Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ähh, siis ajokoe meni pieleen, piti sanomani ;) Ja nyt pitäs jostain repiä 185€ sitä uusintaa varten :wall: Ainoa virhe minkä tein, oli että siinä heti alussa ajoin pihatietä kunnon matkan vastaantulijoiden kaistalla.

Deat sanoi:
Ähh, siis ajokoe meni pieleen, piti sanomani ;) Ja nyt pitäs jostain repiä 185€ sitä uusintaa varten :wall: Ainoa virhe minkä tein, oli että siinä heti alussa ajoin pihatietä kunnon matkan vastaantulijoiden kaistalla.
Sori, ei saisi nauraa ku jätkää varmasti vituttaa aika reilusti mutta tuo viesti on vain aika huvittava. "En muuta tehnyt väärin paitsi että ajoin vastaantulijoiden kaistalla". :lol2:

Deat sanoi:
images

Eleonoora sanoi:
On tässä kyllä jo viisi yhteistä vuotta kertynyt. Ja osa siitä kihloissa. Että ei minusta enää mikään tuore juttu. :rolleyes:

Selvä. Jotenkin sekotin palstalaiset keskenään... Eli te kaksi ette olleet ne, jotka sähläsivät uusien suhteitten kanssa. No ei muuta kuin tsemppiä vaan. :thumbs:

Se tie oli leveä eikä siinä ollu mitään merkkejä, en muista oliko se edes asfaltoitu.

Vitutus senku jatkuu, äskön mittasin tälle helvetinmoiselle kurkkukivulle kaveriks 37,6-asteen kuumeen (normi lämpötila about 36 astetta) ja nyt pitäs jostain keksii toinen keino päästä Turkuun perjantaiks. Jotain puolikvareita sinne on menossa, mutta kaikilla todennäkösesti ajatuksena viipyä siellä kolme päivää pelkkä alkoholi "ruokana" mikä ei vois vähempää kiinnostaa.

VITTU :curs:

Tbm sanoi:
Sori, ei saisi nauraa ku jätkää varmasti vituttaa aika reilusti mutta tuo viesti on vain aika huvittava. "En muuta tehnyt väärin paitsi että ajoin vastaantulijoiden kaistalla". :lol2:

No olipa paha virhe kun kaveri ajoi pihatiellä vastaantulijoiden kaistalle. Itse ajelen vaikka keskellä tietä, jos ei ole vastaantulevaa liikennettä.. haloo. Täällä Suomessa ihmiset muutenkin jännittää ajamista niin että saadaan ruuhka aikaan kolmella autolla keskellä Helsingin keskustassa.

naksu sanoi:
Selvä. Jotenkin sekotin palstalaiset keskenään... Eli te kaksi ette olleet ne, jotka sähläsivät uusien suhteitten kanssa. No ei muuta kuin tsemppiä vaan. :thumbs:

Ei oltu ei.. No saat anteeks, ei vakavaa. :) Me Eleonooran kanssa pidetään tätä sitoutuneitten puoluetta tiukasti pystyssä... :haart:

Kyllähän on nyt vitutuksen siemenestä itänyt helvetinmoinen rikkakasvi.
Mulla alkoi kämpän remontti viime perjantaina: projektina vaihtaa tapetit ja maalata seinät. Ensin paljastui, että tapettien alla seiniä ei oltu maalattu ja ne piti peittää pohjamaalilla, siihen kului perkeleesti aikaa. Tänään kun ruvettiin tapetoimaan, niin liisteri söi kaiken maalin allaan ja tapetit yksinkertaisesti irtos seiniltä, voi vittulan kevät soikoon, ei vois enempää ottaa päähän. Perkeleen kalliit tapetit ja erikoisliisteri ja jälki on tällaista, voi voi voi voi. Nyt sitten jää tapetit laittamatta, vaan kämppä maalataan -> remppa saadaan valmiiksi vasta sunnuntaina ja neljä päivää menee tässä kaiken paskan keskellä. Lisäksi kun faijan kans rempataan niin kummallakin on pinna niin perkeleen tiukalla ettei siitä tuu oikein paskaakaan.

VITUN HOTMAIL! Itsellä ollut kaiuttimet netissä myynnissä jo kuukauden päivät. Ihmiset on kysellyt niistä ja kun olen vastaillut, ei ole enää toista kertaa tullut postia. No olen laittanut uudelleen mailia ja kysynyt että vieläkö kiinnostaa, ja vaikka ei kiinnostaisi, niin ilmoittaa siitä minulle. Mitään vastauksia ei keneltäkään ole enää tullut.
Olen ihmetellyt tätä ja tänään huomasin että AH niin ihana hotmailimme oli laittanut suoraan roskapostilaatikkoon kyselyjä kaiuttimien ostajaehdokkailta. VITTU!

Mielenkiintoista olisi tietää mikä on syy että ne ovat menneet spammiksi.

GMail käyttöön heti kun sen vaan jostain jotenkin saan. Nyt vituttaa rankasti!

