Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

neutraali sanoi:

Aah, eli ollaan siis sa... joo joo okei okei :D

ANYWAY, kerran tämä samainen henkilö avasi suihkuhuoneen oven kun olin suihkussa ja kysyi multa "ooksä tulossa vai lähdössä"... siis... WTF?!?!!? :hyper: . Olin niin hämillään, että vastasin vaan; "Joo jo lähdössä lähdössä, miltä näyttää". Sitten se sano; "aaaah okei". Ja lähti siitä.

onko toi :david: vai onko toi :david:

Deat sanoi:
Taitaapi olla susta kiinnostunu kun noin paljon tulee tota smalltalkia ;)

En tiedä, aika outoa oli. Kuka avaa suihkuhuoneen oven ja kysyy suihkussa peseytyvältä onko tulossa vai menossa treeneihin.

Niin ja, ei, en vitsaillut, toi oli totta.

MEV sanoi:
ANYWAY, kerran tämä samainen henkilö avasi suihkuhuoneen oven kun olin suihkussa ja kysyi multa "ooksä tulossa vai lähdössä?" Huomasin eroottisen latauksen hänen äänessään ja taakseni katsomatta vastasin "Tulossa jos sinäkin." Kuulin oven sulkeutuvan takanani ja tunsin pian lämpimän hengityksen niskassani. Se oli miehinen, selvästikin kiihottunut raskas hengitys. Tunsin itsekin kiihottuvani ja...
Hmm... :jahas:

Joona sanoi:
Hehe, kato mun manipuloitua versiota MEV'n tekstistä :haart:

joona, tota mauttomampaa vitsiä ei olekaan :curs:

miten sairas sä oikein olet?! Myisit varmaan omia lapsiasikin vanhojen pappojen seksileluiksi :urjo:

joona, etkö voisi mennä hakattavaksi ja sitten lähettää verisen possukroppasi tänne kaikkien nähtäväksi.

kyllä on sairasta porukkaa täällä...

ei muuta, toivon kaikkea pahaa elämällesi.

Ja sit loppuu se tappelu ja natina näihin posteihin. Off-topic paskaa voi huudella vaikka oman talon takaikkunasta avautuville alaville maisemille. Varokaa kuitenkin vihaisia naapureita.

[mod]Kuten juuri sanoin, se vittuilu ja off-topic loppuu just ja tasan nyt. Ei pilata jokaista mahdollista threadia. / Sumu[/mod]

Viime helmikuussa selkä meni kyykyssä paskaksi ja nyt sitten sain lähetteen leikkaukseen :worship:

Koulu vituilleen, treenit vituilleen ja elämä vituilleen... :curs:

Prrkele! Oli jotenki jääny jääkaappi auki ja yli 20 egen pihvit pilalla. Sit seuraavaks huomasin et onhan ne kanatkin menny piloille. VOI .ITTU sentään.
Nyt pakko lähtee fillarilla kauppaan.

Teloin salilla a)vasemman takareiden (todnäk kramppasi ilman mitään syytä) b)alaselän (veikkaan venähdystä tjsp). Urheilu pitää terveenä, jep jep :curs:

Mikä helvetti siinä on, että niitä pyykkejä ei voida hakea ajallaan kuivaushuoneesta. Jonkun vitun rumat lakanat lepäilee jo toista viikkoa naruilla :curs:

Oon tähän asti viikkaillut porukoiden vaatteita telineen päätyyn, ens kerralla runttaan koko satsin jätesäkkiin.

Ei väsytä sitte tippaakaan. Pitäs herätä tossa viiden tunnin sisään ja jaksaa samana päivänä mennä salille. Hullun kuuma, vaikka on ikkuna auki.

Meitsi varmaan nukahtaa töihin tjsp. Ärsyttävää.

Jakob sanoi:
Siitä sitten nopeasti lähimpään kioskiin ja ostamaan bisse, jotta saa rahan rikottua.

:offtopic: Sä kosit mua joku aika sit toisessa threadissa, mutta nyt on mun vuoro kosia kunnon pelimiestä! Ei jäätelöä, ei tikkaria, jos rahat on pakko rikkoa niin sitten rikotaan kaljalla :thumbs: :worship:

Integrandi sanoi:
Mikä helvetti siinä on, että niitä pyykkejä ei voida hakea ajallaan kuivaushuoneesta. Jonkun vitun rumat lakanat lepäilee jo toista viikkoa naruilla :curs:

Oon tähän asti viikkaillut porukoiden vaatteita telineen päätyyn, ens kerralla runttaan koko satsin jätesäkkiin.

Sama täällä. Vittu kone laulaa yötäpäivää ja sitten kun ei laula, niin mihin vittuun ne omat pyykit tunkee kun on joka ikinen narunpätkä täynnä, sisällä ja ulkona. Ei oikein viiti kämpässäkään kuivatella.

Saatana!! Mistä johtuu että kaikki kaverit saa koko ajan pillua mutta mä en?? :wall:
Pari päivää sitte näytti vielä siltä että kohta saan mutta en sit kuitenkaan saanu

Back
Ylös Bottom