Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

-Marchi- sanoi:
Tuolla minun salillani yksi nuori sälli (jota ei ole kyllä ikinä jalkojen kimpussa nähty), niin ottaa aina yhdessä vaiheessa salivyönsä, tiukkaa sen ja puhaltelee pari kertaa.
Sitten hän ottaa kulmatangon ja käy veivaamaan hauiskääntöä.

Mutta siis ehkä toi ei ole niin tyhmää kuin kuulostaisi, ainakaan selältä ei juuri apuja tulisi täten?

Kerkesin säikähtää että minulle nauretaan mutta en salivyötä käyttele.
Jalkoja en itse paljoa (pohkeita lukuunottamatta) paljoa treenaile koska polvesta on jokin nivelkierukka paskana. Kipu on sietämätön jos alan treenailemaan liikkeitä missä jalka joutuu koukistumaan.

Pitää nyt laittaa tämä itse aiheutettu koominen tilanne tänne, vaikka tämä ei tuolloin kyllä paljoa hymyilyttänyt. Aikaa tästä on onneksi jo reilut 10 vuotta, eikä kyseistä saliakaan ole ollut enää vuosiin.

Olin treenannut nuorempana paikallisella uimahallilla ja tottunut tekemään jalkaprässiä noin 150 kg:lla. Olin tuohon aikaan ehkä 15 tai 16, en muista niin tarkkaan. Menin sitten tutustumaan erääseen kaupalliseen saliin ja minulla sattui olemaan jalkapäivä. Ihmettelin jo lämmittelyjen aikana prässin raskautta, mutta luulin vain kuvittelevani prässin olevan painavampi kuin se uimahallin tuttu prässi. Lämmittelyjen jälkeen lastasin prässiin normaalit treenipainot ja asetuin prässiin. Lukot pois ja kun aloin laskea painoa, olin hetkessä polvet meikein olkapäissä kiinni. Pihisin sitten sieltä lähellä treenaavaa vanhenpaa miestä auttamaan. Mies auttoi mut sieltä nalkista pois ja kun nousin nolona ylös prässistä huomasin seinällä lapun "Huomio, jalkaprässin kelkka painaa 110 kg!" Oli kieltämättä aika :david: olo.

Minua jaksaa huvittaa vyön käyttäminen ihan kaikissa liikkeissä. Viimeksi yksi kaveri teki kiertäjäkalvosimia kyljellään maaten vyö kireällä.

Toinen asia mikä välillä huvittaa ja toisinaan ottaa todella päähän on ihmiset joiden on pakko käyttää kyykkytelinettä tehdessään hauiskääntöä. Eikö ne perhana jaksa hauiskäänyöpainojaan maasta nostaa.

Kaikkein törkein vastaava tapaus oli eräs henkilö, joka käytti kyykkytelinettä tehdesään rannekääntöjä seläntakaa. Joku sitten siihen jo hermostuikin ja ilmoitti "mukavaan" äänensävyyn, että hän voi nostaa tuon tangon sinun käsiisi jos nyt vaan pääsisi kyykkäämään siihen paikalle... Onneksi rannerullailija ymmärsi vihjeen ja siirtyi sivulle tankoineen

Perkele että vituttaa noi naisasiat, tai oikeestaan niitten puute, kun on vaan niin pirun tumpelo niitten kanssa ja sitten sitten vielä kun ei oikein tuo paikallinen baarielämä/ympäri kaupunkia ajelu kiinnosta ollenkaan vaan mieluumminen keskittyy reeneihin niin hankala noita emäntäehdokkaita repiä mistään.
Huah, kai sitä tarttee alkaa notkumaan savuisissa ja paskaisissa baareissa...

tiny_tinman sanoi:
Perkele että vituttaa noi naisasiat, tai oikeestaan niitten puute, kun on vaan niin pirun tumpelo niitten kanssa ja sitten sitten vielä kun ei oikein tuo paikallinen baarielämä/ympäri kaupunkia ajelu kiinnosta ollenkaan vaan mieluumminen keskittyy reeneihin niin hankala noita emäntäehdokkaita repiä mistään.

Sama! Vituttaa oikein ajatuskin baariin lähtemisestä, samat äijät itkee oluttuopin ääressä, tai sit trendikkäät hyppyritukat poseeraa baaritiskillä, pahinta on se että baareihin joutuisi menemään yksin kun kavereita ei tollasiin paikkoihin saa.

