Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vihattu sanoi:
Katos, kohtalotoveri. Koulut kanssa kesken ja nyt töissä jossain saamarin kaupassa. Töitä vielä sentään pari kuukautta. Tulevaisuus ei näytä valoisalta, pitänee ostaa taskulamppu.

:kippis1:

Jees, kohtalotoveri tosiaan. Ainut ero taitaa olla siinä että itse olen töissä jossain pirun leipomossa. Noh, samanlaisia paskaduuneja. Ja kyllä taas oli mukava herätä viideltä töihin kun tietää että kohta ollaan puilla paljailla. Vittu taidan runkata sämpylä koneeseen viimeisenä työpäivänä :haart:. Eli ihan vinkkinä vaan, että varokaa itä-suomalaiset mitä syötte pe/la.

Vittu kun vituttaa että olen taas osannu sotkea kaikki asiat ihan vituilleen ja tenttiin ptäis lukea muttei huvita. Kauhea talviangsti päällä, mua vituttaa ihan kaikki ja kaikki on perseestä, tunnelin päässä ei todellakaan näy valoa. Aina kaikki on samaa paskaa, päivät koulussa, illat treenaten, lauantai illalla nollaus ja sunnuntaina moikkaamaan porukoita tai sitten hakkaan yksinäni päätäni seinään ja odotan ettei seuraavaa aamua tulis ollenkaan. Kaikki on paskaa ja mä olen perseestä.

Ajastimella ohjattu lämpötolppa on aivan perseestä! Aamulla kävin lenkillä ja laitoin kellon siten että se alkaa lämmittämään klo 12 kun emäntä sanoi että hän pääse klo.14. No perkele emäntä soittaa klo 11.55 että hän pääsee jo nyt ja tuletko hakemaan. Auto aivan kylmä. Minulla on usein niin duunin puolesta kuin muutenkin sellaisia äkkilähtöjä että ei siinä kerkiä odottaa 2 tuntia että auto lämpiäis. Samoin kun niitä lähtöjä ei mistään kristallipallostakaan tiedä etukäteen että vois laittaa sen kellon kohdilleen.
Perkule, taidan lyödä ruuvimeisselin sen kellon läpi niin että se jumii siihen paikkaan ja tulee jatkuva virta.... :curs:

Kävin perjantaina työhaastattelussa ja vituttaa vieläkin. Haastattelussa kusipää johtaja teilasi koulutukseni ja vähätteli työkokemustani. Kysymyksetkin täysin epäoleellisia tyyliin "syökö talitintti siemeniä". Vittuako se kusipää yleensä haaskasi mun aikaa jos kerran mikään ei kelvannut. Huvittavinta oli että henkilö jonka korvaajaa haettiin oli mukana haastattelussa ja kysyessäni hänen koulutustaan niin se oli yllätys yllätys sama kuin meikäläisellä ja silti meikäläistä oli varaa vähätellä. Onneksi en alentunut samalle tasolle haastattelijan kanssa vaan klaarasin tilanteen ja olin asiallinen vaikka teki mieli potkia äijää perseelle.

Vittu mä en tajua tollasta asennetta että pitää hakijan silmille heittää paskaa jos muija ei ole antanut lauantaina pillua saunan jälkeen.

Jambo. Haastattelijasi on ottanut roolin, nykyisin harrastetaan yllättävän usein. Testannut luultavasti sun keskittymiskykyä ja hermoja. Ihmisenä luultavasti ihan hyvä tyyppi. Mikäli klaarasit tilanteen hyvin, saatat saadakkin paikan. Olet siis osoittanut olevasi hyvähermoinen, etkä hätkähdä pienestä. Muitakin rooleja voi haastattelija ottaa, vaikkapa yltiö mukavan. Silloin vaarana on, että saattaa muuttua itsekkin liian tuttavalliseksi ja lörpötellä epäolennaisia ja ikäviä asioita itsestään. Kertoileppa miten kävi, saitko duunin?

