Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tsäpädäi sanoi:
Heheh asennetreenivaatteet kunniaan. Ehdottomasti pahin tapaus oli kerran eräs , ilmeisesti tyhjien kalja- tms. pullojen keräämisellä ja palauttamisella itsensä elättävä, keski-ikäinen mieshenkilö salilla missä itsekin käyn.

Eräät metallipuolen pojat olivat kännipäissään (leikillään, ilmeisesti minä olin ollut paikalla näkemässäkin mutta olin niin tuhannen jurrissa että en muista yhtään mitään) uhanneet pieksää kyseisen herrasmiehen, ja hänhän oli sitten suunnistanut salille että jospa sitä sen verran saisi habaa punttiin että uskaltaisi vaikka pistää vastaankin.

Siellähän hän sitten tekikin tiukkaa treeniä, ts. vain pari sarjaa ojentajia taljassa... Mutta asusteet oli kyllä kaiken huippu. Erittäin paksu talvinen toppapuku ja karvalakki! Kenties hän uskoo siihen että treeni tehoaa kun sitä tehdessä tulee hiki. :lol2: :lol2: :lol2:

Tuosta on kyllä komedia kaukana... draaman puolella ollaan. Ei se köyhyys ilo ole vaikka usein joitakin naurattaakin. Mitähän senkin kaverin elämään on mahtunu? Tulitko ajatelleeksi?

No tata threadia lueskellessa on ollut niin hauskaa etta taytyy tanne itekkin vahan kirjotella:

Joku pari kuukautta sitten olin treenikaverin kanssa salilla ja yhtakkia huomioni kiinnittyi kolinaan, kurkkasin tolpan toiselle puolelle mista kolina tuli ja nain eraan salin vakiotreenarin kyykkypaikalla tekevan nykytyskyykkyja 80kg:lla kayttaen vapaapudotusta koko 10cm liikeradan verran hirvealle aantelehdinnalla ja sitten tuskaisesti ylos. Olemme treenikaverini kanssa muutamaan kertaan kiinnittaneet huomiomme kyseisen treenarin "erikoisiin" tekniikoin joten pyysin treenikaveriani katsomaan tolpan taakse ja han ei pystynyt pidattelemaan nauruaan.. No samaan aikaan n. 40v tukevampi naishenkilo pisti paansa esiin tolpan toiselta puolen ja sanoi treenikaverilleni: "stop looking his butt!" Treenikaverini meni aika :nolo: ja koitti ankyttaa jotain :D

Yleensa keskitymme kylla omiin treeneihimme, mutta kyseisen herran tekniikat ovat usein niin erikoisia, etta niihin kylla kiinnittaa huomiota.
Tassa muutama:
1. "Maastaveto kp-hauiskaanto kp-pystypunnerrus kp-yhdistelma"
2. Kerran teimme pystypunnerruksia kp ja samainen treenari rupesi tekemaan "askelkyykky kp-hauiskaanto kp-yhdistelmaa" ja teki sita putkeen koko reilu 5min pystypunnerrus sarjojemme keston ajan.

:hyper:

ps. Tama treenari ei ole mikaan laihduttaja/kuntoutuksessa tai mitaan vastaavaa, vaan han nayttaisi olevan hyvakuntoinen kolmekymppinen mies.

Samalla salilla käy pari kaverusta, joiden treenimetodit poikkeavat totutusta. Eli käytössä on aivan hirveät hirveät raudat, tekniikka päin ahteria niin että sivullista hirvittää ja sarjojen välissä kymmenen minuutin keskustelutauot.
Viimeksi todistin toisen jampan (ilmeisesti) selkätreeniä: kaveri aloitti salilla samaan aikaan mun kanssa tehden hyvinkin paljon kulmasoutua muistuttavaa liikettä levytangolla kuudellakympillä. Painoa oli jo siinä vaiheessa kyseiselle kukkakepille aika paljon. Harjoitus jatkui 10 kilon nostoilla per sarja ja sarjat lyhenivät muutamaan toistoon, ja samalla tekniikka hajosi entistä enemmän muistuttaen lopulta olankohautuksien ja kulmasoudun sekoitusta. Puolen tunnin ja 150 kilon sarjan jälkeen aloin jo ihmettelemään, että meinaako se koskaan lopettaa. Noh, asiaan ei tullut selvyyttä sillä itse lähdin salilta 45 minuutin treenin jälkeen ja jäpiskä jäi puuhastelemaan 200 kilon kanssa. Siis kulmasoudussa 200 kiloa! Kuinka moni pystyy samaan? :D

ymi sanoi:
Noh, asiaan ei tullut selvyyttä sillä itse lähdin salilta 45 minuutin treenin jälkeen ja jäpiskä jäi puuhastelemaan 200 kilon kanssa. Siis kulmasoudussa 200 kiloa! Kuinka moni pystyy samaan? :D