Onneks porukat hankki sen saksanpaimenkoiran mitä pääsen sit kävelyttään ja tutustuun koiraihmisiin :kippis1: Ainoo vaan että en tykkää koirista joten sen ämmän mahdollinen koira alkais vituttaan armottomasti :curs: Vituiks meni sekin plaan... :evil:

Joo, mutta eiköhän me tiny_tinman ratkaista nää ongelmat kesällä terassilla, kun ei savuisissa baareissa viihtytä ;)

tiny_tinman sanoi:

Huh sanoppa muuta. Prkl niiiiin tarkalleen sama juttu. Helvetti... :jahas:

Gascoigne sanoi:
Joo, mutta eiköhän me tiny_tinman ratkaista nää ongelmat kesällä terassilla, kun ei savuisissa baareissa viihtytä ;)
Prkl minä kans :thumbs:

Gascoigne sanoi:
Sama! Vituttaa oikein ajatuskin baariin lähtemisestä, samat äijät itkee oluttuopin ääressä, tai sit trendikkäät hyppyritukat poseeraa baaritiskillä, pahinta on se että baareihin joutuisi menemään yksin kun kavereita ei tollasiin paikkoihin saa.

Mä en itsekään käy baareissa juuri koskaan ja oikeastaan pelkästään opiskelijabileissä, mutta niissäkin on aina se vakkariporukka, joista kukaan ei kiinnosta ja meen sinne ihan kavereiden kanssa ja otetaan rennosti. Eli toisin sanoen en hae naisia niistä ollenkaan. Kyllä niitä naisia kuitenkin on ihan riittävästi, mutta niihin pitää vaan uskaltaa iskeä.

Kaipa te jostain opiskelukuvioista niitä naisia tunnette? Kannattaa ihan vaan rohkeasti ottaa luuri käteen ja soittaa tai sitten mennä suoraan kysymään, että "lähtisitkö kahville?". Eihän siitä kukaan nainen nokkiinsa ota ja kohteliaisuushan se aina on, että joku on kiinnostunut. Eikä siitä tarvitse tehdä itselleen elämää suurempaa asiaa. Kivahan se on myös soittaa ja saada vastaukseksi, joku "ööh ööh ööh ööh ööh...", koska usein naiset ovat erittäin yllättyneitä ja toi on ihan hilpeetä itsellekin ja tosiaan ainakin naisia TKK:lla on harvemmin kukaan koskaan uskaltanut kysyä minnekään muuta kuin kännissä bileissä, joten siitä saa helposti plussaa silmissä, jos on munaa kysyä.

Tässä sitten mahdolliset negatiiviset puolet, jos pyydät:

1. Teidän jutustelu muuttuu vaivautuneeksi jatkossa
2. Jos olette olleet hyviä kavereita, niin se voi kariutua

Kuitenkin kohta 1 menee ohi suht nopeasti, ehkä seuraava näkeminen voi olla ongelmallinen. Kohta 2 taas on ongelma ainoastaan mikäli teillä on ollut tapana tavata ihan kahden kesken. Jos aina tapaatte jonkun kaveriporukan mukana, niin kohta 2 muuttuu kohdaksi 1, joka on ohimenevää. Muussa tapauksessa joudutte puhumaan asiat läpi ja tällöin kyseessä voi olla oikea ongelma.

Ei muuta kuin soittamaan siitä, se ei ole maailman suurin asia, eikä siihen kukaan kuole, eikä siinä myöskään häviä mitään. Lopulta siinä 2 ihmistä oppii tuntemaan toisensa vain vähän paremmin, jos treffeille lähdetään ja jos tulee kylmää niskaan, niin ainoa mahdollinen lopputulos on noi 2 em. ongelmaa, jotka eivät oikeasti ole ongelmia, vaan pelkästään turhaa pelkoa ja tyhmiä tekosyitä olla soittamatta.

Viddu, treenit vituiks tällä viikolla. Oon päässy vetämään vaan 2 punttia ja 2 aerobista, kun on flunssa ja sitten ei oo, ja on taas.. No nyt tuntuu jo siltä, että huomenna pääsis salille, vituttaa vaan kun en yleensä oo kipee ja duunista alkaa loma ja kaikkea, ja sitten sairastuu.

