Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

taas vittu kipeänä. kuumetta 38,5. saatanan saatana :curs:

selvennykseksi: siis vittu ei ole kipeä :D

Vituttaa kuin pientä eläintä. Netti on ollut kotona jumissa jo lähes kaksi viikkoa. Tein itse ensin kaikki tuntemani temput ja, kun ne eivät auttaneet niin soitin ISP:lle.
He laittoivat korjaajan johonkin keskukseen mutta se ei auttanut. Tänään korjaaja tuli kotiini ja todisti, että yhteys toimii minulle. Vika olikin Windowsin tietoturvapäivityksessä joka esti pääsyn nettiin ja Windows vaan ilmoitti perkeleen saatanan ongelmistä yhteyksissä.....Grrrr..

Marras-joulukuun vaihteessa kotiin tuli iloinen yllätys elisalta: "tuplaamme internetyhteyksien nopeudet". Siitä asti oon herkutellu ajatuksella 1Mb->2Mb.
Paskat! Tänään elisalta tulleessa lapussa kerrotaan, etä 1Mb yhteytemme maksaakin enää 36€.. Kuka perkele siellä on mennyt meidän puolesta päättämään, haluammeko halvemman hinnan vai nopeamman yhteyden?
No vanhemmat(maksajat) on tietenki ihan innoissaan, onhan yhteys nyt 13€ halvempi..
Mutta perkele, ei käy!
Kaipa soitto Elisalle riittä, mikäli sikäli ei tuo 13€ koidu kohtalokseni..

Huomasin tässä, että nuha on taas tulossa minulle, voi perkele! Nyt sitten odotellaan koska se pirun kurkkukipukin tulee kylään. :curs:

Jee jee. Nuha iski sitte just kesken erittäin hyvän treenijakson. Noo eipä siinä itku auta. Nyt vitamiineja ja muita pillereitä naamaan ja päälle vähä jekkua sielunhoitoon. :urjo:

Vituttaa kun nuha yllätti taas ja treenit tietenkin oli parhaimmillaan. Koko talven oon ollut terveenä ja nyt sit piti tulla nuha. Kohta varmaan kurkkukin kipee :curs:

Ei nyt niin ankarast mut vähä vituttaa ku en päässy The 69 eyesin keikalle (en saanu siis lippuu, kuulin siit liian myöhää.. Keikka ois parast aikaa tuola menos)

Tällaista tänään:

Pari keski-ikäistä miestä meni smithille. Aloittivat kyykkäilyn ja löivät kympin kiekot tankoon. Molemmat taisivat pari sarjaa sillä tehdä, sitten liike vaihtui penkiksi. Jättivät kympit tankoon ja laittoivat vielä kakspuolikkaat lisäksi. Siinä sitten penkkailivat vuoronperään ja viimeiseen sarjaan pistivät vielä viitoset lisää.

Yhteenveto sarjapainoista:

Kyykky 20 kg
Penkki 35 kg

Siinä on suhteet kohdallaan. :rolleyes:

Ps. Enkä ilku noita painoja vaan niiden suhdetta.

Turisas sanoi:
Ps. Enkä ilku noita painoja vaan niiden suhdetta.

Ne sentään teki kyykkyä mikä on jo ihan hyvä juttu. Itselle tulee tässä mieleen eräs tyyppi joka otti penkistä maksimia kauhella pompulla rinnalta, mutta ymmärtäähän sen tuossa maksimissa. Kaveri teki tämän jälkeen 50kg:lla pitempää sarjaa ja kaikissa hirveä pomppu rinnalta. Negatiivisesta vaiheesta ei tietoakaan, kyllä tuntui pahalle katsella.

Ei oikeen osannu sanoo enää mitään siihen kun salilla eräs oikeasti iso heppu väänsi hauksia 80 kilolla, ja kun levytanko oli härvelinä niin heppu sitten vähän avitti liikkeitään heilautuksella, mun vieressä seiso yks tuttu kuka katteli sitä vääntäjää ja totes mulle hiljaa että ei tuolla tekniikalla tuloksia tule.

Veti hiukka sanattomaks :)

Salilla oli kolme noin 18v poikaa tekemässä penkkiä. Tekivät lämmittelyt tangolla ja yksi niistä löi 90kg tankoon ja lähti tekemään ihan helvetinmoisella pompulla, siis sen ei varmaan tarvinut edes nostaa sitä tankoa kun se pomppasi rinnasta ylös. Kun se oli lopettanut sarjan, se nousi ylös ja sanoi kavereilleen: ''miksiköhän mulla aina sattuu tohon rinnan luuhun penkkiä tehdessä?'' :D

Vituttaa tää dieetti... Tai ei dieetti vituta kun on hyvin mennyt vaan se, että painot vähän laskee treeneissä :) Kuukaus enää niin 10kg lähteny, se helpottaa.

Back
Ylös Bottom