Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Aleley sanoi:
Mua joko

a) vihataan
b) nauretaan

Ehkä mä paisuttelen asioita tietyissä tunnetiloissa mutta masentaa silti.

np. kotiteollisuus - raudanlujat

Pura vitutuksesi rautaan. Jostain kumman syystä kunnon itserääkki vie mukanaan henkisen kivun.

Sitäpaitsi mä olen kuullut et saleiltakin voi löytää kavereita. Ihan sellasia joiden suusta tulee niitä mukaviakin lauseita.

:thumbs:

Nicho sanoi:
Pura vitutuksesi rautaan. Jostain kumman syystä kunnon itserääkki vie mukanaan henkisen kivun.

Sitäpaitsi mä olen kuullut et saleiltakin voi löytää kavereita. Ihan sellasia joiden suusta tulee niitä mukaviakin lauseita.

:thumbs:
No entä jos raudatki alkaa vituttaan? Tässä ollaan nyt koko kesän yritetty piettää yllä sitä kuntoa minkä talven aikana sai hankittua, mutta tekee aika tiukkaa ku ei oo saleja mihin menis :curs: Koulun sali meni koko kesäksi kiini ja lähin oikea sali ois 20km päässä, että sillai. Ainoa mahdollisuus on käydä tuossa takapihalla punttaamassa, eikä tässä nyt sinänsä mitään ongelmaa ole. Mutta voi vittu ku alko muutama viikko sitt sääskiä tuleen häirittemään. Ei tässäkään nyt mitään "suurempaa" ongelmaa ollu, piti vaan laittaa college paita pääle. Noh nyt täss on ollu pari viikkoa hellettä, eli on aika kuuma treenata. Ja eikä siin viel kaikki, viime treeni kertaan joku kyniksiä vihaava paarmojen herra päätti lähettää armeijallisen nyrkin kokosia alamaisiaan häiritteen treeni hetkiä. Yritä siinä nyt puolustaa itteänsä paarmoilta ja samalla punnertaa viimistä yhdenjalan kyykkyä :wall:.

Shit happens, poliisii-setä oli puskassa piilossa 50kmh liikennemerkin kohdalla (ennen tätä oli 60kmh alue), ja minä onneton himmasin vauhdin alaspäin pari metriä liian myöhään. Tästä karmeasta 23km ylinopeudesta (hiljainen 2-kaistaa kumpaankin suuntaan tie) sain sitten iloisen kesäloma yllärin 513€. Prkl !
Sakon kirjoittanut naispoliisi oli pirun nätti,olisi pitänyt pytää hänen edes treffeille, mahdolliset pakit eivät olisi sillä hetkellä paljon oloa huonontaneet.

Just kun toisessa threadissa pari päivää sitten sanoin, että töissä surffaillaan vaan. No joo, tänään oli sitten oikein helvetti irti. vituttaa vieläkin duunipäivä vaikka yleensä noi murheet jää työpaikalle. Tai no, en mä tekemättömiä töitä stressaa vaan sitä, että oikeasti tänään joutui tekemään duunia ihan vitullisella kiireellä koko päivän. Enpä tainnut pakkotoistolle edes keritä. Saatana vieköön vielä yli puolet jengistä istuu kahvilla ja röökillä, apua kun pyytää niin vastaus on, että ei oo mun hommia. Turha tulla multa anelemaan apua, kun heillä kiire koittaa.vittu.saatana.helvetti.

Tulin kotiin, otin oluen istuin alas, kuului naps ja huomasin istuneeni uusien kuulokkeiden päälle joista meni sanka poikki molemmilta puolilta. Nyt sitten liimaillaan ja teippaillaan. vittu.

Helvetin menkkakivut :curs: ! Tänään olisin kerrankin saanut vietyä treenikierron kunnialla läpi, mutta mitä tapahtukaan?! Herään joskus seitsemän aikoihin siihen, kun vatsassa on jumalaton tuska! Koko päivän sai maata sängyssä ja toivoa kuolemaa. Eipä menty käsiä treenaamaan!

