Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen tuli taas nähtyä kuinka ylätaljaa pitää tehdä :D
Yksi mies, joka on käyny ennenkin salilla, niin teki ylätaljaa siten, että laitettiin painoa niin paljon kun pysty. Sitten siitä vedetään yläkroppa melkein maahan ja sen voimalla vedetään tanko rintaan ja sitten painovoimalla lähtöasentoon :hyper:

Hauskin juttu mitä itselleni on sattunut on, kun eräs noin 40v mies oli salilla puvunhousut ja valkoinen kauluspaita päällä treenaamassa "kunnolla"
Nahkakengät ja puvuntakki oli kuitenkin jätetty vaatekaappiin :)

Viime viikon perjantaina tein penkkiä ja vieressä joku äijä kyykkäs. ensin 60kg ja sitte mentiin sataseen, mutta unohti laittaa toiselle puolelle lätkän: "hui prkl!" kuulu vaan ja kaveri haki 20kg lätkän. Sitte ne kyykyt oli sellaisia pieniä niiauksia ja kyllähän sieltä se 130kg nousi :eek: Oma juomapulloni oli juuri kyykkytelineen vieressä niin koko ajan siitä piti kävellä ja se jos mikä oli perseestä sillä se kaveri haisi sellaselta vanhalta hien ja paskan sekoitukselta :urjo: Sitte joku sen nuorempi kaveri tuli sinne ja tämähän opasti aloittelijaa heti. Esim. penkkipäivänä tehdään ensin vaikka 3x8 ja sitten tehdään ojentajia ja vatsoja välissä ja sitten takaisin penkin pariin. Ehtii näes hyvin palautua tässä välissä ja nyt sitten 5x5 ja lankkua kehiin :david:

Porkkanaraastin sanoi:
Oma juomapulloni oli juuri kyykkytelineen vieressä niin koko ajan siitä piti kävellä

Öö, miksi et siirtänyt sitä juomapulloa johonkin toiseen paikkaan vai oliko se kettingillä kyykkytelineessä kiinni?

Porkkanaraastin sanoi:
ja se jos mikä oli perseestä sillä se kaveri haisi sellaselta vanhalta hien ja paskan sekoitukselta :urjo:

Joo, hajut voi olla aikas hirveitä :) Männä viikolla olin yksi päivä aloittelemassa treeniä ja mulla on tapana lämmitellä kymmenen minuuttia Concept-soutulaitteella. Viereiseen laitteeseen kuitenkin paukkasi joku häiskä joka haisi just tuollaiselle vanhalle hielle = järkyttävän pahalta. Pakkohan siinä oli jättää lämmittelyt sikseen ja paeta paikalta. Vieläkin karmasee kun ajattelinkin sitä lemua.

Mä ainakin itse tein kerran salikomediaa kun laitoin sellaseen vipuvarsi-hakkikoneeseen levyt väärään päähän, niin ettei niistä tullut yhtään vastusta, ja sitten ihmettelin kun tuntuu vähän kevyeltä... :D

1. Viime viikolla sain 115e ylinopeussakon, ja välivaihe meneillään elikkä seuraavasta lähtee kortti. :curs:

2.muutenkin rahat loppu ja piti mennä vielä ryyppään perjantaina. :rolleyes:

3.Polvi meni 4. kerran sijoiltaan... en tiä enää mitä tekisin... ja taas kyykkyn meno sattuu, tosin todennäköisesti vain pari päivää, jonka jälkeen tod.näk. alkaa taas pikkuhiljaa tuskalliset jalkatreenit! :whip:

4. tänään tuli kahdesta kurssista hylsyt... vittu jee, ja salilla kyllä huomas et vituttaa, kun ei oikeen kiinnostanu...
:curs: SAATANA :curs:

jouduin näkemään äxää, pakon edestä. ja vituttaa ihan suunnattomasti vaikka ei ole mitään tunteita pelissä enää eikä mitään tällaista, tuli vaan taas kaikki vanha paska mieleen jne. VITTU.

Ankka sanoi:
Edit. Onko kellään tiedossa tietokone peliä jossa voisi kiduttaa ihmisiä?

