mulla on joku helvetin vihurirokko tai tulirokko tai tälläne. en oo varma mut lääkärit näi epäilivät. perskeles
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olenko minä nyt aivan koomassa vai mistä johtuu, että en tajua mitä tuo lihavoitu osa tekstissä tarkoittaa? Olen lukenut sen nyt noin 28 kertaa eikä aukea. Auttakaa jokuAnnie Stark sanoi:Ai, tarvitaanko postimiehiäkin? Kulkee ne paidat toisen päältä riisumalla toisen päälle pukemallakin ;) :D

Pulla sanoi:Olenko minä nyt aivan koomassa vai mistä johtuu, että en tajua mitä tuo lihavoitu osa tekstissä tarkoittaa? Olen lukenut sen nyt noin 28 kertaa eikä aukea. Auttakaa joku![]()
Miehen puhetta!tiny_tinman sanoi:tulee jotain vittuilemaan yksin niin opetan tuolla erektiohäiriölle liikennesääntöjä ajan kanssa nyrkillä.

PetSaid sanoi:Enemmän kyllä Vitutus-threadin tavaraa, mutta on vitun rasittavaa kun joku perkeleen wannabebodari tulee salille treenaamaan ilman paitaa. Todella mukavaa ajatella itse treenaavansa sen jälkeen penkeillä. Olen kyllä tottunut venäläistovereiden takia siihen että treenin jälkeen saatetaan olla ilman paitaa salilla ja posetella peileille, mutta että koko treenin vetää ilman paitaa. Voisi itse kokeilla treenata alasti, tuluspussit vaan lopsahtelee lattiaan kun vetää ass to the grass-kyykkyä. :jahas:
Alec sanoi:tässä perjantaina ollessani HSTn kimpussa,
miespuolinen kanssatreenaaja päätti sitten vatsatreenin aluksi ottaa paidan pois.ei siinä mitään,mutta ahdistavaksi tilanteen teki se että meidän lisäksi siellä salilla ei ollut muita...
:D :lol2:Pulla sanoi:Olenko minä nyt aivan koomassa vai mistä johtuu, että en tajua mitä tuo lihavoitu osa tekstissä tarkoittaa? Olen lukenut sen nyt noin 28 kertaa eikä aukea. Auttakaa joku![]()
tiny_tinman sanoi:Toivottasti jäi saatana naama muistiin sillä gyntterviiksipaskalla ja tulee jotain vittuilemaan yksin niin opetan tuolla erektiohäiriölle liikennesääntöjä ajan kanssa nyrkillä.
Dear god, jonkun pitäisi heittää kylmää vettä Annien niskaan, käy sen verran kuumana :DAnnie Stark sanoi:Inside :D Kato niin, ettei postimiestä tarvita. Vaan kiihkeän yhteisen yömme hetkinä weeboomin kanssa, riisun weeboomin päältä paidan pois, ja aamulla erotessamme, weeboomi pukee sen päälleni.Näin paita vaihtaa omistajaa ilman postimiestäkin.ellei se tuu leikkeihin mukaan :D Weeboomi käykö? ;) Kässääksä valopää? :D
RANKAISIJA sanoi:Hurjat on puheet. Laitappa kuvasi tänne niin voidaan miettiä porukalla olisiko sinusta ketään nyrkilläkään opettamaan. :D
(Oli pakko) ;) Eikä ole edes Harrikkaa...