Ai niin, vitutuksen ISO kohde numero 2: Canal+ ja saakelin JALKAPALLO!! :curs:

naksu sanoi:
Mä en itsekään käy baareissa juuri koskaan ja oikeastaan pelkästään opiskelijabileissä, mutta niissäkin on aina se vakkariporukka, joista kukaan ei kiinnosta ja meen sinne ihan kavereiden kanssa ja otetaan rennosti. Eli toisin sanoen en hae naisia niistä ollenkaan. Kyllä niitä naisia kuitenkin on ihan riittävästi, mutta niihin pitää vaan uskaltaa iskeä...
Tolkkuasiaa naksulta. Mä taas opiskelen teknistä alaa ja pelaan koripalloa... niiden parista ei juurikaan ole tyttöjä tullut. Olen pistänyt rahani täysin kiinni baari-/kaupunkilinjalle. Baaristakin löytää ihan normaaleja savuttomia ja urheilullisia tyttöjä kun vaan jaksaa tutustua ihmisiin eikä juokse ensimmäisen mahdollisen toosan perässä kaupungin toiselle laidalle. Itse asiassa kun tarkemmin mietin niin yllättävän moni baareista löytämistäni tytöistä on ollut lähes vesiselvänä baarissa. Eli ei kaikki baareista löytyvät naiset ole hampaattomia pubiruusuja joilla on nortti huulessa. Kaupungilla skodailussa asiat ovatkin hiukan mutkikkaampia ja itselleni se onkin lähinnä mielenkiintoista vaihtelua josko onnistaisi. Itsevarmuus ja aloitteellisuus pätee kuitenkin niin baarista kuin opiskelukuvioista seuraa haettaessa.

Salomaa sanoi:
Vyö pitää alaselän myös erittäin näppärästi lämpimänä.

Typerää nauraa vyönkäytölle, koska se voi olla selkävammaisille pakollinen väline liikkeessä, kuin liikkeessä. Lisäksi se tuo ryhtiä ja ja ennaltaehkäisee monia vammoja.

Itsekin käytän tukevaa vyötä varmaan yli 70% liikkeissä mitä teen (Kyllä, omaan huonon alaselän) Eipä ole kukaan vielä tullut naureskelemaan.

Larzan sanoi:
Olin treenannut nuorempana paikallisella uimahallilla ja tottunut tekemään jalkaprässiä noin 150 kg:lla. Olin tuohon aikaan ehkä 15 tai 16, en muista niin tarkkaan. Menin sitten tutustumaan erääseen kaupalliseen saliin ja minulla sattui olemaan jalkapäivä. Ihmettelin jo lämmittelyjen aikana prässin raskautta, mutta luulin vain kuvittelevani prässin olevan painavampi kuin se uimahallin tuttu prässi. Lämmittelyjen jälkeen lastasin prässiin normaalit treenipainot ja asetuin prässiin. Lukot pois ja kun aloin laskea painoa, olin hetkessä polvet meikein olkapäissä kiinni. Pihisin sitten sieltä lähellä treenaavaa vanhenpaa miestä auttamaan. Mies auttoi mut sieltä nalkista pois ja kun nousin nolona ylös prässistä huomasin seinällä lapun "Huomio, jalkaprässin kelkka painaa 110 kg!" Oli kieltämättä aika :david: olo.

Noi prässien erot on kyllä hyviä. Kerran tuli käytyä eri paikassa kun normaalisti ja jalkatreenissä prässi tuntui sujuvan helvetin hyvin, enkkoja vaan peliin. Yllätys oli kova kun huomasikin sen kelkan olevan kevyempi/paremmin liikkuva :david:

Tuli todistettua keskiviikkona kyllä yksi aika omalaatuinen episodi. Aloitteleva(?) ~35-40 vuotias mieshenkilö treenasi normaalisti mavea kun tulin. Eipä kiinnittynyt huomio siihen vielä, mutta sitten se tapahtui; kaveri vaihtoi normaalit treenikenkänsä kumisaappaisiin (Nokia :rock: ) ja aloitti kyykkysettinsä. Vähän aikaa oli itellään kunnon wtf-fiilis.

