Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tomi sanoi:
Entäs hampaat? Niillähän vain syödään. Onko sinulla tapana pestä hampaat kuukauden välein vai laitatko nekin kenties kaappiin roikkumaan ruuan jälkeen? Entäpäs hiukset? Sääliksi käy sun salikavereita. Varmaan tyttöystäväkin on riemuissaan sun intiimihygienian tasosta? :)

Hampaat pesen 3kertaa päivässä. Sen on äiti opettanut pienestä pitäen. Edes reiän alkuja saati reikiä hampaistani et löydä. Ja hiukset on itselläni ollu pitkääääään aikaa maximissa 1mm. Normaalisti kalju.

Ja tosiaan, en yleisillä saleilla käy. Enkä varmasti ikinä tule käymään, mutta jos niin tapahtuu niin toki, sinne otan täyspuhtaat kuteet. Tätä voisi verrata siihen, että kuinka moni teistä vaihtaa sänkyyn petivaatteet. Monet eivät omista kuin yhdet ainoat petivaattet.
Itse vaihdan ne joka kuukausi. Ja eikä siellä salilla ketään sano, että kuteet haisee. Ja varmasti sanovat jos se häiritsee. Kaikki jotka siellä salilla käyvät on erittäin hyviä tuttuja. Vuosia on treenattu yhdessä. Eli varmasti kehtaa ja uskaltaa sanoa, että nyt kyllä haisee sun vaatteet, ole hyvä ja vieppäs pesuun.

Salomaa sanoi:
Tätä voisi verrata siihen, että kuinka moni teistä vaihtaa sänkyyn petivaatteet. Monet eivät omista kuin yhdet ainoat petivaattet.
Itse vaihdan ne joka kuukausi.

:offtopic: jatkuu....
No huh, en kyllä itse haluaisi nukkua sängyssä jossa on petivaatteet jotka on pesty viimeksi 1987. Ja mitäs väliä sillä on vaikka omistaisi vain yhdet petivaatteet, kyllä ne saa suht nopeasti kuivaksi kunhan ei pese 5 minuuttia ennen nukkumaan menoa.

oon ihmetelly miks muija ei oo vastannu puhelimee kahteen päivään. soitin sille kotiin ja sieltä vastasi minulle tuntematon mieshenkilö. muija kertoi tyynenä että hänellä on ollut uus mies. pettäny mua kahden viikon ajan.

Laffer sanoi:
No huh, en kyllä itse haluaisi nukkua sängyssä jossa on petivaatteet jotka on pesty viimeksi 1987. Ja mitäs väliä sillä on vaikka omistaisi vain yhdet petivaatteet, kyllä ne saa suht nopeasti kuivaksi kunhan ei pese 5 minuuttia ennen nukkumaan menoa.

Jättää yhden baarikerran pois, niin jo on petivaaterahat tienattu.

könde sanoi:
oon ihmetelly miks muija ei oo vastannu puhelimee kahteen päivään. soitin sille kotiin ja sieltä vastasi minulle tuntematon mieshenkilö. muija kertoi tyynenä että hänellä on ollut uus mies. pettäny mua kahden viikon ajan.

no voi vittu miten vittumainen tilanne... ei varmaan ole helppo yli tommosesta mennä mut toisaalta parempi jättää tollaset muijat etsimään kaltaistaan seuraa..

Paikallisessa salissa kerran pyörineet 15-vuotiaat pojat nostelivat
penkistä, eka yritti 50kg:a ja painot oli just laskemassa takaisin rinnalle
noston jälkeen, kun toinen auttoi ylös "olis se noussu, miksi nostit?"
Toinen tyypeistä kokeili ja sai romut rinnasta ilmaan, kun eka tyyppi
nosti äkkiä painot pois "et olis saanu sitä ylös".

ChristianA sanoi:
Paikallisessa salissa kerran pyörineet 15-vuotiaat pojat nostelivat
penkistä, eka yritti 50kg:a ja painot oli just laskemassa takaisin rinnalle
noston jälkeen, kun toinen auttoi ylös "olis se noussu, miksi nostit?"
Toinen tyypeistä kokeili ja sai romut rinnasta ilmaan, kun eka tyyppi
nosti äkkiä painot pois "et olis saanu sitä ylös".

Hah =D Jos nyt käsitin oikein niin olisiko jotain kateuden poikasta ilmassa?

Kride sanoi:
Jättää yhden baarikerran pois, niin jo on petivaaterahat tienattu.

Baarissa käymisen lukumäärä alkaa kohta muuttumaan negatiiviseksi luvuksi, jos hommaa kaiken rahoilla mitä pakkiksella on neuvottu säästämään baarissa.

taisto sanoi:
Baarissa käymisen lukumäärä alkaa kohta muuttumaan negatiiviseksi luvuksi, jos hommaa kaiken rahoilla mitä pakkiksella on neuvottu säästämään baarissa.

