Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

mxm sanoi:
Nyt harmittaa, että otin asian puheeksi kun nousee tällanen haloo :D
Totta puhut, itellä päänahka on ihan kunnossa, vaikka kun joskus pitää ihan koko päivän pipoa niin kutisee jonkun vierran tuo kaali. Useimmiten pipoa tulee pidettyä päässä muutama tunti päivässä eli sen verran mitä oon koulussa tai kun oon "julkisilla" paikoilla, kotosalla saa tukka tuulettua.

Kaljuksi vaan!
Jos en tietäisi ongelmastasi, niin pitäisin todennäköisesti dorkana, kun kulkee lakkipäässä jopa salilla, mutta tämän luettuna ymmärrän kyllä. Mutta peittely ym. ei yleensä auta, vedä vaan nuppi muliksi ja liity kerhoon :) Näyttää hartiatkin leveämmiltä :D

L0b0 sanoi:
Kaljuksi vaan!
Jos en tietäisi ongelmastasi, niin pitäisin todennäköisesti dorkana, kun kulkee lakkipäässä jopa salilla, mutta tämän luettuna ymmärrän kyllä. Mutta peittely ym. ei yleensä auta, vedä vaan nuppi muliksi ja liity kerhoon :) Näyttää hartiatkin leveämmiltä :D

Joo, kyllä tässä on pari vuotta kaljuna kuljettu mutta nyt rupes taas tympimään kuulana olo. Mulla on kyllä muuten vahvat ja hyvät hiukset mut tuo päälaki paistaa ikävästi, kyllä kun ne tästä kasvaa enemmän niin pääsee lainapeitettä rakentamaan :D Vituttaa kun viel viis vuotta sitten oli paksut pitkät hiukset vaan eipä oo enää, perkeleen geenit! Hyvä ottaa Rogaine käyttöön 21vuotiaana, ei kehtaa pahemmin apteekissa tiskille mennä jos on joku nuori kissa kassatätinä.

Eilen, tehdessäni aerobista treenin jälkeen, kummastukseni herätti mies, joka kävi kahdesti ( kertojen väliä jotain 20 min ) juoksumatolla noin puolen minuutin ajan. Yritti tapailla hölkää, mutta kun vauhtia oli vain 3,5 km/h hölkkäämisestäkään ei oikein voi puhua. Uusi versio HIITistä kyseessä? Muuten en miehen treeniä nähnyt.

En kyllä tajua mitä hävettävää kaljussa on. Mxm ihan rohkeesti vaan kysymään apteekilta. Vai oliko tämä taas sitä kuulua sarkasmia josta en tajua mitään?

Muija jätti. Siltä kun sai loistavaa kyytiä lakanoiden välissä. Siis kirjaimellisesti vituttaa :wall:

Elkää kulkeko onnenne ohi. Pysähtykää.

Voi kun ton olis itekki tiennyt 2 vuotta sitten.. Edelleenkin sattuu ja itkettää kun ajattelee kuinka hän on jonkun toisen eikä mun. Yhteyksissä ollaan kuitenki ja asiasta on puhuttu monta kertaa. Kuinkä hän tunsi samoin vuosi sitten, mutta ei uskaltanut sanoa mitään. VITUTTAA niin ankarasti, etten sillon tehnyt jotain asialle, vaan kylvin itsesäälissä. Hetki hänen kanssa on parempi kuin kuukauden suhde toisen kanssa.

Viikko sitten häneltä lipsahti, että toivo elää :hyper:
Rauta tuntuu niin kevyeltä kun on edes pienin naurettava toivon hitunen :david:

Asiaa kun syvällisemmin ajattelee ei se kuitenkaan onnistu. Miksi onnistuisi? Hänen nykyinen on varakas ja iskä maksaa. Tulevaisuus turvattu. Siitä ei pääse yli vaikka kuinka, ja nyt lainaan suoraan tätä kaunista ihanaa ilmestystä: "meillä on jotain ainutlaatuista meidän välillä edelleenkin".
No ainakaan mulla on isompi hanska kun sillä kaverilla :curs: Kaveria vihaamalla saa mukavat agret :whip:

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
/avautuminen
/katkera

Pakkislaisten puolisoilla/seurustelukumppaneilla taitaa olla jonkin sorttinen kevätsiivous menossa? Ihan liian monessa viestissä täällä lukee nyt että on tullut jätetyksi tai muuten vaan suhde kusee.. :itku:

Kai se kevät sit on tämmöstä... Hormonit alkaa hyrrätä ja tapahtuu mitä ihmeellisempiä asioita. Kuka tajuaa hukanneensa elämänsä rakkaan vuosia sitten, kuka puolestaan löytänyt uuden jolla korvaa entisen.

Hmm, mikä mua tänään vituttaa? Vaikea sanoa, ei kai mikään.. Heräsin aamulla virkeänä 04.50, laitoin kotia järjestykseen ja lenkkeilin kuudeksi töihin. Nyt tosin on erittäin saamaton olo, siivouksen aloittaminen ei oikein innosta...

Nepheg sanoi:
En kyllä tajua mitä hävettävää kaljussa on. Mxm ihan rohkeesti vaan kysymään apteekilta. Vai oliko tämä taas sitä kuulua sarkasmia josta en tajua mitään?