Sepsis sanoi:
Toinen asia mikä välillä huvittaa ja toisinaan ottaa todella päähän on ihmiset joiden on pakko käyttää kyykkytelinettä tehdessään hauiskääntöä. Eikö ne perhana jaksa hauiskäänyöpainojaan maasta nostaa.
Jep, tämä ei oo niinkään huvittavaa vaan todella ärsyttävää jos on itse menossa tekemään jotain liikettä ja joku :david: veivaa telineessä liikkeitä mitä vois tehdä aivan hyvin ilman telinettäkin. Kerranki jouduttiin ootteleen melkeen puoli tuntia että päästiin tekemään penkkiä ku joku äijä päätti tehdä koko varmaan reeninsä penkissä, hauiskäännöstä pystypunnerrukseen seisaaltaan, ja joka kerta painot piti laittaa siihen penkkitelineeseen odotteleen :jahas:

Itse aiheuttamaani salikomediaan harrastuksen alkuajoilla 10 v sitten Uudenkaupungin tenniskeskuksessa kuului vipunostojen (kyseessä siis rintalihasliike flye) tekeminen suorin käsin, käsipainot lattiaan asti alkuasennossa. Maatessani selälläni penkillä kädet olivat siis ainakin 30 asteen kulmassa penkistä alaspäin! Turha enää edes kysyä miten tämä onnistui... Kaiken lisäksi luulin kysymyksessä olevan olkapääliikkeen.

(melkein) Tragedian puolelle taas voisi laittaa millenniumin aikoihin Sörkka Gymillä, kun valtavan isolla äijällä hajosi alataljan vaijeri kesken raskaan sarjan. Ihme kyllä asiassa selvittiin ilman vakavia loukkaantumisia.

Jonkinlaisesta salikomediasta saattaisi mennä yhä säilynyt tapani tehdä loitontaja- ja lähentäjäliikkeitä raskailla painoilla, lähentäjissä myös alkuasennon kulma niin suurena kuin jalat vain taipuu. Voin vakuuttaa ettei näin tehtynä enää ole mitään naistenliikkeitä - esim. lähentäjissä sitten kun jalat alkavat jo tärisemään, niin niitä "viimeisiä" toistoja tulee vielä tuskallisen monta. Jaloissa tuntuu tavalla/kohdissa, jota jalkakyykyllä, maastavedolla ym. ei pysty saavuttamaan => pakko olla kehittävää.

Äsken sai taas aimo annoksen huumoria salilla. Paikalle saapui kaksi ählämiä. Toinen about 18v sitten oli pukeutunut oikein erityisen fiksusti: lenkkarit, maastohousut ja hihaton paita + jamaica-vyö kruunasi asun, liikkeenä oli totta kai sotilaspenkki!
Sitten tuli paikalle pari teiniä, jotka ensin väänsi vatsoja ja sitten suuntas habaa pumppamaan. 15kg kässärit käsiin ja jumalattomilla heijareilla sitten joka toisto ylös, oli kyl rumaa katseltavaa. Hitto kun ihmiset ei tajua, ettei ne habat tolla tekniikalla kasva, vaan siinä hajottaa selkänsä.

Tänään se sitten tapahtui. Tahdosta riippumaton suolikaasun pakeneminen peräaukosta äänekkäästi kesken treenin.

Tein vinopenaa käsipainoilla ja sarja meni hyvin loppuun asti kunnes piti laskea painot alas. En viitsinyt tiputtaa painoja lattialle kun vieressä treenasi kaksi tyttöä ja äijä. Päätin laskea painot etukautta lattialle etureisiä apuna käyttäen. Keskivaiheilla alasvientiä tuli paskantekolihasta supistava hetki ja ilmoille pääsi äänekäs, kimakka pieru. Ennen kuin tajusin äänen tulleen minusta huomasin vieressä treenaavan kolmikon hymyilevät katseet peilin kautta. Pelastin tilanteen tekemällä pari tuuletusliikettä sylini yläpuolella. Käänsivät katseet pois ja treeni jatkui normaalisti loppuun asti.

Larzan sanoi:
:hyper:

Voi hellalettas näitä viisastelijoita! :david:

Satuin nyt olemaan metrin päässä ja <b>arvioin</b>, että kaverit tekivät vähintään 5 sarjaa liikettä kun hinkkasivat sitä puoli tuntia. Silmät kiinni ja korvat ummessako siellä salilla pitäisi olla?

:wall:

Edit: oikein, no ehkä noin kolmen metrin kun tein siinä ympärillä HST-kierrossa Penkin, alataljaa, pystypunnerrusta käsipainoilla, hauiskääntöjä ja dippejä.

En ymmärä,mikä siinä sitä viisastelua oli,mutta luulis,että on helpompi keskittyä treeniinsä,jos ei koko ajan kyttää muita ja onkin,mutta laske sinä vaan muittenkin sarjat,että tiät tarkkaan,mitä ne tekee :david:

Back
Ylös Bottom