Toinen juttu, mikä vielä kyrsii. Eilen sain pienen haavan jalkapohjaani. Yön aikana oli sitten haava ottanut ja mennyt tulehtumaan! Oli tosi kivaa aamulla puolitajuttomana nilkuttaa alakertaan hakemaan särkylääkettä! Katotaan, että pystyykö tässä vielä lähtemään iltakävelylle! Prkl, prkl...

Jakob sanoi:
Just kun toisessa threadissa pari päivää sitten sanoin, että töissä surffaillaan vaan. No joo, tänään oli sitten oikein helvetti irti. vituttaa vieläkin duunipäivä ..........

...... meni sanka poikki molemmilta puolilta. Nyt sitten liimaillaan ja teippaillaan. vittu.

Samaan satsiin vaan. Lähin sitten erääseen pubiin missä piti nähdä kaverit. myöhästyin perävalon verran kuuden bussista ja jäin odottelemaan seuraavaa. puolelta piti tulla, ei tullut. seuraavaa bussi 18.45. se tuli menin bussiin näytin korttia, juu ei, ei kelpaa. Kaivan kuvetta taskusta ja kas kummaa kuskilla ei ole antaa rahasta takaisin. Siitä sitten nopeasti lähimpään kioskiin ja ostamaan bisse, jotta saa rahan rikottua. Joku toinen juovuksissa oleva kiilaa siihen eteen ja mulla menee kriittinen 20sec liian kauan. Juu, kotoa kirjoittelen, ei tullut sitten lähdettyä. vittu.

Jakob sanoi:
Samaan satsiin vaan. Lähin sitten erääseen pubiin missä piti nähdä kaverit. myöhästyin perävalon verran kuuden bussista ja jäin odottelemaan seuraavaa. puolelta piti tulla, ei tullut. seuraavaa bussi 18.45. se tuli menin bussiin näytin korttia, juu ei, ei kelpaa. Kaivan kuvetta taskusta ja kas kummaa kuskilla ei ole antaa rahasta takaisin. Siitä sitten nopeasti lähimpään kioskiin ja ostamaan bisse, jotta saa rahan rikottua. Joku toinen juovuksissa oleva kiilaa siihen eteen ja mulla menee kriittinen 20sec liian kauan. Juu, kotoa kirjoittelen, ei tullut sitten lähdettyä. vittu.

Aika legenda :lol2:

Itsehän lompsin itse Lidliin olutmainoksen innoittamana ja ostin lavallisen uskomattoman halpaa olutta... mamma ajamaan ja autossa vänkärinpaikalla hirmu janoissaan olut auki ja piiiiitkä siemaus.... ja mitä vittua... ykkösolutta koko saatanan lava!!!!

Jakob sanoi:
Kaivan kuvetta taskusta ja kas kummaa kuskilla ei ole antaa rahasta takaisin.
No eikös se ole bussikuskin ongelma jos ei ole vaihtorahaa, luulis että olis päässy ilmaiseksi?

mho sanoi:
No eikös se ole bussikuskin ongelma jos ei ole vaihtorahaa, luulis että olis päässy ilmaiseksi?

En tiedä kenen ongelma on, mutta välillä pääsee pummilla ja välillä ei. Toisaalta, jos tarkastaja sattuu paikalle niin ei siinä auta selitykset. Ei mun eikä bussikuskin. Meni jo, lähen tohon naapuri pubiin istumaan vitutusta pois :D.

mho sanoi:

Eipä sitä aina pääse, on pari kertaa mullekin sanottu ettei oo antaa takasin, toisella kerralla avauduin siitä ihan kiitettävästi jo, niin ei sitten tarvinnu maksaa.

En tiedä, että onko tämä enää komediaa mutta joku saatanan mulkku paskansi tänään meidän salin pukuhuoneen lattialle. Meitä oli joku 4-5 tyyppiä vaihtamassa vaatteita ja tämä mulkku ripuloi samaan aikaa pukuhuoneen ulko-oven eteen sisäpuolelle pukuhuonetta. Kyseinen ovi on käytävässä niin, että sinne ei näe sieltä missä vaihdetaan vaatteita muuta olisihan siihen voinut tulla salista koska tahansa joku eli kanttia/idioottimaisuutta tuo vaati. No oli hän sentään tähdännyt matolle vaikka roiskeita oli myös lattialla.