Tsemppiä ankka, hyvät naurut sain! :)

Blood-pelissä voi kusta ihmisten päälle. se on aika terapeuttista..

metalman sanoi:
jouduin näkemään äxää, pakon edestä. ja vituttaa ihan suunnattomasti vaikka ei ole mitään tunteita pelissä enää eikä mitään tällaista, tuli vaan taas kaikki vanha paska mieleen jne. VITTU.
Jees... sama homma viime lauantaina. Päätin jo alkuillasta mennä eri baariin kuin normaalisti ja tottakai neiti x on siellä. Noh, ei siinä mitään... olin aika tuubassa ja näin perkeleesti kavereita/kavereiden muijia/kavereiden ex-muijia/ym ämmiä. Exän toiminta oli aika priceless kun aina törmätessä mulla oli uusia seuralaisia (todellisuudessa ei mullakaan nyt mitään supervakavia ämmiä tona iltana ollu). Muija kyttäili koko illan aina kun en muka huomannut, vaikka todellisuudessa seurasin sivuöögalla tilannetta ja myös muutamat kaverit meinas, että muijalla taitaa vielä olla jotain hampaankolossa kun tsekkailee. Harmittaa lähinnä vaan että se taisi olla niin vittuuntunut tosta koko illan tilanteesta ettei tullut juttelemaankaan. Meidän välillä ei pitäisi olla mitään kaunaa, mutta taisi tytön ylpeydelle olla vähän liikaa edellä mainittu tilanne.

1. Saatanan koulupäivä huomenna, pitää herätä viideltä tekemään pari kouluhommaa valmiiks. Ihanaa.
2.Kurkku vitun kipeä.
3.Vituttaa, kun täytyy tiputtaa 10-15 kg painoa, juoksu ei nimittäin enää kulje niin kevyesti kuin ennen ja juoksen alkukesästä ekan maratonini.
4. Se vitun kouluhomma!
5.KELA. Ne huoranmöyrimät katkas opintotuen, koska eivät olleet viitsineet tarkastaa onko mulla kenties opintosuorituksia yhä jatkuvista kursseista, jotta tukeen vaadittu opintoviikkomäärä tulisi täyteen. Ja kyllä vittu on, nyt joudun hakeman uudestaan koko vitun tuen ja toimittamaan keskenolevista kursseista todistuksen niille. Saatana, mä tapan ne sitten kun valmistun.
6. En osaa päättää käynkö hoitsukoulun loppuun vai haenko syksyllä poliisikouluun.

metalman sanoi:
Blood-pelissä voi kusta ihmisten päälle. se on aika terapeuttista..
W000t?! Kummassa ykkösessä vai kakkosessa? Mulla kun on molemmat alkuperäisenä ja tota jippoo mä en oo tienny. Vai vaatiiko se sen plasmapakin ykköseen? Valopistooli rokkaa ykkösessä :hyper: :rock: (jätkä juoksee jonku aikaa soihtuna ja huutaa: "AAAH! it burns! it burns!")

Ankka sanoi:
W000t?! Kummassa ykkösessä vai kakkosessa? Mulla kun on molemmat alkuperäisenä ja tota jippoo mä en oo tienny. Vai vaatiiko se sen plasmapakin ykköseen? Valopistooli rokkaa ykkösessä :hyper: :rock: (jätkä juoksee jonku aikaa soihtuna ja huutaa: "AAAH! it burns! it burns!")
Ykkösessä muistaakseni ainakin.... saman voit kyllä tehdä Postal2-pelissä ;)

Ihmiset vituttaa!

1. Pari viikkoa sitten tyttöystäväni seisoo täydessä raitiovaunussa ja ottaa tukea penkkien selkänojissa olevasta kahvasta. Tuon penkin takana istuva humaltunut mieshenkilö alkaa uhkailemaan tyttöystävääni: "Ota se käsi pois tai mä katkaisen sen!" Itse en ole paikalla. Kukaan ei tee mitään. :curs:

2. Lauantaina olin ratikassa ja sinne tulee 2 humaltunutta sälliä tai narkkaria. Ensin otetaan joku taittoveitsi esille ja sen jälkeen aletaan vittuilemaan kaikille. Kaikkia naisia huoritellaan ja kerrotaan tappelujuttuja ja rähistään. Kiva muuten istua, kun kaksi hullua uhoo selän takana ja toisella on veitsi. Kuski tai kukaan ei tehnyt mitään. Varmaan sen veitsen takia. Vittu noita ihmisiä, jotka kantaa puukkoa kaupungilla lauantai iltaisin. :curs:

3. Eilen kotimatkalla. Vanha mies osuu fillarilla samaan aikaan paikalle, kun ihmiset astuvat junasta. Kellään ei ole ongelmia väistää pyöräilijää, mutta eräs junasta jäänyt humaltunut mies pysäyttää pyöräilijän ja uhkaa heittää tämän raiteille. Kaikilla on vain kiire pois tilanteesta ja kukaan ei tee mitään. Itse jäin seuraamaan tilannetta muutaman metrin päähän valmiina puuttumaan siihen, jos juoppo käy käsiksi. :curs:

Tuollaisista tilanteista jää pahoja agressioita. Pelkään, että joskus vielä räjähdän ja 27 vuoden edestä tukahdutettua raivoa pääsee irti. :evil:

N.O.Kummonen sanoi:
Kaikilla on vain kiire pois tilanteesta ja kukaan ei tee mitään. Itse jäin seuraamaan tilannetta muutaman metrin päähän valmiina puuttumaan siihen, jos juoppo käy käsiksi. :curs:
Eli et itsekään tehnyt mitään...

N.O.Kummonen sanoi:
Ihmiset vituttaa!

1. Pari viikkoa sitten tyttöystäväni seisoo täydessä raitiovaunussa ja ottaa tukea penkkien selkänojissa olevasta kahvasta. Tuon penkin takana istuva humaltunut mieshenkilö alkaa uhkailemaan tyttöystävääni: "Ota se käsi pois tai mä katkaisen sen!" Itse en ole paikalla. Kukaan ei tee mitään. :curs:

2. Lauantaina olin ratikassa ja sinne tulee 2 humaltunutta sälliä tai narkkaria. Ensin otetaan joku taittoveitsi esille ja sen jälkeen aletaan vittuilemaan kaikille. Kaikkia naisia huoritellaan ja kerrotaan tappelujuttuja ja rähistään. Kiva muuten istua, kun kaksi hullua uhoo selän takana ja toisella on veitsi. Kuski tai kukaan ei tehnyt mitään. Varmaan sen veitsen takia. Vittu noita ihmisiä, jotka kantaa puukkoa kaupungilla lauantai iltaisin. :curs:

3. Eilen kotimatkalla. Vanha mies osuu fillarilla samaan aikaan paikalle, kun ihmiset astuvat junasta. Kellään ei ole ongelmia väistää pyöräilijää, mutta eräs junasta jäänyt humaltunut mies pysäyttää pyöräilijän ja uhkaa heittää tämän raiteille. Kaikilla on vain kiire pois tilanteesta ja kukaan ei tee mitään. Itse jäin seuraamaan tilannetta muutaman metrin päähän valmiina puuttumaan siihen, jos juoppo käy käsiksi. :curs:

Tuollaisista tilanteista jää pahoja agressioita. Pelkään, että joskus vielä räjähdän ja 27 vuoden edestä tukahdutettua raivoa pääsee irti. :evil:

Tää on just tätä normaalia tätä! Voin kertoa että kaikkia muita kyseisten tapausten paikallaolijoista vitutti samalla tavalla kun kukaan ei tee mitään. Et ollut varmaankaan ainoa. Nykyajan suomalainen luonne on pelkuri. Oli sitten mikä tilanne missäkin kyseessä niin kaikilla on kova kiire siitä pois. Suomalainen sisu on katoava kansanperinne. Tämä vituttaa niin ankarasti. :itku:

Ei välttämättä salikomediaa, mutta sattuipa eilen Itäkeskuksen Anttilassa kesken jouluruuhkaa seuraavaa: Olin katsastamassa urheiluosastoa kun paikalle osui ukomaalaissyntyinen n. 30 v mies nuoren suomalaisen tytön, ilmeisesti tyttöystävänsä kanssa. Mies otti voimansa tunnossa 15 kg. käsipainon käteensä ja aikoi esitellä hauiskäntöä tyttöystävälleen.