japa sanoi:
Ajastimella ohjattu lämpötolppa on aivan perseestä! Aamulla kävin lenkillä ja laitoin kellon siten että se alkaa lämmittämään klo 12 kun emäntä sanoi että hän pääse klo.14. No perkele emäntä soittaa klo 11.55 että hän pääsee jo nyt ja tuletko hakemaan. Auto aivan kylmä. Minulla on usein niin duunin puolesta kuin muutenkin sellaisia äkkilähtöjä että ei siinä kerkiä odottaa 2 tuntia että auto lämpiäis. Samoin kun niitä lähtöjä ei mistään kristallipallostakaan tiedä etukäteen että vois laittaa sen kellon kohdilleen.
Perkule, taidan lyödä ruuvimeisselin sen kellon läpi niin että se jumii siihen paikkaan ja tulee jatkuva virta.... :curs:

pitäisitkö mieluummin auton lämmityksessä koko päivän ihan vain siltä varalta että jos tulee äkkilähtö.

jambo sanoi:
Kävin perjantaina työhaastattelussa ja vituttaa vieläkin. Haastattelussa kusipää johtaja teilasi koulutukseni ja vähätteli työkokemustani. Kysymyksetkin täysin epäoleellisia tyyliin "syökö talitintti siemeniä". .

Hahaha tollaseen haastatteluun haluaisin päästä. Itse olisin varmaan vastaavanlainen kusipää esimies ja kyselisin talitinteistä enemmänkin :D Vittu ei paljo kiinnosta kenenkään harjaantumiskoulun todistukset :whip:

Huono päivä:
Heräsin kolmelta nuhaisena (ja kuumeisena?) enkä saanut unta. Kahvi lopussa, join laihaa kahvia pikku tilkan. Join aamupalajuoman, kävin oksentamassa sen (johtuu luultavasti aknelääkkeestä). Myöhästyin vanhojentassi tunnilta, mutta se ei haittaa, koska eihän mulla ole pariakaan. Koulun limuautomaatti söi 2e enkä saanut EDiä. Join koulun kahvikoneen pahaa kafe moccaa. Seuraavaksi ruotsin kuuntelu. Ruokatunnilla ei maistunut ruoka enkä viittinyt änkeä, kun olin jo aikasemmin oksentanut. Loppupäivänäkään ei ole maistunut ruoka eikä nesteetkin valuu suoraan suusta virtsarakkoon. Nyt ei pääse treenaamaankaan ja pidin juuri vähän aikaa sitten melkein viikon paussin.

Kaiken tämän paskan lisäksi MUN KIELI ON PALANUT! :curs:

keijo s sanoi:
Hahaha tollaseen haastatteluun haluaisin päästä. Itse olisin varmaan vastaavanlainen kusipää esimies ja kyselisin talitinteistä enemmänkin :D Vittu ei paljo kiinnosta kenenkään harjaantumiskoulun todistukset :whip:

No vittu joo, mutta eipä olis odottanut tollasta asennetta johtavalta virkamieheltä ja erityisesti kun meidän koulutus on samaa tasoa eli ylempi korkea + extrat päälle. Ei luulis olevan varaa paljon vähätellä. Just saatana suomalaista tyyliä että lakki kourassa nöyränä säkki päällä pitää herrojen alkujen vittuilua kestää. No onneks tiedän missä äijä asuu, käyn paskantamassa se aamupostin sekaan ihan varppina. :hyper:

roskilde sanoi:
pitäisitkö mieluummin auton lämmityksessä koko päivän ihan vain siltä varalta että jos tulee äkkilähtö.

Jep ,mielummin lämmin auto ja lasit sulana kun kiireessä skraapata niitä ja paleltua sinne sisälle :curs: Ja miksi en pitäisi autoa kokopäivän lämpimänä? En tosiaan suunnittele vapaa päiviäni että milloin olen minnekin menossa. Ja vituttaa suuresti käydä erikseen laittamassa 2 tuntia ennen auto lämpiämään.
Maksan kuitenkin 7e/kk siitä autopaikasta ja lämpötolpasta.

