Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tove sanoi:
VITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAA
1.Saatanan koulu! ..lutkakusipää ..vitun ..kusinen ..vittu mitään.
2. ..saatanan s.. eritteille ja vanhalle viinalle. .. Runkkari huoranpentu ..jalkahiki..korjaussarjaa. Vitun ... UAAAHHH, VITTUUU!!! Tapan kaikki.

Kuulostat ihanalta! :haart: :)

Tove sanoi:
VITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAA
1.Saatanan koulu! Viikonloppuna yks lutkakusipää opettaja ilahdutti mua meilillä, jossa kerrottiin että mun pitää tällä vitun viikolla kirjoittaa joku kusinen palaute jostain projektista josta en muista vittu mitään.
2. Kävin eilen kattomassa Perikadon. Eikös saatanan siihen viereiselle paikalle tullu istumaan äijä, joka haisi kaikille mahdollisille eritteille ja vanhalle viinalle. Ai niin, myös valkosipulin lemahdus kuului asiaan. Runkkari huoranpentu makasi siinä penkillä, riisui kengät (mikä jalkahiki?) ja alko vetää korjaussarjaa. Vitun kivaa kattoa lähemmäs kolme tuntia kestävä leffa istumalla selkä mutkalla ja niska jumissa penkin toisella kulmalla kaulaliina nenän edessä ettei hajuaisti mene. UAAAHHH, VITTUUU!!! Tapan kaikki.

Sä kuulostat aavistuksen verran pelottavalta.

Tove sanoi:
Kiitos, niin sinäkin. ;)

....Eiku... hetkinen, tää tais olla sitä......... sarkasmia. :rolleyes: :evil:

Tulkinta on aina täysin henkilökohtaista. ;) :thumbs:

Kestovituksena työnantaja. Kodataan kohta 10 vuotta vanhalla VB:llä. Työnantaja ei halua maksaa uusien kehitystyökalujen vaatimaa työntekijöiden koulutusta vaan asiat pitäisi jotenkin oppia "työnohessa" ilmaiseksi. 7 vuotta talossa ja saatu 1 koulutuspäivä. Perkeleen perkele. Oonko mä joku itseoppiva koodaaja apina mitä? Siinä on sulle avaruusraketti, rupee lentää...

Hohhoijaa, kauppamatkalla loppu autosta bensa. Kävelin paskakelissä n. 1.5km per suunta ostaan kaupasta jerrykannun ja tankkasin sen huoltsilla. Vitutti aika railakkaasti.

Dragon sanoi:
Anna ny jumalauta sille rakille jo ruokaa :hyper: :D ;) :lol2:

c045.gif

Ahvena sanoi:
Tänään on uusi päivä ja uusi viikko. Puhelimeeni vastaa uusi mies, jolla muiden ongelmat kiinnostaa yhtä paljon kuin heillä tilini saldo. Toimisiko tämä? Kauanko ne pitää mua kusipäänä?

Mie tiiän että tänään tulee kaks nakkipyyntöä. Eka tulee varmasti vartin yli kaheksan. Mutta miepä kysyn siltä että miten onkelma minnuun liittyy?

Mä olen ollut ja osittain olen vieläkin samassa tilanteessa. Oon tehnyt tylysti niin, että jo puhelimessa olen sanonut että on vähän kiirettä ja tokaissut, että soita viikon päästä uudelleen. Tuollainen viikon "odotusaika" yleensä tekee sen, että nuo ongelmat ratkaistaan sitten jossain muualla :D. Kaippa siinä osittain saa tietynlaisen kusipään maineen, mutta en jaksa välittää. Mä en omaa ammattitaitoani aio ilmaiseksi jokaiselle siskonkaimanveljenkissankoiranenolle jakaa

Vieläkin käyn tiettyjen tuttujen ja sukulaisten koneita korjaamassa, mutta vain niiden joita muutenkin kävisin moikkaamassa. Rahaa en ota käytännössä kuin matkakulut. Yleensä sitten palvelut kyllä maksetaan, esim. ravintola-aterialla, kesämökillä juottamalla tjsp.. :). Niiltä joilta on odotettavissa vastapalveluksia en ota rahaa ollenkaan, tietääpä sitten aina kenelle soittaa ;)

Jakob sanoi:
Vieläkin käyn tiettyjen tuttujen ja sukulaisten koneita korjaamassa, mutta vain niiden joita muutenkin kävisin moikkaamassa. Rahaa en ota käytännössä kuin matkakulut. Yleensä sitten palvelut kyllä maksetaan, esim. ravintola-aterialla, kesämökillä juottamalla tjsp.. :). Niiltä joilta on odotettavissa vastapalveluksia en ota rahaa ollenkaan, tietääpä sitten aina kenelle soittaa ;)

Toi on reilua molemmin puolin. Pitää tehä itellekki tommonen jako, että näille hyville tuttaville tekee hommia jos on aikaa ja loiset laittaa jonoon.

Tämä päivä oli hyvä alku, pistin yhden nakin jonoon, jossa aion sen myös pitää. Toiselle loiselle olin nakin tehny jo, mutta se maksoi vasta tänään. Se tiesi että jos multa kysyy mitä jopi maksaa, mie vastaan että ei kai se nyt hirveitä. Mie sanoin tylysti että paljonko tarjoat? Yritti se että pitäs sanoa summa. Pysyin tiukkana ja sanoin että anna se mikä reilulta tuntuu. Sain ekaa kertaa siltä realistisen korvauksen!

Rakastunut...tai no ainakin ihastunut varattuun naiseen :( %#¤"#""!"#!!!!

joo 2½ viikkoa treenaamatta ja vihdoin lauantaina pääsin taas salille. ranne paskana vielä! 20kg tanko on liikaa penkissä! 2 viikkoa sitten tein vielä ennätyksiä sarjoissa.. no kyykkyä sain tehtyä kun paketoi käden. kevyt päivä muka piti olla, nyt ei pysty käveleen.. puristusvoima vielä poissa kädestä, tuskin enää voimanostajaa minusta tulekaan. ranne siis revähti tuossa aiemmin. saatanan saatana sanoisi adolfkin.

onneksi pahin vitutus kuitenkin laski treeneissä.

tänään kun yritin kaataa viimosesta maitorahkasta niitä vesiä pois niin eikös koko rahka tipahda samalla sinne tiskialtaaseen. ette arvaa kuinka se voi ottaa luonnon päälle klo. 6.00 aamulla.

Halli sanoi:
tänään kun yritin kaataa viimosesta maitorahkasta niitä vesiä pois niin eikös koko rahka tipahda samalla sinne tiskialtaaseen. ette arvaa kuinka se voi ottaa luonnon päälle klo. 6.00 aamulla.

Älä ihmeessä valuta niitä nesteitä siitä maitorahkasta veke, vaan huitase naamaan. Siinä on aika paljon heraa siinä nesteessä mitä siellä purkin pohjalla on.

Taas jumalauta flunssassa, eilen oli pakko lähtee kesken työpäivän hakeen saikkaria kun päätä särki ihan vitusti ja olo muutenkin törkeän tukkoinen. Eipä tarvi sitten salillekaan mennä tällä viikolla. :curs:

Back
Ylös Bottom