Ei siinä mitään häpeemistä olekaan silloin kuin joku vika ei ole itsellä niin ei sitä aina ymmärrä...
Tämä on esim. verrattavissa ulkoneviin korviin, kaikki sanoo et ei mitään häpeemistä mut se on siellä korvien välissä niin piukassa se ajatus kun on erinlainen... :itku:

Ei luulis olevan muuten mitään väliä, jos ei ajatellu vongata apteekin neidolta pyllyä... :jahas:

Topikkiin liittyen... Musta on vähitellen alkanut tuntua, että joku kohta lataa tänne viestin, jonka perään voin vastata BUSTED. Jotenkin tuntuu että kun hyy:n salilla murisee, ähisee ja räkii naamalleen (jep) niin saa niin kieroja katseita että joku psykiatri tekee vielä hyvät rahat.

Nepheg sanoi:
Ihmiset suhtautuu asioihin eri tavoin. Itsetunto kuntoon vaan niin sen jälkeen kehtaa näyttäytyä sellaisena kuin on.

Andre Agassi on mun mielestä hyvä esimerkki. Kaverilla oli melkoinen leijonanharja ja takalasso nuorempana, mutta kun kaljuuntuminen alkoi niin sälli ajoi pään suosiolla kuulaksi. :thumbs:

Jotkut vanhat äijät on aika irvokkaan näköisiä kun on 4 hiusta kammattu ja sliipattu geelillä pään yli kaljua peittämään. :david:

Kuntopyörää polkiessa, toinen käsi kahvassa ja toisessa kädessä kahvikuppi. En tiedä komediaa mutta ei kovin yleistä taida olla.
No eipähän onneksi sotkenut.

Kostaja X sanoi:
KISS - Lick It Up

Kiitti :) Siinä kertosäkeessä siis tosiaan lauletaan "libido" eikä esim. "lick it up"? Jos jälkimmäinen vaihtoehto, niin mitäköhän se kertoo meikäläisestä? :hyper:

mxm sanoi:
Joo, kyllä tässä on pari vuotta kaljuna kuljettu mutta nyt rupes taas tympimään kuulana olo. Mulla on kyllä muuten vahvat ja hyvät hiukset mut tuo päälaki paistaa ikävästi, kyllä kun ne tästä kasvaa enemmän niin pääsee lainapeitettä rakentamaan :D Vituttaa kun viel viis vuotta sitten oli paksut pitkät hiukset vaan eipä oo enää, perkeleen geenit! Hyvä ottaa Rogaine käyttöön 21vuotiaana, ei kehtaa pahemmin apteekissa tiskille mennä jos on joku nuori kissa kassatätinä.

Juuh, mulla sama homma, kuten myös isoveljelläni, hän oli minun ikäisenä jo aika kuula, itselläni vain nuo ohimot vetäytyy kohti takaraivoa kovaa vauhtia :( Paskat geenit, ei voi mitään, silloin on vain pysyttävä kuulana :D

Salikomediaa, noh, itseäni aina naurattaa ja saan kivoja reaktioita aikaan, kun ennen treenejä ammennan pukukopissa BCAA -nappeja naamariin (kourallinen >10 kpl) ja uteliaimmat tulevat aina kyselemään ja ostamaankin on tultu pariin kertaan, mutta tyynesti olen tarjoillut vain maistiaisia halukkaimmille :D Monet jopa ärähtäneet tuosta, mutta kyllä ne leppyy kun kerron mistä on kyse, aminohappojahan ne vain on.

Perkeleen Ehrmann oli homeessa vaikka eilen ostin ja parasta ennen päiväys on joskus kahden viikon päästä :curs:

Heitin silti huiviin..kaipa se alkaa kohta mahassa elämään.

Proteos sanoi:
Andre Agassi on mun mielestä hyvä esimerkki. Kaverilla oli melkoinen leijonanharja ja takalasso nuorempana, mutta kun kaljuuntuminen alkoi niin sälli ajoi pään suosiolla kuulaksi. :thumbs:

Niin offtopic kun voi, mutta Agassi ajoi kyllä kaljuksi kannustaakseen siskoaan, joka sairastui syöpään.

Tanko sanoi:
Niin offtopic kun voi, mutta Agassi ajoi kyllä kaljuksi kannustaakseen siskoaan, joka sairastui syöpään.
No se voi olla... mutta ei kaverille enää vastaavaa leijonanharjaa luonnostaan kasva mitä ennen oli, on meinaan sen vertin selvä hiukseton kohta keskellä kuulaa. Edelleen kaveri tosiaan kaljuna, mutta voi olla tietty että kannustus jatkuu... en tiedä siskon tilasta sen enempää.

Olin pari päivää niin että en kirjautunut pakkiselle ja olipa taas jotain yli 15 sivua uusia viestejä. No ajattelin että nyt käyn niitä lävitse että mitä kaikkea olenkaan menettänyt niin muutaman sivun kerkesin käydä läpi kun seuraavaa sivua klikatessa jysähti viesti että sorry no matches. Eli eipä sitten tarvinnutkaan lukea kaikkia uusia postauksia.

Kahdeksankympin alueella 124km/h

Back
Ylös Bottom