Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

tiny_tinman sanoi:
*klip* luen vittu itsestäni sellasen saatanan rikkaan ja kuuluisan bisnesmiehen, ettei sitä vaan:"ahalla" ohiteta.

Tuohan on vanhemmiltasi aika taktinen veto kun saavat noin iskostettua lisää motivaatiota ja kunnianhimoa sinuun. Ehkä ne on suunnitellut sitä jo pitemmän aikaa... :)

Pääsin n. kuukauden treenitauon jälkeen vihdoin takaisin salille.
Ylätaljaan kun pääsin niin laitoin varovasti normaaleja lämmittelypainoja pienemmät painot laitteeseen. Normaalisti vetelen kevyesti n.20-25 toistoa alkuun, että saa tuntuman päälle. No eihän sieltä tietenkään sitten tullut kuin 16 toistoa hikiseen, ja vielä pienemmillä painoilla. Saatana.

Onneksi vitutuksen siivittämänä mave sentään kulki suht. koht. normaalisti.
Tosin pienemmillä painoilla sekin. :itku:

Vanek sanoi:
Ja mitä toi "emmä oikein tiedä mitä mä haluaisin" oikein tarkottaa, eli oliko tää tässä, vai haluaisko se ehkä mahdollisesti vielä jossain vaiheessa tapailla, kertokaa joku jolla on kokemusta vastaavasta tilanteesta. Mutta eipä siinä muuta, jatketaan eteenpäin, kevättä rinnassa, riittäähän niitä tyttöjä. :(
niinpä :jahas: "emmä oikein tiedä mitä mä haluaisin". vittu, joo sitä vois sanoa kyllä suoraan jos ei nappaa. edelleen exä. tässä kuukauden "tauko" kohta loppuu, eikä jätkä ole soittanut/tekstannut :( . jaa, pitääkö sitä ite taas ajaa asiaansa, että sais nyt helvetti edes jonkinlaisen lopun tälle jutulle. alkaa jo vähän tuntumaan siltä, että perkele mä tollaista vellihousuhomoa ala kattomaan :curs:, jos ei jätkällä prkl ole munaa sen vertaa hoitaa tilannetta kotiin, että saatais tälle hommalle loppu. oli sit onnellinen tai ei. pitääkö sitä aina ite tehdä kaikki, eikä toinen voi tulla yhtään vastaan, kun "oli niin vitun ihastunut ja halihalipusipusi, tää on seurustelua jei, nyt on kaikkki mitä mä haluan, sä olet niin ihana ja mulla on tunteita sua kohtaan ja hei tavataan toistemme vanhemmat ja lähdetään käymään naapurimaassa ja kaikki on nyt niiiiiin hyvin, sä olet aivan ihana ja ja ja ja.." nyt sit olo on tän kuukauden jälkeen vähän, että sä jätkä olet kyllä aika :urjo: . kaiken tän jälkeen nyt, mut viddu kun niitä tunteita pitää vieläkin olla :itku: ja uudet tyypit kyselleet mua jo kahville :) , mut kun pitää elätellä vielä toivoa ton exän takia, en tiedä mitä vastaisin niille tyypeille. kun en halua loukata ketään.

vähän kuiteski :offtopic: pari päivää tässä on mennyt tosi hyvin. toi exä juttu vain "vähän" veettää, mut muuten ollo on ollut :hyper:kun jotenki tuntuu tosi hyvältä. ehkä se on tää kevät..

Aylah sanoi:
niinpä :jahas: "emmä oikein tiedä mitä mä haluaisin". vittu, joo sitä vois sanoa kyllä suoraan jos ei nappaa. edelleen exä. tässä kuukauden "tauko" kohta loppuu, eikä jätkä ole soittanut/tekstannut :(
Ikävä läiskäistä sinua totuuden limaisella kampelalla suoraan naamaan, mutta kun poikaystävä ehdottaa kuukauden taukoa, se tarkoittaa sitä, että hän ei halua nähdä sinua enää. Juttunne on siis ohi, halusit tai et.