Olis kyllä ollut oikein elämyksellistä nähdä tuo 200kg kulmasoutu. Varmaan tykkäis nivelet hyvää kun päästäis sen painon negatiivisessa vaiheessa tippumaan mukavalla vauhdilla lattiaan, tuolla kukkiksella oli tuskin hirveen kontrolloitu lasku!

Ehdoton suosikkini on taannoin salillamme käynyt kolmevitonen setä, joka treenasi kuudesti viikossa, joista kuusi kertaa oli penkkiä. No eipä siinä mitään, tragikoomiseksi touhu muuttui kun kaveri toi osapuilleen kymmenvuotiaan poikansa mukaan penkkailemaan. Hento selkäranka vain rutisi kun vesseli pisti menemään neljälläkympillä isän malliin; tolkuttomalla kaarella ja hanuri mahdollisimman kaukana penkistä. Kerran jälkikasvu sitten erehtyi ehdottamaan faijalleen että "Vois vaikka ryhtyä pelaamaan lätkää..", johon isä ärähti:
SE ON HINTTIEN TOUHUA, TUUT TÄNNE VAAN RAUTAA NOSTAMAAN!

Surullista.

Helga sanoi:
Eilen salilla yritin tehdä tiukkaa SJMV-sarjaa, kun aloin sitten tyhmyyttäni kuuntelemaan, että mitäs hittoa tuolta radiosta kuuluu... "Libido, libidoo..." hoettiin kertosäkeessä ja kuulosti kovasti kasaribändiltä. Kuka tunnistaa? :D ...

KISS - Lick It Up

mxm sanoi:
Tää mun pipoinnostus on aika uus ja käytän pipoa varmaan tuohon kesähelteillä asti, silloin hiuksen on jo tarpeeksi pitkät, että ne saa laitettua jotenkin järkevästi. Kyllähän se päänahka kärsii mukavasti kun varsinkin lämpimällä ilmalla pipoa pitää jatkuvasti päässä, vaan tuota lämmintä ilmaa ei näillä leveysasteilla liikaa ole...

Joo mutta jos pipo on kokoajan päässä, niin päänahka ei pääse hengittämään. Kaikki hilseongelmat ja päänahan bakteeri-/sienikanta kasvavat.

Vituttaa kun tää henkinen huono olo ei lakkaa... Olin kyläilemässä vanhempien luona, enkä viime yönä saanu nukuttua kun jotain kolme tuntia, puoli viiden aikaan heräsin taas hirveisiin painajaisiin. Pyörin sängyssä ja ajattelin, tuo epävarma työtilanne ressaa ja rassaa, mietin myös avokkia, opiskeluja ja näitä kaikkia sotkuja. Mikähän kumma siinä oikein on, kun kerran alkaa joku mennä päin persettä, siihen saman syssyyn kasaantuu kaikki muukin paska? Puol seiskalta starttasin ja vetäisin järven jäällä pienet aamuaerobiset.

Nyt on taas ulkoilun aika. Kummasti sitä meikäläinen tuosta auringosta saa voimaa. Voisin olla vaikka kaikki päivät vaan pihalla, pitkillä lenkeillä ja salilla mielikin virkistyy kummasti. :)

