Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Snake sanoi:
En ymmärä,mikä siinä sitä viisastelua oli,mutta luulis,että on helpompi keskittyä treeniinsä,jos ei koko ajan kyttää muita ja onkin,mutta laske sinä vaan muittenkin sarjat,että tiät tarkkaan,mitä ne tekee :david:

Jep. Mä treenaisin kaikkein mieluiten laput silmillä ja kuurona kun ei vois vittuakaan kiinnostaa mitä muut hommaa. Pääasia on OMA treeni. Jos joku pyytää apua niin autan mut muuten kukin saa taiteilla tankojen kanssa miten itse parhaaks näkee.

Ilmavoimilta tuli postia, että ei tarvitse sinne tulla.
Vittuuntuneena sitten salille vain huomatakseni, että viikon kestänyt mahatauti+ripuli+kuume on tehnyt tehtävänsä; sarjapainot olisi vissiin voinut suosiolla puolittaa. Painokin tippui useamman kilon tuon sairastelun takia.

"Innolla" odotan vielä ilmotusta paperiliiton lakon alkamisesta, niin sinne menisi sitten kesätyötkin...

Perkeleen vittu saatana :curs:

Puhelinkin tippui salilla käydessä betonilattialle ja kuoresta halkesi pala :wall:

Taitaa olla maanantai... :rolleyes:

Iceman sanoi:
Jep. Mä treenaisin kaikkein mieluiten laput silmillä ja kuurona kun ei vois vittuakaan kiinnostaa mitä muut hommaa. Pääasia on OMA treeni. Jos joku pyytää apua niin autan mut muuten kukin saa taiteilla tankojen kanssa miten itse parhaaks näkee.

Se on hieno homma, mutta tää threadi on "Sali komediaa?"-niminen, joten eiköhän se tarkota sitä, että tänne kerrotaan juttuja siitä, miten jotku ihmiset treenaa hassusti tai tekee hassuja asioita salilla.
Käynnistäkää vaik uus threadi tosta aiheesta "Mulkut jotka seuraavat muiden treeniiä häiritsevät minua".

PS. Tää ei ollu sulle mitenkää kohdistettu Iceman, mut otin sulta quotet tosta vaa.

PPS. Luen mielummi salikomediaa, ku jotai kritiikkiä siitä, miks ei muiden treenii sais kiinnittää huomiota.

:piis:

Ruotsista aivan vitunmoinen stressi. Jos jää yksikin tehtävä tekemättä, niin päässä heti takomaan "vittu mä en pääse näitä saatanan kursseja läpi!". Mulla on samassa jakossa koko lukion lähes tulkoon kaksi vaikeinta ruotsinkurssia. Stressiä kestin pari viikkoa, kunnes eilen tapahtui täydellinen hermoromahdus. Rupesin sängyssä itkemään täysin ilman syytä. Enkä pystynyt sen jälkeen nukkumaan. Oli tosi kivaa olla vielä neljän jälkeen hereillä, kun herätys olisi ollut 6.40. Enpä sitten jaksanut lähteä kouluun parin tunnin yöunien jälkeen. Pitänee huomenna käydä kertomassa ruotsinmaikalle, että mä keskeytän toisen noista kursseista. Jospa sitten polla kestäisi loppujakson...

naah.. tuolla keskiarvolla ei tee vielä tiukkaa. oma keskiarvo oli ruotsista 4.5 ja etenemiseste. eipä estänyt etenemistä ylioppilaaksi ja yliopistoon.. ruotsikin meni ekalla läpi! :) turhaan tuommosista täyteaineista stressaa (btw. tuli hieman kritiikkiä kun opettajalle sanoin noin).

Tampio sanoi:
wuhuu, keskiarvo 5 :D...

Mulla oli lukiossa Ruotsin keskiarvo 4,4. Kursseittain numerot meni 4,5,4,5 ja 4. Ruotsin opettaja yritti estää multa kirjoitukset, ja jauhoi, että joutuisin olemaan lukiossa 4 vuotta ja kertaamaan ruotsia. Menin rehtorin kanssa asiasta jutteleen joskus 3. vuoden alussa. Äijä sanoin että "höpöhöpö, ossaat kun haluat. Ala vaan lukemaan". Hänen sanansa olivat arvokkaita. Ennen kirjoituksia luin ihan vitusti, kävin paljon ylimääräisissä kuunteluissa jne. Kieliopista en päässyt ihan kartalle siinä ajassa, mutta sanoja opettelin tosi paljon ulkoa.

Kirjoitukset meni läpi että heilahti. Arvosana oli B, ja C jäi vain yhden pisteen päähän. Kuuntelut sujui hyvin, ja sanavaraston ansiosta aine oli kohtuullinen.

Jos mä olen klaarannut lukion ruotsin, pääsee siitä läpi kuka tahansa. Älä heitä sitä toista kurssia helevettiin. Asenteella vaan paahdat menemään! Tsemppiä!!!

Juuh, tollasesta on turha ottaa tressiä. Mun ope oli aivan sairaan mukava ja kun jostain kurssista olin saanut 7 niin se "korvasi" pari 4:sen kurssia :) no joo...mua vittutaa se että huomenna on matikan koe ja olen aivan pihalla.

blackie sanoi:
Kännykästä loppu akku->puhelin sammui.
Kolme kertaa kokeilen pin-koodia ja en tietenkään muistanut sitä.
Nyt sitten luuri kysyy puk-koodia ja se taitaa olla siinä puhelimen pakkauslaatikossa ja sen laatikko on jossain liian kaukana.