Tomi sanoi:
Ikävä läiskäistä sinua totuuden limaisella kampelalla suoraan naamaan, mutta kun poikaystävä ehdottaa kuukauden taukoa, se tarkoittaa sitä, että hän ei halua nähdä sinua enää. Juttunne on siis ohi, halusit tai et.
no niinpä kai. mut yleensä kyl jätetään tollaiset tauot pois jos ihan halkipoikkinakki juttu on. en mä ole kyl mitään taukoja koskaan ehdottanut esim. sille exäexälle. kyl mä sen pistin suoralta kädeltä poikki, että ohi on. nyt kyllä sitten tämä herra laittaa viestiä, että mitä kuuluu, mut enää ei kiinnosta se.ei ymmärrä ei.

tiny_tinman sanoi:
Ärsyttää erittäin isosti se että vanhemmat jatkuvasti vähättelevät saavutuksiani ja muistavat kyllä mollata, jollen jotain pikkuasiaa ole muistanut hoitaa, parhaimpana esimerkkinä toimisi kun ilmoitin että YO-reaalista tulee E/L niin sieltä tuli vaan:"aha" ja heti perään huutoa kun en muistanut jotain vitun maitoa hakea kaupasta. On se hyvä että jollain on elämän perusarvot ainakin kohdallaan, luen vittu itsestäni sellasen saatanan rikkaan ja kuuluisan bisnesmiehen, ettei sitä vaan:"ahalla" ohiteta.

Tervetuloa kerhoon! Mun faija on just tollanen. Lukiossa jos menin kertomaan sille, että sain vaikka 40/42p jostain kokeesta, niin vastaus oli aina, että "miksi ei tullut täysiä?". Ylppäreiden matikan jälkeen menin faijalle kertomaan, että saan siitä varmaan 58-59 pistettä (olin tehnyt pienen huolimattomuusvirheen) ja vastaus oli jälleen tuo sama. En ikinä muista oikeasti saaneeni vastausta, että "menipäs hyvin".

Junnuna tennisturnauksessa en myöskään saanut ikinä kuulla, että olipa hyvä turnaus ja pääsit pitkälle, vaan aina tuli kommenttia tyyliin "jos et olis tehnyt niitä virheitä, niin olisit voinut voittaa sen vikan matsin". Jos turnauksen voitti, niin kommentiksi tuli yleensä, että "yritä sitten seuraavissakin kisoissa välttää ne sun tavallisimmat virheet" tai vastaavaa. No onneksi oon tottunut tuohon. :D

Aylah sanoi:
no niinpä kai. mut yleensä kyl jätetään tollaiset tauot pois jos ihan halkipoikkinakki juttu on.

Ei välttämättä. Tuo on suhteellisen helppo tapa hoitaa homma. Itselle entinen akka (7v) seurustelua sanoi, että pidetään tauko. No se oli siinä. Huvittavinta oli se, että yhteyttä ei oikeastaan pidetty ollenkaan ja melkein puolen vuoden päästä hän lähettää tekstiviestin, että olis vähän asiaa. Lähetin takaisin, että "mitä asiaa? Eiköhän tää homma ole ollut jo selvä". Ei tullut mitään takaisin, enkä ole kamojen noutamisen jälkeen siitä horosta mitään kuullut.

edit. niin eihän munkaan tarkoitus ole masentaa, mutta totuutta kyllä sopii katsoa silmiin. Todellisena ihmeenä pidän, jos yhteen palaatte ja vielä jaksatte oikeasti yrittää. :piis: :love:

Sydänpussintulehdusko?

loukkasin yläselkäni--->viikon loma--->2viikkoa kevyttä--->yksi viikko täysiä ja sain itteni taas kuntoon----->heti perään yskä/flunssa----->viikko taukoa----> kevyttä reeniä---> kuudes ja sietsemäs treeni kerta "parantumisen jälkeen" on tuntunut aavisuksen verran vihlontaa sydämen kohdalla, eli vasemman tissin alapuolella, mutta ei treenin aikana.