No perkele. Ulkona sataa, luulisin. Meikäläisellä on vaan pitkät shortsit mukana. Pyykkipäivä. Epämääräinen vitutus päällä, liittynee meikäläisen eroon.

Nyt ei maistu kyllä mikään, salireissustakin varmaan tulee ihan paska.

Lopetin valvomisen tänä aamuna... Ja vittu että vituttaa, kehtas vielä mun kanssa valvonu sh ehdottaa et oisin tehny putkeen aamuvuoron kun yks puuttu aamusta... :jahas: Lähellä oli etten revenny nauramaan täysillä ja sanonu että kilinvitut. Vittuako minä siitä jos puuttuu, olen itekin joutunu saatanan yksin hoitaa oman ryhmän potilaat, kun yleensä on aamussa kaks. Niin paskaorja vastaa kuin sitä sorretaan.

Mulla on myös identiteettikriisi, koska täysjärkinen, hyvän näkökyvyn omaava naisihminen luuli mua pojaks. :D Toivottavasti näytin edes gayltä.

Mua joko

a) vihataan
b) nauretaan

Siihen jää vielä se osa joka tekee molempia. Ei helvetti. Saatanaako minä voin kellekkään että olen tälläinen, vittu. Salilla en ole käynyt kuukauteen, polttanut ja alkoholiakin on mennyt mitä nyt on töistä ehtinyt. Kaiken lisäksi kohdan a) ja b) takia ei ole väliä miten kenestäkään välitän, ei sillä ole kuitenkaan väliä. Plus että mua ahdistaa olla ihmisjoukon keskellä muutenkin, jo senkin takia ei musta koskaan tule mitään menevää tyyppiä. Olen vielä vitun tyhmän näköinenkin, ei jaksa peiliäkään tuijottaa. Elämänsisältö on nykyään sellainen että töiden jälkeen mopolla ajelemaan jonnekkin ja iltahämyssä sitten tupakalla ootellaan josko tulisi joku mukava ihminen sanomaan jotain kivaa. Ehkä mä paisuttelen asioita tietyissä tunnetiloissa mutta masentaa silti.

np. kotiteollisuus - raudanlujat

Tove sanoi:
Lopetin valvomisen tänä aamuna... Ja vittu että vituttaa, kehtas vielä mun kanssa valvonu sh ehdottaa et oisin tehny putkeen aamuvuoron kun yks puuttu aamusta... :jahas:
voin kokemuksesta sanoa, että toi on ihan perseestä valvoa yön jälkeen vielä päivä. puoli vuotta sitten tein hulluja työvuoroja, että yöksi töihin ja aamulla zombina kouluun. onneksi tilanne on nyt toinen kun en enää tee vartiointiin pääsääntöisesti töitä, mutta viimeiset kaksi vuotta tollaista rumbaa on saanut kestää koska opintotuella ei eletä ja koulusta ei saa olla poissa. muuten lentää suht nopeasti ulos koulusta. pakkohan se on sitten unesta tinkiä :david:

onneksi nyt kesällä olen töissä vanhainkodissa, jossa ei tarvi tehdä kuin aamu ja iltavuoroja. vapaaehtoisesti mä en ala valvomaan yhtään enää, eikä meille kesäsijaisille laitetakaan yövuoroja luojan kiitos. kaveri heitti, että miksi ihmeessä et tee yövuoroja. siis haloo. muijan kun ei ole tarvinnut valvoa yhtään kun asuu vielä kotona ja saa vielä kelalta tukea, vaikka vanhemmat on hyvin palkattuja. ei ymmärrä että se on hieman rankkaa puuhaa valvoa yöt ja mennä päiväksi kouluun. voi tulla reippaastikin 35h valvottua putkeen. odotan vain innolla, että hän itse pääsee kokeilemaan, miltä tuntuu valvoa yö ja vielä päivä putkeen. sitten mä kyllä varmasti pyydän yhtä tiheään kuin hän mukana lenkille jne :evil: jaksaa jaksaa, nyt ei nukuta. rasittava ämmä :curs:

kissa

annoin oman kissan pois kun joutuu olee yksin noin 10h joka työpäivä. Ei olis uskonu kuin tyhjä voi kämppä olla kun maukujainen ei ole siellä. Suosikkikappale Ismo Alanko Vittu kun vituttaa.............

Vittu saatana. Mulla on varmaan joku kriisi. Iski hirvee pyöräkuume päälle. Tuunattu HD ja heti. Varovaisesti suunnitellen varaa on vasta 2009 kun auto ym muu perheelle välttämätön on maksettu pois.

Vittu. :itku:

cemoto sanoi:
annoin oman kissan pois kun joutuu olee yksin noin 10h joka työpäivä. Ei olis uskonu kuin tyhjä voi kämppä olla kun maukujainen ei ole siellä. Suosikkikappale Ismo Alanko Vittu kun vituttaa.............

No voi. Olisit ottanu sille kaverin. Ei oo kivaa tollanen.. :(

Back
Ylös Bottom