Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

BleX sanoi:
Kone oli hyvin pakattu ja liike väitti että se ei ollut!
Tuosta sen verran, että oman kokemukseni perusteella kasattua konetta ei koskaan kannata postittaa. Sen verran raa'asti posti käsittelee kaikkia paketteja. Emolevyt vääntyvät, kotelot hajoavat ja kortit/prosarituulettimet irtoilevat ja halkeavat vaikka kotelo itsessään olisi kuinka hyvin pakattu.

Kone lähetetään aina osina, jos halutaan että se päätyy komponentit ehjinä perille.

Dippi sanoi:
Tuosta sen verran, että oman kokemukseni perusteella kasattua konetta ei koskaan kannata postittaa. Sen verran raa'asti posti käsittelee kaikkia paketteja. Emolevyt vääntyvät, kotelot hajoavat ja kortit/prosarituulettimet irtoilevat ja halkeavat vaikka kotelo itsessään olisi kuinka hyvin pakattu.

Kone lähetetään aina osina, jos halutaan että se päätyy komponentit ehjinä perille.

Näinhän se on. Tai jos moista alkaa postittelemaan niin "särkyvää" merkki ja postitus ettei sitä heitellä ja käsitellä kovakouraisesti. Terve järki käyttöön niin homma sujuu kaikilta osapuolilta. :kippis1:

BleX sanoi:
Vituttaa ja kovasti :curs:

CLIP!!!

Kukaan ei varmaan tätä jaksanut lukea, mutta hällä väliä kun on niin tylsää tässä vitutus päällä olla kirjoittamassa...
Hehee, ei hyvin käyny tossakaa tarinassa... Mitä tästä opimme, älä asu maalla! ;)

Mua vituttaa kun dokaan liikaa, pakkislaiset haukkuu mua alkkikseks irkissä... se on kyllä totta, ainakin osittain :david:

wiquel sanoi:
Tällä hetkellä kiristää kun ei saa harraste autoa toimimaan :curs:
Kaikki vikakoodin antamat viat on korjattu. Ei muuta vaihtoehtoa kun viedä korjaamoon, ja maksaa itsesnä kipeäksi. :wall: Toivottavasti ei maksa paljon ja saan sen ens vkolla leimasta läpi ku sit pitäis viedä se maalarille, et on valmiina kesän cruisingeihin. Isommat vanteetkin pitäis ostaa, mutta kun pelimerkit loppuu kesken :david:

Hammaspyörä irronnut kampiakselilta :itku: edullinen reissu. :itku:

AARGH! :curs: Osuuspankki oli ryssinyt meikäläisen Visa-hakemuksen ja unohtanut sen pölyttymään jonnekin. Vanha luottokortti kyllä oli irtisanottu, mutta uuden kortin hakemus ei ollut liikkunut minnekään. Hakemuksen olin laittanut sisään jo viime vuoden puolella, mutta nyt vasta tarvisin korttia ensimmäisen kerran. Homma siis venyy ja kestää.
Pankki lähti vaihtoon, menettävät arviolta 50 000 euroa asuntolainan korkoina seuraavan 15 vuoden aikana. Ainoita asioita joita odotan pankilta on luotettavuus.

Edit: Saa suositella pankkeja, Nordeaan en tosin astu enää jalallanikaan.

Willie sanoi:
Edit: Saa suositella pankkeja, Nordeaan en tosin astu enää jalallanikaan.

:offtopic:

Handelsbankenin asiakkaana kohta 2 v, ja vain hyvää sanottavaa, palvelukin on joka kerta ollut todella ystävällistä. Ainut pieni heikkous on se, että laskuja ei voi maksaa Solo-automaateilla, mutta minua tämä ei ole haitannut, sillä olen maksanut kaikki laskuni netissä jo vuositolkulla.

Vihattu sanoi:
Näinhän se on. Tai jos moista alkaa postittelemaan niin "särkyvää" merkki ja postitus ettei sitä heitellä ja käsitellä kovakouraisesti. Terve järki käyttöön niin homma sujuu kaikilta osapuolilta. :kippis1:

Posti ottaa ihan kivan lisähinnan noista erikoiskäsiteltävistä. Eli samalla kannattaa harkita vakutettua lähetystä. Vakuutusarvoksi vähän reilu koneen hinta ja posti maksaa (ainakin toivottavasti) jos ei mene ehjänä perille. Tosin ei halpaa tuokaan lysti.