Vituttaa kun olin tankkaamassa autoa, joku saatanan läski keski-ikäinen ääliö tunkee autonsa omani tielle ja odottaa samalle mittarille että saan tankattua, ei vaan kaverille tullut mieleen että mistä minä pois menen kun ihan nokassa kiinni, sitten kun katselen ettei tilaa ole että pääsisi pois niin tämä ääliö alkaa tööttäilen ja pitämään kauheta show:ta että hänen on HETINYTVÄLITTÖMÄSTI päästä kyseiselle mittarille, siitä sitten taiteillaan autoa pois jotenkuten, olisi tehnyt mieli kaataa se saatanan kuppanen hatchbakki riisikippo. Parasta on se että muitakin mittareita oli kyllä vapaana mutta ei kelvannut kun tuo kyseinen. Perkeleen teidenritari oikeen kuolkoot onnettomuudessa :evil:

tiny_tinman sanoi:
Vituttaa kun olin tankkaamassa autoa, joku saatanan läski keski-ikäinen ääliö tunkee autonsa omani tielle ja odottaa samalle mittarille että saan tankattua, ei vaan kaverille tullut mieleen että mistä minä pois menen kun ihan nokassa kiinni, sitten kun katselen ettei tilaa ole että pääsisi pois niin tämä ääliö alkaa tööttäilen ja pitämään kauheta show:ta että hänen on HETINYTVÄLITTÖMÄSTI päästä kyseiselle mittarille, siitä sitten taiteillaan autoa pois jotenkuten, olisi tehnyt mieli kaataa se saatanan kuppanen hatchbakki riisikippo. Parasta on se että muitakin mittareita oli kyllä vapaana mutta ei kelvannut kun tuo kyseinen. Perkeleen teidenritari oikeen kuolkoot onnettomuudessa :evil:

Tommosille pitää oikeesti mennä sanomaan, jos ei tehoa niin vaikka avaria vielä poskelle. Vittu jos ei ite tajua olevansa siinä tiellä. Eli autosta ulos ja kyseisen henkilön autonovi vaan rohkeasti avaamaan ja sanoa asiallisesti että "mitä vittua sä siinä tööttäilet kun oot ite tiellä"

Tuli tinamiehen tilityksestä mieleen eilinen kauppareissu. Oli kunnon jonot ja mun takana tuli vanhahko, ehkä 60v mummeli, joka tökki kärryillä perään joka kerta, kun liikuin jonon mukana. Katoin kerran pahasti, mut ei vaikuttanut. Ihan kuin se jono liikkuis nopeemmin, kun ollaan kuin suklaajunassa. Meinasin tönästä sen kärryn sivuun siitä, muttei kehdannu. Viimein pääsin kassalle mummon tönimänä ja maksoin ostokset, niin huomasin, että arvon rouvan ostokset oli YKSI kilon vatsaystävällinen jogurtti! Ei saatana! Tais olla kärryt tarpeen!

Stailivirhe sanoi:
Tommosille pitää oikeesti mennä sanomaan, jos ei tehoa niin vaikka avaria vielä poskelle. Vittu jos ei ite tajua olevansa siinä tiellä. Eli autosta ulos ja kyseisen henkilön autonovi vaan rohkeasti avaamaan ja sanoa asiallisesti että "mitä vittua sä siinä tööttäilet kun oot ite tiellä"

Saihan sen siitä jotenkuten ja oisin kyllä pakittanu pois mutta sielläkin sattui olemaan autoa tiellä, jotenkin tuon auton sai taiteltua, vituttaa silti tuollainen :curs:

haba sanoi:
Tuli tinamiehen tilityksestä mieleen eilinen kauppareissu. Oli kunnon jonot ja mun takana tuli vanhahko, ehkä 60v mummeli, joka tökki kärryillä perään joka kerta, kun liikuin jonon mukana.

Just nämä voi perkele!

Ei oo yks eikä kaks kertaa kun joku kuuskymppinen puuteroitu ja litran hajuvettä päälleen kaatanut tekoturkiksissa kulkeva ämmä tunkenut härskisti kauppajonoissa jne eteen. Ja muistavat vielä mulkaista taakseen niin halventavalla katseella kuin suinkin osaavat.
Annas olla jos mainitset asiasta niin tulee katse nenänvartta pitkin ja sellanen "nykynuorisoh"-hymähdys. Tekis mieli laittaa tollanen ostoskärryynsä istumaan ja potkasta käytävää pitkin menemään :curs:

Vitun kotkat saatana.

Pyranha sanoi:
Just nämä voi perkele!

