Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Battle sanoi:
Nahkiksien kuvia( orivesiläisten) on mulla tossa edessä ja täytyy katsoa onko tutun näköisiä...katsotaan mitä teen kun tunnistan, poliisille vai...?
Jos vammat ei ole mitään vakavia niin en itse ainakaan poliisi juttua tekisi vaan käyttäisin kohtuudella "oman käden oikeutta", mutta jokainen tekee sen minkä parhaaksi/järkevimmäksi kokee. mm itsellenäni kävi 15-vuotiaana tilanne jossa yks tohelo piti puukkoa kurkullani ja uhkasi tappaa minua(terä oli kurkulla painettuna) niin en asiasta tehnyt mitään juttua vaan vuosia takaperin kun näin tätä tyyppiä annoin hänelle sellaisen "opetuksen" ettei enään tule puukon kans heiluun, tosin ei ollut tarpeeksi hyvä opetus kun sama heppu muutama vuosi takaperin tuli katkenneen pullon kaulan kans uhittelee ja taas sitä piti "opettaa" sen jälkeen se on jo ottanut onneksi opikseen. Kyllä kai tietenkin yleensä ottaen poliisille kandee asioista ilmoittaa mutta itse olen ollut aina sellainen että tulee nuoltua itse omat haavat.

Katsotaan nyt mitä tässä tehdään. Ensiksi mun pitää kuitenkin päästä takaisin hyvään kuntoon, että kehtaan ottaa niitä kuvia tänne ;)

Klo19.00 - 05.00. SYÖMÄTTÄ, vain juomalla..
Perkele noitten naishommien kanssa menee lihakset ja mieskunto... Nyt raejuustoa ja lihaa! :curs:

Edit: Jaa no kesäaika pelasti tunnilla...

En ole syönyt tänään vielä mitään kun heräsin äsken, se vituttaa vähän...

Enemmän VITUTTAA semmonen saatanan yhteiskuntaopin tutkielma Suomi ja E.U aiheena jossa pitäs olla 30 sivua ja mulla on VITTU viisi vasta valmiina!!! :curs:

Vittu että vituttaa aivan törkeästi lähteä takaisin inttiin lomilta! VITTU SAATANA VITTTTUUUU!! Vois se paska jo loppua vittu sentään!!!!!!! :curs: :curs: :curs:

juu sanoi:
Vittu että vituttaa aivan törkeästi lähteä takaisin inttiin lomilta! VITTU SAATANA VITTTTUUUU!! Vois se paska jo loppua vittu sentään!!!!!!! :curs: :curs: :curs:
Itseänikin vitutti aivan suunnattomasti lähteä lomilt takas. Onneks on armeija jo käyty :D

Teini-ikä on ihanaa aikaa.
Ensin kaikki paska mikä vain mahtuu tulemaan naaman kautta ulos, tungetaan siitä, ja sen jälkeen vasta mietitään josko ryhdyttäisii peräsuolta käyttämään. :jahas:

Ungo sanoi:
Ensin kaikki paska mikä vain mahtuu tulemaan naaman kautta ulos, tungetaan siitä, ja sen jälkeen vasta mietitään josko ryhdyttäisii peräsuolta käyttämään. :jahas:
:confused:
Kuinka naaman kautta 'tungetaan' yhtään mitään ulos? Puhutaanko nyt irtopäästä vai kiinteästä?
Mikä tässä vituttaa? Mielestäni ei kannata ottaa paineita asioista joihin ei voi oikeasti vaikuttaa, kuten ihmisen anatomiaan.

Uber-Gott sanoi:
:confused:
Kuinka naaman kautta 'tungetaan' yhtään mitään ulos? Puhutaanko nyt irtopäästä vai kiinteästä?
Mikä tässä vituttaa? Mielestäni ei kannata ottaa paineita asioista joihin ei voi oikeasti vaikuttaa, kuten ihmisen anatomiaan.

