Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Gillyanne sanoi:
Jos rakkaus on oikeaa, ei välimatka ole sen enempää este kuin hidastekaan :love:
Dragon sanoi:
Vahvistan tuon, sillä se on totta.
Nimim. Rakas prinsessani asuu yli 500km päässä minusta ja näen häntä ensi kerran joululomalla... :love:
Vinkki: Kirjeet,messenger,sähköposti,tekstiviestit ja puhelinsoitot.

On se kumma kun rauhassa kelailee asioita ja saa niihin jopa järkeäkin että miten tämäkin kannattaisi hoitaa, loppujen lopuksi tehdään ko. asiat melkein päinvastaisesti.

Pitäisi oppia pitämään suu kiinni, säästyisi monelta huolelta.

Jokipoika sanoi:
Nimim. Rakas prinsessani asuu yli 500km päässä minusta ja näen häntä ensi kerran joululomalla... :love:
Vinkki: Kirjeet,messenger,sähköposti,tekstiviestit ja puhelinsoitot.

Joo nimim. Atlantin takana. Pää hajoo...

Jokipoika sanoi:

Mahtaakohan tuo nyt olla niin vakaalla pohjalla jos et ole häntä koskaan vielä nähnyt, sillä eihän sitä tiedä millanen suomursutin siellä odottelee. :jahas:

Vituttaa Elisan mainokset: pili pali kotimaista jne.
Kun vaihtaa kanavaa niin sama mainos tulee toiselta kanavalta.
Soitin eilen Elisan asiakaspalveluun ja jonotin yli 30 min. Käyttäisi nuo mainoskampanjarahat vaikka uusiin työpaikkoihin perkele.

screwdriver sanoi:
Soitin eilen Elisan asiakaspalveluun ja jonotin yli 30 min. Käyttäisi nuo mainoskampanjarahat vaikka uusiin työpaikkoihin perkele.
Ihanko totta :curs:
Noilla mainoksilla ei lisää asiakkaita kyllä saada!

Hävitin eilen lompakon.. ei siellä rahaa ollut, mutta kaikkien korttien uusiminen vituttaa armottomasti.

Vkonlopun saldo: lompakon hävitys, krapulamorkkis + orastava suhde ihan mukavan tytön kanssa näköjään kosahti lopullisesti.

Vituttaa.

Kraftwerk n sanoi:
Mahtaakohan tuo nyt olla niin vakaalla pohjalla jos et ole häntä koskaan vielä nähnyt, sillä eihän sitä tiedä millanen suomursutin siellä odottelee. :jahas:
Korjaan kieliopillista muotoani, tottakai siis olen neitoseni nähnyt ja olemmehan tuttuja jo parin vuoden takaa.
Ensi kerralla tarkoitin lähinnä seuraavaa kertaa, comprende?
Ja usko pois: vakaalla pohjalla, vaikka välimatkaakin on.

2.10 Orivesi:

Meitä oli kolme ja nahkatukkia 15, joista kuusi kävi mun päälle.
Heräsin veljeni kanssa sairaalasta saatanan kipeänä.
Saatan poiketa orivedellä ainakin kerran...selvinpäin ja hieman vittuuntuneena. Opittehan potkimaan maassa makaavaa :curs:

Masa76 sanoi:
Sepä se, kesälomavetelehtimisen jäljiltä sain kolme viikkoa rehkittyä salilla ihan antaumuksella, nyt toinen viikko ilman treeniä tämän paskan takia... :curs:

Itse itseäni lainaten...

Flunssa päällä vieläkin, eli ei vieläkään treenin treeniä.. :itku:
Eilen loppui tupakanpoltto, eipähän voi tämän jälkeen syyttää sitäkään huonosta vastustuskyvystä...
Kohta repee pää!!! :curs:

Huh huh, nyt on setä ihan hajalla. Helvetin hyvin alkanu juttu tosin kivan naisen kanssa meni heti karille (tai tauolle, mutta kyllähän sen nyt arvaa miten siinä käy). Tosin ei nyt ollu kovin monet treffit takana mutta yksi tosi kiva viikonloppu yhdessä, joten kai mä olen aika newbie tällä deittaus-saralla jos näin lyhyestä jutusta hajoan. Voin vaan kuvitella minkälainen fiilis on kun monen vuoden juttu päättää tai (avo)vaimo pettää, niinkuin jollain tän treadin alkupäässä. Onko kukaan huomannu sitä että näistä vituiksi menneistä naisasioista saa aika hyvin puhtia salille? (laiha lohtu?...tiedän)

Bubba ho-tep sanoi:
Huh huh, nyt on setä ihan hajalla. Helvetin hyvin alkanu juttu tosin kivan naisen kanssa meni heti karille (tai tauolle, mutta kyllähän sen nyt arvaa miten siinä käy). Tosin ei nyt ollu kovin monet treffit takana mutta yksi tosi kiva viikonloppu yhdessä, joten kai mä olen aika newbie tällä deittaus-saralla jos näin lyhyestä jutusta hajoan. Voin vaan kuvitella minkälainen fiilis on kun monen vuoden juttu päättää tai (avo)vaimo pettää, niinkuin jollain tän treadin alkupäässä. Onko kukaan huomannu sitä että näistä vituiksi menneistä naisasioista saa aika hyvin puhtia salille? (laiha lohtu?...tiedän)

Kun tarpeeksi kovan kolauksen kokee niin ei salilla tuu yhtään mitään mistään.

Olen kohta kaks kuukautta ollu erossa avokista ja nyt vasta alkaa sali mennä edes jotenkin.
Painoa lähti näinkin pienestä miehestä 10 kiloo vaikka sapuskaa uppos samaan tahtiin.

Ihmeellistä kuinka henkinen puoli saa koko kehon kemiat sekasin.

Battle sanoi:
2.10 Orivesi:

Meitä oli kolme ja nahkatukkia 15, joista kuusi kävi mun päälle.
Heräsin veljeni kanssa sairaalasta saatanan kipeänä.
Saatan poiketa orivedellä ainakin kerran...selvinpäin ja hieman vittuuntuneena. Opittehan potkimaan maassa makaavaa :curs:

On se ihme. Asun Oriveden naapurikunnassa ja käyn koulua oriveellä. Nykyinen nuoriso on jo asiallista porukkaa, mutta vittu kun siellä on se vähän vanhempi nahkapääsukupolvi, jotka pilaa paikan maineen totaalisesti. Ihan naurettavia tempauksia, ei pahoinpidellä enää ulkomaalaisia, vaan myös ulkopaikkakuntalaisia. Pahoitteluni.

screwdriver sanoi:

On se kumma miten noin rauhallinen mainos saa omankin vitutuskäyrän aivan järkyttävään nousuun. No on tuossa se hyvä puoli että kun meinaan ehkä vaihtaa kännykkäliittymää joulun aikoihin niin nyt on ainakin yksi vaihtoehto vähemmän.... :curs:

Jep vituttaa. Kämppä alkaa olla about myyty ja pitäis alkaa kamoja roudaamaan avokin luokse niin se vetää ihme showt päälle joka asiasta ja itteekin alkaa jo ottamaan pattiin sen jumpittelu niin paljon, että taitaa mennä koko suhde karille... tavarat kaaderille sitten varmaan ja asunnottomaksi :wall:

Roskaposti vituttaa myös tavattomasti... onneks avautuminen helpottaa.

VITUTTAA:
1. Kaverit ei jaksa/ viitsi lähteä baariin (ei tänään, yleensä), vitun nysvöt...
2. Syysloman aikataulut meni päin helvettiä, kiitos työnantaja!
3. Elämäni mies asuu jossain hevon perseessä... kohtalo?
4. Seksin puute lisää vitutusta.
5. Treeni ei nyt oikein pure, joka kerta vituttaa kun ei nouse tarpeeksi rautaa.
6. Kaverit pariutuu ja unohtaa sinkkukaverinsa, mikä perkele siinäkin on...?

Hiukka maaninen olo, salilla varmaan lähtee kunnolla... :evil:

Niin ja Random, voit muuttaa mun luokse päätä seinään hakkaamaan, ei tekis tässä konkurssissa mitään....

Back
Ylös Bottom