Eli VITTU KU SAATANA TAAS JOUDUN OTTAMAAN TAUKOA JA MENETÄN KAIKEN TAAS!!!!!!!!

harrkinut jo itsemurhaakin.

Työt ei alakkaan vaikka on luvattu :curs: Mä tapan sen johtajan :evil: Toi on niin perseestä kun eka luvataan kaikkea ja sitten mitään ei tapahdu :itku:

MEV sanoi:
kuudes ja sietsemäs treeni kerta "parantumisen jälkeen" on tuntunut aavisuksen verran vihlontaa sydämen kohdalla, eli vasemman tissin alapuolella, mutta ei treenin aikana.

Mulla ei itsellä oo mitään kokemusta sydänsairauksista, mutta aikoinaan lekurilla muita vaivoja valittaessa kysyin ohimennen myös tuosta vasemman rinnan pistelystä ja vihlonnasta, jota ilmeni aina silloin tällöin (1-2 kertaa viikossa, muutaman minuutin ajan), johon lekuri sitten tokaisi, että pistely/vihlonta todennäköisesti on jossain luiden välisissä pienissä lihaksissa tms. Käsittääkseni jos kipu on sydämessä niin siellä on vähän vakavampaa settiä, kuten rytmihärö tahi infarkti. Jos asia vaivaa ja vihlonta on kovaakin niin tutkituta asia ihmeessä, äläkä luota tällasiin tavallisen sukankuluttajan mututuntumalla tehtyihin nettidiagnooseihin.

trebla sanoi:
Mulla ei itsellä oo mitään kokemusta sydänsairauksista, mutta aikoinaan lekurilla muita vaivoja valittaessa kysyin ohimennen myös tuosta vasemman rinnan pistelystä ja vihlonnasta, jota ilmeni aina silloin tällöin (1-2 kertaa viikossa, muutaman minuutin ajan), johon lekuri sitten tokaisi, että pistely/vihlonta todennäköisesti on jossain luiden välisissä pienissä lihaksissa tms. Käsittääkseni jos kipu on sydämessä niin siellä on vähän vakavampaa settiä, kuten rytmihärö tahi infarkti. Jos asia vaivaa ja vihlonta on kovaakin niin tutkituta asia ihmeessä, äläkä luota tällasiin tavallisen sukankuluttajan mututuntumalla tehtyihin nettidiagnooseihin.

Joo mä treenaan vielä nämä muutamat kerrat ja jos vielä epäilyttää niin tilaan ajan

Aylah sanoi:
no niinpä kai. mut yleensä kyl jätetään tollaiset tauot pois jos ihan halkipoikkinakki juttu on. en mä ole kyl mitään taukoja koskaan ehdottanut esim. sille exäexälle. kyl mä sen pistin suoralta kädeltä poikki, että ohi on. nyt kyllä sitten tämä herra laittaa viestiä, että mitä kuuluu, mut enää ei kiinnosta se.ei ymmärrä ei.

Kyllä mä kans ehdottaisin, että pitäisit ne viimeisetkin itsekunnioituksen rippeet ja unohda koko paska... :curs: Omalta kohdalta löytyy myös kokemusta vastaavanlaisesta...osa jätkistä vaan haluaa pitää naisen "varalla", jos joskus sattuiskin sitten vaikka panettamaan tms. eikä ole muita juuri tarjolla...yleensä toi "tauko" on mahdollisimman helppo tapa sanoo, että ei kiinnosta enää...

Huah, toista päivää vatsataudissa. Salilta kohta kuukauden tauko, lomat ovat näköjään erittäin pahasta; on vaikea päästä taas treenistä kiinni. Huomenna menen salille (ja myös kouluun), vaikka paska valuisi lahkeesta ja teen etureidet ja hauikset (ja hieman rintaa). Ajattelin leikkiä rinta-hauis-pelleä lopputreenin :D.

