Raven sanoi:Kaipa se riippuu paikasta. Me saatiin mennä vaihtamaan kun itse halusi.
Sama juttu. Tosin eipä kukaan vahtinut vaihtoivatko kaikki lakanansa. Mistä tuli mieleen oman tupamme antisankari. Hebe punkkasi mun alapuolella (onneksi, kuten kohta selviää) ja erään keskiviikkoisen iv:n jälkimainingeissa oli kussut sänkyynsä. Aamulla tuvan havahduttua lainehtivaan lattiaan alkoi sitten avautamaan, notta "MKa, sä oot kussu mun päälle!". Noh, ihan miten vaan...kelasin vaan, että onneksi ei punkannut mun yläpuolella.
Niin, tämä voittaja ei muuten käynyt suihkussa tai vaihtanut lakanoitaan tuon(kaan) tapauksen jälkeen. Oli aika mellevät aromit, kun nousi sinne mun yläpunkkaan. :urjo:
Hemmosta voisi kertoa muitakin tarinoita, mm. kerran kytät toivat sen talvella kalsareissa kassulle, koska joku oli ryöstänyt siltä lomavaatteet yltä. Kundi kun oli sammunut hankeen. Myöhemmin se sitten jäikin velvillä kiinni rattijuoppoudesta ja menetti siltä istumalta intin kortin eikä me sen koommin sitä nähty...
-m