Cthulhu sanoi:
En tiedä, että onko tämä enää komediaa mutta joku saatanan mulkku paskansi tänään meidän salin pukuhuoneen lattialle.

Ihanko tahallaan ähisti?

Itellä tuli kerran vatsan löysyyskohtaus kesken prässin... Olin lisännyt painoja edellisestä kerrasta ja aika tiukalla työntelin. Yhtäkkiä tuli kiire vessaan ja siitä tulikin sitten 10 minuutin istunto...

Olin kerran lataamassa penkin tankoon painoa, ja sitten tein 15 toiston lämppärin. sitten nousen ylös, pistän vähän lisää painoa, sitten yksi hemmo siinä kysyy; "Että rinta päivä tänään vai?". Voi vittu, miltä oikein vaikuttaa :rolleyes: . Noh, rauhoitin itseni päässäni, ja vastasin kysymykseen; "Ei kun tänään mä treenaan jalat". Sitten sen silmät meni ihan kuin manatulla ja se hymähti; "HÖÖH!!! :eek: ja treenaat Penkkiä vai?!!! MIKSI?!". Sitten mä sanoin; "Koska mä treenaan jalkapäivänä rinnan". SItten se alkoi sanoo; "ei kantsi treenaa jalkapäivänä rintaa" ja katsoi mua kun jatkoin lämppäriä, päätin olla sanomatta mitään enää.
Se otti mut tosissaan ja piti mua tyhmänä.

:david:

Jakob sanoi:
Ei taida olla ainoa :jahas:

En ymmärrä.

Oon tekemässä penkkiä ja tulee kysymään onko rinta treeni, onko edes vitun tyhmää.

Perustele täydellisesti, miten minä mukamas olen se tyhmä tässä, hämmästytä minut.

MEV sanoi:
Olin kerran lataamassa penkin tangon päihin pari levyä, ja sitten tein 15 toiston lämppärin. sitten nousen ylös, pistän vähän lisää painoa, sitten yksi hemmo siinä kysyy; "Että rinta päivä tänään vai?". Voi vittu, miltä oikein vaikuttaa :rolleyes: . Noh, rauhoitin itseni päässäni, ja vastasin kysymykseen; "Ei kun tänään mä treenaan jalat". Sitten sen silmät meni ihan kuin manatulla ja se hymähti; "HÖÖH!!! :eek: ja treenaat Penkkiä vai?!!! MIKSI?!". Sitten mä sanoin; "Koska mä treenaan jalkapäivänä rinnan". SItten se alkoi sanoo; "ei kantsi treenaa jalkapäivänä rintaa" ja katsoi mua kun jatkoin lämppäriä, päätin olla sanomatta mitään enää.
Se otti mut tosissaan ja piti mua tyhmänä.

:david:

Ja mun mielestä se oli kyllä oikeessa jos piti sua vähän pöljänä.. Salilla kuten muuallakin tulee usein puhuttua tollasta small talk:ia ja siihen on kohteliasta jotai vastatakki. Ite en mee puhuun ihmisille, mutta jos mulle joku juttelee ni vastaan kyllä takasin..

Edit: toi tyyli olis vähän sama ku joku pyytäs sua varmistaan penkin ni toteasit sille vaa että laita senverran painoa ku jaksat nostaa.

Edit2: joku kerkeski sanoo ennen mua

MEV sanoi:
En ymmärrä.

Oon tekemässä penkkiä ja tulee kysymään onko rinta treeni, onko edes vitun tyhmää.

.
oisit sanonu että en tee rintaa ku penkkiä. yks iso kokonen kaveri kerran teki maastavetoa salilla, niin joku oli tullu siltä kysyyn että mihin tuo auttaa, niin kaveri oli sanonu että penkki tulokseen:)

neutraali sanoi:
oisit sanonu että en tee rintaa ku penkkiä. yks iso kokonen kaveri kerran teki maastavetoa salilla, niin joku oli tullu siltä kysyyn että mihin tuo auttaa, niin kaveri oli sanonu että penkki tulokseen:)

Ihan oikein, hän vastasi tyhmälle ihmiselle erittäin tyhmän/väärän vastauksen, testatakseen miten tyhmä se kysyjä itse asiassa on.

Back
Ylös Bottom