Ja muuten niitä äkkilähtöjä tulee aika usein. Esim. Viime perjantaina suoraan unesta klo 6.36 puhelin herätys ja alle 4min kun vaatteet päällä ja duuniin lähtö.

Vituttaa kun on nuo olkapäät olleet jo pari viikkoa kipeänä, ei pysty edes kunnolla punnertamaan. :itku:

Nilkka hajos sählyä pelatessa. Hieman vituttaa kun ei pysty tärkeämäpää lajia treenaamaan vähään aikaan. Noh, voihan sitä vääntää yläkroppaa salilla...

japa sanoi:
Jep ,mielummin lämmin auto ja lasit sulana kun kiireessä skraapata niitä ja paleltua sinne sisälle :curs: Ja miksi en pitäisi autoa kokopäivän lämpimänä? En tosiaan suunnittele vapaa päiviäni että milloin olen minnekin menossa. Ja vituttaa suuresti käydä erikseen laittamassa 2 tuntia ennen auto lämpiämään.
Maksan kuitenkin 7e/kk siitä autopaikasta ja lämpötolpasta.

Ja muuten niitä äkkilähtöjä tulee aika usein. Esim. Viime perjantaina suoraan unesta klo 6.36 puhelin herätys ja alle 4min kun vaatteet päällä ja duuniin lähtö.

Siinä tolpassa on yleensä kello senkin takia ettei auton lohkolämppäri sano itseään irti.

blackie lawless sanoi:
Siinä tolpassa on yleensä kello senkin takia ettei auton lohkolämppäri sano itseään irti.

Jep tuo on niihän tuota väitetään teoriassa ainakin. No jos se sanoo itsensä irti niin sellaisen saan kyllä vaihdettua. Mielummin lämmin auto kun pitää lähteä, ja edelleen minulla ei ole kristallipalloa että osaisin illalla ennustaa että milloin tulee äkkilähtö esim.duuniin :curs:
Olen asunut näissä taloissa vuodesta -87 ja vuodesta -91 on ollut minulla auto. Vuodesta -91 vuoteen -02 oli sama auto ja lohkolämmitin oli pakkasella aina päällä, kun oli viellä vanhat toplat joissa jatkuva virta. Lohkolämmitin ja sisätilan lämppäri toimi täysin moitteettomasti. Sitten -02 vaihdoin autoa joka oli sitten kiinni tolpassa pakkasella kanssa aina. Sitten 03 syksyllä sai saakelin kukkahattutätit joilla ei edes ole autoa innon säästää ja hommasivat nuo kellotolpat. Joku innoissaan muuten laski että menee 6 vuotta tuolla säästöllä ennenkuin ne uudet tolpat on maksettu.
Eli ainakin tuollainen vastus sen 11 vuotta kestää kuten edellisessä autossa oli käytössä. Ja rahalla saa uusia....

Muuten edelleen vituttaa tämä pakkis joka toimii minulla varsin verkkaisesti. Äsken sivuille pääseminen kesti jotain 5 min ja vasta neljännellä kerralla lataui tämä reply sivu oikein että pääsin kirjoittamaan... :wall:

Yläselkä jumissa, kaks viikkoo ollu flunssassa, ens kuussa omaan kämppään muutto eikä rahasta (tai edes kämpästä) mitään tietoo, auto tuskin menee katsastuksesta läpi (ja senkin joudun myymään kohta), ei tietoakaan emäntäehdokkaasta jne jne yms.

Ei taida tälläselle velliperseelle riittää tämä hyvinvointivaltio. Kaikki mulle, heti, nyt. Tana.

Neljän vuoden suhteen jälkeen muija ilmoittaa pettäneensä 4kk.. Ilmoitus tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. En ollut huomannut mitään..

Back
Ylös Bottom