Käsittääkseni kyse on iho-ongelmista. Ja kyllä ne ärsyttää vaikkei voisikaan vaikuttaa, tiedän tunteen. Mutta tilanne ei varmasti ole lohduton, nimittäin tilanteeseen VOI vaikuttaa. Joidenkin kohdalla voi ruokavalio auttaa (tiettyjen juttujen välttäminen), mutta nykyaikainen lääketiede viimeistään antaa lähtölaukauksen aknelle. Ei muuta kuin ihotautilääkärille nyt heti niin voit lopettaa murehtimisen.

1. Aivan jäätävä krapula, eilen en ottanut enää mitään, mutta taisi tulla liikaa juotua lauantaina. Sinäänsä mielenkiintoista, että kävin eilen aamulla 10.00 puhalluttamassa ja tulos oli 0,3 eli ei sitä nyt ihan järkyttävästi ole tullut kiskottua. VITTU. No sitä saa mitä tilaa, ja näköjään välillä sitäkin mitä ei ole tilannut.

2. Tapasin mukavan naikkosen lauantaina, mutta hänen nuori ikä vähän mietityttää. 20Wee tuntuu vähän turhan nuorelle, vaikka ihan aikuiselle hän vaikutti. Toinen seikka on se, että hän on entuudestaan tuttu ja parhaan kaverin tyttöystävän
hyvä ystävä. Vittu mikä puhelinralli on varmaan käynnissä mun selän takana. Enpä tiiä mitä tekis. Mieli tekis ainakin mennä treffeillä käväsemään, mutta vittu en sitten tiedä. Perkele ku on taas vaikeeta. Taidan unohtaa vaan koko homman.

3. Kaikki kusee kuitenkin. Oli kysymyksessä mikä tahansa :(

edit. fabio tuu auttamaan

Ungo sanoi:
Onko ruokavalio kohdillaan?
Mulla ainakin vaikuttaa aika **** paljon. Pahimpana mulla on popcornit, syöt (viimeksi oon syöny -01) muutaman niin naama on kuin voirasiassa hierottu.

Jakob sanoi:
2. Tapasin mukavan naikkosen lauantaina, mutta hänen nuori ikä vähän mietityttää. 20Wee tuntuu vähän turhan nuorelle, vaikka ihan aikuiselle hän vaikutti. Toinen seikka on se, että hän on entuudestaan tuttu ja parhaan kaverin tyttöystävän
hyvä ystävä. Vittu mikä puhelinralli on varmaan käynnissä mun selän takana. Enpä tiiä mitä tekis. Mieli tekis ainakin mennä treffeillä käväsemään, mutta vittu en sitten tiedä. Perkele ku on taas vaikeeta. Taidan unohtaa vaan koko homman.

Mielenkiintoinen tilanne, mutta ratkaisu on aivan oven takana. Neuvoni voisi kiteyttää yhteen lauseeseen: sulje silmäsi, avaa sydämesi. Eli tee sitä mitä tunnet. Selän takana puhujia riittää, mutta unohdat sen,kun pääset pesemään rakkaampasi alaselkää lauantai-illan saunassa. Jos neiti on sinusta kiinnostunut, niin unohda ikä ja anna tytölle mahdollisuus. Kuten niin montaa kertaa olen todennut, rakkaudessa ikä ei merkitse mitään, jos kolahtaa. Eli lyö nosta kehänarua ja heitä rohkeasti tunteet kehiin. Jos jätät asian, niin kadutus saattaa olla riskiä suurempi. Toivon, että satutte samaan vaunuun rakkauden maailmanpyörässä, aika sen näyttäköön. Älä epäröi, veli-hyvä!
:love:

Fabien sanoi:
Älä epäröi, veli-hyvä!
:love:

No se oli nopeaa toimintaa :thumbs: :lol2:. Mä taidan vielä muutaman päivän pohtia asiaa. Ainakin huomiseen, jotta saan tän krapulan kärsittyä ja pystyy ajattelemaan rationaalisesti, joka ilmeisesti tässä tilanteessa ei ole järkevää :).