Kyllähän se näin on mutta onneksi kävin viimevuonna baarissa -14 kertaa, nyt minulla onkin 3 petivaatteet, ehrmannia kaappi täynnä ja tv-lupa maksettuna :)

Kannatta muistaa myös se, että oma paska ei haise, korkeintaan kukkasilta. El jos on omiin kalsareihin tottunu joissa kasvaa sientä, niin joku muu voi sen kuitenkin huomata.

Laffer sanoi:

:D Mä vaihdoin intissä petivaatteet vain kerran, hyvin näki missä asennossa jolppi oli nukkunut...

Jotenkin musta tuntuu, että tää thread herättää vähän turhan suuria tunteita meidän pakkislaisten keskuudessa, kun niin paljon menee aina offtopiciksi. Kaikesta pitää aina ruveta väittelemään ja kinaamaan. Ihme touhua. Hyvä ja erittäin viihdyttävä thread tää on ilman teidän paskanjauhamista. Noh, ehkä tää on välillä vähän pakkiskomediaa? :)

No mulle kävi pari viikkoa sitten se perus "verkkarit jäi kotiin" juttu.Ajattelin aluks lähteä samantien vittuun sieltä kun oli muutenkin vähän huono päivä,no mut sit ajattelin vaan että tuijottakoot vittu ei kiinosta ja menin vääntää rautaa farkut jalassa.

Percele sanoi:
:D Mä vaihdoin intissä petivaatteet vain kerran, hyvin näki missä asennossa jolppi oli nukkunut...

Pakko vastata tähän, vaikka elasto saattaakin tulla ja vetää lyijyputkella silmien väliin.

Miten sä tossa onnistuit, meillä oli ainakin about kerran kuukaudessa pakollinen petivaatteiden vaihto?

Laffer sanoi:
Pakko vastata tähän, vaikka elasto saattaakin tulla ja vetää lyijyputkella silmien väliin.

Miten sä tossa onnistuit, meillä oli ainakin about kerran kuukaudessa pakollinen petivaatteiden vaihto?

Kaipa se riippuu paikasta. Me saatiin mennä vaihtamaan kun itse halusi. Kyllä se nyt kuitenkin on varsin järkevää vaihtaa.

Supaman sanoi:
no voi vittu miten vittumainen tilanne... ei varmaan ole helppo yli tommosesta mennä mut toisaalta parempi jättää tollaset muijat etsimään kaltaistaan seuraa..

Todellakin. Olkoot mikä muija tahansa, niin tossa vaiheessa ite ajattelisin että menkööt vitun lumppu.

Orid sanoi:
En todellakaan ole ortopedi, mutta voisin kuvitella, että syy voisi olla se, että röntgenillä ei näe juuri muuta kuin nuo olkapään luut. Kun olkapään vammat varmaan yleisimmin ovat jossain muualla kuin luissa, esim jänteissä tai nivelkapseleissa.
Tämä oli siis todella vahvaa mutua.

Juurikin näin. Itseltäni meni olkapää sijoiltaa 2v sitten, röntgenissä ei näkynyt mitään mutta lääkäri oli sitä mieltä että magneetti kannattaa ottaa koska kivut oli helvetilliset.

No se nivelkupin reuna oli murtunut kuitenkin, ja kiertäjäkalvosin revennyt. Magneettikuvat näytti aivan loistavaa pikkutarkkaa kuvaa olkapäästä/vammoista.

---> leikkaus ja 6kk kuntoutusta.

Se siitä magneettikuvauksen kehnoudesta ja helvetin kätevistä röntgenkuvista
:david: :david: :david:

Tietokone taas ihan vituillaan. PRKL.... Mikään ei toimi... vittu!

3viikkoa sitten sain iskun leukaan, jonka jälkeen leukanivel lonksuu edelleen,mutta syöminen onnistuu jo suhkot normaalisti. Tällä viikolla lähete leukakirurgille. 5päivää sitten tuli kurkku kipeäksi. Eikä siinä vielä kaikki. Eilen söin sitten illalla pekonia(hoksasin myöhemmin et päiväys oli menny umpee vähän aikaa sit) ja heräsin sitten 07 aamulla palakurkussa tunteeseen ja närästykseen, no ei muuta kuin vessaan oksentaan siihen asti et tuli veren maku suuhun. Tänää sitten jatkunu koko päivän ihme velttous ja toi fakin närästys. Saa nähdä herääkö sitä enää huomenna ollenkaan.

Back
Ylös Bottom