Vittu että voi olla huono päivä, taas vaiheeksi :curs:

:offtopic: trebla: Sun avataris häiritsee mun keskittymistä näihin viestien lukemiseen :evil:

Vitun kevät, taas tulee se ihana aika kun huomaa että kaikilla muilla paitsi itsellä on tyttöystävä, en ole edes mikään iso kusipää tai ruma muttei vaan tunnu kelpaavan. Sitäpaitsi jos joku osoittaa kiinnostusta niin tietenkin kun siltä kysyy niin on varattu. Paljonkohan maksaa lentolippu Irakiin...

tiny_tinman sanoi:
Vitun kevät, taas tulee se ihana aika kun huomaa että kaikilla muilla paitsi itsellä on tyttöystävä, en ole edes mikään iso kusipää tai ruma muttei vaan tunnu kelpaavan. Sitäpaitsi jos joku osoittaa kiinnostusta niin tietenkin kun siltä kysyy niin on varattu. Paljonkohan maksaa lentolippu Irakiin...
Noh noh... pää pystyyn! Kesä on hyvää aikaa naisten skodailuun. Mielummin sitä talvet seurustelee ja kesällä on vapaalla jalalla.

Kesällä on monella tytöllä jatkuva juhannus päällä. Ne on tommosia -> :hyper:

Vitutuksen ennakointia

Kirjoitanpa nyt jo vitutuksesta kun kohta ei enää pysty kun ottaa päähän niin vahvan puoleisesti.
Treeni kulki hyvin ja pitkästä aikaan tuntui todella hienolta ja hyvältä treenata niin nyt sitten tulee pakko taukoa monta viikkoa.
Viime perjantaina kävin leikkauttamassa kystan pois häntäluuni päältä, ja jos hyvin käy niin ensi viikon keskiviikkona saa jo hikoilla. Mutta jos ei käy hyvin (jos kyseinen alue tulehtuu) niin sitten joudutaan leikkaushaava avaamaan ennen aikojaan ja hoitamaan haava avohaavana niin että kasvaa umpeen pohjalta ylöspäin, ja siihen menee taas aikaa n+1 päivää. Minun tuurilla tuo jälkimmäinen vaihtoehto on todennäköisempi.
Nyt ei sitten saa hikoilla, tuo on sinällään pientä, kun ei pysty istumaan kunnolla tai nukkumaan selällään. Polvet on kirjaimellisesti tohjona kun olen ollut koneen ääressä polvillani (pakko sitä nyt on pakkis lukea läpi), nyt ei ole enää kyse muusta kuin siitä että missä asennossa sattuu vähiten. No kait tämä jollain tavalla kasvattaa. Jos ei niin sitten vain kärsitään huviksi.
Eihän nämä fyysiset ongelmat ole mitään, mitä siitä jos ei pysty enää nukkumaan kunnolla kun on paikat tohjona tai kävelemään istumisesta nyt puhumattakaan, kun ei tahdo pää kestää tälläistä paikalla oloa. Voi jehna sitä päivää kun pääsee taas treenaamaan jalkoja.
Yläkroppaa kun pääsee treenaamaan jo hyvällä tuurilla ensi viikolla, mutta jaloille tauko on pitempi. Ja kun olisi ollut niin hirmuinen into jalkojen rääkkäämiseen.

Ohho tulipa sitä paljon avauduttua ja vielä ennakkoon. Tai no alussa ehkä ennakkoon ja viestin lopussa taisi mennä jo jälkikäteen.

Kaikki suunnitelmat kaatuivat tuon rintarangan nivellukon takia :wall:
Ei pääse duuniin ja siellä sitten tulee pa***a niskaan...
Ei pysty tekemään kotona mitään kuin maata...
En pääse vloppuna mummon synttäreille....
No tämä on sitä normaalia elämäää..........

ja ei vielläkään emännällä duunia kesäksi....

Back
Ylös Bottom