No nyt olisi hyvä aika vaihtaa siihen prepain liittymään mitä olen harkinnut.
Mutta eniten tässä nyppii se että valmistelin pienen yllätyksen tyttöystävälle ja nyt se menee reisille kun en voi soittaa.
Kyllä se emäntä sieltä joskus tulee kotiin mutta kun se luulee että olen kavereiden kanssa ryypiskelemässä niin tuskin pitää kiirettä.
Ja tietenkin numero on salainen ja en muista numeroa vaikka se pitäisi osata ulkoa stana.
Tyhmä pää ja siitä taas kärsii.

Itellä kävi sama juttu :rolleyes: sen puk koodin saa asiakaspalvelusta, senkus soitat sinne ja sanot et "jos puk koodin sais, kiitos" :) Vaikka toivottavasti oot jo saanu puhelimes auki.

Jahas...täällä on samanlaisia ruotsin taitajia kuin minäkin: lukion keskiarvo oli siinä 4 ja 5 välillä. Ja melkein kaikki viitosen kurssit uusinnan kautta :rock:

Paskat sillä ruotsilla olisi mitään tehnytkään. Turhaan olisin panostanut enemmän. Kun olen matkannut Ruotsin halki niin hyvin olen pärjännyt englantia puhumalla, kaikki ymmärtää.

Oltiin salilla (luonnollisesti) ja mulla oli penkkipäivä.. Noh tein siinä sitten 2x6:sta. Tottunut tekemään sen 60kg:llä (aloittelija kun olen). Ensimmäinen sarja meni suht kevyesti, toinen melko kevyesti kanssa. Toisessa sarjassa ennen 6:ttä toistoa sanoin kaverille "pitäskö tehä pysäytyksellä". Tein ja menihän se, meni sitten persoilun puolelle ja sanoin "pitäskö tehä toinenki". Sekin nousi, mutta eipä siinä, kun olin sen nostanut sanoin reveten "pitäskö vielä kolomas" ja nauraen nostin sen ylös. :lol2:

Jos pikkuhiljaa nostais sarjapainoa :D

CMFlesh sanoi:
Oltiin salilla (luonnollisesti) ja mulla oli penkkipäivä.. Noh tein siinä sitten 2x6:sta. Tottunut tekemään sen 60kg:llä (aloittelija kun olen). Ensimmäinen sarja meni suht kevyesti, toinen melko kevyesti kanssa. Toisessa sarjassa ennen 6:ttä toistoa sanoin kaverille "pitäskö tehä pysäytyksellä". Tein ja menihän se, meni sitten persoilun puolelle ja sanoin "pitäskö tehä toinenki". Sekin nousi, mutta eipä siinä, kun olin sen nostanut sanoin reveten "pitäskö vielä kolomas" ja nauraen nostin sen ylös. :lol2:

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Integrandi sanoi:
Dodii, tulipahan käytyä sukupuolitautitestissä viime viikolla. Hoitaja sanoi että 10 päivän päästä saa tulokset. Jos on negatiivinen sanotaan suoraan mutta jos positiivinen niin pitää varata lääkärille aika. Noh, 10 päivää mennyt ja käväisin äsken kyselemässä. "Nyt on kuule asia niin että sun pitäisi mennä juttelemaan lääkärin kanssa..." Sain ajan vasta ens maanantaiksi eikä hoitaja suostunut kertomaan yhtään mitään. Aika kiva viikonloppu edessä "miettiessä" :(

Piinaava odotus päättyi vihdoin. Terve kuin pukki minähän olen. Kyselin lääkäriltä että mitä vittua tää meinaa, kun hoitaja "sanoi" että tulos on positiivinen...Testitulos oli kuulemma jostain syystä ohjautunut sairaalan "mustalle" listalle. Noh, paljon porua tyhjästä ja hyvä mieli.

Eikun treenaamaan....

CMFlesh sanoi:

:worship: :hyper: :kippis1:

Kadulle rikotut kaljapullot vituttaa niin ettei verikierrä. Yritäppä siinä ajaa fillarilla puhkomatta renkaita kaiken maailman pentujen ja deekujen rikkomiin pulloihin, vittu. Kalja muovipulloihin ois varmaan ratkasu tälle onkelmalle.

Salilla sitte oli taas se yks nainen, jonka kersa ajeli sielä muoviautollansa salin toisesta päästä toiseen ja juoksi kumipallon perässä. Vittu siinä pysty keskittymään ja ku tein kyykkyä niin sai pelätä että ipana tulee vierelle ja kohta kaadun sen päälle ja saan omantunnontuskat! Vittu se meni mun treenikassin viereen kattomaan ja varmaan räpläs jotaki ja en tiedä jos veiki jotain. On se saatanasta ku pitää ottaa lapset mukaan sinne eikä laita mihinkään leikkikehään vaikkei ihan vauva oliskaan.

Originally Posted by Integrandi
Piinaava odotus päättyi vihdoin. Terve kuin pukki minähän olen. Kyselin lääkäriltä että mitä vittua tää meinaa, kun hoitaja "sanoi" että tulos on positiivinen...Testitulos oli kuulemma jostain syystä ohjautunut sairaalan "mustalle" listalle. Noh, paljon porua tyhjästä ja hyvä mieli.

Eikun treenaamaan....

:) olen iloinen puolestasi, puhdas mieli on paras asia tässä maailmassa...

Back
Ylös Bottom