Tyttö: Älä nyt kulti satuta itteäs kun sehän on 15 kiloo.
Mies: Kevythän tää on

Paino ei meinannut ensin nousta, mutta sitten kaveri sai kuin saikin kauhealla vartaloheijarilla painon ylös tuskainen irvistys naamallaan. Toisella toistolla ei sitten enää paino meinannutkaan nousta heijarista huolimatta ja äijä näytti taistelevan jo tosissaan kunnes...Kuului todella voimakas pierun römähdys ja haju levisi välittömästi ympärille (Olin itse n.3 metrin päässä). Äijän naama muuttui hetkessä tulipunaiseksi ja hän poistui paikalta sekunnin murto-osassa jotain mumisten. Tyttöystävä jäi ihmettelemään paikalleen.

Ilmeisestikin tavaraa tuli pöksyyn hieman kiinteämmässä muodossakin, sillä haju oli sanoinkuvaamattoman paha ja voimakas!

Eli et itsekään tehnyt mitään...

Tilanteessa 1. en ollut paikalla. Tilanteessa 2. en hyökännyt puukkoa vastaan. Tuota pelkuruudeksi kutsuttakoon, koska sitä se myös on. Tilanteessa 3. tein enemmän kuin kukaan muu sivullisista. Jäin ainoana sivullisena seuraamaan tilannetta. Jos humalainen olisi käynyt kiinni pyöräilijään, olisin puuttunut asiaan. Tästä olen melko varma, koska sen verran keitti tilanteessa. Nyt kieltämättä hieman kaduttaa etten puuttunut jo tuohon tilanteeseen ja antanut mennä vaan oikein olan takaa.

Nykyajan suomalainen luonne on pelkuri. Oli sitten mikä tilanne missäkin kyseessä niin kaikilla on kova kiire siitä pois. Suomalainen sisu on katoava kansanperinne.

Paitsi humalassa, jolloin tuota sisua näyttää olevan liiaksikin. Onko kukaan muuten huomannut samaa kuin minä, että entisaikojen harmittomat juopot ovat kadonneet ja kaikilla on nykyään vain rähinäkänni päällä.

ymi sanoi:
Joo, hajut voi olla aikas hirveitä :)

Kyllä vain. Muinoin olin paikallisella salilla töissä, ja eräänä päivänä sinne ilmestyi hyvin mielenkiintoinen tyyppi. Kyseisellä nuorella herralla oli päällään kauhtunut gollege-paita tyyppinen viritys, jonka hihat olivat kyynärpäistä alaspäin sen näköiset, että niitä olisi uitettu saavissa, jossa on oksennusta. Kaiken kaikkiaan mies oli hoitamattoman näköinen, tukka pitkä ja tappurainen.

Mutta pahinta oli se kammottava haju. Silmiä kirveli, ja kurkkuun alkoi nousta möykky, joka aiheutti kakomista. Ja sai todellakin pidätellä kaikin keinoin, ettei oksennus tullut ylös saakka. Mies jäi kun jäikin treenaamaan, ja hieman hänen jälkeen salin omistaja astui rappukäytävästä vastaanottoon, ja ihmetteli, mikä järkyttävä haju siellä on. "Haisuli" (joksi häntä leikkisästi työkavereiden kanssa kutsuttiin), oli jo siinä vaiheessa treenaamassa. Kyseinen tyyppi ei tietenkään käynyt suihkussa treenin jälkeen, eikä hänellä ollut erillisiä treenivaatteita. Ja todellakin hänen käyntinsä haistoi, vaikka hän ei enää edes ollut salilla. Koko hemmetin paikka löyhkäsi ihan järkyttävälle.

Parin käyntikerran jälkeen olin jo päättänyt, että seuraavalla kerralla käyn kyseistä heppua ystävällisesti jututtumassa (pyykkipoika nenässä?) ja kehoitan pesemään vaatteet ja käymään suihkussa.

Jotain kuitenkin oli tapahtunut, sillä seuraavalla kerralla Haisuli oli vaihtanut vaatteet, eikä haju ollut enää niin paha. Ja mielenkiintoista on, että Haisuli oli koko ajan ollut töissä paikallisessa lihanjalostamossa... nam ja yök.

Ei kannata välttämättä ruveta tekemään mitään. Asiat menevät lähes aina pahempaan suuntaan. Itsellä on tämä joku pakkomielle ottaa pulttia jos tutuille ruvetaan rähjäämään, ja viimeksi kun tuttuani huoriteltiin ja minä asiasta melkein asiallisesti huomautin niin sivullinen sai kengästä päähän. Siis minä tuittuilin, ihmeellinen tämä maailma.

Back
Ylös Bottom