Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Willie sanoi:
Kävin juuri vessassa rykäisemässä löysähköt paskat todetakseni toimenpiteen jälkeen, että taloyhtiössä on vesikatko 8:30-11:00. Omituisena päähänpinttymänä minulla on ollut tapana pestä käteni numero kakkosen jälkeen, etenkin jos olen aikeissa syödä aamupalaa. VITUTTAA!

Vetikö pönttö ees? (sori)

Missukka sanoi:
Vetikö pönttö ees? (sori)

Vetihän se sen kerran, säiliö oli täynnä yön jäljiltä. Säiliö ei tietenkään täyttynyt uudelleen, joten onneksi ei ollut kyseessä korkkikakka.

jeremias sanoi:
VITUTTAA Niin paljon että huimaa.....

Aika uskomaton tilanne ja uskon että vitutus on valtava mutta toivotaan että kaikki kääntyy parhainpäin.

Edit: Täytyykin muistaa itse olla tosi varovainen kun tuolla yössä hiihtää.
(Vaikka tuskin kukaan haluais mun näköistä nappulaa)

XXL sanoi:
Noinpa oli käynyt eräälle kaverille Karpolla on asiaa -ohjelmassa. Nainen oli vielä pakastanut korstun ja käyttänyt spermaa sitten myöhemmin. Mies oli sillä aikaa perustanut toisen perheen ja yllätys oli kova. Että ihan miten vaan.

Onko se nyt niin kova isku suhteelle jos menee kortsu munassa vessaan ja vetää pöntöstä...

Hei, tossa iässä tietää joka jamppa, että kortsua ei heitetä pönttöön. Jos sulle syykin täytyy vielä kertoa niin... :whip:

Kaikki kai tietää, ettei kortonkia saisi heittää pönttöön. Sinne se kuitenkin on mennyt n-1 kertaa. Ei se niin vakavaa ole. Ei ole vielä tullut viemärisukeltajat valittamaan...

japa sanoi:
No on kuultu juttua että muijat tekee ihan ihan tarkoituksella "vahingon" pitkässäkin suhteessa kun alkavat epäillä että loppu häämöttää. Onko silloin miehen vika että penska tärähtää maailmaan ja joutuu maksajaksi? Vai pitääkö tässä miesten rueta olemaan niin varovaisia että 5 vuoden seurustelun jälkeenkin käytettävä kumia? Ei perkule mahdu mun kaaliin että miehn pitää olla taloudellisesti ahdingossa jos muijalla hieman riivaa ja muuten vaan "vietit" tekee tepposensa.

Aamen! Ja vielä parempia on nämä tapaukset, jotka väittävät miestä väkivaltaiseksi yms. paskaa ja isällä ei ole edes oikeutta tavata lasta vaikka haluaisikin, mutta rahat kelpaa kyllä. Ja mitä mahdollisuuksia miehellä on tällaisessa kohtaa? Ei tasan yhtään mitään.

SniffDaddy sanoi:
Kaikki kai tietää, ettei kortonkia saisi heittää pönttöön. Sinne se kuitenkin on mennyt n-1 kertaa. Ei se niin vakavaa ole. Ei ole vielä tullut viemärisukeltajat valittamaan...

:offtopic: Entäs sitten kun viemäreistä alkaa nousta alligaattoreita, kautta muita elukoita jotka on erehdyttävästi Sniffin näkösiä tai kun Itämeren kalakannat heikkenee huonolaatuisen geeniperimän johdosta? Pistä vaan kiltisti roskiin ne skordarit, niin on lokeillakin jotain syömistä. :D

Noo, ei mun perimällä kyllä hedelmöitetä alligaattoreita edes viemärimutaation kautta - hyvä jos edes naisia. Ja jos viemäreistä alkaa kuin alkaakin nousta isin näköisiä olioita, on kaikilla ainakin hauskaa. Okei, no mulla ei tietenkään.

olkapää

PRKL!!!

Just taas päässy kunnolla puntinnostelun makuun ja saanut sen kunnolla säännölliseks melkopitkän tauon jälkeen ni eiköhän sit tuu vasen olkapää jotenkin kipeeks!! Eilen illalla alko vaivaamaan... Eli esim tommonen vipari sivulle liike aiheuttaa kipua kun nostaa lähemmäs olkapäätasoa ton käden eteenpäin käsi nousee paremmin eikä kipua juuri tunnu. Mikähän sitäkin nyt rupes taas vaivaamaan ja nyt ei tiedä sit millasta taukoa täs joutuu pitämään? :itku:

Treenaaja sanoi:
PRKL!!!

Just taas päässy kunnolla puntinnostelun makuun ja saanut sen kunnolla säännölliseks melkopitkän tauon jälkeen ni eiköhän sit tuu vasen olkapää jotenkin kipeeks!! Eilen illalla alko vaivaamaan... Eli esim tommonen vipari sivulle liike aiheuttaa kipua kun nostaa lähemmäs olkapäätasoa ton käden eteenpäin käsi nousee paremmin eikä kipua juuri tunnu. Mikähän sitäkin nyt rupes taas vaivaamaan ja nyt ei tiedä sit millasta taukoa täs joutuu pitämään? :itku:

Olisko se perinteinen kiertäjäkalvosin (tulehtunut)? Eti searchilla, tosta on jossain juttua aika paljonkin.

Sain tänään Gran Turismo 4:n, mutta pleikkari on huollossa.