Vituttaa nuo autohuoltamoiden ylikorkeat hinnat!
Autossa pari pikku vikaa ja heti menee yli 200 euroa, ihan käsittämättömän hirveitä nuo työn hinnat!
Sitten, ku itellä on peukalo vielä niin keskellä kämmentä, ettei autolle osaa ite tehdä mitään. Vaikka eipä noille uudemmille autoille enää paljoa pysty tekemäänkään, vaikka osaiskin. Kyllä ärsyttää!

Taian myydä auton ja alkaa polkeen pelkästään pyörällä.

Tänään vituttaa erityisesti se, että kipeytynyt nivunen ei VIELÄKÄÄN kolmen viikon juoksemattomuuden jälkeen kestä kunnolla juoksemista :( Sonni onnettomuudessa on kuitenkin se, että jalkakyykkyä sillä kuitenkin pystyy tekemään ja kuntofillaria polkemaan eli ei ehkä kuitenkaan ihan katastrofi. Tosin orastanut juoksukunnon todellinen nousu jää kyllä nyt toteutumatta :itku:

Lisäksi vituttaa Nissanin etujarrun kumma vinkuna ja rohina silloin kun ei jarruta, eli pitää perkules avata systeemi hiekkapihalla pimeässä illalla että näkee mikä mättää. Ja just auto oli 400 e:n huollossa... :itku:

Myös toinen autoni, vanha Vulva = Vålvå, vituttaa niin saatanasti. Koko kesän on siihen saanut jotain "pientä laittoa" tehdä ja nyt meni sitten peruutusvalot pimeäksi taas. Lisäksi luulen, että vuodenvaihteessa deadlinellä oleva katsastus vaatii ainakin pakoputkiston uusimista ja luultavasti imupuolen fiksaustakin, perkeleen perkele. Ja tuollaisen paskan ostoon sitä piti ottaa tonnin kulutusluotto kamalalla korolla! Ja just ostin siihen hyvät talvirenkaatkin... :( Niinkun oikeasti joutuu miettimään, että kannattaako tuo nyt myydä pois ja ostaa joku 300 €:n kökkö jossa on ajoaikaa reippaasti jäljellä :itku:

Asioita, jotka nyt vituttaa

1. Saatana, asunnossa kosteusvaurio, mistä johtuen kylppärissä kuivauspuhalllin ja suihkun käyttökielto, eli meitsillä on ilo ja riemu käydä taloyhtiön saunassa suihkussa! VITTU!!! Ei muuten, mutta se on kellarikerroksessa, ja muistuttaa läheisesti kaasukammiota. Kaiken lisäksi siellä haisee perseelle.
2. Mutsi kävi tänään ja vittuili oikein huolella mun kämppäni tilasta ja elämästä yleensä, näytän kuulemma ruumiilta ja olen päästäni vialla :evil: . Joku vaan ei tajua sitä, että kun opiskelee ja treenaa aktiivisesti, niin aikaa ei jää NIIN paljon kaikkeen vittumaiseen, kuten lakanoiden silittämiseen. Ja jos aikaa jää, niin joskus vois nukkuakin.
3. Opiskelen sairaanhoitajaksi. Do I need to say more?
4. Vituttaa hakea uuteen kouluun ja aloittaa taas opiskelu alusta. Mut toisaalta -pääsee alottamaan puhtaalta pöydältä.
5. Työnhaku.
6. En olekaan täysin immuuni vastakkaisen sukupuolen charmille/vetovoimalle. Perkeleen perkele.

Saatanan syys-flunssa pääsi yllättämään just kesken LOISTAVAN treenijakson :curs: :curs: .
Pidin viimeviikon totaalitaukoa ja nyt
olisi taas motivaatiot kybällä, mut perkele, kurkku on kipeenä ja
nokka vuotaa/päätä särkee :itku: . Ei kai tässä auta kun potea flunssa veke :wall: ,
vaikka koko ajan mielessä käykin et jos illalla kävis sittenkin kokeileen salilla..

...täältä tähän...

Vittu oon tunnilla, ja pitäs lukee näitä juttuja täältä.. Niin opettaja tulee antaa lisää tehtäviä. prkl.. ku en oo puoliakaa entisiä tehny.

Back
Ylös Bottom