Ei oo yks eikä kaks kertaa kun joku kuuskymppinen puuteroitu ja litran hajuvettä päälleen kaatanut tekoturkiksissa kulkeva ämmä tunkenut härskisti kauppajonoissa jne eteen. Ja muistavat vielä mulkaista taakseen niin halventavalla katseella kuin suinkin osaavat.
Annas olla jos mainitset asiasta niin tulee katse nenänvartta pitkin ja sellanen "nykynuorisoh"-hymähdys. Tekis mieli laittaa tollanen ostoskärryynsä istumaan ja potkasta käytävää pitkin menemään :curs:

Vitun kotkat saatana.

LOOL ku repesin :lol2:

Jep nuo on vittumaisia, mikä etuoikeus noilla vanhoilla kääkillä on. Vissiin kiire hautaan.

Pyranha sanoi:
Just nämä voi perkele!

Vitun kotkat saatana.

Se ei ole melkeen ku se on justiinsa nuo. Niitä harvoja kertoja ku joku on tullu meikäläistä kiilanneeksi kauppajonossa ni eikhän yks ollu Oulun Stockalla ruokakaupassa sellanen turkiksissa kulkeva keski-ikänen noita. :curs:
Yritti siitä jostaki sivusta tunkea jonoon meiän eteen, vieläpä ku oltiin seuraavana pääsemässä lastaan tavaroita hihnalle. En päästäny, mut kiilas se kuitenki siihen jonoon sit meän taakse.

Toinen vastaava tapaus, suunnilleen samanlainen akka, tuli vastaan Lontoossa lentokentällä jonossa check in:iin. Haahka (naispuolinen :david: ) oli siis suomalainen ja piti edessämme ollutta paikka jotenki itsestäänselvästi hänelle kuuluvana. Taas tultiin kiilaan jostaki vitun sivusta, sellasella ylimielisellä asenteella. No ei vaan päästetty sitäkään ohi, jono oli pitkä ku nälkävuosi ja siinä oli seisty kauan. Niin vaan seki sit asettu siihen meän taakse, ohittaen monta muuta. Vitun raivostuttavat ylimieliset kusipäät, saavat mun sapen kiehumaan ja kunnolla. :curs:
:jahas: :whip:

Kävin Nordeasta kyselemässä kilpailevaa lainatarjousta asuntoa varten. Osuuspankista on jo tarjous. Vittu mitä palvelua Nordeassa. Tuli just sellanen tunne että "anteeks kun oon pyytämässä lainaa". Osuuspankin palvelu oli ainakin tziljoona kertaa parempaa. Nordeassa se saatanan ämmä epäili kaikkea, ihan kuin olis ollu jossain pahanteossa. Onhan se hyvä että ollaan tarkkana mutta liika on liikaa ja asenteessa korjaamista.

"Tämä takaajien osuus 30000e on kyllä aika korkea"

Siis mitä vittua!? Autokin maksaa jo ton verran.

"No, meidän toisen takaajan lapin mökin arvo on jo tuplasti tuo"

Äkäinen "Hmmm, noh, senhän me tietysti tarkistamme"

"Ja toisella takaajalla on oma velaton talo"

Äkäinen "Jaaha"

Ja samassa sävyssä jatkettiin kunnes sanoin että eiköhän tää riitä ja näkemiin.

ymi sanoi:
Samalla salilla käy pari kaverusta, joiden treenimetodit poikkeavat totutusta. Eli käytössä on aivan hirveät hirveät raudat, tekniikka päin ahteria niin että sivullista hirvittää ja sarjojen välissä kymmenen minuutin keskustelutauot.
tämä on valitettavan tuttua aika monilla :itku: mutta pitää pojalla kuitenkin palaa olla jonkun verran jos 200kg edes irtosi maasta :D

Akkeli sanoi:
Joo mutta jos pipo on kokoajan päässä, niin päänahka ei pääse hengittämään. Kaikki hilseongelmat ja päänahan bakteeri-/sienikanta kasvavat.

Nyt harmittaa, että otin asian puheeksi kun nousee tällanen haloo :D
Totta puhut, itellä päänahka on ihan kunnossa, vaikka kun joskus pitää ihan koko päivän pipoa niin kutisee jonkun vierran tuo kaali. Useimmiten pipoa tulee pidettyä päässä muutama tunti päivässä eli sen verran mitä oon koulussa tai kun oon "julkisilla" paikoilla, kotosalla saa tukka tuulettua.

Back
Ylös Bottom