Tsäpädäi sanoi:Heheh asennetreenivaatteet kunniaan. Ehdottomasti pahin tapaus oli kerran eräs , ilmeisesti tyhjien kalja- tms. pullojen keräämisellä ja palauttamisella itsensä elättävä, keski-ikäinen mieshenkilö salilla missä itsekin käyn.
Eräät metallipuolen pojat olivat kännipäissään (leikillään, ilmeisesti minä olin ollut paikalla näkemässäkin mutta olin niin tuhannen jurrissa että en muista yhtään mitään) uhanneet pieksää kyseisen herrasmiehen, ja hänhän oli sitten suunnistanut salille että jospa sitä sen verran saisi habaa punttiin että uskaltaisi vaikka pistää vastaankin.
Siellähän hän sitten tekikin tiukkaa treeniä, ts. vain pari sarjaa ojentajia taljassa... Mutta asusteet oli kyllä kaiken huippu. Erittäin paksu talvinen toppapuku ja karvalakki! Kenties hän uskoo siihen että treeni tehoaa kun sitä tehdessä tulee hiki. :lol2: :lol2: :lol2:
Tuosta on kyllä komedia kaukana... draaman puolella ollaan. Ei se köyhyys ilo ole vaikka usein joitakin naurattaakin. Mitähän senkin kaverin elämään on mahtunu? Tulitko ajatelleeksi?
ja koitti ankyttaa jotain :D

) oli siis suomalainen ja piti edessämme ollutta paikka jotenki itsestäänselvästi hänelle kuuluvana. Taas tultiin kiilaan jostaki vitun sivusta, sellasella ylimielisellä asenteella. No ei vaan päästetty sitäkään ohi, jono oli pitkä ku nälkävuosi ja siinä oli seisty kauan. Niin vaan seki sit asettu siihen meän taakse, ohittaen monta muuta. Vitun raivostuttavat ylimieliset kusipäät, saavat mun sapen kiehumaan ja kunnolla. :curs: