Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tomi sanoi:
Käsittämätöntä.

No miten sen ottaa, koksu-kaverini kertoi tuvassaan olleen kaverin joka yön pimeinä tunteina...krhhmm...hakkasi paineet lakanoille. Oli kuulemma lakanat melko "kropettuneet" kuukauden jälkeen :urjo:

Pyranha sanoi:
No miten sen ottaa, koksu-kaverini kertoi tuvassaan olleen kaverin joka yön pimeinä tunteina...krhhmm...hakkasi paineet lakanoille. Oli kuulemma lakanat melko "kropettuneet" kuukauden jälkeen :urjo:

Kaikki on suhteellista mutta tuo on jo jotain todella järkyttävää, miksi ne ei pistänyt porukalla ruotuun tuommoista tyyppiä? Ja elkää sanoko että jollain on ollut vieläkin kauheampi inttikaveri tuvassa. :eek:

Pyranha sanoi:

Öööh nyt mä missasin pointin. Etkö sinä ole vielä löytänyt omaa ehkäpä jo orastavaa seksualisuuttasi? Neuvon sinua isällisesti varaamaan itsellesi aikaa ja tutustumaan itseesi, ota mukaan vaikka peili ja porkkana vessaan :arvi:

Laffer sanoi:
Kaikki on suhteellista mutta tuo on jo jotain todella järkyttävää, miksi ne ei pistänyt porukalla ruotuun tuommoista tyyppiä? Ja elkää sanoko että jollain on ollut vieläkin kauheampi inttikaveri tuvassa. :eek:

sitä minäkin ihmettelin, kuulemma olivat vaan naureskelleet tyypille
:eek:

keijo s sanoi:
Öööh nyt mä missasin pointin. Etkö sinä ole vielä löytänyt omaa ehkäpä jo orastavaa seksualisuuttasi? Neuvon sinua isällisesti varaamaan itsellesi aikaa ja tutustumaan itseesi, ota mukaan vaikka peili ja porkkana vessaan :arvi:

Heh keke heittää hyvää läppää. :)

ps. oletan että sun lakanat on jo luodinkestävät :hyper:

Salomaa sanoi:
Siis mitä vitun väliä sillä on, että salilla on samat kamat n. 1kk! Siellä kaapissa ne kuivuu ja yks paskanhailee ku niillä vaa treenataan. Sitten kun ne rupee haisemaan oikeesti niin viedään pesuun.
Suihkussa tulee käytyä joka aamu ja salin jälkeen aina sauna+suihku. Normaalissa käytössä sukat on päivän tai kaksi ja boxerit sama juttu... Sama se on millä siellä salilla treenaa :curs: Meidän salilta löytyy henkarissa roikkumassa Antti Närväsen maajoukkueverkkarit jotka pestiin varmaan ekan kerran kun ne pistettiin siihen näytille. Ei sinne joka päivä uusia vaatteita jaksa viedä kristus sentään! Tuolla tyylillä monet siellä salilla kamoja säilyttävät ja sali on sentään reilusti yli 30 vuotta vanha.

Joopa joo. No, onhan se ihan tieteellisestikin todistettu, että miesten hajuaisti on huonompi kuin naisten.

Ja petivaatteiden vaihto kerran kuussa on kyllä ehdoton minimi, joten sillä on turha retostella.

Laffer sanoi:
Pakko vastata tähän, vaikka elasto saattaakin tulla ja vetää lyijyputkella silmien väliin.

Miten sä tossa onnistuit, meillä oli ainakin about kerran kuukaudessa pakollinen petivaatteiden vaihto?

Noo, seikkaa lieventää toki se, että vartiostossa nukuttiin monella punkalla ja aika usein päällilakanan päällä...ja kyllä mä kaikki muut kamat vaihdoin aina niin usein kuin pystyi, ne lakanat vaan, no, unohtui. Ja mä olin alokastalvena ja aukissa niin tolkuton vemppahauki, että kaverit kävi vaihtaa usein vermeet mun puolesta ja ne lakanat unohtui :nolo:

Pyranha sanoi:
lisää tuohon juttuun yks kaverinkaveri niin jo kuulostaa paremmalta. jos tuo olis totta niin aika surkeeta porukkaa saatu koko tupa täyteen, ei tollasta normaalit ihmiset katselis/kuuntelis.

Kerronpa teille nyt tarinan salillani käyvästä erikoistekniikka-Erkistä. Kutsutaan häntä selvyyden vuoksi kirjainlyhenteellä E.E. E.E. lukeutuu rintahauis-lajikkeeseen, mutta mielestäni hän on vieny lajille ominaiset piirteet vielä paljon pidemmälle. E.E on noin kolmissakymmenissä oleva iloinen treenaaja, kohtuullisessa kunnossa jne. (lue ei peruskynis) E.E:llä on erittäin sliipattu ja tarkoin harkittu tyyli, tukkaa pitää joka sarjan välissä hieman entrata ettei poikavoke pääse laskemaan. Sinänsä hänen tyylissään ei ole mitään huvittavaa, vaikkakin mielestäni se olisi sopivampi lauantai-illan akkavaltatansseihin.

