Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

typhoon sanoi:
Se on kans yleensä huvittavaa kun joku juo salilla vettä siideripullosta... :)

Heh tyttöystävällä on salilla aina sidukkapottu vesipullona, kysyi multakin kerran että näyttääkö tää nyt oudolta kun tästä nappailee penkkisarjojen välissä :rock:

typhoon sanoi:

Yks tyyppi vetää oman vetensä jostain viskipullosta, tai voi se olla joku muukin viinapullo mutta kuitenkin.

Noh, pitää kantaa kortensa kekoon tähänkin aiheeseen...

Pari viikkoa sitten meidän salilla oli lämmittelemässä korisjengin pelaajia ja heistä porukan tummahipiäinen ulkomaalaisvahvistus alkoi kesken treenin muitta mutkitta puristelemaan naamastaan finnejä salin peilin edessä :david:

...Kuvittelin tietysti heti ihomatojen kuorruttaman peilin, josta on ihana peilailla :urjo:

/E

Mua huvittaa yleensä se kun joku "kova" sälli nyt nostaa sen 120kg penkistä ja sitten suorituksen jälkeen melkee heittää sen tangon paikallaan että _KAUHEE_ meteli tulee jotta koko sali varmasti näkee kuinka vahva on.

typhoon sanoi:

Kattookohan sakki, kun mulla on siellä semmonen neliskanttinen steriilivesipullo mukana:D

Laffer sanoi:
Yks tyyppi vetää oman vetensä jostain viskipullosta, tai voi se olla joku muukin viinapullo mutta kuitenkin.

Kurssikaveri on pariin otteeseen hörpiskellyt kaikessa rauhassa vettään pirtupullosta.. :D Jos kantaisin vesipulloa mukanani olisi se myös ehdottomasti pirtupullo.

TJJ sanoi:
Kurssikaveri on pariin otteeseen hörpiskellyt kaikessa rauhassa vettään pirtupullosta.. :D Jos kantaisin vesipulloa mukanani olisi se myös ehdottomasti pirtupullo.

Täytyykin pölliä koulusta joku tyhjä Etax pottu vesipulloksi. :D

Aylah sanoi:
...
ihmissuhteet jättävät aina jälkensä niin hyvine kuin huonoine hetkineen ihmismieleen. jollain tapaa niistä huonoista kokemuksista pitää selviytyä ennen kuin repii toista osapuolta mukaan siihen paskaan missä itse on. joskus on ihan hyvä olla yksin.

noh, tulipas taas avauduttua. :)
Jep, näinhän se menee. Tapasin taas eilen baarissa kyseisen vanhan muijan ja vaihteeksi tuli ihan hyvin juttuun sen kanssa. Olen viimeksi ennen eilistä nähnyt sen joskus kuukausi sitten. Lopussa tuli palautus kuitenkin maanpinnalle kun muija sanoi, että ollaan ihan kavereita vaan... ei sen kummempaa.

Täytyy mennä huomenna sen toisen tytön kanssa leffaan kun se pyysi ja koittaa mitä sen kanssa tulisi. Ajattelin kuitenkin kertoa taustat sille ensin niin tietää ainakin mikä mättää jos ei toimi.

Ugga sanoi:
Pyykivuoroni oli jälleen varastettu! Tapan!

Kokemuksesta voin sanoa että toi vituttaa ihan sairaasti. Viimeisellä kerralla en enää jaksanut vaan avasin "vuorovarkaan" koneen ja heitin saippuaiset+märät vaatteet pyykkituvasta loytyneeseen ammeeseen. Eikun omat pyykit koneeseen ja kotiin muroille.

Näissä tapauksissa kannattaa tietysti toivoa ettei se vuorovaras ole mikään 150 kg helvetin enkeli :evil:

Muutama vuosi sitten Tapiola XL Gymillä oli eräällä vakikävijällä myös aika miehekäs ratkaisu: sellanen valkonen muovipullo, missä luki isolla "Tuoretta Verta".

Tietysti astetta miehekkäämpää olis se, jos veden sijaan tosiaan joisi verta janoonsa. :worship:

-m

Vituttaa :curs:

Pääsin aloittamaan viimein duunin yli ½-vuoden työttömyyden jälkeen ja ehdin olemaan 16 päivää tehtaalla kunnest tänään tuli tieto että meidän tilaus on peruttu ja projekti kuopataan... Varmaan kohta alan kirjottaan taas siihen lappuun "työtön, työtön, työtön"...

Duunipaikalla oli hyvä sali ja sen takia irtisanoin vanhan salini :(

Sit ku olin kuullut ton uutisen niin radiossa joku selitti että "Suomalaisten pitäisi mennä duuniin nuorempana ja eikä siirtyä eläkkeelle näin aikaisessa vaiheessa..." Mistä norsunluutornista noi latelee noita viisauksia? Tottakai sitä ois duuniin menty koulun sijasta jos sitä ois ollu tarjolla :david:

Vituttaa... Pitänee nyt alkaa katsomaan uutta salia kun on kohta aikaa treenata... Paras ois sellanen betonjibunkkeri missä on vaan isoo rautaa ja karvasia äijiä, ei tarvis kuolata enään fitness ämmien perseitä...

Olin eilen aamulla lähdössä kouluun ja päästessäni auton luo huomasin että lasit on lyöty paskaksi ja sisältä viety kaikki! Soitin, kajarit, CD:t, aurinkolasit, auton paperit(rekisteriote, huoltokirja)jne... Ja lisäksi oviverhoilut revitty. Siinä vaiheessa olin valmis väkivaltaiseen toimintaan!!!

Tällaisesta tulee uskomaton määrä kaikenlaista vaivaa ja kuka sen korvaa, ei kukaan.
Vituttaa!

Lindemann sanoi:
Olin eilen aamulla lähdössä kouluun ja päästessäni auton luo huomasin että lasit on lyöty paskaksi ja sisältä viety kaikki! Soitin, kajarit, CD:t, aurinkolasit, auton paperit(rekisteriote, huoltokirja)jne... Ja lisäksi oviverhoilut revitty. Siinä vaiheessa olin valmis väkivaltaiseen toimintaan!!!

Tällaisesta tulee uskomaton määrä kaikenlaista vaivaa ja kuka sen korvaa, ei kukaan.
Vituttaa!

vakuutusyhtiö ;)

korvaan pistää aina tuo yleistäminen "mies ja naisasioissa"
Tyyliin "no siinä tilanteessahan KAIKKI miehet tekee näin ja KAIKKI naiset tekee niin"
ei helvetti..mun mielestä tuo on niin mustavalkonen ajattelutapa ( oiskohan syy testeissä saatu sukupuolineutraalin tulos: ) sitte kauhistellaan ja todetaan on ne "naiset/miehet" vaan sellasia aina..itse ku eri ihmiset näkee yksilöinä ja jokaisella on ne omat tavat toimia.
Yleinen mediahan tuota ajatusta kannattelee että eri lajeja ollaan täysin ja lähes eri planeetalta :rolleyes:

selkätreeni meni päin vittuja..saanu tuntumaa ei sitten yhtään!ainut mikä oli positiivista niin tomin ohjeilla tehty v-taljan soutu otti hyvin..ja vatsat tuli tehtyä huolella ja onnistuneesti..

Back
Ylös Bottom