Ei sinänsä vituta (ainakaan ankarasti), mutta kuitenkin:

Tapasin tässä joku aika sitten salilla yhden kivannäköisen ja mukavalta vaikuttavan tyttösen joka tuli kyselemään jalkatreeniin vinkkejä, siinä juteltiin sitten sarjojen välissä niitänäitä. Ei siinä mitään, kyseinen tytteli jäi kieltämättä hiukka pyörimään mieleen.

Viime lauantaina törmäsin sitten sattumalta samaan naikkoseen Helsingissä eräässä baarissa, hän huomasi minut ja tuli avaamaan jutustelun, no keskustelu lähti käyntiin jotenkin punttijuttuihin liittyen. Tämä tyttö alkoi sitten niinikään naispuolisen kaverinsa naureskelemaan vähän koko touhulle ja puhumaan paskaa jostain punttisioista.
Sanoin vaan että minusta ei saisi esim. punttiSIKAA tekemälläkään, rasva% ollut ja tulee olemaan aina alhaalla. Salilla tapaamani tytön kaveri sitten sanoi että, joo, yhtä paha ellei vielä pahempi. :curs: WTF??! Siis vittu että ihmisillä ei ole mitään tyylitajua, itse en tulisi möläyttäneeksi tuollaista paskaa kenenkään harrastuksesta, ainakaan suoraan päin toisen naamaa.

Itse kommentoin tyynesti tälle semisyöttöpossun näköiselle ämmälle että onneksi on olemassa naisia jotka osaavat arvostaa treenanneita miehiä ja hyvä että on kysyntää kynäniskoille puuhelmipojillekin.

Salituttavuuteni näin sitten nuoleskelemassa ja kähmimässä 3-4 eri miehen kanssa saman illan aikana. :urjo: , EVVK tästä eteenpäin.

Muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

Saatanan homokone levis taas ihan täydellisesti. Nortoni ei toimi, wordin sun muitten asennus ei onnistu, näytönohjain ei löydy ja kaikkea muuta paskaa. Vittu kyllä se 3-4 kuukautta toimikin suhteellisen hyvin.

:urjo: :kakka: hela natten

Järkyttävä paskatauti, ei ehdi pöntöltä nousta, tätäkin viestiä varten joudun kenties uhraamaan hyvät housut...

jeejee hiihtoloma menossa parhaimillaan..ulkona juuri sopiva, noin 5 asteen pakkanen, aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta mut on vaan niin helvetin tylsää.ei kiinnosta lähtee ulos kävelemään..kaikki kamut on jossain matkalla jne..toivoo jo että olis iha normi arki menossa ettei tartteis kotona homehtua..ja täällä perähörhölässäkää ole mitään aktiviteettiä..salilla sentään kävin vähä kesyttämässä rautaa.

Ilecules sanoi:
sali...muija....baarissa sama muija... konflikti...vitutus

LOL! tommosiahan ne parikymppiset mimmit monasti on... :D

sä et nyt vaan ymmärtänyt tyhmänä jätkänä kun sun henkinen kehitys ei ole samalla tasolla.(muijathan on kuulema muutaman vuoden edellä teini-iästä lähtien :rolleyes: )

itse yritän vastaavissa tilanteissa aina muistaa kertoa elämän perusasioita, ja sitten toivottaa iskänsä rahoilla elävän pikkulumpun matkoihinsa. jos saa mimmin itkemään, niin aina parempi. ei sillä kavereita saa, mutta kivaa on. ;)

Töissä on ollut tänään sen verran rauhallista että oon koko päivän kaivanu nenää ja surffannu netissä, alkaa pidemmän päälle vituttamaan tämä tekemisen puute.

total13 sanoi:
LOL! tommosiahan ne parikymppiset mimmit monasti on... :D

sä et nyt vaan ymmärtänyt tyhmänä jätkänä kun sun henkinen kehitys ei ole samalla tasolla.(muijathan on kuulema muutaman vuoden edellä teini-iästä lähtien :rolleyes: )

Naulan kantaan ;)

Jostain kumman syystä olenkin aina ollut kiinnostunut vanhemmista naisista.

Kolmen kympin kriisi päällä.

Tätäkö samaa paskaa tulee loppuelämä olemaan? Aamulla herätys, väsyneenä töihin tekemään samoja hommia, salille vääntämään, kotiin ja pian nukkumaan. Asuntoa säästetään pikku hiljaa ja sitten kun on kaikki maksettu niin on niin vanha ettei jaksa nauttia niistä ylimääräisistä rahoista.

Salitulosten kehitystään ei nykyään innosta. Mitä sitten jos vaikka saa 200kg penkiltä? Olenko sitten yhtään onnellisempi? :(

Mitä viikonloppunankaan keksisi? Viinanjuonti on pakkopullaa, on juotu niin paljon tähän ikään mennessä että ei siitä tule mitään hyvän olon tunnetta enää. Kaikki hyvät filmitkin on katsottu ja pelit pelattu.

Tää samojen ympyröiden kulkeminen päivästä toiseen v*tuttaa. Sais edes lottovoiton niin vois jättää työt ja lähteä kiertämään "mualimaa"...

Pitäisi tehdä jotain radikaalia. Erota töistä, potkaista juoppo tyttöystävä pellolle ja ryhtyä vaikka palkkamurhaajaksi.

Back
Ylös Bottom