Mutta se treeni. Vastuuvapauslauseena toimikoon se, etten salilla ollessani koskaan toisille naura, minäkin olen ollut se hassunnäköinen räpeltäjä kerran. E.E treenaa rintaa ja haiusta. Paljon. E.E:lle ei meinaa riittää salimme käsipainovalikoima, vaikka se yltää 60kg asti. E.E tekee 55kg käsipainolla keskitettyä haiuskääntöä, tai luulisin ainakin että hän luulee tekevänsä. Todellisuudessa hänen tekemä liikerata on noin 3cm, juuri siinä kohdassa kun keskitetty hauiskääntö alkaa painamaan, E.E vetää painon takaisin äkkiä, puuskuttaen punaisena. Toistoja, tai oikeastaan nykytyksiä, E.E tekee n.20 per käsi. Settejä tulee yhdelle kädelle n.10. Ensimmäisen kerran kun E.E sattui samaan aikaan salille, luulin että hän vannoutuneena erikoistekniikkamiehenä tekee näin vain kerran kuukaudessa. Olen kuitenkin joutunut toteamaan luuloni täysin vääräksi. Joka setin jälkeen sitten haetaan isompi kp, lämmittelyt tehdään 35kg käsipainolla.

Luulin, että olin nähnyt jo kaiken, mitä E.E:llä on tarjota visuaalisen huumorin saralla. Voi kuinka väärässä olinkaan. E.E:llä oli eilen penkkipäivä. Lämmittelysarjat 100kg. Siitä portaittain sitten 200kg asti, ehkä enemmänkin, en voinut niin tarkkaan seurata. E.E:n nostotekniikka on vähintäänkin yhtä kyseenalainen kuin hauistreenissä. Perse irti penkistä n. puoli metriä, nostot pelkillä olkapäillä. Painot ylös telineestä. Kyynerpäiden lukko auki, samantien painot takaisin. Tanko laskee n. 2cm. Erkin nostoa ei hyvällä huumorintajullakaan voi kutsua loppuojennuksen harjoitteluksi, siinäkin kun on tavoitteena edes hieman laskea tankoa kohti rintakehää. En voinut kuin suu auki jäädä tuijottamaan E.E:n nostoa. E.E arvatenkin luuli, että ihailen hänen suorittamaansa painomäärää. Voi kuinka väärässä Erkki onkaan. Koko sali hiljenee suu auki tuijottamaan, kun Erkki pumppaa. Jopa vasta-aloittaneet papat puhuivat pukukopissa, että vaikka hekin ovat aloittelijoita, eivätkä tiedä vielä mistään mitään, ei niitä liikkeitä siltikään noin tehdä. Luulisin että korkeasaaren paviaanitkaan eivät treenaisi noin.

Sitten heitän kanssaihmisilleni kysymyksen ilmaan, mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Haluaisin huomauttaa häntä kyseisistä epäkohdista, koska tuosta tyylistä ei voi olla muuta kuin haittaa. Koitin keksiä kotiin päästyäni hellävaraisia huomautuksia erikoistekniikka-Erkille, mutta kaikki vaikuttivat enemmän tai vähemmän vittuilulta.

pori1980 sanoi:
lisää tuohon juttuun yks kaverinkaveri niin jo kuulostaa paremmalta. jos tuo olis totta niin aika surkeeta porukkaa saatu koko tupa täyteen, ei tollasta normaalit ihmiset katselis/kuuntelis.

Niin, no turha mun on lisäillä kaverin kavereita kun sellasta ei juttuun liity.
Kumma kun ei ketään vielä ole tullut tänne että on kuullu saman jutun == tornarin tunnusmerkki. Jos kaverini taas puhui paskaa, mitä en usko, niin aikapa huonon jutun keksi.

RUK:ssa tuvat on aika pienet, tuohon "surkeeta porukkaa" en sitten ota kantaa :)

Pyranha sanoi:
Niin, no turha mun on lisäillä kaverin kavereita kun sellasta ei juttuun liity.
Kumma kun ei ketään vielä ole tullut tänne että on kuullu saman jutun == tornarin tunnusmerkki. Jos kaverini taas puhui paskaa, mitä en usko, niin aikapa huonon jutun keksi.

RUK:ssa tuvat on aika pienet, tuohon "surkeeta porukkaa" en sitten ota kantaa :)

En tiedä onko kyseessä sama henkilö, mutta RUK:ssa asuin tuvassa, jossa oli vastaavanlainen tapaus eli eipä ole tornari ;).

vituttaa yks ÄMMÄ, joka valehtelee nii HELVETISTI. Kun alan miettiä asiaa alkaa meinaa verisuoni katketa.

en siis seurustele mutta asia o vähä monimutkainen....Noh uuttaa naista kiikariin ---->

Hynkkä sanoi:
Kerran muuten juttelin kaverin kanssa ja sen harrastuksiin kuului salin lisäksi II:n maailmansodan käsiaseet ja lempi kirja oli "Mein Kampf". Niin ja huuteli se kerran salilla, että neekerit ei ole koskaan päässeet savimajaa ja kivikirvestä pidemmälle!!
:lol2:

No tämmöinen hemmo liikkuu täällä Venäjän rajan suunnalla, tosin hemmo on ehkä juuri päässyt ylä-asteelle. Hän tepastelee kaduilla maiharit ja metrot jalassa ja päällä on joku suht tiukka paita. Hengailee pikkuteinien kanssa ja luulee olevansa kovakin hemmo :D Sitten hän tuli kerran esittelemään itsensä minulle, "se ja se" sitten tiedusteli mun nimeä. Katoin sitä varpaista päähän ja sanoin "(mun nimi)" sit se kävi tivaamaan jtn sukunimeä... Olin vähä, et wtf, mut sanoin kummiskin. Sitten se katsoi minua ja puristi tiukasti mun kättä. En muista huusiko vielä "hei hitler tms siihen perään". Ainiin, sitten sillä on siinä paidassa vielä hihassa semoinen punainen nauha, jossa on se hakaristin merkki ja tukka oli vejetty kaljuksi...
Miksi alle 15-vuotiaille ei ole kotiintuloaikoja tms? :S
(en kehannu mennä aukoo mtn, yleensä tommosil on kummiski jotku vitun linnakundi isoveljet, jotka pitää huolta pikkuveljiensä pieksijistä. )

n00kie sanoi:
vituttaa yks ÄMMÄ, joka valehtelee nii HELVETISTI. Kun alan miettiä asiaa alkaa meinaa verisuoni katketa.

en siis seurustele mutta asia o vähä monimutkainen....Noh uuttaa naista kiikariin ---->

Ehdottomasti näin. Rakkaus ja epärehellisyys eivät kuulu samaan lauseeseen. Pieni valkoinen valhe joulusaunassa ylälauteen hehkuvan hekuman pauloissa, kun päivittelet kuumuutta, vaikka todellisuudessa et vain jaksaisi rakastella, ei vielä päätä parisuhdetta.

Älä päivittele monimutkaisuutta, sitä ihmisuhteiden parissa riittää. Ota siis kamerastasi linssinsuojus pois päältä ja antaudu kuvankauniin naisen armoille.

:love:

Mononukleoosi eli pusutauti aloitti jo kolmannen täsmähyökkäyksensä. Kurkku on niin kipeä ja turvonnut ettei mitään järkeä. Kunnollinen syöminen on kaukaista utopiaa, ja salille tai ylipäätänsä mihinkään liikuntaharrastukseen pääsy kestää varmaan ainakin kuukauden. Naruun ripustautuminen tuntuu todella houkuttelevalta. Paitsi että kiristyvä köysi sattuisi helvetisti turvonneita imusolmukkeita puristaessaan.

SAATANA!!! :curs:

Tänää näky salilla se "perinteinen".
Joku n. 16 vuotias jamppa menee tekee prässiä. Lämmittelysarjoista ei puhettakaan.

Prässiin rautaa aivan liikaa, sitten lasketaan/pudotetaan reki stoppereihin, jonka jälkeen ei toivoakaan saada rekeä liikkumaan.

No eihän siinä muuta kuin painot pois ja ylätaljaa tekemään.

-Marchi- sanoi:
No tämmöinen hemmo liikkuu täällä Venäjän rajan suunnalla, tosin hemmo on ehkä juuri päässyt ylä-asteelle. Hän tepastelee kaduilla maiharit ja metrot jalassa ja päällä on joku suht tiukka paita. Hengailee pikkuteinien kanssa ja luulee olevansa kovakin hemmo :D
...huusiko vielä "hei hitler tms siihen perään". Ainiin, sitten sillä on siinä paidassa vielä hihassa semoinen punainen nauha, jossa on se hakaristin merkki ja tukka oli vejetty kaljuksi...

Aku-A?
crazy.gif

Modipeluri sanoi:
Tänää näky salilla se "perinteinen".
Joku n. 16 vuotias jamppa menee tekee prässiä. Lämmittelysarjoista ei puhettakaan.

Prässiin rautaa aivan liikaa, sitten lasketaan/pudotetaan reki stoppereihin, jonka jälkeen ei toivoakaan saada rekeä liikkumaan.

No eihän siinä muuta kuin painot pois ja ylätaljaa tekemään.

Ei toi mun mielestä nii "perinteinen" oo vaan se että ladotaan aivan liikaa painoa prässiin ja tehdään korkeintaa 10 cm nytkytystä.

kaikenlaista sanoi:
Mononukleoosi eli pusutauti aloitti jo kolmannen täsmähyökkäyksensä. Kurkku on niin kipeä ja turvonnut ettei mitään järkeä. Kunnollinen syöminen on kaukaista utopiaa, ja salille tai ylipäätänsä mihinkään liikuntaharrastukseen pääsy kestää varmaan ainakin kuukauden. Naruun ripustautuminen tuntuu todella houkuttelevalta. Paitsi että kiristyvä köysi sattuisi helvetisti turvonneita imusolmukkeita puristaessaan.

SAATANA!!! :curs:

Paistaa se aurinko risukasaankin.

Back
Ylös Bottom