Hidas aineenvaihdunta alkaa ottaa oikee urakal hermoon. 2viikon lomalla paino nous semmose 10kiloo :wall:

Tänään olin onnessani kun saan unirytmiä normaalimmaksi ja menin nukkumaan jo 20.00. Klo 24 heräsin aivan törkeeseen meluun joka kuului tuolta alakerrasta. Jotkut pellet oli laittanut bileet pystyyn ja sieltä kuulu aivan saatananmoista huutoa, jotain seurapeliä ne pelas. KESKELLÄ YÖTÄ. Unta en tietenkään enää saa... helvetti kun tällanen voi vituttaa... tekis mieli käydä käsiks koko bilejengiin :curs:

Rakas koiramme...eilen todettiin munuaistulehdus..lääkekuuri päällä.Vain toivoa on jäljellä. Pahaa tekee työntää lääkkeet väkisin kurkkuun, pahaa tekee katsoa vanhan uskollisen toverin surullisia silmiä, pahaa tekee olla niin voimaton koiran oloa parantaakseen.

Vitutus on väärä sana, suru on oikea. Raja elämän ja kuoleman välillä on häilyvä. Muistot eivät ole häilyviä, ne säilyvät. Minä suren.

kännipäissäni laitoin muijan kaa poikki, vituttaa aika vitusti kun oli vielä hyvä suhhde--> ei voi ees laittaa kännin piikkiii... Se on loppu nyt :'(

Piti palauttaa Ghostilla Windows taas kuntoon. Palautinkin sen asemalle jossa sijaitsivat kaikki mp3:seni. Musiikkia hävisi noin 65gt ja varmuuskopioita on vain 45GT.......

Cthulhu sanoi:
Piti palauttaa Ghostilla Windows taas kuntoon. Palautinkin sen asemalle jossa sijaitsivat kaikki mp3:seni. Musiikkia hävisi noin 65gt ja varmuuskopioita on vain 45GT.......

Mulla lähti vain 10 gigaa. Wintoosan mediaplayeri näytti jostain pirun syystä medialibraryssä kaikki biisit kahtena. Päätin että tyhjennän medialibraryn kokonaan, ja skannautan koneellani olevat biisit uudestaan medialibraryyn. Joko ohjelma on rupu, tai minunu olisi pitänyt jaksaa lukea enemmän. Kiintolevy rupes pitään karseeta runksutusta kun tyhjensin listan. Ihmeen kauankin tuntui kestävän. Canceloin operaation, ja havaitsin että puolet myysikistä uupuu...

Olipahan taas ilta... Baarissa tuli oltua ja kännissä kuin tilhi.
1.Ennen baariin lähtöä ilmoitin yhdelle tytölle jota olen hiukan tapaillut, että en välttämättä halua mitään vakavampaa touhua, mitä se näemmä haluaa. Noh, sille taisi tulla hiukan paha mieli... ja koitin parhaani mukaan tarinoida. Sovittiin kuitenkin, että se tulee kattomaan leffaa tms jossain vaiheessa.
2.Alkuillasta juttelin jonkun linnakundin kanssa joka oli just istunu 4 vuotta taposta.
3.Törmäsin kahteen vanhaan hoitoon samassa baarissa.
4.Juttelin jonkun muijan kanssa joka halusi numeron ja "vakavampaa" suhdetta, joten ei irronnut siltä illalla.
5.Koitin lämmittää toista niistä vanhoista hoidoista, mutta se ei ottanu tulta kun liikuin baarissa satunnaisesti myös ton aikasemman muijan kanssa.
6.Juttelin ex-muijan kavereiden kanssa, joista toinen ilmoitti heti keskustelun alussa mihin baariin ex-muija (ainoa mikä mua kiinnostaa tällä hetkellä) menee tänään. Minkä vitun takia sen piti niin tehdä.

Lisäksi muistissa on pieniä aukkoja... joudun varmasti helvettiin. Vituttaa kun ei tiedä mitä taas haluaisi... tai no tietää mutta voi olla että sitä ei saa. :(

Ei vittu, päivän vedot puihin mutta loppujen lopuksi oli onnea matkassakin. Tuli kikkailtua live-vedonlyönnissä matsin loppuhetkillä, tarkoitus oli myydä 100€ mutta epähuomiossa ostinkin, tsiisus fuckin' christ kun tuli vähän turhan jännät paikat. Noo, veto meni sitten lopulta oikein ja jättitappiolta vältyttiin mutta kokonaisuudessaan päivästä persnettoa -> huomenna uudet vedot....

Aargh, siivosin tänään ja siirtelin olkkarin pöytää parketilla (olin laiska enkä jaksanut rueta nostelemaan...), Noh, tietty siihen saatanan parkettiin tuli sellainen metrin pituinen ja millin paksuinen ja syvyinen naarmu SAATANA. Avokki tulee kohta kotiin, voipi olla mielissään... Noh, kaipa tuo nyt on vahattava tai jotain vastaavaa. Minun tosin ei sitä kannata tehdä kun tyrisin kummiskin ja menis koko lattia uusiksi.

Back
Ylös Bottom