin sitten takaisin apteekkiin (edelleen ostokset kassissa), menin kassalle, ja löin sen viitosen sekä kortin tiskiin. tässä vaiheessa oli kassaneiti jo vaihtunut toiseen, ja näin kuinka aiempi myyjä kurkki reseptitiskin takaa siihen kassalle, muiden selän suojassa. oli ilmeisesti itsekin tajunnut miten absurdi se tilanne sitten lopppujen lopuksi oli.

no, viitonen siis tiskiin, ja loput kortilla. meinasin sanoa lähtiessäni vielä terveiset aiemmalle myyjälle onnistuneesta asiakaspalvelusta, sekä että jos nyt sitten oikeasti olisin ollut joku huijarikelmi, niin olisinko minä nyt sitten tullut takaisin maksamaan tuotteita, jotka olivat siis jo repussani pois lähtiessä?? siis edellyttäen, ettei resepti ollut minun nimelläni.

hohhoijaa sanon minä. tottakai tiedän, että se 50 € on raja, jossa on näytettävä henkkarit, mutta hei... 4,95 €:n ylitys?? se maalaisjärki hoi. olen itsekin käytellyt kassakonetta ja pankkikortteja mm. ravintolassa töissä ollessani, joten tiedostan kyllä itse myös milloin sitä maalaisjärkeä voi käyttää, ja milloin ne henkkarit on oikeasti syytä vaatia.

no mutta se siitä. helpotti.

jos ärrällä töissä ollut pelastava enkelini lukee tämän, niin nykäise tosiaan hihasta - saat sen lupaamani kahvikupposen upealla savolaisturkulaisella seuralla höystettynä. :love:

taicaviitta sanoi:

No jos tuo kassaneiti oli nuori ja/tai kokematon, ja hänelle on kerrottu että "aina pyydetään paperit yli 50 € ostoksista", niin kynnys sen säännön rikkomiseen on korkea. Itsekin uudessa työpaikassa yritän noudattaa kaikkia sääntöjä prikulleen, ellei toisin sanota. Kokemus tuo mukanaan juuri mainitsemaasi maalaisjärkeä ja itseluottamusta. Ei se kassaneiti tahallaan elämääsi hankaloittanut... ;)

...Paitsi sitten tietysti nämä 40+ vuotiaat "josminullaonhuonopäiväniinsittenonmuillakin" yrmyt, jotka pitkän ja puuduttavan työuransa vittuunnuttamana purkavat ärtymyksensä asiakkaisiinsa aina kun mahdollista. :curs:

Tomppa85 sanoi:
No jos tuo kassaneiti oli nuori ja/tai kokematon...

...Paitsi sitten tietysti nämä 40+ vuotiaat "josminullaonhuonopäiväniinsittenonmuillakin" yrmyt, jotka pitkän ja puuduttavan työuransa vittuunnuttamana purkavat ärtymyksensä asiakkaisiinsa aina kun mahdollista. :curs:

+ 40 v. tai sitten todella huonosti säilynyt kolmekymppinen.

edit. ja sen alle 100 €:n oston myöntänyt olikin sitten 20 - 25 v. tai sitten erittäin hyvin säilynyt nelikymppinen.

n00kie sanoi:
mitä siinä itkeä. Hanki se ajokortti niin hommat toimii yleensä suhteellisen helpommin.

niin. samallahan sitä voisi uusia vaikka kaikki kodinkoneetkin, jotka eivät ole rikki.

tietääkseni en itkenyt, vaan kerroin senhetkisen vitutukseni aiheen - jota threadin aihe taitaa myös koskea. ja useimmiten pidän korttia mukanani jos tiedän meneväni jotakin ostelemaan. nyt se vaan ei sattunut mukaan - edes minä en voi muistaa kaikkea.

taicaviitta sanoi:
niin. samallahan sitä voisi uusia vaikka kaikki kodinkoneetkin, jotka eivät ole rikki.

pointti oli? ajokortti maksaa about 50e...kodinkoneet on hieman kallimpia täällä päin ainakin.

n00kie sanoi:
pointti oli? ajokortti maksaa about 50e...kodinkoneet on hieman kallimpia täällä päin ainakin.

enpä jaksa vääntää sitä sinulle rautalangasta - tosin luulen kyllä että missaisit sen pointin sittenkin.

Jos toi järjestysmieskortti oli nimen omaan järjestyksenvalvojakortti niin se kelpaa viralliseksi henkilöllisyystodistukseksi, koska se on poliisin myöntämä ja kuvallinen.

edelbrock sanoi:
Jos toi järjestysmieskortti oli nimen omaan järjestyksenvalvojakortti niin se kelpaa viralliseksi henkilöllisyystodistukseksi, koska se on poliisin myöntämä ja kuvallinen.

nimenomaan järjestyksenvalvojakortti. löytyy toki vielä se hallussapitolupa kaasuillekin. ongelmana noissa vaan se, ettei niissä kummassakaan näy sotun viimeistä osaa. mutta tässä se maalaisjärki tulisikin ottaa käyttöön, varsinkin tuollaisissa pienemmissä summissa: jos kaverilla on poliisin myöntämä kuvallinen järjestyksenvalvojakortti syntymäaikoineen, ja kuvaton kelakortti samalla nimellä, ja syntymäajalla + loppuosalla, niin... no, itse olen ainakin hyväksynyt tuollaiset yhdistelmät (sekä vastaavat) - sekä ovella, että kassan äärellä, vaikka ne eivät virallisia papereita olekaan. vielä en ole potkuja mistään sen takia saanut, enkä ole joutunut perättömiä maksuja korvaamaan. olisi vaan suunnaton vaikeus saada kaikkia noita papereita kasaan - ja näyttää vielä samalta kuin kuvassa, pankkikortin lisäksi - jos siis huijari olisi.

niin - järki tietty tuossakin käteen. en minäkään myisi 5000 €:n autoa (<- kärjistetty esimerkki - rautalangasta tällä kertaa, jotta muutkin ymmärtäisivät pointin) ilman virallista henkkaria sen pankkikortin lisäksi.

Menin sit ja ryssin skootterilla. Pari naarmua vaan, mut ikävintä on, että ranne tärähti aika ikävästi. Taitaa jäädä huominen selkätreeni välistä...

whattafuk... miksei sulla ole ajokorttia mukana, kun ajat autoa? Luulis, että se pitää sentään olla.

Joo, onhan tuo vittumaista tuommoinen pelleily mutta sääntöjähän täytyy noudattaa...

Olimpa kerran treenailemassa Keski-Suomalaisella punttiksella, kun sinne saapui kaks treenikaverusta, molemmat hyvin treenanneen näkösiä ja isoja miehiä. Jotakin nämä kaverukset puheli keskenään ja kuulin ku jompukumpi tai kummatki kaveruksista päästeli pieruja vähän väliä, tais siinä paskaki rueta jossain välissä haisemaan. Joo-o kyl joillaki on vaan pokkaa, ei salilla paljo porukkaa ollu mut ite en ikinä pystyis päästeleen ihan vapaasti päästöjä salilla, ei kyl kehtais. Välillä tuli sellanen olo että onko ne vaan tullu piereen tänne vai mitä helevettiä :D

Back
Ylös Bottom